Kauan se kesti (2 kk), mutta kannatti.. Aivan helevetin hieno penkki tuli tänään postissa Vifferiin! Soolokaukaloa pitää vähän modata, jotta sen saa nätisti paikalleen. Istumatuntuma ja ulkonäkö mielestäni aivan priimaa!
![]()
No on komia. Mistä tilasit ja mitä maksoi ?
Etenen rauhallisesti. Se on varmin tapa päästä perille.
Honda CBF 600S -04
Top Saddlerystä hintaan 207 euroa kotiin kannettuna (oli erikoistarjous). Mielestäni laatuun nähden aivan kirpparihinta!
Kelpaa siinä istuskella, vaikka vähän pidempääkin..![]()
Tuolta tilaamista pitää minunkin harkita. Toivottavasti pistävät vastaavanlaisen alennuksen päälle vielä myöhemminkin, nykyinenhän taitaa päättyä toukokuun alkuun ? Ei ole just tässä kuussa enää varaa mopon osiin pistää.
Kawasika ZZR-1400 2006 | jyppe.jalbum.net/ZZR1400
ex-Suzuki GSX 750 F 2003
on komia perseen pehmustin![]()
Nykyset
GSX-R600 K6
GSX-R1100 -90
RM 85 -06
ja exät
GSX750F -89
RG 125 gamma -85
RM 125 -81
PV 50 -80
Itsekin olen miettinyt XX:n penkkiä tilata, mutta ihmettelin tuota modausta. Eikö noiden pitäisi mennä paikalleen heittämällä?(tkay @ Huhti. 13 2005,17:22) kirjoitti
De gustibus non est disputandum.
Saata... siisti jakkara sulla
Tossa tkay tarkottaakin ilmeisesti Viffereissä olevaa takamatkustajan penkin piilottavaa muovista "suojakupua", jota voipi käyttää sooloillessaan!(Muerte @ Huhti. 13 2005,17:59) kirjoitti
Niin tietysti,(hannu p @ Huhti. 13 2005,18:05) kirjoitti
Sama pää kesät talvet..
De gustibus non est disputandum.
Ihan laadukkaan näköinen.. mut aika sohvamainen![]()
Kawasaki ZXR400 -> Honda SP-1 -> Yamaha R6R -> Yamaha FZS600 Fazer -> Fazer myyty 25.9.2012
Mullon olohuoneessa melkein samanmoinen, stresless, tai jotain sinne päin![]()
Suomessa sokeat tekevät pärekoreja, Italiassa moottoripyöriä.
"Ei sun kannata
ei kai kannata
pitää päällä vilkkua
jos oot jo ojassa"
(Earthend @ Huhti. 13 2005,18:20) kirjoitti
Tuossa sulle sohvaa..
Juu, siis soolokaukalosta pitääpi leikata sentin verran pois, jotta istuu sievemmin..
Mulle kelpais veturiin vielä vähän kisamaisempikin penkki.. vakioistuin kun on melkoinen touring-malli(tkay @ Huhti. 13 2005,18:30) kirjoitti
Ei oo vaan sattunu missään vastaan..
Kawasaki ZXR400 -> Honda SP-1 -> Yamaha R6R -> Yamaha FZS600 Fazer -> Fazer myyty 25.9.2012
Olisin itse laittanut hieman rohkeammin wäriä mukaan tilaukseen![]()
mutta on tuo hieno.....mulla on kanssa.tällänen
<span style='font-size:9pt;line-height:100%'><span style='font-family:raavi'><span style='color:#000F22'>Samu69<- Sellainen timpuri joka osaa pystyttää ihan omin käsin mirrille kiipeilypuun.
-Olemassa on vain kolme ihmistyyppiä, ne jotka osaavat laskea, ja ne jotka eivät osaa.
-Minkäs teet kun sanoo mitä ajattelee, muttei useinkaan ajattele mitä sanoo</span></span></span>
<span style='color:A8A8A8'>...Oma "Space" ...</span>
Toi linkki ei toimi ihan suoraan... Tulee jotain sooppa .jpg jälkeen. Senku poistaa niin kuva aukee hienosti.(samu69 @ Huhti. 13 2005,19:46) kirjoitti
![]()