Tulokset 1:stä 16:een 16:sta
    Kauan se kesti (2 kk), mutta kannatti.. Aivan helevetin hieno penkki tuli tänään postissa Vifferiin! Soolokaukaloa pitää vähän modata, jotta sen saa nätisti paikalleen. Istumatuntuma ja ulkonäkö mielestäni aivan priimaa!

No on komia. Mistä tilasit ja mitä maksoi ?
    Etenen rauhallisesti. Se on varmin tapa päästä perille.
    Honda CBF 600S -04
    Top Saddlerystä hintaan 207 euroa kotiin kannettuna (oli erikoistarjous). Mielestäni laatuun nähden aivan kirpparihinta!
    ObiVanKenobi
    Kelpaa siinä istuskella, vaikka vähän pidempääkin..
    Tuolta tilaamista pitää minunkin harkita. Toivottavasti pistävät vastaavanlaisen alennuksen päälle vielä myöhemminkin, nykyinenhän taitaa päättyä toukokuun alkuun ? Ei ole just tässä kuussa enää varaa mopon osiin pistää.
    Kawasika ZZR-1400 2006 | jyppe.jalbum.net/ZZR1400
    ex-Suzuki GSX 750 F 2003
    on komia perseen pehmustin
    Nykyset
    GSX-R600 K6
    GSX-R1100 -90
    RM 85 -06
    ja exät
    GSX750F -89
    RG 125 gamma -85
    RM 125 -81
    PV 50 -80
    Lainaa (tkay @ Huhti. 13 2005,17:22) kirjoitti
    Kauan se kesti (2 kk), mutta kannatti.. Aivan helevetin hieno penkki tuli tänään postissa Vifferiin! *Soolokaukaloa pitää vähän modata, jotta sen saa nätisti paikalleen. Istumatuntuma ja ulkonäkö mielestäni aivan priimaa!
    Itsekin olen miettinyt XX:n penkkiä tilata, mutta ihmettelin tuota modausta. Eikö noiden pitäisi mennä paikalleen heittämällä?
    De gustibus non est disputandum.
    Saata... siisti jakkara sulla
    Lainaa (Muerte @ Huhti. 13 2005,17:59) kirjoitti
    Itsekin olen miettinyt XX:n penkkiä tilata, mutta ihmettelin tuota modausta. Eikö noiden pitäisi mennä paikalleen heittämällä?
    Tossa tkay tarkottaakin ilmeisesti Viffereissä olevaa takamatkustajan penkin piilottavaa muovista "suojakupua", jota voipi käyttää sooloillessaan!
    Lainaa (hannu p @ Huhti. 13 2005,18:05) kirjoitti
    Tossa tkay tarkottaakin ilmeisesti Viffereissä olevaa takamatkustajan penkin piilottavaa muovista "suojakupua", jota voipi käyttää sooloillessaan!
    Niin tietysti,
    Sama pää kesät talvet..
    De gustibus non est disputandum.
    Ihan laadukkaan näköinen.. mut aika sohvamainen
    Kawasaki ZXR400 -> Honda SP-1 -> Yamaha R6R -> Yamaha FZS600 Fazer -> Fazer myyty 25.9.2012
    Mullon olohuoneessa melkein samanmoinen, stresless, tai jotain sinne päin
    Suomessa sokeat tekevät pärekoreja, Italiassa moottoripyöriä.

"Ei sun kannata
    ei kai kannata
    pitää päällä vilkkua
    jos oot jo ojassa"
    Lainaa (Earthend @ Huhti. 13 2005,18:20) kirjoitti
    Tuossa sulle sohvaa.. Juu, siis soolokaukalosta pitääpi leikata sentin verran pois, jotta istuu sievemmin..
    Lainaa (tkay @ Huhti. 13 2005,18:30) kirjoitti
    Lainaa (Earthend @ Huhti. 13 2005,18:20) kirjoitti
    Tuossa sulle sohvaa.. * Juu, siis soolokaukalosta pitääpi leikata sentin verran pois, jotta istuu sievemmin..
    Mulle kelpais veturiin vielä vähän kisamaisempikin penkki.. vakioistuin kun on melkoinen touring-malli Ei oo vaan sattunu missään vastaan..
    Kawasaki ZXR400 -> Honda SP-1 -> Yamaha R6R -> Yamaha FZS600 Fazer -> Fazer myyty 25.9.2012
    Olisin itse laittanut hieman rohkeammin wäriä mukaan tilaukseen
    mutta on tuo hieno.....mulla on kanssa. tällänen
    <span style='font-size:9pt;line-height:100%'><span style='font-family:raavi'><span style='color:#000F22'>Samu69<- Sellainen timpuri joka osaa pystyttää ihan omin käsin mirrille kiipeilypuun.
    -Olemassa on vain kolme ihmistyyppiä, ne jotka osaavat laskea, ja ne jotka eivät osaa.
    -Minkäs teet kun sanoo mitä ajattelee, muttei useinkaan ajattele mitä sanoo</span></span></span>

<span style='color:A8A8A8'>...Oma "Space" ...</span>
  16.  
    Lainaa (samu69 @ Huhti. 13 2005,19:46) kirjoitti
    Olisin itse laittanut hieman rohkeammin wäriä mukaan tilaukseen
    mutta on tuo hieno.....mulla on kanssa. tällänen
    Toi linkki ei toimi ihan suoraan... Tulee jotain sooppa .jpg jälkeen. Senku poistaa niin kuva aukee hienosti.