![]()
![]()
![]()
Mä olen saanut joka paikasta hyvää asikaspalvelua, siis täällä Helsinki-Vantaa-Espoo akselilla. Eiköhän se oma asenne vaikuttaa siihen kuitenkin...![]()
Minä en ole koskaan väärässä, vaan saatan joskus erehtyä!
http://www.bike.fi/valokuv....095.jpg
Honda CBR 1100 XX -04
Kun tietää missä liikkeissä kannattaa asioda, niin saa varmasti hyvää palvelua...
Jos ei tiedä mistä liikkeistä saa hyvää palvelua, ja osuu sellaiseen liikkeeseen jossa palvelu on huonoa, niin ainahan voi kävellä ovesta ulos ja raahautua johonkin toiseen liikkeeseen...
Jos/kun jostain lafkasta saa huonoa palvelua, niin on ehkä jopa suositeltavaa vaihtaa putiikkia jossa asioi
Kyllä kuluttaja voi aina äänestää jaloillaan, ja sillä minne rahansa kantaa.
Ja kun riitävän moni jättää noihin "huonon palvelun liikkeisiin" menemättä, niin karsiutuupa moiset liikkeet varmaan aika pian pois![]()
ZX-10R + ZX-6RR
Minähän täällä olen kuulunut perinteisesti kitisijöitten joukkoon.
Paljastetaan,että olen viimeiset 7 vuotta ollut myyntipäällikkö ja sitä ennen vielä 5 vuotta asiakaspalvelupäällikkö.Jotenkin uskoisin jotain tajuavani kaupankäyntitavoista.
Silti mopoharrastuksen aloittaminen toissakesänä oli moninpaikoin pöyristyttävää.Nöyrää ja epätietoista on kyykytetty välinpitämättömyydellä,töykeydellä ja pahimmillaan melko suoralla vittuilulla.
Samanlaista muistan ajoilta kun alle 20-vuotiaana varattomana tupelona yritin korjauttaa ikivanhaa autoani nyrkkipajoilla.Nyt vaan kyseessä ovat olleet isot ja tunnetut mp-liikkeet ja tavoitteena ollut merkittäviä ostotapahtumia.
Onneksi hyvääkin on löytynyt riittävästi ja harratus jatkuu heti kun ranne on kunnossa.
Edellytän,että vakuutusyhtiö ja talvisäilytysfirma löytävät tiedon venähdyksestä tästä ketjusta ja muuttavat laskutustaan sen mukaan!
Itse kun viime kesänä aloin pyörää katselemaan, niin monessa mestassa oli hyvä vastaanotto. Laskelmia tehtiin ja katseltiin. Aina joku oli auttamassa jos sitä todella tarvitsi, mutta muuten sai katsella kyllä rauhassa.
Itse en pukeudu pukuun, enkä näytä rahamieheltä. Siitä huolimatta tämä köyhä on aina palvelua saanut ja juttu on luistanut. Palvelu on pelannut tähän asti jokaisessa firmassa hyvin.
Ainiin uutta juttua: Ajokamat on motovelhosta saatu, tosin takki joudutaan vielä vaihtamaan pienempään (en olekaan niin iso).
Palvelu on priimaa ja puhelimessakin jaksetaan jutella niitä näitä, vaikken ostakaan koko kauppaa kerralla tyhjäksi vaan halvimpia mahdollisia tuotteita... eli pienen budjetin ihmiseenkin jaksetaan uhrata aikaa![]()
![]()
![]()
![]()
kone-koskimies LPRhyvää palvelua, ja perkele kun sitä ei savossa meinaa saada.
Emäntää voi kusettaa puhelimessa vaan koiraa ei!
Ehkä tuo asiakaspalvelu ei ole aina meitä tyttöjä kohtaan niin kovinkaan hyvää, vedetään altalipan ja hyvä, että moikataan, ku liikkeeseen astuu.(kesaheina @ Huhti. 14 2005,09:59) kirjoitti
Mutta siitä huolimatta: pakko jossain on käyvä ostoksilla...
ja ajokortista: ite sain kortin n. vko sitten ja lääkärintodistusta ei tarvinnut (B-kortti ajettu v. 1999).
Ei muuta ku pijetään lippu salosa ja astellaan rinta rottingilla, hymyssä suin myyjien luo -eipä oo ainakaan itestä kiinni!![]()
TEE TYÖTÄ kuin eläisit ikuisesti,
mutta RAKASTA kuin kuolisit tänään
Merkillistä meininkiä, ajeleekohan sitä ihmiset siellä väärillä merkeillä? Muutaman kerran on apua tarvinnut soitella omien pyörien kohdalla, jopa täältä käsin, ja todella asiantuntevaa on palvelu ollut, jopa puhelimessa. Joten Moto Italia Piikkiössä saa kyllä täyden kympin joka suhteessa.
Samoin Biscayalle täällä puolen lahtea. "Kaupungin" oma Guzzi myyjä tuntuu vähän kadottaneen pallon.
Yamaha XV1600 WildStar
Moto Guzzi 1000 SP III
BMW K100 RS
Moto Guzzi V65 Lario
Yamaha FJ1100
Moto Guzzi V35III
Suzuki GR650
Honda CB400N
Solifer Speed
"Bara döda fiskar följer strömmen"
"Your crash, is my cash"
Näkyvimmät liikkeet yleensä ruuhkaisempia. Harmi, että noilla isoilla on mitä myydä, eli pakko on itsekin välillä hyllyjen välissä tuskailla. Onneksi löytyy muutamia mukavia paikkoja, joissa voi jutustella mukavia ja saa olla rehellisesti asiakkaana epävarmakin.
Piikkiöön on kiva poiketa. On noita tietty muitakin.
Yhtään en vedä oman merkin puolta, mutta piikkiöön menee minulta myös täysi 10. Monelle pääkaupunkiseudun puljulle voisi antaa kouluarvosanalla 4. On se kumma kun ei niille raha kelpaa![]()
"Oikeassa Moottoripyörässä on kardaani!"
Maailmankuulun Guiseppe Gamannossin lausunto 1957 Dublinin maailmannäyttelyssä.
Tartteeko näitä kolme vuotta vanhoja aiheita esiin kaivella.. ei kai..![]()
"I don't care to belong to a club that accepts people like me as members." -Groucho Marx
CFMOTO 800MT-X -25
Jaa miksei. Olisko ollut taas parempi aloittaa uusi ketju "miljoonien" joukkoon. Ei tää asia ole mitenkään vanhentunut, huonoa ja hyvää asiakaspalvelua saa tänäänkin. Jos joku olis uuden ketjun aloittanut niin kohta olis joku ollut huomauttamassa että käytä HAKUA.(mopedman @ Helmi. 07 2008,22:51) kirjoitti
Ruusuja risuja lukiessa ei voi olla vertaamatta tilanteeseen Saksassa jossa puoli vuotta asuneena ja vanhan Bemarin (+14v) yksityiseltä ostaneena marssin paikalliseen BMW liikkeeseen ostamaan osia mopoon. Parin asiointikerran jälkeen tervehditään nimellä, kuinka voin palvella ym. Isoilla summilla en ole ostanut, lähinnä luokkaa kaasuvaijerit yms. Tavaroiden toimitusajat (näin vanhaan ei ole aina hyllyssä) todella lyhyitä, esim torstai-iltana 10min ennen sulkemiaikaa liikkeeseen, tilaus ja ilmoitus että lauantaina voi klo 10 jälkeen noutaa. Nostan olematonta hattuani.
Toinen liike joka saa kaiken kunnioituksen on WÜDO Dortmundissa. Sovin pyörän viemisestä pitemmän 5-rattaan vaihtoon, kertoivat ettei ratasta ole hyllyssä joutuvat tilaamaan. Sanoin ettei ole kiirettä kunhan ennen kevättä valmistuu. Viikon päästä soitettiin ja kysyttiin saavatko vaihtaa öljypumpun tiivisteen kun on kostea, eikä ajan saatossa parane ja kun kerran laatikko on jo poissa paikoiltaan. Annoin luvan ja sanoivat että seuraavana päivänä saa tulla hakemaan mopon pois. Luovutuksen yhteydessä vanha isäntä kertoi,että pyöräni oli sitä vuosikertaa jossa oli jotain ongelmaa vaiheiston akselissa/mutterissa, olivat varmistaneet sen eikä sitä ongelmaa enää ole. Isäntä itse tuli vielä pihalle toivottamaan hyvää matkaa. Ja pyörä oli siis Suomen kilvissä.
1997 HD Road King
1994 BMW R100R
No ei välttis, mutta aihe on mielestäni edelleen ajankohtainen.
premier
emeritus
tähän on nyt pakko avautua ku kerrankin on aihe johon voi ja on jotain sanottavaa! olin joskus monta vuotta sitten silloisen suzuki RG125F piikkini pytyn kanssa kaupoilla ostamassa pakoaukonsäätimiä ku niissä oli tyyppivika että murtuivat! menin liikkeeseen sisään (jätetään nyt se liike sitte mainitsematta ku ei tiedä onko vielä edes olemassa) ja sanoin että mulla on tässä pytty ja ainakin yksi risa mahdollisesti 2 risaa pakoaukonsäädintä... että mitä maksaa... kaveri näppäili hetken ja sanoi että 1100mk per kappale!! no se oli odotettavissa tiesin että ovat kalliita! joten kysyin seuraavaa: mä en viittiny tallilla purkaa ku on helpompi kokonaisena kuljettaa eli voinko lainata ristipääruuvaria (liikkeessä oli "avopaja" vieressä ja ruuvareita laittiat täynnä) että voin tarkistaa tarviinko yhden vai kaks kappaletta (yli tuhannen makrkan osia ja irrotus n.15sek homma) niin siihen kaveri räjähti että "ei tää vittu mikään yleinen paja ole!"siinä vaiheessa keitti oikein kunnolla! pidin itseni kurissa ja jäi kyllä säätimet ostamatta mutta ihmetellä täytyy että mikä ihme siinä on ettei raha kelpaa ja pitää mopon osia ja mopoja myydessä tunteä jotain helvetinmoista ylemmyyttä
![]()
edelleen tulee suzukilla ajettua mutta en kyllä vahingossakaan tule eksymään kyseiseen putiikkiin jos vielä sattuis olemaan pystyssä!!
![]()
GSXR-1000 Limited
Eiköhän tuommoiset pajat kuolo ole korjannut(Tohtori R @ Helmi. 09 2008,03:08) kirjoitti
Vai ei voi ruuvaria lainata
![]()
![]()
![]()
Kitka miehen tiellä pitää!
Mainostetaan tännekin hyvää osasaatavuutta Salolaisesta suurehkosta merkkiliikkeestä. Öljypropun tiivistettä ei hyllyssä, viikon toimitusaika, sovittiin että kysäisen heidän huollostaan mikä on aivan vieressä, että saisi sen heti mukaan. Huolto kommentoi, että kysyppä siltä varaosatiskiltä, kyllä sieltä niitä löytyy...
Eivät viitsineet hyllystään muutaman sentin osaa antaa. Tämän ansiosta aion jatkossa välttää asiointia ko. paikassa. Tätä on se hyvä meininki ja palvelualttius....pieni asia, mutta pistipä harmittamaan...![]()