Tulokset 1:stä 15:een 15:sta
  1. #1
    Onko kokemuksia kyseisestä firmasta.Olis mopo menossa tonne huoltoon ja säädettäväksi.Ainakin puhelimessa juttelun perusteella oli ihan asiallista toimintaa.

    linkki firman sivuille



    Nykyset
    GSX-R600 K6
    GSX-R1100 -90
    RM 85 -06
    ja exät
    GSX750F -89
    RG 125 gamma -85
    RM 125 -81
    PV 50 -80
  2. #2
    Kukaan ei uskalla kommentoida, voi saada syytteen ... vaikka eipä niissä CW:n jutuissa taida paljoo mahiksia olla, aika tuulesta temmattuja virityksiä ... en tunne kyseistä firmaa, mutta ihan vaan vinkkinä, kantsii valita eri linja kun CW



    Autovero pois moottoripyöristä PERKELE!
  3. #3
    Kolme mopoa käynyt siellä penkittämässä, ihan positiivinen kuva puljusta jäänyt. Hinta ainakin pitänyt, vaikka yhtä pyörää jouduttiin säätämään tuplasti pidempään kun alunpitäen oli puhetta. Ja omistaja(?) mekaanikko ainakin rennon oloinen kaveri.
  4. #4
    yksi tuttu tuota suositteli,on omaa pyöräänsä siellä huollattanut.kustannusarviot pitää paikkansa ja muutenkin on kuuleman mukaan hyvä palvelu.torstaina lähtee sit mopeti tuonne.käyvät jopa noutamassa sen helsingistä
    Nykyset
    GSX-R600 K6
    GSX-R1100 -90
    RM 85 -06
    ja exät
    GSX750F -89
    RG 125 gamma -85
    RM 125 -81
    PV 50 -80
  5. #5
    Muistaakseni tämän "risut ja ruusut"-otsikon alla ollut aikaisemminkin juttua ko. puljusta, etsivä löytää.
  6. #6
    jaa. en minä ainakaan löytäny vaikka kuinka etsin.
    Nykyset
    GSX-R600 K6
    GSX-R1100 -90
    RM 85 -06
    ja exät
    GSX750F -89
    RG 125 gamma -85
    RM 125 -81
    PV 50 -80
  7. #7
    Käytin kyseisessä huollossa pyörää kerran, kun firma toimi vielä pk-seudulla.

    Ainakin asentivat paskat vinkuvat jarrupalat taakse. Yritin lisäksi kysellä venttiilivälysten tarkistuksesta ja arvoista tarkemmin, mutta sain vastaukseksi epämääräistä mutinaa: "Joo, kyllä ne kunnossa on." Liekö edes mitattu.

    Hintakin pompsahti alkuperäisestä, mutta homma hoidettiin kuitenkin, asiallisesti, kai?

    Oma apu silti paras apu huoltohommissa.
    Suo, kuokka ja Suzuki
  8. #8
    No niin.kustannusarvio saatu.
    kerrotaan ensin mitä joutuu tekemään:

    -kansi ylös,että saa vaihdettua O-renkaat öljyputkiin
    -kaasareiden synkka
    -etupään stefojen vaihto
    -öljyt ja suodatin

    ja tälläinen tarjous

    "Homman kustannusarvio jos pitää kansi ottaa pois on noin 500eur ehkä vähän alle. Sisältää työt, tiivisteet, keulastefat, keulaöljyt, moottoriöljyt, suodattimen ja kaasarien synkronoinnin. Kaasareita ei kannata ennen akrapovikkia säätää, synkronoida voi. Kaasarien säätö tehopenkissä noin 65-170eur riippuen siitä kauanko aikaa menee ja montako kertaa kaasareita joutuu ottaa irti."

    niinniin tee itte niin on halvempaa.ei vaan löydy aikaa.
    jos on viikossa 1-2 vapaapäivää niin käytän ne mieluummin lepäämiseen ku rottelon kanssa painimiseen.minä vaan tykkään ajaa
    Nykyset
    GSX-R600 K6
    GSX-R1100 -90
    RM 85 -06
    ja exät
    GSX750F -89
    RG 125 gamma -85
    RM 125 -81
    PV 50 -80
  9. #9
    Aikas edukkaalta kuulostaa sillä muistaakseni äffästä ei kansi lähde pois koneen ollessa paikoillaan. Anyway jos sitten tekevät talvella vähän halvemmalla tuntihinnalla.

    Jos se sun äffäs on reilummin ajettu (100tkm?) eikä pannua ole aiemmin laiteltu niin ehkä kandeis tehdä jotain muutakin? Tai ainakin varautua teettämään kun kansi kerran auki on.
    Riippuen tietenkin puristuspaineista ja öljynkulutuksesta. Jos jommankumman suhteen on vähäänkään epäilystä niin sitten venat irti ja seetityö + uudet ohjurinkumit. Ehkä ryhmäkin kandeis nostaa pois ja hoonat pytsit + vaihtaa männänrenkaat (varsinkin jos renkaat on olleet jumissa ja männän helmassa ohipuhallusjälkeä). Samalla tietenkin sitten tarkistaa nokkaketjun ja ohjurit. N-ketjun joutuu kyllä vielä tuossakin vaiheessa vaihtamaan katkaisten.

    Maksaahan noi vähän lisää mutta kun suurin osa töistä tulee just siitä kannen irroituksesta niin...



    Hessu; Suzuki DL1000 + Sherco SE250 Factory + Husqvarna TE250
  10. #10
    nokat ja nokkaketju vaihdettiin viime talvena.öljyä ei syö ihme kyllä, mutta puristuspaineet mitataan varmuuden vuoksi.
    Nykyset
    GSX-R600 K6
    GSX-R1100 -90
    RM 85 -06
    ja exät
    GSX750F -89
    RG 125 gamma -85
    RM 125 -81
    PV 50 -80
  11. #11
    noniin päivitystä asiaa.
    nyt on vanhasta puristuspaineet mitattu ja tulos asentajaa siteeraten "suhtkoht ok" .tiedä sitten mitä se tarkalleen tarkoittaa.no asia selvinnee kunhan siellä ehditään laittaa vanhaa enemmän osiksi

    e:etupään stefat oli jo vaihdettu ja hyvin sieltä sähköpostiin vastaillaan kun olen jotain tietoja tarvinnut.eli hyvin on homma toiminut ainakin minun kohdalla



    Nykyset
    GSX-R600 K6
    GSX-R1100 -90
    RM 85 -06
    ja exät
    GSX750F -89
    RG 125 gamma -85
    RM 125 -81
    PV 50 -80
  12. #12
    Nyt pitää kyllä hehkuttaa hyvää ja asiallista palvelua.
    Mp-asennuksesta soitettiin, että mopo olis nyt valmiina.
    Hintakin kuulosti kohtuulliselta (770€) kun ottaa huomioon mitä kaikkee siihen nyt tehtiin. Jo aikaisemmin mainitsemieni lisäksi vaihdettiin venttiilivarrenkumit,tehtiin kannen plaanaus ja venttiilien tiivistepintojen puhdistus/hionta. uusia kierteitä tehtiin 4 kpl(edellisen asentajan korkkaamat) Hintaan sisältyy siis kaikki työt ja tarvikkeet.Mun mielestä ihan kohtuullinen hinta.

    Voin suositella tätä firmaa



    Nykyset
    GSX-R600 K6
    GSX-R1100 -90
    RM 85 -06
    ja exät
    GSX750F -89
    RG 125 gamma -85
    RM 125 -81
    PV 50 -80
  13. #13
    lisää hehkua MP-asennukselle ja nimenomaan Saulille
    750F ollu Saulilla talvisäilössä ja laitettavana,kuten myös uusi perheenlisäys i/ö 1100 kiksutin

    äffästä löytyi säätöjen jälkeen 104hp takapyörältä
    seuraavaksi odotellaan tonnisatkun tuloksia.

    papereita tuloksista saatte ehkä ensi viikolla, jos osaan ne tänne laittaa
    Nykyset
    GSX-R600 K6
    GSX-R1100 -90
    RM 85 -06
    ja exät
    GSX750F -89
    RG 125 gamma -85
    RM 125 -81
    PV 50 -80
  14. #14
    Lainaa (Salmon @ Maalis. 23 2007,15:17) kirjoitti
    lisää hehkua MP-asennukselle ja nimenomaan Saulille *
    750F ollu Saulilla talvisäilössä ja laitettavana,kuten myös uusi perheenlisäys i/ö 1100 kiksutin

    äffästä löytyi säätöjen jälkeen 104hp takapyörältä * *
    seuraavaksi odotellaan tonnisatkun tuloksia.

    papereita tuloksista saatte ehkä ensi viikolla, jos osaan ne tänne laittaa
    aivan paras firma! tästälähin vien aina pyörän sinne. omistaja/korjaaja on rentoheppu jonka kanssa tulee hyvin toimeen, kaikki tulee ajallaan (mikä vaan on heistä kiinni) ja hinnatkin on kohdillaan! *

    SUOSITTELEN !

    http://www.mp-asennus.com/
  15.  
  16. #15
    jep. Sauli on kyllä ammattimies .
    Taas menneen talven kiksu siellä pajalla oli ja sai uuden elämän

    kliketi



    Nykyset
    GSX-R600 K6
    GSX-R1100 -90
    RM 85 -06
    ja exät
    GSX750F -89
    RG 125 gamma -85
    RM 125 -81
    PV 50 -80