Tulokset 1:stä 11:een 11:sta
  1. #1
    Ostin -97 XX:n ja ajelin nyt ensimmäiset kiekat n. 10 asteen kevätsäässä. Moottorin lämmöt eivät nousseet kuin juuri ja juuri asteikolle. Matkaa ei tullut kuin 20 km ja pienillä kierroksilla tietenkin (neitsytmatka). Onko normaalia vai jumittaako termostaatti? Miten teillä kyseinen asia? *
  2. #2
    Itse ajelin hieman kylmemmässä about +7 astetta ensikilometrit -00 XX:llä ja kyllä lämmöt melkein puoliväliin asteikkoa nousivat. En ainakaan huomannut niiden käyneen alempana moottoritiellä tai kaupungissa.

    Pörrr
  3. #3
    Bläkkäristä ei kokemusta löydy, mutta muilla ajamillani pyörillä harvemmin lämmöt asteikon alkua korkeammalle on varsinkaan näin kylmillä keleillä nousseet. Kuumalla kelillä kaupungissa pyöriessä saattaa nousta niin korkealle, että flektin saa pyörähtämään.
    punaiset on nopeimpia
  4. #4
    bladen lämmöt on ollu ihan normaaleissa arvoissa ilman lämmöistä riippumatta.... n.73 maantiellä ja 80-85 kaupunki kurvailussa....
    "Ei sovi, ei mahdu...herra saa rahansa takaisin"

    www.menokoneracing.fi
  5. #5
    Mullakin on vanhempi äksä -98 ja ei lämpöviisari paljon tällä kelillä nouse..ei hätää..
    "On mahdotonta olla masentunut, jos sinulla on ilmapallo."
    -Nalle Puh-
  6. #6
    Kaasarimallin lämmöt pysyivät mulla ainakin selvästi alempana kuin ruiskun. Onko jommassa kummassa sitten vikaa? Tuskin. Enemmänkin ärsytti tuon ruiskun lämpiäminen, kun kesähelteellä flekti lähti pyörimään kaupungissa jokaisissa valoissa. Ihan niinkuin ei muutenkin olisi tarpeeksi lämmin, niin vielä sen pitää pukata katteiden välistä nilkoille niin kuumaa ilmaa ettei ilman saappaita voinut ajaa.
    -Timppa-

    Ketjuöljyn tärkein tehtävä ei ole takavanteen puhtaanapito
  7. #7
    Ei tuolla kylmässä kevätsäässä meikäläiselläkään Thundercatissa noussut lämmöt kuin juuri ja juuri 60 asteeseen ja Kawa Z750:llä nousee ajossa 60-66 asteeseen, joten varmasti ihan normaalia
    Honda CBR 600F - Suzuki GSX-R 1000 - Yamaha YZF 600 Thundercat - Kawasaki Z 750 - Honda CB 600 Hornet - Yamaha XT 600 - BMW F 800 S & Kawasaki KLX 650 - BMW G 650 Xmoto
  8. #8
    Kyllä tuo on bläkkärin "ominaisuus". Ajossa neula nousee vain hiukan, mutta kaupungissa madellessa reippaammin. Annappa käydä ajon jälkeen 5-10min paikallaan. Jos ei lämmöt nouse sittenkään ja flekti ala huutaa voipi termostaatissa epäillä olevan jotain häikkää.



    Yamaha Diversion600 -00, Kawa ZR-7S -02, Honda CBR1100XX -00, Busa -03, Fireblade 1000RR -04, Honda CBR1100XX -99, Busa -07, Busa -12, Busa -05.
    ”Hovikuvaaja”. Kuvia Motorg ry.:n ratapäiviltä : https://www.flickr.com/photos/holtsu/albums
  9. #9
    Uutena jäsenenä on hieno huomata, että mieltäpainaviin kysymyksiin saa täältä asianmukaisia vastauksia. Täytyypä vielä palata asiaan, jos joskus kesän tultua vielä sama lämmöttömyys vaivaa.
    Näyttää siltä, että kaasarimallit eivät lämpene samalla tavalla kuin ruiskut. Kyllä tuo mun -97 pysyy vieläkin ihan asteikon alapäässä, mutta nousee kyllä flektille oltuaan tyhjäkäynnillä 2 min. ajon jälkeen.



  10. #10
    Itse pyöritin joulupäivänä bläkkäriä, olisko ollu ~5-10 min *paikallaan ja hiljaisessa ajossa. Pakkasta oli -10 tai -15 muistaakseni.. johan lähti flekti tulille siitä on videokin jossain...





    ex: XX -04, R1 -05, 1000RR -06
  11.  
  12. #11
    Viime kausi meni -04 mallilla ja siinä lämmöt nousivat muutaman minuutin tyhjäkäynnillä yli 80:n asteen. Pienellä pakkasella ajettaessa sama tilanne. Ulkolämpötilan noustessa nousi koneen lämmötkin ja flekti hörähti aika helposti. Toisaalta se ei kyllä koskaan käynyt liian kuumanakaan.
    - Rajatonta Voimaa! -