Eli onko mitään merkitystä ,jos kokeilis zzr-6oo kawaan tommosta vap.virtaussuodatinta.Joutuuko kenties seoksia ruuvailemaan yms.
Onko toimenpide turha,vai tuleeko edes jonkinverran tehoa lisää.
![]()
Tulevaisuus edessä-tukka takana................
onko mopo muuten vakio?
jos on ni eipä taida tehoa lisää tulla...ja muutenkin tehon lisäykset on minimaalisia tollasilla suodattimilla
ainakin omien kokemusten mukaan....
Veikkaisin että on.(Boxeri @ Huhti. 11 2005,17:25) kirjoitti
![]()
Yamaha DT 125 LC "87 1994-1996
Honda CB125T "81 ~2002-
Honda Transalp 600 "93 *2002-2008
Yamaha TDM 900 "04 * 2008-2010
Yamaha TDM 850 "91 2011-
*raapii päätä, yläpäätä*
Mulla on akran putkisto, vakio suodatin oli ja vakio suuttimet. 125 luki pääsuuttimissa ja samaa luki manuaalissakin, ainakin niin ymmärsin. Mutta miten on mahollista että käy rikkaalla? En ole päästöjä mitannut mutta kunnon myrsky pilvi jää taakse täyskaasu kiihdytyksessä.
Ranpe ei tajuu..
edit. pyörä tietenkin gsxr600 -97
Joo kyllä pyörä on vakio ja tehoakin minulle aivan riittävästi.Mutta,mutta niin kun tiedätte ,kaikkea sitä "sairaan" päähän juolahtaakin..................
Tätä minä itsekin jo ounastelin,mutta menköön koko homma alkavan ajokauden odottelun tiliin......................![]()
Tulevaisuus edessä-tukka takana................
Rexiini tuli neljä hummaa ylös lisää ja koko kierrosalueelle aavistus lisää tehoa pelkällä Konnalla. Tästä tuli oikeen todisteet kun ekaksi pyörä penkitettiin vakiosuodattimella, kunnes huomasivat ettei paikallaan ollutkaan vielä K&N:ää niinkuin luulivat. Eiku uudestaan penkkiin ja nyt Konnalla varustettuna. Asentajakin (Korpiaholla) hämmästeli tuota neljän hevosen lisäystä pelkällä suodattimen vaihdolla. (Perseessä tehon lisäystä ei huomaa..) Pyörässä on lisäks suutinsatsi ja bolt-on Devil. Kaasuttimen säätöihin ei tarvinnut kajota omassa tapauksessani suodattimen vaihdon jälkeen.
Siihen en ota kantaa onko neljä hevosta Konnan hintaan nähden paljon vai vähän. Sen voi jokainen itse päättää kannattaako moisen hankinta. Mä ostaisin sen vaikka uudestaankin koska pyörä ja rahat on mun.![]()
Joko löydän tien tai teen sen...
-Hannibal-
H-D Road King Custom 2004