Sivu: 62 / 90:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 1252606162636472 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1831:stä 1860:een 2696:sta
  1. #1831
    Lainaa (tidnab @ Maalis. 11 2010,10:01) kirjoitti
    Kuuluuko huolto-ohjelmaan jarrusatuloitten puhdistus?
    Lienee kiinni tekijästä, eli ei varmaan kuulu jos et vaadi.

    Ai ni! Pitää uudelleen mainostaa, että kilosuklaalle maittaa pienikin viritys. Kun käytin vehkeen penkissä, eikä tehty ku slipari ja suodatin, niin vaikka väännön kasvu oli melko snadi (about 10 nm), ni pyörä muuttu ihmeesti. Nyt nostaa jopa kaasulla tassua. Ei ollu ihan halpa juttu, mutta jos joku esim. tekee itte, ni suosittelen.
    ... jotain piti muistaa
  2. #1832
    Perkee, uus pilot road 2 taas kiiltää mopon alla, ajelee pitäs jo päästä ja lunta sataa
    FZS1000 -03, Hayabusa -06
  3. #1833
    olis tilattava kans molemmat gummit ,en vaan ole vieläkään päättänyt otanko pilot road 2ct vai power 2ct. roadista on kokemusta mutta ei powerista.road kesti kymppätonnin ajaa takana mutta ei ole niin hyvä radalla jos motoparkkiin enää edes pääsee.
    itse otin reunat karheeksi hiomapaperilla ettei tulis yllätyksiä.
    rakentaja Rane
  4. #1834
    Ota ne 2ct:t, paremmat ne on muutenkin ajaa. Tosin kesto ei nyt niin hyvä ole, mutta kaupasta niitä saa.

    Laitoin takaiskarin täyshuoltoon. Katsotaas paraniko yhtään, tosin etupää se lähinnä olikin vaivana, pitää kai sitten jousta sinne tilailla.
    Build a man a fire and he will be warm for a night. Set a man on fire and he will be warm for the rest of his life.
    // R1 -08
  5. #1835
    2 seoskummejahan nuo kummatkin, poweri on hyvä, mutta kesti takana 3t, road meni liki 10t
    FZS1000 -03, Hayabusa -06
  6. #1836
    Lainaa (tidnab @ Maalis. 18 2010,19:26) kirjoitti
    Ota ne 2ct:t, paremmat ne on muutenkin ajaa. Tosin kesto ei nyt niin hyvä ole, mutta kaupasta niitä saa.

    Laitoin takaiskarin täyshuoltoon. Katsotaas paraniko yhtään, tosin etupää se lähinnä olikin vaivana, pitää kai sitten jousta sinne tilailla.
    Onko vakio takapamppu, eip vissiin ole huollettavissa perinteisin keinoin vai?



    FZS1000 -03, Hayabusa -06
  7. #1837
    Niin tuossa jokunen hetki sitten oli moniki Fasuun sopiva laukkuteline ja/tai laukkusarja myynnissä? Vieläkö joku haluaa myydä? Laittakaa viestiä! Kuva ja hinta ois kiva.
  8. #1838
    Lainaa (Domez @ Maalis. 19 2010,02:51) kirjoitti
    Niin tuossa jokunen hetki sitten oli moniki Fasuun sopiva laukkuteline ja/tai laukkusarja myynnissä? Vieläkö joku haluaa myydä? Laittakaa viestiä! Kuva ja hinta ois kiva.
    Kolmen laukun teline, muistaakseni Giwi, on heti haettavissa. Pyörii turhaan tallin lattialla ja hinta on huvittava
    ... jotain piti muistaa
  9. #1839
    Lainaa (eimo @ Maalis. 18 2010,21:11) kirjoitti
    Lainaa (tidnab @ Maalis. 18 2010,19:26) kirjoitti
    Ota ne 2ct:t, paremmat ne on muutenkin ajaa. Tosin kesto ei nyt niin hyvä ole, mutta kaupasta niitä saa.

    Laitoin takaiskarin täyshuoltoon. Katsotaas paraniko yhtään, tosin etupää se lähinnä olikin vaivana, pitää kai sitten jousta sinne tilailla.
    Onko vakio takapamppu, eip vissiin ole huollettavissa perinteisin keinoin vai?
    Just, eli siis tarkoitin Power 2CT renkaita, jäänyt sana pois.

    Kyllä sen pitäisi olla huollettavissa, näin lupailtiin.
    Build a man a fire and he will be warm for a night. Set a man on fire and he will be warm for the rest of his life.
    // R1 -08
  10. #1840
    Renkaista kyseiseen malliin, onko kenelläkään kokemusta Dunlopin Road Smarteista tonniseen? Itselläni 600:ssa oli ja mielestäni normiajossa toimii vallan hienosti, rataa en juurikaan ajele. Eikä hintakaan ollut paha, molemmat alle laitettuna < 300e. Kestävyydestä en tiedä, ehdin ajelemaan 2500km ennen kusiaisen myyntiä eli juuri sisään Mutta noita suunnittelin seuraaviksi renkaiksi kun taas joskus sen aika tulee, kunhan pääsisi edes ajamaan!
    Yamaha FZS 600 -99 -> Yamaha FZS 1000 -04 -> Yamaha XJR 1300 -01
  11. #1841
    Takasena ollut ja on paras sport-tourinki nakki mitä olen kokeillut.
    <p>oli miten oli, mutta näin on</p>
  12. #1842
    Sori nyt vasta eksyin tähän topikkiin. Sen verran on pakko kommentoida että takajarru nappaa kyllä tosi helposti kiinni.
    Siinä on käytännössä kaksi asentoa: kiinni ja auki. Kun jarrun painaa päälle niin mustaa viivaa on luvassa.. 2006 FZ1S.
  13. #1843
    Ensimmäiset 250km taitettu tonnisella... Hymyilyttää Kusiaiseen verrattuna korkeampi, jämäkämpi, vaatii määrätietoisempia otteita, ja ääni Akrapovicin myötä Melko eri luokkaa kuin pikku-Fasussa. Luottamusta herättävä tuolla kaatosateessakin... Kunnon kelejä odotellessa jotta tarkemmin pääsee tuon saloihin
    Yamaha FZS 600 -99 -> Yamaha FZS 1000 -04 -> Yamaha XJR 1300 -01
  14. #1844
    Huokaus.., Fasu ei käynnisty talven jäljiltä. Mulla ilmeni noit käynnistysongelmii jo viime syksynä, jos mopo seiso ajamatta kolmee päivää pitempään. Ajattelin et todnäk akku oli tullu aikansa päähän.
    Nyt ennen pääsiäistä latailin tota vanhaa akkuu muutaman päivän tossa ja koitin käynnistellä pyörää, mutta kone ei lähteny edes pyörittämään starttia. Kokeilin starttailla muutamaan otteeseen, mutta startti ei vaan lähteny pyöriin. Sen jälkeen laitoin kaikki valot palaa täysil, hätävilkut päälle kokeillakseni et pelittääks akku, tyhjeni vajaassa minuutissa. Luulen siis et vanha akku oli kyl kaput.

    Tänään kävin hakemas sit uuden akun, MGM (MiGM) YT14B-4 -mallisen, jossa pitäis kaikkien specsien vastata Fasun tarpeita, mutta tämähän ei jaksa edes kunnolla sytyttää mittariston valoja! Laturiin kun kytken tän uuden akun niin laturi vilkuttaa full valoa.

    Käynnistysvirran ku laittaa päälle niin sen lisäks et mittarin valot ei edes pala kunnolla, ajovaloista puhumattakaan niin kuitenki jostakin penkin alla olevasta releestä kuuluu tasaista nopeaa tikitystä, mikä tämäkin ääni mahtaa olla?
    Kaiken lisäksi ajovalojen katkaisimen asento vaikuttaa tähän ääneen, kun ajovalot on pois kuuluu ääni tasaisena nakutuksena jostain penkin alta, kun laittaa huomiovalot päälle tulee äänestä sellainen tasainen ja kun koittaa laittaa ajovalot päälle katoaa soundi penkin alta ja siirtyy mittariston taakaiseksi nitinäksi!

    Toivottavasti jollain on tietoa näistä oudoista ongelmista. Korjauskehoitteita otetaan mielellään vastaan
  15. #1845
    Lainaa (Napish @ Huhti. 06 2010,21:31) kirjoitti
    Tänään kävin hakemas sit uuden akun, MGM (MiGM) YT14B-4 -mallisen, jossa pitäis kaikkien specsien vastata Fasun tarpeita, mutta tämähän ei jaksa edes kunnolla sytyttää mittariston valoja! Laturiin kun kytken tän uuden akun niin laturi vilkuttaa full valoa.

    Käynnistysvirran ku laittaa päälle niin sen lisäks et mittarin valot ei edes pala kunnolla, ajovaloista puhumattakaan niin kuitenki jostakin penkin alla olevasta releestä kuuluu tasaista nopeaa tikitystä, mikä tämäkin ääni mahtaa olla?
    Onkos millainen laturi jolla akkua lataat. Mopoakuille tarkoitettu vai pelkästään autoakuille. Ctekin nimeen itse siirtynyt jo 5 vuotta sitten vannomaan ja tämä kevät taas sen todisti. Et toisaalta olisi ensimmäinen kaveri jolle myydään akkuliikeestä vanhaakin huonompi akku. Pyydä kuormitustestausta, itselle löytyi hyllystä aikoinaan vasta kolmas akku joka kesti sen verran kuormaa, että toimi. En muista olenko tässäkin ketjussa aiemmin asiasta jorissut.

    Se tikitys tms.. on bensapumpun rele ja sen lisäksi pitäisi sellainen tasainen sirinä tms.. tulla kun bensapumppu puskee tavaraa kaasareihin. Jos nyt oikein ymmärrän selostuksesi, niin tuosta kuulostaa siltä että edes bensapumppu ei jaksa tuolla virralla tehdä tehtäväänsä. Tai rele nakuttaa ja ei pumppu edes lähde päälle.



  16. #1846
    Itse uusin akun vuosi sitten, ja muistaakseni ostin kanssa tuollaisen MGM akun Stormilta. Ensimmäinen akku jonka sain oli aivan tyhjä, ja kun sitten myyjän kanssa käytiin niitä hyllyssä olevia akkuja läpi, niin olisikohan ollut about puolet tyhjiä tai lähes tyhjiä...

    Toimiva akkukin lopulta löytyi ja onkin pelannut moitteetta vuoden.
    Kawasaki KMX 125 -> Honda CB 350 Twin -> Suzuki GSX 750 -> Suzuki Bandit 1200 N -> Yamaha FZS 1000 -> Yamaha MT-01 -> Yamaha FZ1N -> Kawasaki Z 1000 SX -> Yamaha MT-09 -> Kawasaki Versys 1000 -> Suzuki Katana 1000
  17. #1847
    Lainaa (apa7 @ Huhti. 01 2010,23:09) kirjoitti
    Sori nyt vasta eksyin tähän topikkiin. Sen verran on pakko kommentoida että takajarru nappaa kyllä tosi helposti kiinni.
    Siinä on käytännössä kaksi asentoa: kiinni ja auki. Kun jarrun painaa päälle niin mustaa viivaa on luvassa.. 2006 FZ1S.
    Outoa. Omalla FZ1N (06)pääsiäisenä ajelin ja ihmettelin pitääkö takajarru ollenkaan, mut kyl sit hiekkatiellä sen sai *"kyntämään". Pikku putsaus ja herkistys varmastikkin auttaa...

    Tää olikin joutavaa hörinää, kun katselin ketjua taakseppäin...



    KTM Duke 790 -19 ex:Suzuki GSX1300R -08,Suzuki GSX-R 750 K9 ,Triumph 675 Daytona -07,BMW G 650 Xmoto -07,Yamaha FZ1-N -06,Yamaha FZR 1000 -96(piikkinä 70-luvun 125cc Harley-Davidson)
  18. #1848
    Lainaa (ss454 @ Huhti. 07 2010,07:27) kirjoitti
    Onkos millainen laturi jolla akkua lataat. Mopoakuille tarkoitettu vai pelkästään autoakuille. Ctekin nimeen itse siirtynyt jo 5 vuotta sitten vannomaan ja tämä kevät taas sen todisti. Et toisaalta olisi ensimmäinen kaveri jolle myydään akkuliikeestä vanhaakin huonompi akku. Pyydä kuormitustestausta, itselle löytyi hyllystä aikoinaan vasta kolmas akku joka kesti sen verran kuormaa, että toimi. En muista olenko tässäkin ketjussa aiemmin asiasta jorissut.

    Se tikitys tms.. on bensapumpun rele ja sen lisäksi pitäisi sellainen tasainen sirinä tms.. tulla kun bensapumppu puskee tavaraa kaasareihin. Jos nyt oikein ymmärrän selostuksesi, niin tuosta kuulostaa siltä että edes bensapumppu ei jaksa tuolla virralla tehdä tehtäväänsä. Tai rele nakuttaa ja ei pumppu edes lähde päälle.
    Benton -merkkinen on toi laturi, siis sellanen mopo/auto-laturi. Kun laturin tyrkkää kiinni, ni ilmoittaa tosiaan et akku ois täynnä, eikä sit ilmeisesti edes koita lähtee sitä lataamaan.

    Apuvirralla käynnistin pyörän viime syksynä pari kertaa niin tuskin ainakaan on startissa tai muissa käynnistyshärpäkkeissä kuin akussa vikaa. Eikös viallinen laturikin ilmoittelis ittestään ihan perusajossa ja hyydyttäis mopon tienvarteen?

    Täytynee kiikuttaa takas stormille toi akku. Vartan akku vois olla ns. varma valinta, mutta kun siitäkin oon kuullu et myös sen elinikä on just se 1,5-4 vuotta, joten jos se sit kosahtais puolentoista ajokauden jälkeen ni.., ei vois sanoo et money well spent.
    Tää edellinen GS:n akku (GT14B-4) kesti nyt sit edellisen omistajan tietoon nojaten reilut 6 vuotta. Vieläks tätä akkua lyötäis jostain? Netistä en oikeen löytäny.

    Se bensapumppu ainaski toimitti noi omat toimenpiteensä loppuun sillon ku ihan ensin kytkin ton vanhan akun kiinni.., veikkaan et tolla uudella se nyt tosiaan koittaa lähtee käynnistään sitä bensapumppua, mut virta ei riitä niin jää sit se rele "looppiin"?
  19. #1849
    En hirveästi akkuhommista tiedä, mutta omassa fasussa originaaliakku kesti 4 vuotta, meni pilalle kun unohdin pakkaseen. Uudeksi akuksi ostin Vartan akun. Liikkeessä esilatasivat sen, kun ilmotin vaan millon tuun hakeen.
    Ulpe - Brewed with Perkele since 1979
    Kawasaki Z750 2004
    Yamaha FZS1000 2005
    KTM 690SM 2008 + Yamaha FZX750 1987
  20. #1850
    Lainaa (Napish @ Huhti. 07 2010,15:56) kirjoitti
    Lainaa (ss454 @ Huhti. 07 2010,07:27) kirjoitti
    Onkos millainen laturi jolla akkua lataat. Mopoakuille tarkoitettu vai pelkästään autoakuille. Ctekin nimeen itse siirtynyt jo 5 vuotta sitten vannomaan ja tämä kevät taas sen todisti. Et toisaalta olisi ensimmäinen kaveri jolle myydään akkuliikeestä vanhaakin huonompi akku. Pyydä kuormitustestausta, itselle löytyi hyllystä aikoinaan vasta kolmas akku joka kesti sen verran kuormaa, että toimi. En muista olenko tässäkin ketjussa aiemmin asiasta jorissut.

    Se tikitys tms.. on bensapumpun rele ja sen lisäksi pitäisi sellainen tasainen sirinä tms.. tulla kun bensapumppu puskee tavaraa kaasareihin. Jos nyt oikein ymmärrän selostuksesi, niin tuosta kuulostaa siltä että edes bensapumppu ei jaksa tuolla virralla tehdä tehtäväänsä. Tai rele nakuttaa ja ei pumppu edes lähde päälle.
    Benton -merkkinen on toi laturi, siis sellanen mopo/auto-laturi. Kun laturin tyrkkää kiinni, ni ilmoittaa tosiaan et akku ois täynnä, eikä sit ilmeisesti edes koita lähtee sitä lataamaan.

    Apuvirralla käynnistin pyörän viime syksynä pari kertaa niin tuskin ainakaan on startissa tai muissa käynnistyshärpäkkeissä kuin akussa vikaa. Eikös viallinen laturikin ilmoittelis ittestään ihan perusajossa ja hyydyttäis mopon tienvarteen?

    Täytynee kiikuttaa takas stormille toi akku. Vartan akku vois olla ns. varma valinta, mutta kun siitäkin oon kuullu et myös sen elinikä on just se 1,5-4 vuotta, joten jos se sit kosahtais puolentoista ajokauden jälkeen ni.., ei vois sanoo et money well spent.
    Tää edellinen GS:n akku (GT14B-4) kesti nyt sit edellisen omistajan tietoon nojaten reilut 6 vuotta. Vieläks tätä akkua lyötäis jostain? Netistä en oikeen löytäny.

    Se bensapumppu ainaski toimitti noi omat toimenpiteensä loppuun sillon ku ihan ensin kytkin ton vanhan akun kiinni.., veikkaan et tolla uudella se nyt tosiaan koittaa lähtee käynnistään sitä bensapumppua, mut virta ei riitä niin jää sit se rele "looppiin"?
    Tuolta näyttäs saavan suht edullisesti Yuasan akkuja Fasuun

    www.mdsbattery.co.uk

    Onko muuten kukaan tilannut kyseisestä paikasta aiemmin?
    Onhan siinä hinnass eroa jos ohjehinnat suomessa luokkaa 170euroa ja uk:sta kuluineen n.85euroa.
  21. #1851
    Ite sain sen Vartan akun 90e:llä. Ehkä tuohon hintaan ei kannata tilailla. Luulisi Vartan ihan kelpo akku olevan.
    Ulpe - Brewed with Perkele since 1979
    Kawasaki Z750 2004
    Yamaha FZS1000 2005
    KTM 690SM 2008 + Yamaha FZX750 1987
  22. #1852
    Lainaa kirjoitti
    www.mdsbattery.co.uk

    Onko muuten kukaan tilannut kyseisestä paikasta aiemmin?
    Viimeksi pari viikkoo sitten kasa pienempiä akkuja. Toimii hienosti, ei valittamista.
    Yamaha XSR 900 60th Anni -17, Honda CB 450N -85
    past:
    Yamaha R1 WGP -12
    Yamaha FZS 1000 -06
    Kawasaki GPZ 600 R -85
    Yamaha RD 350 LC -84
    Honda CB 125 T -81
  23. #1853
    Lainaa (tidnab @ Maalis. 19 2010,12:27) kirjoitti
    Lainaa (eimo @ Maalis. 18 2010,21:11) kirjoitti
    Lainaa (tidnab @ Maalis. 18 2010,19:26) kirjoitti
    Ota ne 2ct:t, paremmat ne on muutenkin ajaa. Tosin kesto ei nyt niin hyvä ole, mutta kaupasta niitä saa.

    Laitoin takaiskarin täyshuoltoon. Katsotaas paraniko yhtään, tosin etupää se lähinnä olikin vaivana, pitää kai sitten jousta sinne tilailla.
    Onko vakio takapamppu, eip vissiin ole huollettavissa perinteisin keinoin vai?
    Just, eli siis tarkoitin Power 2CT renkaita, jäänyt sana pois.

    Kyllä sen pitäisi olla huollettavissa, näin lupailtiin.
    Takapamppu tuli huollosta. Öljyt olleet kuraa, tiivisteet yms. kunnossa. Hintaa 65e, ei paha hinta. Jos tarvii huollattaa, niin: http://mphuolto.fi/
    Build a man a fire and he will be warm for a night. Set a man on fire and he will be warm for the rest of his life.
    // R1 -08
  24. #1854
    Lainaa (tidnab @ Huhti. 10 2010,06:26) kirjoitti
    Lainaa (tidnab @ Maalis. 19 2010,12:27) kirjoitti
    Lainaa (eimo @ Maalis. 18 2010,21:11) kirjoitti
    Lainaa (tidnab @ Maalis. 18 2010,19:26) kirjoitti
    Ota ne 2ct:t, paremmat ne on muutenkin ajaa. Tosin kesto ei nyt niin hyvä ole, mutta kaupasta niitä saa.

    Laitoin takaiskarin täyshuoltoon. Katsotaas paraniko yhtään, tosin etupää se lähinnä olikin vaivana, pitää kai sitten jousta sinne tilailla.
    Onko vakio takapamppu, eip vissiin ole huollettavissa perinteisin keinoin vai?
    Just, eli siis tarkoitin Power 2CT renkaita, jäänyt sana pois.

    Kyllä sen pitäisi olla huollettavissa, näin lupailtiin.
    Takapamppu tuli huollosta. Öljyt olleet kuraa, tiivisteet yms. kunnossa. Hintaa 65e, ei paha hinta. Jos tarvii huollattaa, niin: http://mphuolto.fi/
    huomaatko siinä mitään käytännön eroo?

    Tuohan on järkihintanen jos toimii.
    <p>oli miten oli, mutta näin on</p>
  25. #1855
    Samankaltainen ero kuin jos vaihtaa etuputkiin uudet ölpät. Vaimennusta lisää samalla säädöllä.

    Nyt säädöt ovat takana maksimissaan (ei oikein hyvä..), jos tänään on hyvä keli niin pitää ajella ja koettaa säätää kohdilleen.



    Build a man a fire and he will be warm for a night. Set a man on fire and he will be warm for the rest of his life.
    // R1 -08
  26. #1856
    Lainaa (Fazer -03 @ Huhti. 08 2010,02:07) kirjoitti
    Lainaa (Napish @ Huhti. 07 2010,15:56) kirjoitti
    Lainaa (ss454 @ Huhti. 07 2010,07:27) kirjoitti
    Onkos millainen laturi jolla akkua lataat. Mopoakuille tarkoitettu vai pelkästään autoakuille. Ctekin nimeen itse siirtynyt jo 5 vuotta sitten vannomaan ja tämä kevät taas sen todisti. Et toisaalta olisi ensimmäinen kaveri jolle myydään akkuliikeestä vanhaakin huonompi akku. Pyydä kuormitustestausta, itselle löytyi hyllystä aikoinaan vasta kolmas akku joka kesti sen verran kuormaa, että toimi. En muista olenko tässäkin ketjussa aiemmin asiasta jorissut.

    Se tikitys tms.. on bensapumpun rele ja sen lisäksi pitäisi sellainen tasainen sirinä tms.. tulla kun bensapumppu puskee tavaraa kaasareihin. Jos nyt oikein ymmärrän selostuksesi, niin tuosta kuulostaa siltä että edes bensapumppu ei jaksa tuolla virralla tehdä tehtäväänsä. Tai rele nakuttaa ja ei pumppu edes lähde päälle.
    Benton -merkkinen on toi laturi, siis sellanen mopo/auto-laturi. Kun laturin tyrkkää kiinni, ni ilmoittaa tosiaan et akku ois täynnä, eikä sit ilmeisesti edes koita lähtee sitä lataamaan.

    Apuvirralla käynnistin pyörän viime syksynä pari kertaa niin tuskin ainakaan on startissa tai muissa käynnistyshärpäkkeissä kuin akussa vikaa. Eikös viallinen laturikin ilmoittelis ittestään ihan perusajossa ja hyydyttäis mopon tienvarteen?

    Täytynee kiikuttaa takas stormille toi akku. Vartan akku vois olla ns. varma valinta, mutta kun siitäkin oon kuullu et myös sen elinikä on just se 1,5-4 vuotta, joten jos se sit kosahtais puolentoista ajokauden jälkeen ni.., ei vois sanoo et money well spent.
    Tää edellinen GS:n akku (GT14B-4) kesti nyt sit edellisen omistajan tietoon nojaten reilut 6 vuotta. Vieläks tätä akkua lyötäis jostain? Netistä en oikeen löytäny.

    Se bensapumppu ainaski toimitti noi omat toimenpiteensä loppuun sillon ku ihan ensin kytkin ton vanhan akun kiinni.., veikkaan et tolla uudella se nyt tosiaan koittaa lähtee käynnistään sitä bensapumppua, mut virta ei riitä niin jää sit se rele "looppiin"?
    Tuolta näyttäs saavan suht edullisesti Yuasan akkuja Fasuun

    www.mdsbattery.co.uk

    Onko muuten kukaan tilannut kyseisestä paikasta aiemmin?
    Onhan siinä hinnass eroa jos ohjehinnat suomessa luokkaa 170euroa ja uk:sta kuluineen n.85euroa.
    Akkuongelma ratkes. Kaks akkua oli tosiaan täysin virrattomia ja sellaisessa kunnossa et ei ainakaan mun laturilla (Benton auto/motolaturi) ottanu yhtään ampeeria virtaa sisäänsä.
    Kolmas akku toden sanoi, kun pyysin Stormia katsomaan valmiiksi toimivan akun ja lataamaan sen. Elikkä tollasta ei varmaan kannata ainakaan Stormin nettikaupasta tilata ilman että pyytää heitä lataamaan akun valmiiksi ja tarkistamaan jännitteet.

    En tosiaan voi kovin paljoa antaa luottoa noille MGM-akuille. Katsotaan nyt sit et pysyykö virrat kuutiossa edes yhden kauden.
  27. #1857
    Nyt on ollut pientä propleemaa tuon ohjauslukon kanssa, menee kyllä lukkoon nätisti, mutta avaaminen tuntuu olevan joka kerta ihmeellistä renkutusta, ottaa aina vähintään muutaman yrityksen. Lukko painuu alas kuin pitääkin, mutta jostain syystä ei sitten meinaa kääntyä OFF-asentoon... Mistähän tuo voisi johtua?
    Yamaha FZS 600 -99 -> Yamaha FZS 1000 -04 -> Yamaha XJR 1300 -01
  28. #1858
    Lainaa (Teltta @ Huhti. 14 2010,14:07) kirjoitti
    Nyt on ollut pientä propleemaa tuon ohjauslukon kanssa, menee kyllä lukkoon nätisti, mutta avaaminen tuntuu olevan joka kerta ihmeellistä renkutusta, ottaa aina vähintään muutaman yrityksen. Lukko painuu alas kuin pitääkin, mutta jostain syystä ei sitten meinaa kääntyä OFF-asentoon... Mistähän tuo voisi johtua?
    Ootko rasvaillu haitat koska?
    ... jotain piti muistaa
  29. #1859
    Lainaa (säätäjä @ Huhti. 10 2010,23:32) kirjoitti
    Lainaa (tidnab @ Huhti. 10 2010,06:26) kirjoitti
    Lainaa (tidnab @ Maalis. 19 2010,12:27) kirjoitti
    Lainaa (eimo @ Maalis. 18 2010,21:11) kirjoitti
    Lainaa (tidnab @ Maalis. 18 2010,19:26) kirjoitti
    Ota ne 2ct:t, paremmat ne on muutenkin ajaa. Tosin kesto ei nyt niin hyvä ole, mutta kaupasta niitä saa.

    Laitoin takaiskarin täyshuoltoon. Katsotaas paraniko yhtään, tosin etupää se lähinnä olikin vaivana, pitää kai sitten jousta sinne tilailla.
    Onko vakio takapamppu, eip vissiin ole huollettavissa perinteisin keinoin vai?
    Just, eli siis tarkoitin Power 2CT renkaita, jäänyt sana pois.

    Kyllä sen pitäisi olla huollettavissa, näin lupailtiin.
    Takapamppu tuli huollosta. Öljyt olleet kuraa, tiivisteet yms. kunnossa. Hintaa 65e, ei paha hinta. Jos tarvii huollattaa, niin: http://mphuolto.fi/
    huomaatko siinä mitään käytännön eroo?

    Tuohan on järkihintanen jos toimii.
    No johan on perkele..ja meikäläinen kun tuskaili fasun takapampun kanssa (kylmänä kivireki - lämpösenä löysähkö) koko viimeisen kauden kun sen omistin. Ja ihan turhaan näköjään!! * Meinaan Yammucentteri väitti (vakio) takapampun olevan mallia "ei huollettavissa"..
    04 Buell xb12s

  30.  
  31. #1860
    Lainaa (seku @ Huhti. 14 2010,14:34) kirjoitti
    Lainaa (Teltta @ Huhti. 14 2010,14:07) kirjoitti
    Nyt on ollut pientä propleemaa tuon ohjauslukon kanssa, menee kyllä lukkoon nätisti, mutta avaaminen tuntuu olevan joka kerta ihmeellistä renkutusta, ottaa aina vähintään muutaman yrityksen. Lukko painuu alas kuin pitääkin, mutta jostain syystä ei sitten meinaa kääntyä OFF-asentoon... Mistähän tuo voisi johtua?
    Ootko rasvaillu haitat koska?
    Enpä ole, eikä tietoa onko niitä rasvailtu... Itsellä pyörä ollut nyt viikon ajossa. Kiitoksia neuvosta, pitääpä yrittää tuota
    Yamaha FZS 600 -99 -> Yamaha FZS 1000 -04 -> Yamaha XJR 1300 -01
Sivu: 62 / 90:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 1252606162636472 ... ViimeinenViimeinen