No ei ne käy suoraan, mut vissiin ainakin joihinkin Guzzin malleihin ei saa suoraan telineitä ja pienellä hitsaamisella Fasun teline käy(Omen @ Heinä. 12 2009,14:54) kirjoitti
![]()
Build a man a fire and he will be warm for a night. Set a man on fire and he will be warm for the rest of his life.
// R1 -08
oletteko huomannu eri jarrupaloilla mitään eroja? Teräspunokset tungettu ja EBC:n orgaaniset alla, tuntuma on hyvä, jarruteho vaan sais olla parempikin.
<p>oli miten oli, mutta näin on</p>
Tykkäsin alkup. paloista siinä määrin että ajoin ne metalliin saakka n. 45tkm. Sen jälkeen laitoin kiireessä halpikset orgaaniset eli Fedoron Platinumit taisi olla. Ihan paska setti, kesti melkoisen monta sataa kilometriä ensinnäkin ennen kuin asettuivat, ja rupesivat sitten viheltelemään jarruissa, täristämään pikkunopeuksissa lämmettyään, ja jättivät vielä ruostejäljen levyyn sateen jäljiltä yön yli.
Ferodot lensivät tallin nurkkaan, ja tilalle SBS Street Excel Sinter palat jotka alkoivat pelaamaan välittömästi. Täytyypä sanoa että tuntuma on jälleen prikulleen hyvä Kemoran takasuoran päässä syherölle lähdettäessä, ja vaikka en ole edes vielä saanut itsestäni irti vaihtaa vakio flex-o-jarruletkuja teräksisiin. En osaa sanoa puristeleeko sintterit pidemmän päälle levyn huonoksi, mutta toistaiseksi jo jokusen tuhannen kilsan kokemuksella negatiivista sanottavaa ei ole.
Honda XL600V Transalp -88 > Yamaha XTZ750 Super Tenere -89 > Kawasaki ZX-10 -88 > Honda VTR1000F -97 > Yamaha FZS1000 -03 > Yamaha FZS1000 -04 & Aprilia RSV Mille -03
Myynnissä FZS1000 koiranluita -5mm, Rizomat, Autocom Super Pro Avi
Mistäs mä saan uudet läpivientikumit? Ne siis jotka tulee kyytiläisen kauhukahvojen reikiin kun asentaa perätelineraudat. Voisikohan nuo itse veistellä kumista, saisiko valmiita malleja vai pitääkö vinkua sw-motechille, että lähettäkää tänne peräpohjolaan 4 kumipalikkaa
Jos jollain on ylimääräiset perä/sivulaukkutelineiden asennuksen jäljiltä, niin olen varsin halukas ostamaan!
edit: Myynnissä myös savunvärinen touring-pleksi. hp: 30e
Ostakkee!
Ja jos joku haluaa nuo SW-Motech sivukiinnikeraudat niin täältä irtoaa. Joku 160e kun tarjoatte niin vaihdetaan. Ei liene paha täysin uusista telineistä jotka maksavat 213e. Ja nämä ovat uudet, kunhan vaan on kokeiltu kiinni.
Lisäksi myydään touring-pleksi savunvärillä 30e.
Voin toimittaa pk-seudulla perille asti.
... edelleen tyrkyllä(seku @ Heinä. 09 2009,14:50) kirjoitti
... jotain piti muistaa
Hei!
Elikkäs näinkin pikaisesti olisi tarkoitus kuin huomenna lähtee pitkää reissua tuonne ruotsin puolelle tuommosen fzs 1000 hakemassa.
Kysymys kuuluukin: Mitä kannattaa katsastaa kyseisestä pyörästä?
Onko mitään yleisiä tyyppi vikoja? Mitä kannattaa kysyä? Jne.kaikki apu ois tarpeen.
Kiitos.
No tässä jotain, tyyppivikoja tai sitten ei, mutta... jotain tarkisteltavaa:
- imukaulat saattavat halkeilla
- takahaarukan ja linkuston laakereiden tarkistus
- exupin toiminta (antaa kyllä vikakoodia kierroslukumittarilla jos ei toimi)
- takaiskarin toiminta, jousi rupeaa antamaan periksi, jos enemmän ajettu
- joillakin yksilöillä huono käynnistyvyys lämpimänä. Kai saa kaasarin säädöillä hyväksi.
Ei noissa mielestäni ole ollut mitään kummempia vikoja mitä olen kysellyt. Kestäviä rakkineita.
Build a man a fire and he will be warm for a night. Set a man on fire and he will be warm for the rest of his life.
// R1 -08
Hae:(Omen @ Heinä. 22 2009,00:48) kirjoitti
http://fazer.krata.cz/1/manual/US_Fa...ice_manual.pdf
... jotain piti muistaa
PERSKELE, naapuri tökkäs autolla mopon takanakkiin ja siittä sitte jamppi oikealle kyljelleen lepäilemään.
Vauriot: Jarrupoljin, ohjaustanko ja takajalkatapin kannake mutkalla; slipari, kytkinkoppa, tangon päätypaino, takajarrusatula ja jakopään alapuolinen koppa muhruilla; peili rikki, rungosta ja takakatteesta lähti maalia.
Sillon otti pattii kyllä.
Arvio rempasta pitäs tulla tällä viikolla
FZS1000 -03, Hayabusa -06
Arvio rempasta:
lunastukseen![]()
Build a man a fire and he will be warm for a night. Set a man on fire and he will be warm for the rest of his life.
// R1 -08
Eipäs maalailla(tidnab @ Heinä. 27 2009,18:22) kirjoitti
![]()
FZS1000 -03, Hayabusa -06
miksi myyt pleksin pois? eikö toimi tuulensuojana kunnolla?(Omen @ Heinä. 17 2009,00:55) kirjoitti
rakentaja Rane
Myyty jo tosiaan, eli sen perään ei kannata kysellä.
Ei toiminut kunnolla meikäläisen pituuden, ajoasennon ja kypärän kanssa. Suojasi kyllä tuulelta erittäin hyvin, mutta aiheutti ilmeisesti kypärän yläosan tuuletusaukkojen kanssa ajoittaisen häiritsevän "fläpätyksen" josta olisi kyllä päässyt eroon muutaman sentin ns. ajoasennon tiivistämisellä jolloin olisi päässyt kokonaan tuulelta suojaan. Itse kun taas suosin mahdollisimman pystyä ja tönkköä ajoasentoa selkäongelmista johtuen niin ei tuntunut hyvältä ratkaisulta kyyristellä.
Ja tuossa ei ollut tosiaan kuin senteistä kyse, niin olisi ollut täydellinen kapistus. Nimimerkki säätäjä voinee kommentoida lisää, jos aikoo laitella sen touringpleksin kiinni uudemman fazun matalalla stongalla varustettuun pyörään?![]()
Leikkasin vastaavasta 5.5cm pois, ts. spoileriosa veks. Tuli hyvä, varsinkin kun tuo on ~5cm leveämpi kuin vakio. Talvella korjasin ehjää ja leikkasin pari senttiä lisää -> nyt tuuli ottaa olkapäihin. Ei hyvä. Taas opittiin...
Build a man a fire and he will be warm for a night. Set a man on fire and he will be warm for the rest of his life.
// R1 -08
Noniin!
Pyörä on haettu ja todellinen helmi löytyikinVähän kilometrejä ja toimii moitteeta
Tässä pärrä ois vähän muokattuna vaikka taustakuviksi pojille ;)
![]()
Niin, pleksi oli ihan suosta, älytön meteli ellei mennyt ihan sen suojaan. Se on nyt leikattu yläreunasta kaarevaksi jotain -5cm niin, että tuuli osuu kypärän alareunaan ja maalattu mustaksi.(Omen @ Elo. 14 2009,06:28) kirjoitti
Ny on sen verran jees, että ei revi kuskia siinä parin markan vauhdissakaan, meteli siedettävä ja taitaa jäädä pysyväksi pleksiksi.
OMEN, oletko vahaillu sitä pleksiä kun maalauksesa oli vähän ongelmia...?
!!Koiranluita -5mm fazun perän jäykentämiseksi kaupan edullisesti. Laita YV.!!
<p>oli miten oli, mutta näin on</p>
Syksyn heräteostoksena tuli laitettua tuommonen 2003:n 1000 fasu.. Kilometrejä takana n. 60 tkm mutta minua tuo ei vielä pelottanut.. Pyörä vaikuttaa kaikin puolin vielä aivan kelpo peliltä.. On slipari ja parempi suora tanko ja tumma pleksi, takalaukkua yms.. jota jo ostovaatimuksenakin pidin..
Heti alkuun tuli muutamia asoita mieleen..
Mistä löydän tuohon uudet kaasuttimen kurkut..? Nuo alkaa olla jo pykineet pilalle. Onko mentävä heti Yamahan liikkeeseen, vai löytyykö niitä muualta? Ja paljonkohan noilla on hintaa? En usko, että nuo ovat vielä aivan loppu, koska pyörä toimii aivan ok.. mutta sen huomasin, että kakkosen alkykäyrä on aavistuksen sininen.. (n.2 -3cm) Aivan kuin joskus ois ollu seokset pielessä.. Mites tuo rupeaa käyttäytyy, jos kurkku on murtunut.. Olettasin, että rupeaisi kuulee äänestäkin.. Pyörä käy nyt tyhjäkäyntiä hyvin ja kulkee niin perkeleesti..Eikä startteri sumutus kurkkujen ympärille vielä tehnyt käyntiin muutosta, joten taidan jättää tuon kurkkujen uusimisen talven ratoksi...
Mites tuo nokkaketju.. Onko sille jotain määräväliä sen vaihtoon, vai uusitaanko se vasta kun kiristäjä ei enää yletä hoitaa hommaansa ja alkaa tulla ääntä..?
Mitäs muita asiota tuosta kannattaisi talven aikana tarkastella.. ventiilinvälykset tieten aattelin katella talvella..
PS. Jos jollakin sattuu olemaan sivulaukkujen kiinnikkeitä (kappa tms), niin niitä vois tarjota..
Onko kaik myyny fasut pois, jotka täällä lueskelee ja kirjottelee. Ei enää juttua nimekskään. Ikävää.
Omakin toimii ja uudistuksia ei ihmeemmin tulossa, kiitos tämän laman.
FZS1000 -03, Hayabusa -06
ei ooo myyty fasua...enkä aatellu ihan lähiaikoina myydäkkään...(eimo @ Elo. 18 2009,21:45) kirjoitti
tänää eimo lähetää pörräilee..
![]()
ZsäpäDäpä
juu,ei myydä pois vaan lisää kilometrejä alle.tänään kävin kokeilemassa miten fasu taipuu motoparkissa.Toimii!
seuraava rengastus vaan vaihtuu pilot roadista poweriin.
etunen tuntui vaan levottomalta mutkiin mentäessä ettei oikein saanut luottoa ajoon.voihan se olla säädöissäkin mutta aika jäykällähän se on.ma ei voi tietaa.voi olla ei voi olla.on se vaan jännä juttu kun ei meinaa saada oikealta puolelta tappia laahaamaan rataa mutta vasen menee helposti. taitaa meikäläinen olla toispuoleinen?
vielä on kesää jäljellä et![]()
rakentaja Rane
Täällä Fazu myyty pois ja välillä kyllä vanhaa matkakumppania vielä ikävä. Tallissa jotain orkkisosaa jäljellä, mutta taitaa olla sama juttu muillakin viripalikat kun tietyissä paikoissa samat.
(juha66 @ Elo. 19 2009,21:00) kirjoitti
mulla taas oik. menee polvipaloille ja vasen ei sitten niin millään
.... juu ja ei myydä pois ku on niin hieno ja monipuolinen pyörä ... kg-suklaalla ku ajaa kadulla radalla ja alastaron turva-alueella kaatumatta
![]()
Honda 1000XL -09
Noi kurkut on näköjään aina jammussa samalla tolalla, eli päältä päin halkeilleen näköiset, mutta toimii.(fasu1000 @ Elo. 15 2009,12:35) kirjoitti
Eli älä turhaan vaihtele, uudet menee aika äkkiä saman näköisiksi.
Chief Dark Horse -22
Tracer GT -18
F 700 GS -13
GSR 600 -06
FZS-600 -00
Virago 535 -99
Joo kyllä sillä radalla ajelee. Mparkissa parhaaksi tullut 1.47.x. Eipä aika kovin ihmeellinen ole, mutta opetellaan.(juha66 @ Elo. 19 2009,21:00) kirjoitti
Seuraavana listalla olis etujousien vaihto ja jos jostain löytäs halvalla vielä hyvän takapampun, öhläri maksaa mansikoita uutena..
Mistähän köyhänä halpaa ja hyvää saisi? Kallistusvarat on vakiojousilla aika kortilla, jos noilla eväillä sais lisää varaa.
Itellä autto etupäähän rauhattomuuteen esijännityksen kiriminen tappiin ja vaimennusten löysääminen. Aiemmin sitä "tanakkuutta" olin säätänyt vaimennuksilla ja ei se radalla oikein toiminut. Etupää rupesi vaan hakemaan ja hakemaan.
Mitäs aikoja olette Fasuilla radalla ajaneet? Tietää vähän mihin sillä olisi mahkuja (jos osaisi itsekkin ajaa)?
Build a man a fire and he will be warm for a night. Set a man on fire and he will be warm for the rest of his life.
// R1 -08
Olenkohan mä ihan käsi kun en saa tosta raahaamaan jalkatappeja enkä polvea maahan vaikka mitä tekis.(tidnab @ Elo. 21 2009,22:20) kirjoitti
Tosin on siinä perässä ne -5mm koiranluut ja esijännitykset tapissa edessä ja takanakin melko rapsakasti
chicken stripesejäkään ei ole takana yhtään ja edessä aivan aavistus. Ajotapa on kyllä melko roikkuva.
Ei taida tulla tänäkään kesänä "tavotteet täyteen"
<p>oli miten oli, mutta näin on</p>
No voipi tietysti olla rengastuksessa ja osaamisessakin eroa, omassa pp2ct:t alla ja koetan opiskella kovasti roikkumista. Jos unohtuu kropalla roikottaminen niin heti ottaa tapit maahan mutkissa (radalla).
Edit: samat on alustassa täälläkin eli "pakolliset" mitkä olis pitäny olla defaulttina jo tehtaalta lähtiessä.
Build a man a fire and he will be warm for a night. Set a man on fire and he will be warm for the rest of his life.
// R1 -08
Niin, eli sporttikumit? Mulla on diablo corsa edessä ja takana dunlop roadsmart.
Olisko nyt sitten niin, että se on tourinkikumin syy.. kanastripesit oli jo ekalla lenkillä kadulla vedetty tappiin. Z6 se ei onnistunut--> vötkelsi.
<p>oli miten oli, mutta näin on</p>
Hehe, voi se olla et on kaverilla enemmän taitoakin :P Jonkinlaiset sporttourinkikumit kai ne noi pp2:t on.
Tourinkikumit tosiaan muuten hyviä ja kestäviä (kuten vaikka z6 tai road2), mut omasta mielestä suuremmilla nopeuksilla ja kallistuskulmilla alkaa olla ajaminen hapuilevaa. Ei oikein renkaan profiili ole sopiva rata-ajoon.
Paljos säätäjällä menee aika motoparkin kiekkaan noilla kieseillä?
Lähetääs huomenna jonnekki lenkki heittämään?
Edit: ennenkuin joku sanoo et tourinkikumeilla ajetaan kovaa, niin joo. Kyllä jotkut ajaa vaikka tuutilla radalla kovaa, mut itestä puuttuu vetomiehen geenit
Build a man a fire and he will be warm for a night. Set a man on fire and he will be warm for the rest of his life.
// R1 -08