Sivu: 58 / 90:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 848565758596068 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1711:stä 1740:een 2696:sta
  1. #1711
    Lainaa (mtl69 @ Kesä. 04 2009,18:27) kirjoitti
    Terve,uusi onnellinen Fazerin omistaja täällä ,eli pyörä on vm.2002 ja väri on sininen aj.28tkm.
    Pyörässä on alakate,huggeri,minivilkut ja Leo Vincin slipari.
    Pari pientä vikaa on,toisen etuiskarin stefa hieman hikoilee ja kaasuttimien kurkuissa pientä pintahalkeilua mutta ei läpi asti muuten on loistokuntoinen.
    Yksi kysymys olis että voiko näihin laittaa ihan normi jäähdytin nestettä vai pitääkö siihen olla joku oma?
    Kävin viime lauantaina hakemassa pyörän ja matkaa tuli 330 km josta 120 km moottoritietä jossa vauhti 120-130 km/h ja loput normi 90-110 km/h,tankkasin tankin täyteen lähtiessä ja sitten perillä ja kulutus oli 4,85 lit/100km joten siltä osin kaikki ihan kohdillaan.
    Kyllä tehoja ainakin on riittävästi näille teille
    tervetuloa joukkoon iloiseen hyvä valinta
    Honda 1000XL -09
  2. #1712
    Lainaa (mtl69 @ Kesä. 04 2009,18:27) kirjoitti
    Terve,uusi onnellinen Fazerin omistaja täällä ,eli pyörä on vm.2002 ja väri on sininen aj.28tkm.
    Pyörässä on alakate,huggeri,minivilkut ja Leo Vincin slipari.
    Pari pientä vikaa on,toisen etuiskarin stefa hieman hikoilee ja kaasuttimien kurkuissa pientä pintahalkeilua mutta ei läpi asti muuten on loistokuntoinen.
    Yksi kysymys olis että voiko näihin laittaa ihan normi jäähdytin nestettä vai pitääkö siihen olla joku oma?
    Kävin viime lauantaina hakemassa pyörän ja matkaa tuli 330 km josta 120 km moottoritietä jossa vauhti 120-130 km/h ja loput normi 90-110 km/h,tankkasin tankin täyteen lähtiessä ja sitten perillä ja kulutus oli 4,85 lit/100km joten siltä osin kaikki ihan kohdillaan.
    Kyllä tehoja ainakin on riittävästi näille teille
    Ihan tawallista syylarinestettä vaan ainakin ite laitoin.

    Ei kaikki ole kohillaan: jos kulutus on tuota luokkaa niin et ole käyttänyt kaasua tarpeeksi
    Ulpe - Brewed with Perkele since 1979
    Kawasaki Z750 2004
    Yamaha FZS1000 2005
    KTM 690SM 2008 + Yamaha FZX750 1987
  3. #1713
    Huh älä säikäytä että ei ole kaikki kohdallaan ei silti pitihän sitä kerran kokeilla moottoritien rampilla vähän lähtöjä ja ei kerennyt 4 laittamaan niin 200km/h rikki ,tai näin olin katsovinaan kun löysäsin,minun mittapuun mukaan kiihtyvyys räjähtävä .
    Kyllä oli hyvä ajettava ainoastaan takapuoli alkoi loppumatkasta ilmoittamaan puutumisen merkkejä mutta pistetään se 3 vuoden pyörättömän ajan syyksi.
    Yamaha FZS 1000 Fazer -02
  4. #1714
    Täälläkin uus fsz1000 omistaja, suska sai lähteä. Mopo -03 aj.40tkm, keltainen siisti peli jussimyyrän vaimentimella. Kulutusta en vielä osaa sanoa mutta kaiken se vie mitä tankkiin laittaa.

    Edit: kuveja linkki

    Kliks



  5. #1715
    Lainaa (mtl69 @ Kesä. 05 2009,17:40) kirjoitti
    Huh älä säikäytä että ei ole kaikki kohdallaan ei silti pitihän sitä kerran kokeilla moottoritien rampilla vähän lähtöjä ja ei kerennyt 4 laittamaan niin 200km/h rikki ,tai näin olin katsovinaan kun löysäsin,minun mittapuun mukaan kiihtyvyys räjähtävä .
    Kyllä oli hyvä ajettava ainoastaan takapuoli alkoi loppumatkasta ilmoittamaan puutumisen merkkejä mutta pistetään se 3 vuoden pyörättömän ajan syyksi.
    Tuo perseen puutuminen on enemmänkin tuon mopon ominaisuus. Tekis mieli Corbinin satulaa, mutta vähän arvokas
    FZS1000 -03, Hayabusa -06
  6. #1716
    Mulle tuo satula on just passeli, ex mopossa oli ehkä liian pehmeä. Vaan aika näyttää että miten matkustellessa se asiansa ajaa.
  7. #1717
    morjens. alkas oleen tonnifasussa 40 huolto edessä ja kävin kyselemässä mikkelin rantakoneelta huollon hintaa:
    8 tuntia työtä n.500e +tarvikkeet .arvelivat olevan noin 700+
    e koko hoito! melko kallis.mitenkäs muualla on hintataso.
    täytyy jo vakavasti harkita rupeisko ihan ite tekemään.säästäis siinä muutaman olutlaatikon hinnan tosin voihan sitä hiukan mennä tallissa turatessa.
    rakentaja Rane
  8. #1718
    Lainaa (juha66 @ Kesä. 09 2009,20:40) kirjoitti
    morjens. alkas oleen tonnifasussa 40 huolto edessä ja kävin kyselemässä mikkelin rantakoneelta huollon hintaa:
    8 tuntia työtä n.500e +tarvikkeet .arvelivat olevan noin 700+
    e koko hoito! melko kallis.mitenkäs muualla on hintataso.
    täytyy jo vakavasti harkita rupeisko ihan ite tekemään.säästäis siinä muutaman olutlaatikon hinnan * tosin voihan sitä hiukan mennä tallissa turatessa.
    Onkos tuossa huollossa muuta poikkeavaa normaaliin huoltoon, kun venttiilivälysten tarkastus?
    Hommasta en tiedä, kuin hankala tuo tarkastus / säätö on. Joku homman tehneenä voisi ehkä valaista
    Kohta se on itelläkin edessä
    FZS1000 -03, Hayabusa -06
  9. #1719
    Onkos kanssafazuilijoilla kokemuksia Koson vaihdenäytöistä? Tai vaihdenäytöistä ylipäänsä, jotka olisi helppo värkkäillä kiinni omassa tallissa.

    http://www.storm-motor.fi/shop....N000K00
  10. #1720
    Exup pultti katkesi...

    Olin tekemässä Pat-huolto-ohjelman mukaista Exupin purkua ja kuparitahnavoitelua. Olin kiristämässä niitä kuusiokoloja joilla Exupin varsinainen kansi (ei siis se ulompi suojakansi) on kiinni kun kuului naps. Ja kyllä, käytin momenttiavainta säädettynä 10 Nm:iin.

    Onneksi saatiin poralla ja vastakierretapilla pultinpätkä pois. Tilasin samalla Arwilta puoli tusinaa noita pultteja, laitan kaikki uusiksi. Olisiko noissa jotain lämpöväsymistä, se katkesi nimittäin todella helposti?
  11. #1721
    Lainaa (juha66 @ Kesä. 09 2009,20:40) kirjoitti
    morjens. alkas oleen tonnifasussa 40 huolto edessä ja kävin kyselemässä mikkelin rantakoneelta huollon hintaa:
    8 tuntia työtä n.500e +tarvikkeet .arvelivat olevan noin 700+
    e koko hoito! melko kallis.mitenkäs muualla on hintataso.
    täytyy jo vakavasti harkita rupeisko ihan ite tekemään.säästäis siinä muutaman olutlaatikon hinnan * tosin voihan sitä hiukan mennä tallissa turatessa.
    Terve!

    40tkm huollossa kaikkien paikkojen tarkistusta ja rasvailua, kaasarien synkkaukset jne.
    Omaani teetin talvella ja maksoi n. 700eur.
    Tähän pakettiin tosin kuului uudet ketjut ja rattaat sekä ohjausiskarin huolto (öljyt ja tiivisteet). Lisäksi hintaan kuului pyörän nouto ja palautus huoltoon/huollosta.

    Paikkana Velj. Ahlroth, Mustio.
  12. #1722
    JS-Technics - Voin suositella ja ei pitäs hinnatkaan niin pahat olla vrt johonkin jammusentteriin..
    04 Buell xb12s

  13. #1723
    Kaverin 03 rykköseen tehdään juuri neljän kympin huoltoa, ja pari viikonloppua on mennyt kivasti kun nätisti laitetaan. Pyörässähän on sama perusmoottori kun fasussa, joten homma on sikäli jo tuttua kaikin puolin.

    Jutut ja kohteet mitä on laitettu:

    - Sytytystulpat vaihtoon
    - Ilmansuodatin vaihtoon
    - Jäähdytinnesteen vaihto (kun otetaan kansi auki, pitää myös nesteet laskea pois)
    - Venttiilivälyksien tarkastus (nyt kahden koneen kokemuksella pidän melko ihmeellisenä jos on mitään säädettävää näillä kilometreillä)
    - Jarrupalat taakse ja eteen,
    - Jarrunesteet molempiin päihin
    - EXUP pura, voitele ja kokoa
    - Öljy ja suodatin (vaihdettu lopputalvesta)
    - Kytkinvaijerin voitelu

    Tarkastuksia:

    - Ohjauslaakerin ja keulan heristelyä, ei purkutarvetta
    - Takahaarukan heristelyä, ok
    - Moottorin ja linkkujen kiinnityspisteet, yksi mutteri löysällä
    - Kaasukahvan vaijereiden tarkastus, klapin säätö
    - Ruiskurunkojen synkronointi, hankala tehdä nostamatta koko patteria ylös rungosta letkujen kiinnittämistä varten, joten ei alettu tällä kertaa, fasussa vastaavasti vesivaakalla kymmenen minuutin homma
    - Ketjujen ja etulätkän katsastus (onko kuivia lenkkejä, onko etulätkän hampaat kuluneet aallolle)

    Huomioitavaa:

    - Sekä fasussa että rykkösessä kanteen tulevat vesilinjat ovat tiivistetty O-renkailla, ja ovat painuneet ja herkkiä vuotamaan ellei vaihda tilalle uutta tai vähintään käsittele varoen vanhoja irrottaessa ja liittäessä. Tilalle sitten sopii melkein mikä vaan rengas jonka saa putken päälle nätisti pujotettua, eli esim. Hiflofiltron 401 öljynsuodattimien mukana vanhaan Kawaani tuli mukana tiivistesarja, joista pienempi rengas passasi tällä kertaa.
    - EXUP pultit ovat lujassa ja kannat sanoo herkästi naks poks. Tämä paikka pitää oikeasti purkaa ensimmäisen kerran jo 20tkm huollossa, ja jatkaa trendiä 10K välein. Kasaaminen uusilla pulteilla ja kierteisiin ja läpän pusliin kunnolla grafiitti tai kuparitahnaa joka kestää +450C niin se on ’no problem’ sitten ensi kerralla

    Mitäs unohtui? No ei kaikkia voi muistaa, mutta omistajan käsikirjassa on numeroitu ohjelma, jonka kohteet vaan läpi yksi kerrallaan isosta kirjasta tavaten ja momenttiavainta käyttäen *
    Honda XL600V Transalp -88 > Yamaha XTZ750 Super Tenere -89 > Kawasaki ZX-10 -88 > Honda VTR1000F -97 > Yamaha FZS1000 -03 > Yamaha FZS1000 -04 & Aprilia RSV Mille -03
    Myynnissä FZS1000 koiranluita -5mm, Rizomat, Autocom Super Pro Avi
  14. #1724
    jep jep.rupesin sitä sitten itse työstämään huoltoa naapurin moottorivelhon kanssa.kävi avittamassa kun ei itsellä ole vielä momenttiavainta ja rakotulkkia.tuloksena oli että pakopuoli ok mutta imupuolella kolme hiukan tiukkaa joten vaihdettiin palat.
    ilmaputsarin pesu
    tulppien tarkistus (melko uudet)
    öljyn ja putsarin vaihto
    polttoaineputsari
    jäähdytysnesteet
    kaasarit ok
    rasvailua
    yleistä tarkastelua
    muutama korjausolut
    parit lonkerot
    ym.
    kaiken kaikkiaan aika peace of cake homma tehdä itse.muistettava imeä imurilla paskat pois venttiilikopan kannen läpi menevien vesiputkien ympäriltä.
    sopivaa hommaa näin vesisateella kun ei kehtaa ajella kuitenkaan.
    rakentaja Rane
  15. #1725
    Kokemuksia Pilot power 2CT renkaista vanhemmassa Fasussa?
    Laitoin omaan yo. renkaat ja pyörä kääntyy tod. helposti, mutta sitten kun kallistaa enemmän, etupää muuttuu epävakaaksi. Mistähän kyse?
    Etupään asetuksista esijännitys vakio, kumpaakin vaimennusta pari kliksua lisää ja takapää vakiota 25mm korkeammalla ja himpun kireämmät vaimennukset vakiosta? Jos ei ole moisia kokemuksia muilla, niin pitää kai vaihtaa vakiot koiranluut jos tulis taas ajettava pyörä *

    Muoks: Tulihan tuo ajettavaksi. Etujännitys täysille, takaa pois ja muuta iskarisäätöä vielä lisää.



    Build a man a fire and he will be warm for a night. Set a man on fire and he will be warm for the rest of his life.
    // R1 -08
  16. #1726
    Tällä hetkellä omistuksessani on tuollainen -08 mallinen FZ1S ja pyörästä en löydä muuta moitittavaa, kuin se silmiä kirveltävän ruma rekisteri/vilkkuteline.
    Onkohan kukaan tämän threadin lukijoista tietoinen, mistä voisi löytää hieman siivomman ja perinteisemmän telineen?

    Se vaan on niin helvetillisen ruma hökötelmä siellä takana, että peitän sen erehdyttävästi Pluton kuonoa muistuttavan tekeleen pian jätesäkillä.

    Esteettinen silmäni on jo kärsimyksestä sokea...



  17. #1727
    Lainaa (tidnab @ Kesä. 25 2009,20:32) kirjoitti
    Kokemuksia Pilot power 2CT renkaista vanhemmassa Fasussa?
    Laitoin omaan yo. renkaat ja pyörä kääntyy tod. helposti, mutta sitten kun kallistaa enemmän, etupää muuttuu epävakaaksi. Mistähän kyse?
    Etupään asetuksista esijännitys vakio, kumpaakin vaimennusta pari kliksua lisää ja takapää vakiota 25mm korkeammalla ja himpun kireämmät vaimennukset vakiosta? Jos ei ole moisia kokemuksia muilla, niin pitää kai vaihtaa vakiot koiranluut jos tulis taas ajettava pyörä *

    Muoks: Tulihan tuo ajettavaksi. Etujännitys täysille, takaa pois ja muuta iskarisäätöä vielä lisää.
    mulla on sama rengastus ja ei ole valittamista. pito riittää mulle ainakin vielä kun en ole vielä kerennyt käymään radalla. paitsi tänään kun lähdettiin kaverin kans alastarolle kisoja katsomaan niin aamulla satoi vettä ja sit oli just vedetty uutta asfalttia vitostielle otavan kohdille niin lähti perä irti kun läksin ohittamaan! mutta en pistä sitä renkaan piikkiin vaan asfaltin (vai oliks se tehojen) niin ja näin ja noin, herätti aika hyvin!! *
    eiku perskules mullahan olikin pilot roadit.nojoo , mustat ja pyöreet



    rakentaja Rane
  18. #1728
    Lainaa (juha66 @ Kesä. 28 2009,21:10) kirjoitti
    Lainaa (tidnab @ Kesä. 25 2009,20:32) kirjoitti
    Kokemuksia Pilot power 2CT renkaista vanhemmassa Fasussa?
    Laitoin omaan yo. renkaat ja pyörä kääntyy tod. helposti, mutta sitten kun kallistaa enemmän, etupää muuttuu epävakaaksi. Mistähän kyse?
    Etupään asetuksista esijännitys vakio, kumpaakin vaimennusta pari kliksua lisää ja takapää vakiota 25mm korkeammalla ja himpun kireämmät vaimennukset vakiosta? Jos ei ole moisia kokemuksia muilla, niin pitää kai vaihtaa vakiot koiranluut jos tulis taas ajettava pyörä *

    Muoks: Tulihan tuo ajettavaksi. Etujännitys täysille, takaa pois ja muuta iskarisäätöä vielä lisää.
    mulla on sama rengastus ja ei ole valittamista. pito riittää mulle ainakin vielä kun en ole vielä kerennyt käymään radalla. paitsi tänään kun lähdettiin kaverin kans alastarolle kisoja katsomaan niin aamulla satoi vettä ja sit oli just vedetty uutta asfalttia vitostielle otavan kohdille niin lähti perä irti kun läksin ohittamaan! mutta en pistä sitä renkaan piikkiin vaan asfaltin (vai oliks se tehojen) niin ja näin ja noin, herätti aika hyvin!! *
    eiku perskules mullahan olikin pilot roadit.nojoo , mustat ja pyöreet
    Ei tuosta oikein mopoa tai rengasta voi syyttää. Oman kokemuksen mukaan pahinta on juuri vedetty öljysora mistä aurinko porottanut öljyn pintaan. Oli sitten ihan kuivaa tai parhaimmillaan sadetta, niin Fazu tykkää hiukkasen tuossa perää pitää sladissa.
  19. #1729
    Lainaa (juha66 @ Kesä. 28 2009,21:10) kirjoitti
    Lainaa (tidnab @ Kesä. 25 2009,20:32) kirjoitti
    Kokemuksia Pilot power 2CT renkaista vanhemmassa Fasussa?
    Laitoin omaan yo. renkaat ja pyörä kääntyy tod. helposti, mutta sitten kun kallistaa enemmän, etupää muuttuu epävakaaksi. Mistähän kyse?
    Etupään asetuksista esijännitys vakio, kumpaakin vaimennusta pari kliksua lisää ja takapää vakiota 25mm korkeammalla ja himpun kireämmät vaimennukset vakiosta? Jos ei ole moisia kokemuksia muilla, niin pitää kai vaihtaa vakiot koiranluut jos tulis taas ajettava pyörä *

    Muoks: Tulihan tuo ajettavaksi. Etujännitys täysille, takaa pois ja muuta iskarisäätöä vielä lisää.
    mulla on sama rengastus ja ei ole valittamista. pito riittää mulle ainakin vielä kun en ole vielä kerennyt käymään radalla. paitsi tänään kun lähdettiin kaverin kans alastarolle kisoja katsomaan niin aamulla satoi vettä ja sit oli just vedetty uutta asfalttia vitostielle otavan kohdille niin lähti perä irti kun läksin ohittamaan! mutta en pistä sitä renkaan piikkiin vaan asfaltin (vai oliks se tehojen) niin ja näin ja noin, herätti aika hyvin!! *
    eiku perskules mullahan olikin pilot roadit.nojoo , mustat ja pyöreet
    Joo, mustat ja pyöreät on kummatkin. Muuta yhteistä merkin lisäksi ei paljoa ole hyvässä kuin pahassakaan :P Juuri ennen näitä oli alla PR2CT:t.
    Build a man a fire and he will be warm for a night. Set a man on fire and he will be warm for the rest of his life.
    // R1 -08
  20. #1730
    Ois tarjolla halvalla Bridgestone bt56 120/70 ja 190/50 nakit ja kysymys kuuluukin että onko kukaan laitellu tommosta läskiä taakse.Sen tiedän että mahtuu mutta muuttuuko ajolleen?Ja sekin että onko tuo renkaana miten hyvä? Fzs1000 -02 siis kyseessä.



    BMW K75S 1988 Saksalaisen laatikkomuotoilun huippua
  21. #1731
    Kyllä nyt rullaa. Touring-pleksi ja perälauta asennettu, kiitos B52:lle osista (Sain sen uuden laukun telineenkin modattua vanhaan pohjaan, ei ongelmia loppupeleissä)

    Nyt on sw-motechin sivutelineet asennuksessa, niin onkos joku kanssakumppani keksinyt vilkuille järkevää asennuspaikkaa? Nehän pitäisi tulla siihen rekisterikilpeen kiinnitettävään rautaan, mutta ovat lievästi sanottuna "kehityskelpoiset torsot" ja näyttävät kovasti kaipaavan rälläkkää tai jotain voimatyökalua. Myös siistit johdotukset aiheuttavat päänvaivaa. Eivät vastanneet ihan odotuksia siltä osin, kuvittelin kai liikoja.

    Voin ottaa kuvia tuosta vilkkuvirityksestä ja telineistä, kunhan saan ne asennettua.

    Ja RM Heinon kautta tosiaan tulivat, hintaan 213e/pari.



  22. #1732
    Lainaa (maantiesika @ Touko. 13 2009,15:11) kirjoitti
    ^^ Etralta lakrut ja purkki vaseliinia ja kumipamppu valmiiksi. Homma oli mielestäni yllättävänkin helppo haarukan irroituksen ja kiinniheiton osalta. Ainut ahdas paikka on jousen alapään ja keinun väliin jäävä tila, kun jousen alapultti on irti. Voi tietysti purkaa enemmänkin eli keinun pois, mutta mahtuu akselipesä välistä juuri ilmankin. Laakerit eivät ole lujassa, ja sopivalla putkenpätkällä koputtelee nätisti pihalle vastapuolelta.

    Omassa tallissa tein, ja räikkää ja hylsyjä kummempia työkaluja en käyttänyt. Pari tuntia meni purku ja kasaus pois lukien aika mitä meni lakrujen metsästykseen ja homman suunnitteluun. Samalla kun se haarukka oli siinä kourassa, niin piti tietysti pestä tärpätillä kauttaaltaan, kun on normaalisti hankalassa paikassa ja mallinen

    Edittiä: Kellään jemmassa eturenkaan laakereiden koko? Pitäisi laittaa uudet SKF rullat varmuuden vuoksi, kun reissua pukkaa päälle...
    Ei tämä ihan parin tunnin homma ollut, mutta päivässä saa tehtyä jos kaikki vermeet valmiina. Otin kyllä lisähaasteena vielä ketjun ja hammasrattaiden vaihdon samalla. Laakerit oli jo 70tkm aikana sen verran jääneet kiinni, että sai voimaa ja voimasanoja käyttää. Usko meinasi vain alkuun loppua. Itsellä meni käytännössä kolme eri iltaa ensimmäisenä 1h purku, toisena 2h kasausta ja kolmantena 1,5h kasausta. Ja osien pesunysväyskin saattoi viedä tuosta oman osansa.
  23. #1733
    Sainpas kuvan tuosta uudesta 12v-ulostosta. Varsin näppärää. Vieläkään en saanut aikaiseksi relejärjestelmää, vaan katkaisijan kanssa mennään. Tuo systeemi sopii vain oikean puolen katteeseen, vasemmalla on pyörän oma johtonippu niin paksu ettei sinne mahdu juuri muuta. Oikealla sensijaan on paljon tilaa. Johdotkin sain vedettyä alkuperäisiin katteen kiinnitysklipsuihin. Maadoitus on katteen kiinnityskohdassa, juuri sopivasti siinä kohdalla. Johdoissa on senverran ylimääräistä lenkkiä, että katteen saa irti ja napattua liittimet vapaaksi. Myös takaisin saa helposti. Vähän tuo yksi punainen johto tuolla pilkottaa, mutta halusin sen väärikodatuksi niin ei tule mitään epäselvää.

    Lopputulokseen olen aika tyytyväinen.

    http://img156.imageshack.us/img156/1728/tnimg6983.jpg



  24. #1734
    Jos nyt joku sattuu tarvitsemaan Fasun alkup. sliparia, niin multa saa edullisesti (toisessa muutama pikku lommo, toisessa ei) ja sit olis tyrkyllä laukkuteline (sivu ja perä; Giwi). Teline lähtee about 50 egee. Hae pois!
    ... jotain piti muistaa
  25. #1735
    Mulla olisi tyrkyllä sw-motechin quicklock-sivulaukkuraudat, käytännössä uudet. Ostettu Heinolta viime viikolla. Koekasattu, ja purettu samantien. Yhdessä raudassa hyvin pientä kolhua, tipahti lattialle pakkausta purkaessa, muuten pakasta revityt. Huom! Alkuperäiset kuplamuovit!

    Minivilkkuparin (uuden) saa neuvoteltua hyvällä supliikilla kaupan päälle *

    En jaksa olla niin matkamotoristi, kyllä perälaukku ja pehmeät sivulaukut saa riittää



  26. #1736
    Lainaa (jako76 @ Heinä. 08 2009,23:50) kirjoitti
    Ois tarjolla halvalla Bridgestone bt56 120/70 ja 190/50 nakit ja kysymys kuuluukin että onko kukaan laitellu tommosta läskiä taakse.Sen tiedän että mahtuu mutta muuttuuko ajolleen?Ja sekin että onko tuo renkaana miten hyvä? Fzs1000 -02 siis kyseessä.
    Meidän perheen fasussa on jo toinen 190 "läski" takana pyörimässä, ja hienosti toimii. Ei mitään eroa ainakaan huonompaan suuntaan jos 180 renkaaseen vertaa. Joten siitä vaan... Ei tuollaset vielä normiajossa tunnu, sitten jos alkaa meneen jonnekkin 2-3 cm normia leveemmäksi ni alkaa varmaan oleen jo liikaa.
    It´s better to die on your feet than live on your knees...
  27. #1737
    Radalle kannattaa miettiä jos on menossa tuota 190 kumia, nimittäin muuttuu renkaan profiili sellaiseksi ettei välttämättä ole enää maksimi pinta-ala mutkissa pyöristymisen vuoksi.
    Honda XL600V Transalp -88 > Yamaha XTZ750 Super Tenere -89 > Kawasaki ZX-10 -88 > Honda VTR1000F -97 > Yamaha FZS1000 -03 > Yamaha FZS1000 -04 & Aprilia RSV Mille -03
    Myynnissä FZS1000 koiranluita -5mm, Rizomat, Autocom Super Pro Avi
  28. #1738
    Ostakee mun laukkuraudat, pliiiis
  29. #1739
    Myy ne MotoGuzzimiehille, niin mieki tein
    Build a man a fire and he will be warm for a night. Set a man on fire and he will be warm for the rest of his life.
    // R1 -08
  30.  
  31. #1740
    Lainaa (tidnab @ Heinä. 12 2009,14:22) kirjoitti
    Myy ne MotoGuzzimiehille, niin mieki tein *
    Ai fazun telineet käy nykyään myös guzzeihin
Sivu: 58 / 90:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 848565758596068 ... ViimeinenViimeinen