Sivu: 50 / 90:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 40484950515260 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1471:stä 1500:een 2696:sta
  1. #1471
    Lainaa (Inkku @ Kesä. 03 2008,08:46) kirjoitti
    Lainaa (säätäjä @ Kesä. 02 2008,18:27) kirjoitti
    Nonnin

    Etujarruun vois alkaa lisää ryhtiä ehtimään. Kokemuksia noista teräspunosletkuista?

    Paras hinta/laatu, mistä?
    Fren Tubot ollu jammussa, ihan laadukkailta vaikuttanu. Viimeistely miellyttäny ainakin omaa silmää. Hinnasta ei muistikuvaa eikä siitä mistä hommattu, Piensalmi (viaber) ne tilas ja asensi.
    Itselläni HEL:it Linkki

    Halusin sellaiset jossa rosterista tehdyt banjot ja pultit. Näillä on elinikäinen takuu, ja hyvin upposivat paikalleen (pidempi banjo pääsylinteriin ja kahdella letkulla ylhäältä saakka).

    Suosittelen, eron huomaa käytössä!

    (Pakko muuten lisätä lainaus Mika Kallion ulosajouutisesta Brnon harkoissa tähän, kun joskus kuulee keskustelua siitä että onko jarruletkujen banjomateriaalilla väliä: "KTM-tallin tutkimuksissa selvisi, että Mikan ajokin jarruputket olivat katkenneet alumiinisten liittimien kohdalta. " Eli alumiiniliittimet ja rosterinen punos voivat ilmeisesti reagoida myös MotoGP-tasolla.)



  2. #1472
    Lainaa (Inkku @ Heinä. 01 2008,00:32) kirjoitti
    Elä ainakaan Ferodon Platinumeja osta, aivan

    - jarrutehoa ja tuntoa löytyy vasta kun kunnolla lämpiävät

    - vinkuvat useimmiten ja etenkin kostealla kelillä

    - sisältävät (kuulemma) paljon metallia, se selittäisi ylläolevan

    - syö myös levyä kivasti...
    Myönnän… tuli tämäkin virhe tehtyä kun orkkispalat kului vallan loppuun (jotka oli loppupeleissä ihan nappiin mulle) ja oli kiire saada uudet kun piti viikonloppuna päästä vähän

    http://www.mp-foorumi.com/kuvat....01.html

    Lisäisin tuohon jotta se metalli siellä ruostuupi aika mukavasti, eli jos säilytät vehjettä pihalla sateessa tai peset niin katsoppas että ajat jarrut lämpimäksi ennen kuin talliin laitat. Tulee meinaan helposti mukavat rusketukset levyjen pintaan.

    Jotain pitäisi saada nyt sitten tilalle. Esim. SBS on käynyt mielessä mutta mitäs ne orkkikset maksaa?
    Honda XL600V Transalp -88 > Yamaha XTZ750 Super Tenere -89 > Kawasaki ZX-10 -88 > Honda VTR1000F -97 > Yamaha FZS1000 -03 > Yamaha FZS1000 -04 & Aprilia RSV Mille -03
    Myynnissä FZS1000 koiranluita -5mm, Rizomat, Autocom Super Pro Avi
  3. #1473
    Orkkikset on 67e. Ostin omaan Ferodon ST-sintterit, ~samanhintaset kuin marmoritiskin palat. Jospa noi nyt olis ok. Uudekseltaan vaikea sanoa, ei ole vielä kerenneet kulua levyn kanssa yhteen.

    Edit: hieno kuva maantiesiasta *

    Edit2: siis hetkonen, Platinumit ovat juuri orgaaniset palat, kuten orkkiksetkin?



    Build a man a fire and he will be warm for a night. Set a man on fire and he will be warm for the rest of his life.
    // R1 -08
  4. #1474
    Voisitteko kokeneemmat Fazer kuskit suositella jotain kulutuskestävää ja kohtuulisen pidon tarjoavaa takagummi merkkia.

    Nyt alla Metzlerin Roadtec ja tuntuu hyvältä, mutta näyttäs olevan kohtuu hinnakas.

    Mites: Misukan Pilot power tai Pirellin diablo rosso esim.

    Tattista!
  5. #1475
    No mulla on juurikin alla takana Z6 Roadtec ja edessä Pirellin Diablo Corsa. Ei tasan valittamista ainakaan pitojen suhteen. Ennen kuin siirryin takasessa tuohon Z6:een josta en enää luovu, pompottelin aika monta BT 020 sta. Siinä on ainakin halpa takanen, kestää samalla tavalla kulutusta kuin Z6 ja ihan ok toimii pitojensakin puolesta.

    Ja takanahan pitoa tarvitsee ollakin vain kohtuullisesti. Power slaidit kun on fasulla sen verran kivoja

    Lainaa (Yamaha1 @ Kesä. 06 2008,20:31) kirjoitti
    Meikäläisellä leipoi sitten tänään takarenkaasta jarrulevyn puoleinen laakeri ittensä atomeiksi. Sipoon kohdalla motarilla, muutama semmonen nopee hankaavan kuulonen ääni, ja se oli siinä. Nilkutin takarenkas viipottaen Yamaha centeriin Vantaalle. Siellä kun rengas saatiin irti ni kuulat varisikin asfaltille suoraan. Ei mitään kunnon varotusta, ja noin nopeesti ihan päreiksi. Pikkasen uskomaton juttu!
    Oliskohan ketju ollu pikkasen kireellä ja hakannut sen laakerin mäsäks? Kahteen kertaan olen takajarrulevyn puoleisen vaihtanut minäkin...



    Honda XL600V Transalp -88 > Yamaha XTZ750 Super Tenere -89 > Kawasaki ZX-10 -88 > Honda VTR1000F -97 > Yamaha FZS1000 -03 > Yamaha FZS1000 -04 & Aprilia RSV Mille -03
    Myynnissä FZS1000 koiranluita -5mm, Rizomat, Autocom Super Pro Avi
  6. #1476
    vähän kiinnostas tuo misukka pilot power. Onko kellään kokemuksia tosta.
  7. #1477
    Lainaa (Fasu1000 @ Heinä. 03 2008,12:03) kirjoitti
    vähän kiinnostas tuo misukka pilot power. Onko kellään kokemuksia tosta. *
    Ei muuta kuin ostat sitten pois ja vaihdat taas 10 tkm jälkeen johonkin toiseen jos ei toimi. Itselle tilasin Saksan kaupasta Mezin M3 eteen ja taakse. Hinnat vain nousseet 2006 vuodesta sen verran, että hirvittää. Viime vuonna ei kumeja tarvinnut ostella, kun vanhoja takanakkeja oli tallissa liikaakin. Vieläkin muutama parin viikon pyörittelyt kestävä rengas taitaa löytyä.
  8. #1478
    jep.taidan sitten kokeilla noita misukoita.

    Tänks mielipiteistä.
  9. #1479
    Lainaa (maantiesika @ Heinä. 03 2008,11:22) kirjoitti
    Lainaa (Yamaha1 @ Kesä. 06 2008,20:31) kirjoitti
    Meikäläisellä leipoi sitten tänään takarenkaasta jarrulevyn puoleinen laakeri ittensä atomeiksi. Sipoon kohdalla motarilla, muutama semmonen nopee hankaavan kuulonen ääni, ja se oli siinä. Nilkutin takarenkas viipottaen Yamaha centeriin Vantaalle. Siellä kun rengas saatiin irti ni kuulat varisikin asfaltille suoraan. Ei mitään kunnon varotusta, ja noin nopeesti ihan päreiksi. Pikkasen uskomaton juttu!
    Oliskohan ketju ollu pikkasen kireellä ja hakannut sen laakerin mäsäks? Kahteen kertaan olen takajarrulevyn puoleisen vaihtanut minäkin...
    Niin, ei varmasti ole nekään syynä. Toi on nimittäin sen verran silmätikkuna mulla ollut, ettei moista vaan ole voinut tapahtua. Enivei, kaks päällä tuli ajettua kyllä varmaan 25 000km, löytyiskö siitä syypää laakereiden kulahtamiseen tms.

    Noh, nyt on tilattu kaikki uudet laakerit ja pölysuojat ja ne menee paikalleen kuhan pääsee taas rantaan täältä laineilta. Sen jälkeen Yammu vaihtaa omistajaa ja siirtyy kauniimman osapuolen huolenpitoon. Itse vaihdan leiriä tuonne BMW:n suuntaan... Mikähän mullekkin tuli?!?
    It´s better to die on your feet than live on your knees...
  10. #1480
    Pitäs varmaan kanssa saada aikaseks jossaan vaiheessa tuo laakereiden vaihto, eteen sekä taakse.

    Juuri tuossa muutama viikko sitten kun vaihdatin takarenkaan, mainitsi asentaja jotta alkaa olemaan laakeri kypsä..ja juurikin levyn puolelta *
    04 Buell xb12s

  11. #1481
    Lainaa (Inkku @ Heinä. 03 2008,14:57) kirjoitti
    Pitäs varmaan kanssa saada aikaseks jossaan vaiheessa tuo laakereiden vaihto, eteen sekä taakse.

    Juuri tuossa muutama viikko sitten kun vaihdatin takarenkaan, mainitsi asentaja jotta alkaa olemaan laakeri kypsä..ja juurikin levyn puolelta *
    mikä on km raja niillä laakereilla? mutta on mittarissa 27000km ja en tiedä pitäskö vaihtaa
    Honda 1000XL -09
  12. #1482
    mulla vaihdettiin just mittarissa 27tkm. Kaikki 3 laakeria uusiksi.
  13. #1483
    Lainaa (anterock @ Kesä. 25 2008,22:10) kirjoitti
    Joo toi Kappa näyttäis ihan hyvältä, siitä alkuperäisestä touringista en oo kyl löytäny kunnon kuvaa, et jos jollain on niin vois laittaa, ja kertoa kokemuksia. Tässä tuntuu olevan nyt ainakin kahta koulukuntaa, tuuli syliin, tai yli! 1000rr.stä kun tähän vaihdoin rata-ajon lopahdettua, sitä kaipaa mukavuutta pitkälle tielle, jota 1000rr ei tarjonnut, muuten tykkään fzs.stä hyvää, pitäis varmaan päättää miten sen tuulen haluaa
    Matkaa fzs.llä ajaneet vois antaa lisää kommenttia millasia plexejä käytössä! * -kiitos-
    Alkuperäinen touring on ainoastaan 5cm korkeampi, muuten sama. Kappa on 6cm leveämpi, about 10cm korkeampi kuin vakio ja vielä spoileri yläreunassa. Kapalla tosta tulee fjr melkein :P mut meteli kasvaa potenssiin kaksi, tulpat pakko olla päässä.
    Sintteripalat on nyt testattu. Kahva on orkkispaloihin verrattuna kovempi ja pitoa enemmän, huomattavasti enemmän.



    Build a man a fire and he will be warm for a night. Set a man on fire and he will be warm for the rest of his life.
    // R1 -08
  14. #1484
    Lainaa (Bacalao @ Heinä. 03 2008,15:00) kirjoitti
    Lainaa (Inkku @ Heinä. 03 2008,14:57) kirjoitti
    Pitäs varmaan kanssa saada aikaseks jossaan vaiheessa tuo laakereiden vaihto, eteen sekä taakse.

    Juuri tuossa muutama viikko sitten kun vaihdatin takarenkaan, mainitsi asentaja jotta alkaa olemaan laakeri kypsä..ja juurikin levyn puolelta *
    mikä on km raja niillä laakereilla? * mutta on mittarissa 27000km ja en tiedä pitäskö vaihtaa *
    Km rajasta tiedä mutta, omalla huristeltu 40tkm + rapiat ja orkkis lakruilla vielä mennään.
    04 Buell xb12s

  15. #1485
    Lainaa (tidnab @ Heinä. 03 2008,20:39) kirjoitti
    Kapalla tosta tulee fjr melkein :P mut meteli kasvaa potenssiin kaksi, tulpat pakko olla päässä.
    Mitäh? Ajaako joku vielä ilman tulppia? Se on kuules kuulolle morjensta vaan jos vuositolkulla ilman tulppia vetelee menemään. Itte en enää pysty ajamaan ilman korvatulppia edes pieniä kaupunki huristeluja. Niin on korvat tottuneet hiljaisuuteen... *

    Niin ja se leveys on juuri Kapan spoilerin salaisuus... Ei se auta vaikka sitä pleksiä korottaa 1,5 metriä jos se on yhtä kapea kuin originaali.



    It´s better to die on your feet than live on your knees...
  16. #1486
    Lainaa (Bacalao @ Heinä. 03 2008,15:00) kirjoitti
    mikä on km raja niillä laakereilla? mutta on mittarissa 27000km ja en tiedä pitäskö vaihtaa
    Riippuu niin paljon taivaankappaleiden asennosta ja muusta. Kannattaa aina renkaanvaihtojen yhteydessä sotkea näppinsä ja rullata niitä sormipelillä tai tiukata asentajalta se tieto. Sit vaan SKF:lta 2RS: aa kehiin (en ole varma enkä muista miten hyvin löytyy just tolle taka-akselille koskapa ne mitat on pikkaisen eksoottiset) niin kesto on paremmin taattu tulevaisuudessa.

    Lainaa (Yamaha1 @ Heinä. 04 2008,03:41) kirjoitti
    Niin ja se leveys on juuri Kapan spoilerin salaisuus... Ei se auta vaikka sitä pleksiä korottaa 1,5 metriä jos se on yhtä kapea kuin originaali.
    Allekirjoitan. Lisäksi noi tuntosarvet (peilit) vaikuttaa ikävästi pakettiin myös. Harmittaa todella, että uudessa FZ1:ssa olevat sirommat ja enemmän sivuille kääntyvät peilit (passaa tietääkseni heittämällä kiinnityksiin) kustantaa marmoritiskillä n. 160 Eeroa kipaleelta. Muuten olisin ne jo aikoja sitten laittanut.

    Huomaa kyllä eron kun ne rata-ajossa ruuvailee poikke. Ja tosiaan mullahan on laitteessa virman touring pleksi, josta on suunnilleen puolet sahattu poies, ja nimenomaan se kaikki mikä siinä kaartuu takaisin ylös spoileriksi. Lopputulos toimii olosuhteet huomioon ottaen hyvin, ja kuitenkin pääsee vielä tarvittaessa sinne taakse piiloon, kuin jotta jos olisi laittanut sen todistetusti pyörteettömän street fighter muovinpalan.

    Lainaa (tidnab @ Heinä. 03 2008,20:39) kirjoitti
    Sintteripalat on nyt testattu. Kahva on orkkispaloihin verrattuna kovempi ja pitoa enemmän, huomattavasti enemmän.
    Mjaas. Olin jo kiroillut kaikki F-merkkiset palikat sinne alimpaan, mutta uskaltaisinkohan vielä kokeilla noita… No ilmeisesti se homma on tehtävä nyt kun asia on ajankohtainen niin saisi faktaa siitäkin asiasta. Alkuperäisissä ei tosiaan ollut moittimista mulla, mutta jos edes samantasoista kamaa saisi tarvikkeena jostakin, säästäisi sillä kenties itselleen mielenrauhan ennen pitkää



    Honda XL600V Transalp -88 > Yamaha XTZ750 Super Tenere -89 > Kawasaki ZX-10 -88 > Honda VTR1000F -97 > Yamaha FZS1000 -03 > Yamaha FZS1000 -04 & Aprilia RSV Mille -03
    Myynnissä FZS1000 koiranluita -5mm, Rizomat, Autocom Super Pro Avi
  17. #1487
    Lainaa (maantiesika @ Heinä. 04 2008,12:18) kirjoitti
    Lainaa (Yamaha1 @ Heinä. 04 2008,03:41) kirjoitti
    Harmittaa todella, että uudessa FZ1:ssa olevat sirommat ja enemmän sivuille kääntyvät peilit (passaa tietääkseni heittämällä kiinnityksiin) kustantaa marmoritiskillä n. 160 Eeroa kipaleelta. Muuten olisin ne jo aikoja sitten laittanut.
    Itellä on toisen peilin varresta lähteny kävelemään se tulppa siitä kiinnitysmutterin päältä, ei saa erikseen ja koko peili ois maksanu 171 euroa.
    GSX-F750 -> FZ1-S -> RSV1000R Factory -> R1 -> XVS1100 Classic -> FJR
  18. #1488
    Näyttää olevan nettimotossa myynnissä Fazu jossa tuo pleksi otettu selvästi kohdalleen id: 636878 muutenkin modeja katsoessa tulee mieleen, että eiköhän FJR olisi ollut oikeampi hankinta.

    Kumman hyvähintaisena näitäkin pyöriä pidetään kun 2001 vuosimallistakin yli 7000 euroa pyydetään. Luultavasti omasta tasan 7000 pyytäessä olisi ostajia heti rivissä. Saa vain ynnätä parin vanhemman kilometrit, että tulee mittarilukema samaksi kuin omassa.



  19. #1489
    Tällästä tapahtu meikäläiselle. Lähdin tuossa ajelemaan ja kuinka ollakkaan. Mieletön loksutus alko käymään kun lähdin liikkeelle. Säikähdys ja kylmä rinki pökässä pysähdyin ja lonksutus loppui. Kaasuttelin siinä ja kaikki ok. Uudestaan liikkeelle ja taas lonksutus käyntiin. Pysähdys pyörä keskituelle ja pyörittelemään fillareita josko kivi levyjen välissä? Toimi aivan normaalisti, hitto mikä vialla?
    Ketjut vähän ehkä löysällä kiristys ja tielle. Lonksutus alkoi taas.
    Kele, tana mikä mättää? Taas pyörä keskituelle ja pykälä päälle ja rundia koneeseen lonksutus alkoi kuulua jälleen. Ahaa, vika taka laakerissa ajattelin. No pyörittelin taka fillaria ja heiluttelin ja hyvältä tuntu. Minkään laista väljää ei havaittavissa, eikä ylimääräistä kireyttäkään. Taas peli tulille ja kuuntelulle ja eikun lonksuttaa. Sitten satuin vilkaisemaan nopeusmittaria ei hievahtanutkaan neula. Siis nopeusmittarin vaiska poikki ajattelin! Hei eihän tässä ole nopusmittarin vaijeria. Siispä joku anturi jossain oltava, mutta missä. Onneksi omistan ks vehkeen korjauskirjan elikä sitä tutkimaan ja löytyihän se anturin paikka.
    Ruuvailin anturin irti ja tutustuin tilanteeseen elikä voinko ajaa kun nopeus anturi ei toimi. Selvisi että kyllä voi siispä anturi takaisin paikoilleen ja ajelulle ja huomenissa lähden ostamaan uuden anturin. Kuinka ollakkaan mittari lähti toimimaan normaalisti eikä naksutustakaan kuulunut. Pitkä tarina, mutta onko tälläistä osunut aikaisemmin kellekkään? Kannattaako käydä ostamassa uusi anturi? Vai ootella ensin vanhan hajoamista? Siis kyseessä 1000 fasu 03.
    Huru Ukko Huristaa, Fazerin sinisellä
  20. #1490
    Tuli sitte hommattua uuret takalakrut ja samalla eteen uudet jarrupalat..viikonloppuna asentelemaan.

    Onkos muuten kelleen hajuakaan/kokemuksia EBC:n orgaanisista jarrupaloista?

    - tuommoiset meinaan tuli ostettua, toivottavasti ovat paremmat kuin Ferodon pask..

    Niin ja mistäs kandee hommata etufillarin lakrut?
    Ei Stormilta moisia löytynyt ja veikkaan että maksaa jammusentterissä hunajaa *



    04 Buell xb12s

  21. #1491
    Lainaa (Inkku @ Heinä. 10 2008,00:26) kirjoitti
    Niin ja mistäs kandee hommata etufillarin lakrut?
    Ei Stormilta moisia löytynyt ja veikkaan että maksaa jammusentterissä hunajaa *
    Ihan laakeriliikkeestä löytyy, alkuperäiset ovat NSK-merkkiset ja semmoisia löytyy myös noista liikkeistä. Jos tarvit laakerien ja stefojen tyypit, voin kaivella ne esiin.
    Oltiin just Norjassa pyörillä, 3500km tuli ajettua. Kaverin fasusta hajosi etupyöränlaakerit 20km ennen kotipihaa, hyvä säkä, kilometrejä sillä pyörässä muistaakseni 25t.
    Oma pyörä piti jännityksessä, kun huomasin puolessa välissä matkaa, että kytkinvaijeri rispaantunut aikasta pahasti kahvapäästä. Kesti kotia saakka. Eilen kävin tilaamassa uuden, jotain 78e tai sinnepäin.
    Öljyä jouduin lisäämään matkalla vaikka ei ollut edes alarajassa, valo syttyi palamaan kun kierroksia oli yli 6500.
    Muuten pelitti hyvin, perse puutui aluksi pahasti, se helpotti loppupelistä (menikö kuolioon?) ja niska ja hartiat aika pahasti jumissa nyt. Mutta kyllä se siitä.
    FZS1000 -03, Hayabusa -06
  22. #1492
    Olin laittanut näköjään aiemminkin nuo tyypit, mutta kertaukseksi:
    Front Wheel Bearings & Seals
    2 off 60/22 2RS sealed race ball bearings
    2 off 28mm x 44mm x 7mm seals


    Rear Wheel Bearings & Seal
    1 off Koyo or INA sealed needle bearing ref BKM354220-1UU
    1 off 60/28 2RS sealed race ball bearing
    1 off 35mm x 52mm x 8mm seal
    1 off Koyo 62/28 2RS sealed race ball bearing
    1 off 40mm x 58mm x 7mm seal


    Tapered Steering Head Bearings)
    1 off Koyo 32005JR taper roller bearing - internal diameter 25mm
    1 off Koyo 32006JRRS taper roller bearing with bonded seal - internal diameter 30mm
    FZS1000 -03, Hayabusa -06
  23. #1493
    Kiitos eimo *

    Tulostan tuon listan ja painelen sen kanssa lakruliikkeeseen..kunhan ensin etin sellaisen *

    Varmaan olis halavemmalla selvinnyt myös noiden takalakrujen kanssa, mutta tulipahan jo ostettua.
    04 Buell xb12s

  24. #1494
    http://www.sera.fi/kumisera.htm

    Ainakin torniosta on löytyny tuosta firmasta laakerit kaikkiin vehkeisiin mitä on tullu remontoitua ja laitteita on ollu puimurista potkuriin ja jenkki rauasta polski fiiattiin



    Ilo ilman viinaa on teeskentelyä ja viinan kanssa tekopeliä
  25. #1495
    Ainaski tommosia löytyy Vantaalta päin, jos siellä päin oleskelet nyt.

    Laakerituonti Oy *
    Robert Huberin tie 2, PL 76, 01510 VANTAA

    Etra Oy - Laatulaakeri Valimotie 26, 01510 VANTAA

    Laakeri Oy Nomo Robert Huberin tie 2, PL 246, 01511 VANTAA

    Laakerikulma Oy Valimotie 37, 01510 VANTAA

    Suomen Voimansiirto Oy Pähkinärinteentie 41, 01710 VANTAA



    FZS1000 -03, Hayabusa -06
  26. #1496
    Mullakin oli mielessä että tilaisin laakerit jostain muualta ja laittelisin itse. Mieli kuitenkin muuttui kun näki miten toivottoman tiukassa tuo yks uusittu laakeri oli siellä pesässään. Päätin etten prkl. ala tuolla parkkiksella hakkaamaan laakereita & vanteita & hermoja tohjoksi muutaman kympin takia. Eli suosiolla vaan liikkeeseen ni saa poijjaat siellä vaihdella ne niinku kuuluu.

    Mites teillä on tuo takapamppu muuten kestänyt kilometrejä? Ja millasta ajoa? Meinaan mielessä on että josko sen uusisi tässä samalla kun pyörä siirtyy kauniimmalle osapuolelle. Tuo vakiopamppu ei liene mitään huollettavaa mallia?!? Millasia olette laittaneet sinne tilalle jos olette kokonaan uusia hommanneet? Kokemuksia?
    It´s better to die on your feet than live on your knees...
  27. #1497
    Dhoddiin, eturenk. lakrut haettu *

    Pölysuojia/stefoja en saanut, vaan vanhoilla mennään sitten.

    Hintaa kertyi 30e

    Eli takalaakerisarja Stormilta 33e ja nuo etuset 30e = yht. 63e
    Kallista tai vai ei, niin nytpähän vaihdetaan *


    Itsehän en siis meinaa nuita asentaa tahi vaihdella, vaan delegoin homman eräälle (asentaja) kaverille. Huomenna siis ruuvatahan ja *

    Kiitos vielä eimolle ja mikäli joku muukin meinaa hakia nuita laakereita, niin eimon listasta löytyvä Etra Oy ei sitten sijaitse enään Valimotie 26:ssa vaan jossain muualla.
    04 Buell xb12s

  28. #1498
    Lainaa (Inkku @ Heinä. 11 2008,17:01) kirjoitti
    Eli takalaakerisarja Stormilta 33e ja nuo etuset 30e = yht. 63e
    Kallista tai vai ei, niin nytpähän vaihdetaan *
    Inkku, katteleppa ne Stormin takapyörän laakerit ,että täsmäävät tuon listan kanssa. Muistelisin että netissä Stormin-sivuilla näkyvät tyypit olivat vituillaa...

    Edit,
    Tässä:

    Malli: MCI-WBK-373

    Hinta: 33,00 €

    Sisältää 3 kuulalaakeria (1kpl 6206.2RS ja 2kpl 6204.2RS) ja 2 pölysuojaa (28x47x7 ja 40x62x8)

    Nää jos ne on, niin ei kannata takasta irrotella



    FZS1000 -03, Hayabusa -06
  29. #1499
    Lainaa (eimo @ Heinä. 11 2008,21:22) kirjoitti
    Lainaa (Inkku @ Heinä. 11 2008,17:01) kirjoitti
    Eli takalaakerisarja Stormilta 33e ja nuo etuset 30e = yht. 63e
    Kallista tai vai ei, niin nytpähän vaihdetaan *
    Inkku, katteleppa ne Stormin takapyörän laakerit ,että täsmäävät tuon listan kanssa. Muistelisin että netissä Stormin-sivuilla näkyvät tyypit olivat vituillaa...

    Edit,
    Tässä:

    Malli: MCI-WBK-373

    Hinta: 33,00 €

    Sisältää 3 kuulalaakeria (1kpl 6206.2RS ja 2kpl 6204.2RS) ja 2 pölysuojaa (28x47x7 ja 40x62x8)

    Nää jos ne on, niin ei kannata takasta irrotella *
    No voi vit*n pers**nreijän kilinkullit *

    Paketti WBK - 373

    Lakrut: 62062rscm ja 62042rs

    Jos noi tosiaan on nyt väärät niin alan itkeä...ja on tasan viiminen kerta kun kusenkaan Stormin suuntaan!
    04 Buell xb12s

  30.  
  31. #1500
    Itse ajelen Tampereen seudulla 21.7.2008. Kutsun kaikki Fasujen omistajat Vehoniemen automuseon edustalle 21.7.2008 klo 12:00.

    Osoite:

    Vehoniemen automuseo ky
    Vehoniemenharjuntie 92
    36570 Kangasala, Kaivanto

    Ajelkaapas sinne, mikäli kalenteri sallii!



    -
Sivu: 50 / 90:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 40484950515260 ... ViimeinenViimeinen