Nyt en tajuu, että mistä sitä ilmaa sinne olis menny kun sitä ei ole auottu.(Huru-ukko @ Kesä. 06 2008,10:41) kirjoitti
<p>oli miten oli, mutta näin on</p>
Siis tuon alun mä tajuan... mutta mitä tarkotat tuolla "aamulla sama toisinpäin?!?". Putosin kärryiltä... Jos voit valottaa, ni testataan ko. kikkaa kauniimman osapuolen Kawaan.(säätäjä @ Kesä. 06 2008,22:05) kirjoitti
![]()
It´s better to die on your feet than live on your knees...
Siis aamulla kahva auki ja kansi kiinni. Ilman menoa avaamattomaan järjestelmään joku ihmetteli. Niin minäkin, kun 2 tuhatta ajetun avaamattoman jarrujärjestelmän kuvatulla tavalla parantelin.(Yamaha1 @ Kesä. 07 2008,20:57) kirjoitti
- kateus on ihailun vilpittömin muoto -
Onkos kellään kokemuksia tuosta Clymerin korjausoppaasta
http://www.alfamer.fi/naytatuote.asp?haku=CM399
Onko selkeä ja hyvin kuvitettu kirja vai tehty malliin ota osa pois laita uusi tilalle ja kuvassa vain on koko mopon kuva mustavalkosena
Ilo ilman viinaa on teeskentelyä ja viinan kanssa tekopeliä
Ootkos löytänyt tämän. Korjausopas. Mulle on riittänyt toistaiseksi ihan hyvin.(pjkorkko @ Kesä. 08 2008,19:24) kirjoitti
-
Tuo sama juttu muakin hiukka pelottaa. Viimeks ku nakki oli renkaanvaihdossa ni tuntu selvästi et kaikki laakerit ei pyöriny enää ihan niinku pitäs.(Yamaha1 @ Kesä. 06 2008,20:31) kirjoitti
Olis kolmisen viikon päästä pohjosen reissu edessä enkä ihan vaan mun tuurilla viitti ottaa riskiä et laakeri leipoo jossain jänkhällä keskellä ei mitään.
Joten kysymys: Onko kellää ylhäällä takarenkaan laakereiden ja stefojen koodeja?
Kiitti jo etukäteen
ZsäpäDäpä
Tosa on laakerityyppejä:(lehtite @ Kesä. 09 2008,19:57) kirjoitti
Front Wheel Bearings & Seals
2 off 60/22 2RS sealed race ball bearings
2 off 28mm x 44mm x 7mm seals
Rear Wheel Bearings & Seal
1 off Koyo or INA sealed needle bearing ref BKM354220-1UU
1 off 60/28 2RS sealed race ball bearing
1 off 35mm x 52mm x 8mm seal
1 off Koyo 62/28 2RS sealed race ball bearing
1 off 40mm x 58mm x 7mm seal
Tapered Steering Head Bearings)
1 off Koyo 32005JR taper roller bearing - internal diameter 25mm
1 off Koyo 32006JRRS taper roller bearing with bonded seal - internal diameter 30mm
FZS1000 -03, Hayabusa -06
uutena fasu kuskina(Koris @ Kesä. 05 2008,03:23) kirjoitti
... AAMEN *
sun kommentilles.. mulla on keltane fasu ja en oo sitte parempaa "mopoa" ajanut *
vähää aikaa... ostin viikko sitte...
Honda 1000XL -09
(Yamaha1 @ Touko. 05 2008,21:52) kirjoitti
mikä vika akrassa?
ostin mopon missa oli akra
![]()
Honda 1000XL -09
Heh... Ei varmasti mitään vikaa, ei Akrassa, Yoshimurassa, Laserissa, Devilissä ym ym. Mutta ne on vissiin niin hyviä, että niitä on kaikilla... se on niiden ainut vika.(Bacalao @ Kesä. 11 2008,16:06) kirjoitti
Pitää saada jotain pikkasen eksoottisempaa vaan aina... se vika on mulla täällä omassa kuupassa. Ostan mielummin vaikka paskaa, mutten tusinaa.
![]()
It´s better to die on your feet than live on your knees...
Ainakin minä ymmärrän pointin ja mulle on samaa sanottu Fazulla ajosta. Tuttu tokaisi, kun naureskelin hänen eksoottisemman pyörän jollekin epämääräiselle vialle "en halua ajaa prätkien Tojotalla".(Yamaha1 @ Kesä. 11 2008,22:25) kirjoitti
Jep, kyllähän nää Fasut on yleistyny niin maan hemmetisti siitä (2002 talvella) kun omani ostin. Kesällä 2003 ei vielä paljoo tullu samanlaisia vastaan nääs... Eli tän mallin kohdilla pätee jo sama kuin moneen muuhunkin, pitää vaan rakennella se siihen se yksilöllisyys sitten omaan tahtiin.
Prätkien Toyotoja lienee kuitenkin Hånda ja sieltä kaikki ne CBR mallliset vatkaimet...![]()
It´s better to die on your feet than live on your knees...
Mulla pyörii RK.(pjkorkko @ Touko. 27 2008,21:28) kirjoitti
![]()
PV50, KMX125, CB350, 2xGPZ500R, ZR1100 Zephyr, FZR1000, FZS1000, ZX-10R, 2x ZXR750, R1100S -> Fz1
No johan on bling bling ketjut *(Jalase @ Kesä. 12 2008,21:42) kirjoitti
*
![]()
04 Buell xb12s
Löytyy ylimääräiset tonnifasun kaasarit ilmansuodatinkotelolla.
2005 vuosimallin pyörästä. Alkuperäiskuntoiset. Jos kiinnostusta, niin yhteyttä sähköpostiin.![]()
Onko mistä hommattu nuin pornon väriset ketjut ja oliko muita värivaihtoehtoja
Ilo ilman viinaa on teeskentelyä ja viinan kanssa tekopeliä
taitaa olla stormin ketjujaolin näkevinäni niitä kuvastossa
![]()
Honda 1000XL -09
Stormilta juu. Värejä löytyy kulta, vihreä, punainen, sininen ja oranssi.(pjkorkko @ Kesä. 12 2008,23:31) kirjoitti
PV50, KMX125, CB350, 2xGPZ500R, ZR1100 Zephyr, FZR1000, FZS1000, ZX-10R, 2x ZXR750, R1100S -> Fz1
Ens alkuun nää oli paljon tummemmat kun oli varastorasvat päällä, mut nyt kun ekan kerran pesin neet niin johan tuli kirkkaiks(Inkku @ Kesä. 12 2008,21:58) kirjoitti
![]()
.
PV50, KMX125, CB350, 2xGPZ500R, ZR1100 Zephyr, FZR1000, FZS1000, ZX-10R, 2x ZXR750, R1100S -> Fz1
Jahas, pornot ketjut... Tuommoset minäki hommaan seuraavaksi!![]()
It´s better to die on your feet than live on your knees...
terves taas fasumiehet ja -naiset.onkos kukaan väsännyt fasuunsa itte pleksiä??(ss454 @ Kesä. 06 2008,09:42) kirjoitti
Fzs 1000
Polykarbonaatista kokeilin. Työkaluina kuviosaha, hiomapaperi, porakone ja kuumailmapuhallin. Tein saman muotoisen, kuin orginaali, mutta pidempi ja leveämpi. Oli h**vetin huono. Samat huonot ominaisuudet vain korostui. Ei tullu aerodynamiikka-alan asiantuntijaa musta.(simppamoto @ Kesä. 14 2008,16:25) kirjoitti
-
Paljonko oli laakerilla kilometreja takana?(Yamaha1 @ Kesä. 06 2008,20:31) kirjoitti
-
Mitähän tuota ulkomuistista valehtelisi... about 36 000 kilsaa. Noh, tilaan kaikki uudet releet nyt sitten eteen ja taakse tässä jahka pääsen laivalta taas lomaileen. Tonnifasu siirtyy kauniimmalle osapuolelle ja itse laitan alle BMW K 1200 R Sportin... (väritys sama musta&harmaa kuin nykyisessä fasussakin)(jj.lehtio @ Kesä. 17 2008,12:25) kirjoitti
Saas nähdä kuin lehmä se peli on tuon Fazerin jälkeen?!? Onneks pysyy ensirakkauskin kuitenki talossa. Täytyy sanoa että HIENO peli ja hyvin palveli omistajaansa... Ja varmaan palvelee tätä kauniimpaakin osapuolta![]()
It´s better to die on your feet than live on your knees...
Mitähän tuota ulkomuistista valehtelisi... about 36 000 kilsaa. Noh, tilaan kaikki uudet releet nyt sitten eteen ja taakse tässä jahka pääsen laivalta taas lomaileen. Tonnifasu siirtyy kauniimmalle osapuolelle ja itse laitan alle BMW K 1200 R Sportin... (väritys sama musta&harmaa kuin nykyisessä fasussakin)
Saas nähdä kuin lehmä se peli on tuon Fazerin jälkeen?!? Onneks pysyy ensirakkauskin kuitenki talossa. Täytyy sanoa että HIENO peli ja hyvin palveli omistajaansa... Ja varmaan palvelee tätä kauniimpaakin osapuolta *[/QUOTE]
Vähän sama kutina ittelläkin. Omassa vasta tosin kilsoja vajaa 27000. Voisi olla vaan vähän liian hurja peli vaimolle 125 varaderon jälkeen. Vähän tekis jotain 2-pyttystä mieli.
Mitä sulla on nyt kaikenkaikkiaan kilsoja mopossa? Jotenkin luin rivien välistä, että olit jo aiemmin vaihtanut tuon laakerin. Pitäis varmaan ittekin alkaan pikkuhiljaa seuraan noita laakereidenkin kuntoa. Pitäis koittaa tos jussina vaihtaan etuhaarukan stefat. Taitaa alkaa pikkuhiljaa oleen odotettavissa tohon mun mopoon jo kaikennäköistä kulumaa.
Pitäis vielä jaksaa poistella toi pakokaasun kierrätyssysteemi. Muistaakseni sen joku olikin poistanut. Jotkin ohjeetkin olen niistä joskus nähnyt. Tuskinpa siitä mitään haittaa on, että moottori ei enää söisi omaa paskaansa, josko siitä nyt mitään tehonlisäystä tulee.
-
Niin, hurja ja hurja... ranteestahan se kiinni on miten mopo alla käyttäytyy. *
Olen ihan sitä mieltä, että jos naisella yltää jalat maahan ja ei pelota muutenkaan, ni miksi ihmeessä heille aina tarjotaan jotain 7 hevosvoiman rääpäleitä alle? Ei se oma muna siitä yhtään pienene vaikka vaimo ajaakin kunnon pyörällä. Saattaa jopa käydä niin, että kotonakin on PAALJOON kivempaa kun homma on tasa-arvoista tonkin suhteen. *
Niin, ja kilsoja Fasussa on about 40 000. Venat tsekattiin juuri liikeessä, ei säädöntarvetta. Stefat laitatin eteen samalla ja nyt sitten noi laakerit kaikki uusiksi kuhan kerkeen. Ainoo laakeri joka on nyt tällä hetkellä uusittu, on se joka leipoi kiinni totaalisesti. Mut hyvä ne nyt on vetää samalla kaikki kun kerran alkovat brakaamaan...
It´s better to die on your feet than live on your knees...
Totta toinen puoli... Vaimolla on nyt vajaan tuhannen kilometrin 2-pyöräisen moottoriajoneuvon ajokokemus takana. Sen kummemmin vastakkaisen sukupuolen ajotaitoja aliarvostamatta sanoisin, että tonnifasu on kelle tahansa alle tuhat kilometriä moottoripyörällä ajaneelle aikasta ärhäkkä peli.(Yamaha1 @ Kesä. 17 2008,15:21) kirjoitti
Semmoisen hyvän nyrkkisäännön olen joskus kuullut, että ensimmäinen oma moottoripyörä pitää vähintäänkin saada itse pystyyn.
Meniköhän jo vähän fasukeskustelun ulkopuolelle.
-
Moro,
Vaihdoin Fz6-s 2005 -> fz1s 2007 (uusi) malliin tossa pari viikkoa sitten ja nyt on n1600km takana (ja tonnin huolto tehtynä). Mutta pari kysymystä:
* Bensankulutus. En pääse tankillisella kuin n200km (motari) ja menee varatankki päälle. Onhan tossa pienempi tankki fz6s 19.4l -> fz1s 18l. Mutta pääsin fz6s:llä n 300km (+varatankki 340km, motarilla). Tankkiin menee 15-16l. Mutta hitto, kylhän tolla 16l pitäs päästä vähän pidemmälle ku 200km? Mites muilla? Kuinka pitkälle pääsette tankillisella?
Ajattelin alkuun, että tämä on joku sisäänajojuttu, että softaahan noissa on, ni että jos se olisi säädetty alkuun (joku tietty km määrä) jotenkin paremmaksi sisäänajoa ajatellen, mutta nyt alkaa epäilyttää...
* Kytkin jää hetkeksi päälle. Eli kaupunkiajossa ykköseltä tai kakkoselta ottaa kytkimellä vapaalle, ni kestää sellasen 0.5s ennenku pyörä tuntuu menevän oikeasti vapaalle. Ei haittaa, mutta ihmetyttää ja mitä jos tulee tiukka paikka. Oiskohan tämä joku uutuusjuttu, joka häviää ajanmyötä?
Muuten kyllä pyörä tuntunut mainiolta. Vielä kun tässä alkaa sisäänajon jälkeen uskaltaa ottaa kierroksia vähän tuolla mutkapätkillä...
Jux.
FZ1:lle löytyy kyllä ihan oma keskustelunsakin tuolta Yamaha -osiosta.(juxxxer @ Kesä. 17 2008,16:56) kirjoitti
2002 FZS1000 pääsen n.330-350km tankillisella, n.18litraa.
PV50, KMX125, CB350, 2xGPZ500R, ZR1100 Zephyr, FZR1000, FZS1000, ZX-10R, 2x ZXR750, R1100S -> Fz1
Minkäslaiset suuttimet sulla on oikein? Mä en oo koskaan päässyt edes 300 km, vaikka kuinka nätisti oon ajellu. Kyllä mun pitää mennä tankkaamaan jo 250 km kohdalla, kun valo syttyy. Mulla pyörä on täysin vakio. Painoa kuskilla on tosin 95 kg. Vai huijaako jomman kumman matkamittari? Renkaat mulla on ainakin alkuperäiskokoiset.(Jalase @ Kesä. 17 2008,17:05) kirjoitti
-