Sivu: 48 / 90:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 38464748495058 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1411:stä 1440:een 2696:sta
  1. #1411
    Lainaa (Huru-ukko @ Kesä. 06 2008,10:41) kirjoitti
    Lainaa (säätäjä @ Kesä. 02 2008,18:27) kirjoitti
    Nonnin

    Etujarruun vois alkaa lisää ryhtiä ehtimään. Kokemuksia noista teräspunosletkuista?

    Paras hinta/laatu, mistä?
    Irrota jarrunestesäiliön kansi, kiristä hihnalla tai nippusiteellä jarrukahva melko tiukalle ja jätä yöksi silleen. Aamulla sama toisin päin ja voíla, jarrussa on tuntoa ja kovuutta ihan eri lailla. Autoin itse asiaa vielä illalla pariin otteeseen naputtelemalla jarruletkuja ja pääsylinteriä, jotta ilmakuplat liikkuis paremmin ylös ja ulos.

    Huru
    Nyt en tajuu, että mistä sitä ilmaa sinne olis menny kun sitä ei ole auottu.
    <p>oli miten oli, mutta näin on</p>
  2. #1412
    Lainaa (säätäjä @ Kesä. 06 2008,22:05) kirjoitti
    Irrota jarrunestesäiliön kansi, kiristä hihnalla tai nippusiteellä jarrukahva melko tiukalle ja jätä yöksi silleen. Aamulla sama toisin päin ja voíla, jarrussa on tuntoa ja kovuutta ihan eri lailla. Autoin itse asiaa vielä illalla pariin otteeseen naputtelemalla jarruletkuja ja pääsylinteriä, jotta ilmakuplat liikkuis paremmin ylös ja ulos.
    Siis tuon alun mä tajuan... mutta mitä tarkotat tuolla "aamulla sama toisinpäin?!?". Putosin kärryiltä... Jos voit valottaa, ni testataan ko. kikkaa kauniimman osapuolen Kawaan.
    It´s better to die on your feet than live on your knees...
  3. #1413
    Lainaa (Yamaha1 @ Kesä. 07 2008,20:57) kirjoitti
    Siis tuon alun mä tajuan... mutta mitä tarkotat tuolla "aamulla sama toisinpäin?!?". Putosin kärryiltä... Jos voit valottaa, ni testataan ko. kikkaa kauniimman osapuolen Kawaan. *
    Siis aamulla kahva auki ja kansi kiinni. Ilman menoa avaamattomaan järjestelmään joku ihmetteli. Niin minäkin, kun 2 tuhatta ajetun avaamattoman jarrujärjestelmän kuvatulla tavalla parantelin.
    - kateus on ihailun vilpittömin muoto -
  4. #1414
    Onkos kellään kokemuksia tuosta Clymerin korjausoppaasta

    http://www.alfamer.fi/naytatuote.asp?haku=CM399

    Onko selkeä ja hyvin kuvitettu kirja vai tehty malliin ota osa pois laita uusi tilalle ja kuvassa vain on koko mopon kuva mustavalkosena



    Ilo ilman viinaa on teeskentelyä ja viinan kanssa tekopeliä
  5. #1415
    Lainaa (pjkorkko @ Kesä. 08 2008,19:24) kirjoitti
    Onkos kellään kokemuksia tuosta Clymerin korjausoppaasta

    http://www.alfamer.fi/naytatuote.asp?haku=CM399

    Onko selkeä ja hyvin kuvitettu kirja vai tehty malliin ota osa pois laita uusi tilalle ja kuvassa vain on koko mopon kuva mustavalkosena
    Ootkos löytänyt tämän. Korjausopas. Mulle on riittänyt toistaiseksi ihan hyvin.



    -
  6. #1416
    Lainaa (Yamaha1 @ Kesä. 06 2008,20:31) kirjoitti
    Meikäläisellä leipoi sitten tänään takarenkaasta jarrulevyn puoleinen laakeri ittensä atomeiksi. Sipoon kohdalla motarilla, muutama semmonen nopee hankaavan kuulonen ääni, ja se oli siinä. Nilkutin takarenkas viipottaen Yamaha centeriin Vantaalle. Siellä kun rengas saatiin irti ni kuulat varisikin asfaltille suoraan. Ei mitään kunnon varotusta, ja noin nopeesti ihan päreiksi. Pikkasen uskomaton juttu!

    Joka ketjun rasvauksella oon sitä takapäätäkin ravistellu jne. jotta moiset huomais ajoissa. Mut eipä näköjään... Onneks ei leiponu ihan totaalisen jumiin sitä, muuten olis saanu keräillä itteään kyllä sieltä motarilta. * JA KIITOKSET SINNE YAMAHA CENTERIN VÄELLE! Ei jääny viikonlopun reissu siihen. Uus laakeri pesään ja menoksi... Mut hippasen jäin kalvamaan silti toi nopee hajoominen. *
    Tuo sama juttu muakin hiukka pelottaa. Viimeks ku nakki oli renkaanvaihdossa ni tuntu selvästi et kaikki laakerit ei pyöriny enää ihan niinku pitäs.

    Olis kolmisen viikon päästä pohjosen reissu edessä enkä ihan vaan mun tuurilla viitti ottaa riskiä et laakeri leipoo jossain jänkhällä keskellä ei mitään.

    Joten kysymys: Onko kellää ylhäällä takarenkaan laakereiden ja stefojen koodeja?

    Kiitti jo etukäteen
    ZsäpäDäpä
  7. #1417
    Lainaa (lehtite @ Kesä. 09 2008,19:57) kirjoitti
    Tuo sama juttu muakin hiukka pelottaa. Viimeks ku nakki oli renkaanvaihdossa ni tuntu selvästi et kaikki laakerit ei pyöriny enää ihan niinku pitäs.

    Olis kolmisen viikon päästä pohjosen reissu edessä enkä ihan vaan mun tuurilla viitti ottaa riskiä et laakeri leipoo jossain jänkhällä keskellä ei mitään.

    Joten kysymys: Onko kellää ylhäällä takarenkaan laakereiden ja stefojen koodeja?

    Kiitti jo etukäteen
    Tosa on laakerityyppejä:

    Front Wheel Bearings & Seals
    2 off 60/22 2RS sealed race ball bearings
    2 off 28mm x 44mm x 7mm seals


    Rear Wheel Bearings & Seal
    1 off Koyo or INA sealed needle bearing ref BKM354220-1UU
    1 off 60/28 2RS sealed race ball bearing
    1 off 35mm x 52mm x 8mm seal
    1 off Koyo 62/28 2RS sealed race ball bearing
    1 off 40mm x 58mm x 7mm seal


    Tapered Steering Head Bearings)
    1 off Koyo 32005JR taper roller bearing - internal diameter 25mm
    1 off Koyo 32006JRRS taper roller bearing with bonded seal - internal diameter 30mm
    FZS1000 -03, Hayabusa -06
  8. #1418
    Lainaa (Koris @ Kesä. 05 2008,03:23) kirjoitti
    Lainaa (Kriisi @ Kesä. 04 2008,15:15) kirjoitti
    Pyörä menee vaihtoon maanantaina...
    Pakko kysyä OT: mikä voi olla parempi kuin keltainen tonnifasu?
    uutena fasu kuskina ... AAMEN * sun kommentilles.. mulla on keltane fasu ja en oo sitte parempaa "mopoa" ajanut * vähää aikaa... ostin viikko sitte...



    Honda 1000XL -09
  9. #1419
    Lainaa (Yamaha1 @ Touko. 05 2008,21:52) kirjoitti
    Joo, tommonen Extreme short on ollu paikallaan jo keväästä 2007 alkaen. Heittämällä se meni sinne minne kuuluu, ja äänet on ilman db-killeriä ihan OK. Ehkä vois hiukan hiljasempikin kyllä olla... Mut jos alkaa kyrsiin ni yhdellä kuusiokololla sen db-killerin saa paikoilleen. Eli ei tuo mikään susi kyllä ostoksena ole, jos ulkonäöstä tykkää ni siittä vaan.

    Oon vähän sitä mieltä, että jos näihin exupilla varustettuihin menopeleihin aikoo saada matalaa murinaa alakiekoille... Niin siihen ei auta kun joko exupin poistaminen tai kokonaisen rännin hankkiminen... Jälkimmäinen tässä on listoilla ollut jo kauan. Vielä kun sais päätettyä millasta kokoputkee laittais, mitään tusina akraa tai Yoshia en laita, olkoon vaikka maailman ehdottominta laatua. *
    mikä vika akrassa?
    ostin mopon missa oli akra
    Honda 1000XL -09
  10. #1420
    Lainaa (Bacalao @ Kesä. 11 2008,16:06) kirjoitti
    Lainaa (Yamaha1 @ Touko. 05 2008,21:52) kirjoitti
    Joo, tommonen Extreme short on ollu paikallaan jo keväästä 2007 alkaen. Heittämällä se meni sinne minne kuuluu, ja äänet on ilman db-killeriä ihan OK. Ehkä vois hiukan hiljasempikin kyllä olla... Mut jos alkaa kyrsiin ni yhdellä kuusiokololla sen db-killerin saa paikoilleen. Eli ei tuo mikään susi kyllä ostoksena ole, jos ulkonäöstä tykkää ni siittä vaan.

    Oon vähän sitä mieltä, että jos näihin exupilla varustettuihin menopeleihin aikoo saada matalaa murinaa alakiekoille... Niin siihen ei auta kun joko exupin poistaminen tai kokonaisen rännin hankkiminen... Jälkimmäinen tässä on listoilla ollut jo kauan. Vielä kun sais päätettyä millasta kokoputkee laittais, mitään tusina akraa tai Yoshia en laita, olkoon vaikka maailman ehdottominta laatua.
    mikä vika akrassa?
    ostin mopon missa oli akra
    Heh... Ei varmasti mitään vikaa, ei Akrassa, Yoshimurassa, Laserissa, Devilissä ym ym. Mutta ne on vissiin niin hyviä, että niitä on kaikilla... se on niiden ainut vika. Pitää saada jotain pikkasen eksoottisempaa vaan aina... se vika on mulla täällä omassa kuupassa. Ostan mielummin vaikka paskaa, mutten tusinaa.
    It´s better to die on your feet than live on your knees...
  11. #1421
    Lainaa (Yamaha1 @ Kesä. 11 2008,22:25) kirjoitti
    Lainaa (Bacalao @ Kesä. 11 2008,16:06) kirjoitti
    Lainaa (Yamaha1 @ Touko. 05 2008,21:52) kirjoitti
    Joo, tommonen Extreme short on ollu paikallaan jo keväästä 2007 alkaen. Heittämällä se meni sinne minne kuuluu, ja äänet on ilman db-killeriä ihan OK. Ehkä vois hiukan hiljasempikin kyllä olla... Mut jos alkaa kyrsiin ni yhdellä kuusiokololla sen db-killerin saa paikoilleen. Eli ei tuo mikään susi kyllä ostoksena ole, jos ulkonäöstä tykkää ni siittä vaan.

    Oon vähän sitä mieltä, että jos näihin exupilla varustettuihin menopeleihin aikoo saada matalaa murinaa alakiekoille... Niin siihen ei auta kun joko exupin poistaminen tai kokonaisen rännin hankkiminen... Jälkimmäinen tässä on listoilla ollut jo kauan. Vielä kun sais päätettyä millasta kokoputkee laittais, mitään tusina akraa tai Yoshia en laita, olkoon vaikka maailman ehdottominta laatua. *
    mikä vika akrassa?
    ostin mopon missa oli akra
    Heh... Ei varmasti mitään vikaa, ei Akrassa, Yoshimurassa, Laserissa, Devilissä ym ym. Mutta ne on vissiin niin hyviä, että niitä on kaikilla... se on niiden ainut vika. * Pitää saada jotain pikkasen eksoottisempaa vaan aina... se vika on mulla täällä omassa kuupassa. Ostan mielummin vaikka paskaa, mutten tusinaa. *
    Ainakin minä ymmärrän pointin ja mulle on samaa sanottu Fazulla ajosta. Tuttu tokaisi, kun naureskelin hänen eksoottisemman pyörän jollekin epämääräiselle vialle "en halua ajaa prätkien Tojotalla".
  12. #1422
    Jep, kyllähän nää Fasut on yleistyny niin maan hemmetisti siitä (2002 talvella) kun omani ostin. Kesällä 2003 ei vielä paljoo tullu samanlaisia vastaan nääs... Eli tän mallin kohdilla pätee jo sama kuin moneen muuhunkin, pitää vaan rakennella se siihen se yksilöllisyys sitten omaan tahtiin.

    Prätkien Toyotoja lienee kuitenkin Hånda ja sieltä kaikki ne CBR mallliset vatkaimet...
    It´s better to die on your feet than live on your knees...
  13. #1423
    Lainaa (pjkorkko @ Touko. 27 2008,21:28) kirjoitti
    Minkäs merkkisiä ja mallisia ketjuja oletta Fasuihinne laittaneet kun näyttää että joutuu kohtpuoliin vaihtamaan
    Mulla pyörii RK.
    PV50, KMX125, CB350, 2xGPZ500R, ZR1100 Zephyr, FZR1000, FZS1000, ZX-10R, 2x ZXR750, R1100S -> Fz1
  14. #1424
    Lainaa (Jalase @ Kesä. 12 2008,21:42) kirjoitti
    Lainaa (pjkorkko @ Touko. 27 2008,21:28) kirjoitti
    Minkäs merkkisiä ja mallisia ketjuja oletta Fasuihinne laittaneet kun näyttää että joutuu kohtpuoliin vaihtamaan
    Mulla pyörii RK.
    No johan on bling bling ketjut * *
    04 Buell xb12s

  15. #1425
    Löytyy ylimääräiset tonnifasun kaasarit ilmansuodatinkotelolla.
    2005 vuosimallin pyörästä. Alkuperäiskuntoiset. Jos kiinnostusta, niin yhteyttä sähköpostiin.
  16. #1426
    Onko mistä hommattu nuin pornon väriset ketjut ja oliko muita värivaihtoehtoja
    Ilo ilman viinaa on teeskentelyä ja viinan kanssa tekopeliä
  17. #1427
    taitaa olla stormin ketjuja olin näkevinäni niitä kuvastossa
    Honda 1000XL -09
  18. #1428
    Lainaa (pjkorkko @ Kesä. 12 2008,23:31) kirjoitti
    Onko mistä hommattu nuin pornon väriset ketjut ja oliko muita värivaihtoehtoja
    Stormilta juu. Värejä löytyy kulta, vihreä, punainen, sininen ja oranssi.
    PV50, KMX125, CB350, 2xGPZ500R, ZR1100 Zephyr, FZR1000, FZS1000, ZX-10R, 2x ZXR750, R1100S -> Fz1
  19. #1429
    Lainaa (Inkku @ Kesä. 12 2008,21:58) kirjoitti
    Lainaa (Jalase @ Kesä. 12 2008,21:42) kirjoitti
    Lainaa (pjkorkko @ Touko. 27 2008,21:28) kirjoitti
    Minkäs merkkisiä ja mallisia ketjuja oletta Fasuihinne laittaneet kun näyttää että joutuu kohtpuoliin vaihtamaan
    Mulla pyörii RK.
    No johan on bling bling ketjut * *
    Ens alkuun nää oli paljon tummemmat kun oli varastorasvat päällä, mut nyt kun ekan kerran pesin neet niin johan tuli kirkkaiks .
    PV50, KMX125, CB350, 2xGPZ500R, ZR1100 Zephyr, FZR1000, FZS1000, ZX-10R, 2x ZXR750, R1100S -> Fz1
  20. #1430
    Jahas, pornot ketjut... Tuommoset minäki hommaan seuraavaksi!
    It´s better to die on your feet than live on your knees...
  21. #1431
    Lainaa (ss454 @ Kesä. 06 2008,09:42) kirjoitti
    Lainaa (Inkku @ Kesä. 06 2008,08:25) kirjoitti
    Lainaa (Kriisi @ Kesä. 05 2008,11:09) kirjoitti
    Lainaa (Inkku @ Kesä. 05 2008,10:23) kirjoitti
    Pyh, pöh..eikä huomaa
    Mä voin myydä sulle ihan uuden sellasen
    Elä, elä viitti..moon just sellanen joka ostaa kaikkee turhaa kun vähän aikaa ylipuhuu Tässä hyvä esimerkki siitä..
    Saas nähdä tuliko ostettua kaikkein turhin turhake mopoon. Tulevan kesän matkareissua ajatellen on nyt tuollainen Audiovox ccs-100 cruise odottamassa asennusta. Jenkkipojat noita heittäneet ja kuvilla dokumentoitu mihin minkäkin palikan pistäneet piiloon. Toisaalta ehkä tuo sakkojakin säästää, kun ei yskäisemällä nosta nopeutta yli sallitun, sen verran helposti Fasu ottaa ylimääräistä.

    Plekseistä IMO tuo streetfighter lyhyt malli parhaan näköinen ja "hiljaisin". 184cm äijä saa vielä siitä suhinoita, mutta ne riippuvat kai kypärästä. Shoeita saa pikkaisen hiljasemmalle kun ostin siihen sen alasuojan joka tulee vähän kuin lisäkaulukseksi kypärään. Tuon jälkeen kypärän laittaminen onkin vähän kuin pään tunkemista sillipurkkiin. Saa ihan kunnolla työntää kypärän päältä, että uppoaa paikalleen. Shoein takuu ja saksalainen myyjä sen verran huonosti hoitivat oman osuutensa, että seuraava kypärä ei tule olemaan tuota merkkiä. Luultavasti Arain suhinat seuraavaksi tulevat tarkasteluun.
    terves taas fasumiehet ja -naiset.onkos kukaan väsännyt fasuunsa itte pleksiä??
    Fzs 1000
  22. #1432
    Lainaa (simppamoto @ Kesä. 14 2008,16:25) kirjoitti
    Lainaa (ss454 @ Kesä. 06 2008,09:42) kirjoitti
    Lainaa (Inkku @ Kesä. 06 2008,08:25) kirjoitti
    Lainaa (Kriisi @ Kesä. 05 2008,11:09) kirjoitti
    Lainaa (Inkku @ Kesä. 05 2008,10:23) kirjoitti
    Pyh, pöh..eikä huomaa *
    Mä voin myydä sulle ihan uuden sellasen *
    Elä, elä viitti..moon just sellanen joka ostaa kaikkee turhaa kun vähän aikaa ylipuhuu * *Tässä hyvä esimerkki siitä..
    Saas nähdä tuliko ostettua kaikkein turhin turhake mopoon. Tulevan kesän matkareissua ajatellen on nyt tuollainen Audiovox ccs-100 cruise odottamassa asennusta. Jenkkipojat noita heittäneet ja kuvilla dokumentoitu mihin minkäkin palikan pistäneet piiloon. Toisaalta ehkä tuo sakkojakin säästää, kun ei yskäisemällä nosta nopeutta yli sallitun, sen verran helposti Fasu ottaa ylimääräistä.

    Plekseistä IMO tuo streetfighter lyhyt malli parhaan näköinen ja "hiljaisin". 184cm äijä saa vielä siitä suhinoita, mutta ne riippuvat kai kypärästä. Shoeita saa pikkaisen hiljasemmalle kun ostin siihen sen alasuojan joka tulee vähän kuin lisäkaulukseksi kypärään. Tuon jälkeen kypärän laittaminen onkin vähän kuin pään tunkemista sillipurkkiin. Saa ihan kunnolla työntää kypärän päältä, että uppoaa paikalleen. Shoein takuu ja saksalainen myyjä sen verran huonosti hoitivat oman osuutensa, että seuraava kypärä ei tule olemaan tuota merkkiä. Luultavasti Arain suhinat seuraavaksi tulevat tarkasteluun.
    terves taas fasumiehet ja -naiset.onkos kukaan väsännyt fasuunsa itte pleksiä??
    Polykarbonaatista kokeilin. Työkaluina kuviosaha, hiomapaperi, porakone ja kuumailmapuhallin. Tein saman muotoisen, kuin orginaali, mutta pidempi ja leveämpi. Oli h**vetin huono. Samat huonot ominaisuudet vain korostui. Ei tullu aerodynamiikka-alan asiantuntijaa musta.
    -
  23. #1433
    Lainaa (Yamaha1 @ Kesä. 06 2008,20:31) kirjoitti
    Meikäläisellä leipoi sitten tänään takarenkaasta jarrulevyn puoleinen laakeri ittensä atomeiksi. Sipoon kohdalla motarilla, muutama semmonen nopee hankaavan kuulonen ääni, ja se oli siinä. Nilkutin takarenkas viipottaen Yamaha centeriin Vantaalle. Siellä kun rengas saatiin irti ni kuulat varisikin asfaltille suoraan. Ei mitään kunnon varotusta, ja noin nopeesti ihan päreiksi. Pikkasen uskomaton juttu!

    Joka ketjun rasvauksella oon sitä takapäätäkin ravistellu jne. jotta moiset huomais ajoissa. Mut eipä näköjään... Onneks ei leiponu ihan totaalisen jumiin sitä, muuten olis saanu keräillä itteään kyllä sieltä motarilta. * JA KIITOKSET SINNE YAMAHA CENTERIN VÄELLE! Ei jääny viikonlopun reissu siihen. Uus laakeri pesään ja menoksi... Mut hippasen jäin kalvamaan silti toi nopee hajoominen. *
    Paljonko oli laakerilla kilometreja takana?
    -
  24. #1434
    Lainaa (jj.lehtio @ Kesä. 17 2008,12:25) kirjoitti
    Lainaa (Yamaha1 @ Kesä. 06 2008,20:31) kirjoitti
    Meikäläisellä leipoi sitten tänään takarenkaasta jarrulevyn puoleinen laakeri ittensä atomeiksi. Sipoon kohdalla motarilla, muutama semmonen nopee hankaavan kuulonen ääni, ja se oli siinä. Nilkutin takarenkas viipottaen Yamaha centeriin Vantaalle. Siellä kun rengas saatiin irti ni kuulat varisikin asfaltille suoraan. Ei mitään kunnon varotusta, ja noin nopeesti ihan päreiksi. Pikkasen uskomaton juttu!

    Joka ketjun rasvauksella oon sitä takapäätäkin ravistellu jne. jotta moiset huomais ajoissa. Mut eipä näköjään... Onneks ei leiponu ihan totaalisen jumiin sitä, muuten olis saanu keräillä itteään kyllä sieltä motarilta. * JA KIITOKSET SINNE YAMAHA CENTERIN VÄELLE! Ei jääny viikonlopun reissu siihen. Uus laakeri pesään ja menoksi... Mut hippasen jäin kalvamaan silti toi nopee hajoominen. *
    Paljonko oli laakerilla kilometreja takana?
    Mitähän tuota ulkomuistista valehtelisi... about 36 000 kilsaa. Noh, tilaan kaikki uudet releet nyt sitten eteen ja taakse tässä jahka pääsen laivalta taas lomaileen. Tonnifasu siirtyy kauniimmalle osapuolelle ja itse laitan alle BMW K 1200 R Sportin... (väritys sama musta&harmaa kuin nykyisessä fasussakin)

    Saas nähdä kuin lehmä se peli on tuon Fazerin jälkeen?!? Onneks pysyy ensirakkauskin kuitenki talossa. Täytyy sanoa että HIENO peli ja hyvin palveli omistajaansa... Ja varmaan palvelee tätä kauniimpaakin osapuolta
    It´s better to die on your feet than live on your knees...
  25. #1435
    Mitähän tuota ulkomuistista valehtelisi... about 36 000 kilsaa. Noh, tilaan kaikki uudet releet nyt sitten eteen ja taakse tässä jahka pääsen laivalta taas lomaileen. Tonnifasu siirtyy kauniimmalle osapuolelle ja itse laitan alle BMW K 1200 R Sportin... (väritys sama musta&harmaa kuin nykyisessä fasussakin)

    Saas nähdä kuin lehmä se peli on tuon Fazerin jälkeen?!? Onneks pysyy ensirakkauskin kuitenki talossa. Täytyy sanoa että HIENO peli ja hyvin palveli omistajaansa... Ja varmaan palvelee tätä kauniimpaakin osapuolta *[/QUOTE]
    Vähän sama kutina ittelläkin. Omassa vasta tosin kilsoja vajaa 27000. Voisi olla vaan vähän liian hurja peli vaimolle 125 varaderon jälkeen. Vähän tekis jotain 2-pyttystä mieli.

    Mitä sulla on nyt kaikenkaikkiaan kilsoja mopossa? Jotenkin luin rivien välistä, että olit jo aiemmin vaihtanut tuon laakerin. Pitäis varmaan ittekin alkaan pikkuhiljaa seuraan noita laakereidenkin kuntoa. Pitäis koittaa tos jussina vaihtaan etuhaarukan stefat. Taitaa alkaa pikkuhiljaa oleen odotettavissa tohon mun mopoon jo kaikennäköistä kulumaa.

    Pitäis vielä jaksaa poistella toi pakokaasun kierrätyssysteemi. Muistaakseni sen joku olikin poistanut. Jotkin ohjeetkin olen niistä joskus nähnyt. Tuskinpa siitä mitään haittaa on, että moottori ei enää söisi omaa paskaansa , josko siitä nyt mitään tehonlisäystä tulee.



    -
  26. #1436
    Niin, hurja ja hurja... ranteestahan se kiinni on miten mopo alla käyttäytyy. *

    Olen ihan sitä mieltä, että jos naisella yltää jalat maahan ja ei pelota muutenkaan, ni miksi ihmeessä heille aina tarjotaan jotain 7 hevosvoiman rääpäleitä alle? Ei se oma muna siitä yhtään pienene vaikka vaimo ajaakin kunnon pyörällä. Saattaa jopa käydä niin, että kotonakin on PAALJOON kivempaa kun homma on tasa-arvoista tonkin suhteen. *

    Niin, ja kilsoja Fasussa on about 40 000. Venat tsekattiin juuri liikeessä, ei säädöntarvetta. Stefat laitatin eteen samalla ja nyt sitten noi laakerit kaikki uusiksi kuhan kerkeen. Ainoo laakeri joka on nyt tällä hetkellä uusittu, on se joka leipoi kiinni totaalisesti. Mut hyvä ne nyt on vetää samalla kaikki kun kerran alkovat brakaamaan...



    It´s better to die on your feet than live on your knees...
  27. #1437
    Lainaa (Yamaha1 @ Kesä. 17 2008,15:21) kirjoitti
    Niin, hurja ja hurja... ranteestahan se kiinni on miten mopo alla käyttäytyy. *
    Totta toinen puoli... Vaimolla on nyt vajaan tuhannen kilometrin 2-pyöräisen moottoriajoneuvon ajokokemus takana. Sen kummemmin vastakkaisen sukupuolen ajotaitoja aliarvostamatta sanoisin, että tonnifasu on kelle tahansa alle tuhat kilometriä moottoripyörällä ajaneelle aikasta ärhäkkä peli.

    Semmoisen hyvän nyrkkisäännön olen joskus kuullut, että ensimmäinen oma moottoripyörä pitää vähintäänkin saada itse pystyyn.

    Meniköhän jo vähän fasukeskustelun ulkopuolelle.



    -
  28. #1438
    Moro,

    Vaihdoin Fz6-s 2005 -> fz1s 2007 (uusi) malliin tossa pari viikkoa sitten ja nyt on n1600km takana (ja tonnin huolto tehtynä). Mutta pari kysymystä:

    * Bensankulutus. En pääse tankillisella kuin n200km (motari) ja menee varatankki päälle. Onhan tossa pienempi tankki fz6s 19.4l -> fz1s 18l. Mutta pääsin fz6s:llä n 300km (+varatankki 340km, motarilla). Tankkiin menee 15-16l. Mutta hitto, kylhän tolla 16l pitäs päästä vähän pidemmälle ku 200km? Mites muilla? Kuinka pitkälle pääsette tankillisella?

    Ajattelin alkuun, että tämä on joku sisäänajojuttu, että softaahan noissa on, ni että jos se olisi säädetty alkuun (joku tietty km määrä) jotenkin paremmaksi sisäänajoa ajatellen, mutta nyt alkaa epäilyttää...

    * Kytkin jää hetkeksi päälle. Eli kaupunkiajossa ykköseltä tai kakkoselta ottaa kytkimellä vapaalle, ni kestää sellasen 0.5s ennenku pyörä tuntuu menevän oikeasti vapaalle. Ei haittaa, mutta ihmetyttää ja mitä jos tulee tiukka paikka. Oiskohan tämä joku uutuusjuttu, joka häviää ajanmyötä?

    Muuten kyllä pyörä tuntunut mainiolta. Vielä kun tässä alkaa sisäänajon jälkeen uskaltaa ottaa kierroksia vähän tuolla mutkapätkillä...

    Jux.
  29. #1439
    Lainaa (juxxxer @ Kesä. 17 2008,16:56) kirjoitti
    Moro,

    Vaihdoin Fz6-s 2005 -> fz1s 2007 (uusi) malliin tossa pari viikkoa sitten ja nyt on n1600km takana (ja tonnin huolto tehtynä). Mutta pari kysymystä:

    * Bensankulutus. En pääse tankillisella kuin n200km (motari) ja menee varatankki päälle. Onhan tossa pienempi tankki fz6s 19.4l -> fz1s 18l. Mutta pääsin fz6s:llä n 300km (+varatankki 340km, motarilla). Tankkiin menee 15-16l. Mutta hitto, kylhän tolla 16l pitäs päästä vähän pidemmälle ku 200km? Mites muilla? Kuinka pitkälle pääsette tankillisella?

    Ajattelin alkuun, että tämä on joku sisäänajojuttu, että softaahan noissa on, ni että jos se olisi säädetty alkuun (joku tietty km määrä) jotenkin paremmaksi sisäänajoa ajatellen, mutta nyt alkaa epäilyttää...

    * Kytkin jää hetkeksi päälle. Eli kaupunkiajossa ykköseltä tai kakkoselta ottaa kytkimellä vapaalle, ni kestää sellasen 0.5s ennenku pyörä tuntuu menevän oikeasti vapaalle. Ei haittaa, mutta ihmetyttää ja mitä jos tulee tiukka paikka. Oiskohan tämä joku uutuusjuttu, joka häviää ajanmyötä?

    Muuten kyllä pyörä tuntunut mainiolta. Vielä kun tässä alkaa sisäänajon jälkeen uskaltaa ottaa kierroksia vähän tuolla mutkapätkillä...

    Jux.
    FZ1:lle löytyy kyllä ihan oma keskustelunsakin tuolta Yamaha -osiosta.

    2002 FZS1000 pääsen n.330-350km tankillisella, n.18litraa.
    PV50, KMX125, CB350, 2xGPZ500R, ZR1100 Zephyr, FZR1000, FZS1000, ZX-10R, 2x ZXR750, R1100S -> Fz1
  30.  
  31. #1440
    Lainaa (Jalase @ Kesä. 17 2008,17:05) kirjoitti
    2002 FZS1000 pääsen n.330-350km tankillisella, n.18litraa.
    Minkäslaiset suuttimet sulla on oikein? Mä en oo koskaan päässyt edes 300 km, vaikka kuinka nätisti oon ajellu. Kyllä mun pitää mennä tankkaamaan jo 250 km kohdalla, kun valo syttyy. Mulla pyörä on täysin vakio. Painoa kuskilla on tosin 95 kg. Vai huijaako jomman kumman matkamittari? Renkaat mulla on ainakin alkuperäiskokoiset.



    -
Sivu: 48 / 90:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 38464748495058 ... ViimeinenViimeinen