Yamahan alkuperäinen:
Kooltaan aika isot ja hintaakin on yllättäen enemmän kuin tarvikkeilla. Onpahan noissa ainakin "kulutuspintaa" tarpeeksi.
Build a man a fire and he will be warm for a night. Set a man on fire and he will be warm for the rest of his life.
// R1 -08
Olikos kuinka veemäinen asentaa? Ja tuleeko ne tyyliin yhteen "pulttiin" kiinni per tatti? Kun pultteja/kiinnitys kohtiahan on tavallaan kolme jne.(Kriisi @ Touko. 29 2008,17:27) kirjoitti
Edit:
Joo löytys tuolta Stormin sivuilta. Näyttäs kiinnitettävän koneen korvakkeeseen, joka ei kyllä kauhiast vakuuta..siis mietityttää rikkooko korvakkeen lipatessa.
04 Buell xb12s
Nuita harkitsin myös, mutta hinta aikas suolanen..(tidnab @ Touko. 29 2008,17:45) kirjoitti
04 Buell xb12s
Koitas ny muistaa kelle puhut, ehän mä niitä itte oo asentanu(Inkku @ Touko. 29 2008,18:01) kirjoitti
Mulla toimi ihan ok kaadossa, ei aiheuttanu lisää vaivaa vaan säästi koneenposken, tiedä sitten jos johonkin kanttariin jäisivät kiinni että miten kävis![]()
-nomen est omen-
Mietinkin kirjoittaessani jotta noinkohan itse asensit vaiko pojat, epäilykseni osui siis oikeaan *(Kriisi @ Touko. 29 2008,22:00) kirjoitti
Täytynee käydä Stormilla vakoilemassa moisia kun kerkiin..
04 Buell xb12s
Vielä löytyy laukku ja varmaan sopii myös devilin high pipen kanssa. Laitoin sinulle sähköpostia.(pjkorkko @ Touko. 27 2008,14:26) kirjoitti
FZ1-S 07
Jep jep. Tuli koeponnistettua kaatumatapit
Hakusessa olisi nyt vasemman puolen peili ja mahdollisesti metallinharmaa yläkate. Laittakaa privana viestiä, jos noita on tarjolla.
Build a man a fire and he will be warm for a night. Set a man on fire and he will be warm for the rest of his life.
// R1 -08
Olikos sulla ne jammun "omat" vai tarvikkeet? Miten tatit kesti?
04 Buell xb12s
Nonnin
Etujarruun vois alkaa lisää ryhtiä ehtimään. Kokemuksia noista teräspunosletkuista?
Paras hinta/laatu, mistä?
<p>oli miten oli, mutta näin on</p>
Yammun omat juu. Hyvin kestivät, vain kosmeettista iskua näkyvissä. Helppo noiden kopiot tehdä itsekin, nylon-tankoa 6-7cm ja metallinpalanen alle.(Inkku @ Kesä. 02 2008,00:17) kirjoitti
Nyt saattaisi olla myynnissä sivulaukuille teline, käyttämätön. Takavilkut pitää siirtää telineeseen kiinni tuossa.
// R1 -08
Fren Tubot ollu jammussa, ihan laadukkailta vaikuttanu. Viimeistely miellyttäny ainakin omaa silmää. Hinnasta ei muistikuvaa eikä siitä mistä hommattu, Piensalmi (viaber) ne tilas ja asensi.(säätäjä @ Kesä. 02 2008,18:27) kirjoitti
Samanlaiset mitä kuvassa, on mun Fasussa.
04 Buell xb12s
Kaipaako kukaan vapaavirtaussuodatinta Fasuunsa? Lähtis K&N upouus ja paketissaan oleva filsu hintaan 75€ (osh 95€).
Pyörä menee vaihtoon maanantaina ja tilattu suodatin tuli tänään, en meinaa enää asennella sitä paikoilleen, joten joutais jollekin tarvitsevalle.
Privalla tavoittaa.
-nomen est omen-
Pakko kysyä OT: mikä voi olla parempi kuin keltainen tonnifasu?(Kriisi @ Kesä. 04 2008,15:15) kirjoitti
![]()
Oletko Sinäkin jo löytänyt Tutkan?
- - - - - - - - - - -
"Mc Tylyttäjä - se on 5 viestiä ja firma on nurin!"
- - - - - - - - - - -
Yamaha FZ6-S 2004 94,4 RWHP
En sanois että parempi, mutta kovin erilainen: keltainen Daytona 675(Koris @ Kesä. 05 2008,03:23) kirjoitti
Kävin ihan huvikseni koeajolla ja tykästyin kovasti. Tipin (fzs) kanssa 4 vuotta takana, vaihtelu virkistää. Jos vaan kukkaro olis kestäny niin olisin pitäny molemmat, mutta kyllä se valitettavasti vaan täytyy Tipistä luopua.
Joku joskus kaipaili niitä takakatteessa olevia "kauhukahvoja", jos on vielä tarvetta niin privaa. Nyt ovat vielä tuolla kaapissa mutta maanantaina menevät pyörän mukana jos ei kukaan tarvi.
Tallilla taitaa lisäksi olla 2 kpl alkuperäisiä vilkkuja Fasuun jos jollain olisi niille käyttöä.
-nomen est omen-
(Kriisi @ Kesä. 05 2008,09:08) kirjoitti
*
*
![]()
mites se uus änäri, myykkö nää sen? *![]()
04 Buell xb12s
Sitä on pikkasen hankala myydä kun ei oo laittaa tilalle mitään, mä epäilen et ne Mototownissa huomais kyllä tollasen pikku puutteen *![]()
-nomen est omen-
Pyh, pöh..eikä huomaa(Kriisi @ Kesä. 05 2008,10:06) kirjoitti
![]()
04 Buell xb12s
Mä voin myydä sulle ihan uuden sellasen *(Inkku @ Kesä. 05 2008,10:23) kirjoitti
![]()
-nomen est omen-
Availaampa taas keskustelua plekseistä. Eli minkälaisia olette kokeilleet ja kuinka on tuulen virtaus muuttunut. Itsellä perää nostettu koiranluilla xmm ja keulaa laskettu 20mm ja vakio pleksillä tuulen suhina aivan älytön. Minkälaista härpäkettä suositteletta.
Mittaahan tähän kroppaan on päässy venymään 182cm.
Ja älkää etes yrittäkö tarjota sitä 3hehtaarin amerikan ihmettä![]()
Ilo ilman viinaa on teeskentelyä ja viinan kanssa tekopeliä
Mä taistelin suunnilleen noilla samoilla modeilla olevan Fasuni kans sen repivän tuulen kanssa. Ostin tänä aikana 2 pleksiä, eli tuplakuplan & semmosen spoilerimallin (enemmän touring). Sit tietty stongan laitoin uusiksi siinä toivossa että pääsis muka paremmin siltä tuulelta pakoon sinne pleksin taakse. No p*skan marjat, lopullinen ratkasu löytyi kypärän vaihdosta sitten... Nyt ei suhise, eikä ravista minnekkään millään pleksillä.(pjkorkko @ Kesä. 05 2008,21:21) kirjoitti
Jos noita pleksejä pitää verrata, niin tietty tuo touring tyylinen Kapan spoileri on paras, tuplakupla ja originaali on ihan samalla viivalla.
Fasun "ongelma" on se, että se etukate loppuu sinne aika alas, ja itse pleksi joka siitä katteesta jatkuu sitten ylöspäin, se on auttamatta liian kapea. Tässä muuten varmaan se Kapan spoileripleksin salaisuus, sillä se on alhaaltakin paljon leveempi kuin noi muut mitä olen testannu. Uudemmassa FZS 600:ssa missä on melkeen samalainen keula ku tonnisessa, ni siihen ovat tuon keulan katteen aikanaan korjanneet paremmaksi (eli leveämmäksi).
It´s better to die on your feet than live on your knees...
Elä, elä viitti..moon just sellanen joka ostaa kaikkee turhaa kun vähän aikaa ylipuhuu *(Kriisi @ Kesä. 05 2008,11:09) kirjoitti
*Tässä hyvä esimerkki siitä..
04 Buell xb12s
Ton lelun hinnalla olisit saanu sen Mivvin ja jääny vielä melkein 200€(Inkku @ Kesä. 06 2008,08:25) kirjoitti
![]()
-nomen est omen-
Pihi kun olen niin tilasin "halvalla" enklannista(Kriisi @ Kesä. 06 2008,08:50) kirjoitti
![]()
Meinaakko btw uskaltautua uudella mopolla Kemoralle tulevana tiistaina?
04 Buell xb12s
No tarkotus olis jos Mototown vaan ehtii saada sen rekisteröityä maanantaihin mennessä, meinasivat ettei välttis kerkee.
Täytyy tänään soitella ovatko saaneet COC-paperit ruotsista. Muuten tuun vielä Tipillä.
-nomen est omen-
Saas nähdä tuliko ostettua kaikkein turhin turhake mopoon. Tulevan kesän matkareissua ajatellen on nyt tuollainen Audiovox ccs-100 cruise odottamassa asennusta. Jenkkipojat noita heittäneet ja kuvilla dokumentoitu mihin minkäkin palikan pistäneet piiloon. Toisaalta ehkä tuo sakkojakin säästää, kun ei yskäisemällä nosta nopeutta yli sallitun, sen verran helposti Fasu ottaa ylimääräistä.(Inkku @ Kesä. 06 2008,08:25) kirjoitti
Plekseistä IMO tuo streetfighter lyhyt malli parhaan näköinen ja "hiljaisin". 184cm äijä saa vielä siitä suhinoita, mutta ne riippuvat kai kypärästä. Shoeita saa pikkaisen hiljasemmalle kun ostin siihen sen alasuojan joka tulee vähän kuin lisäkaulukseksi kypärään. Tuon jälkeen kypärän laittaminen onkin vähän kuin pään tunkemista sillipurkkiin. Saa ihan kunnolla työntää kypärän päältä, että uppoaa paikalleen. Shoein takuu ja saksalainen myyjä sen verran huonosti hoitivat oman osuutensa, että seuraava kypärä ei tule olemaan tuota merkkiä. Luultavasti Arain suhinat seuraavaksi tulevat tarkasteluun.
Irrota jarrunestesäiliön kansi, kiristä hihnalla tai nippusiteellä jarrukahva melko tiukalle ja jätä yöksi silleen. Aamulla sama toisin päin ja voíla, jarrussa on tuntoa ja kovuutta ihan eri lailla. Autoin itse asiaa vielä illalla pariin otteeseen naputtelemalla jarruletkuja ja pääsylinteriä, jotta ilmakuplat liikkuis paremmin ylös ja ulos.(säätäjä @ Kesä. 02 2008,18:27) kirjoitti
Huru
- kateus on ihailun vilpittömin muoto -
Mä taistelin suunnilleen noilla samoilla modeilla olevan Fasuni kans sen repivän tuulen kanssa. Ostin tänä aikana 2 pleksiä, eli tuplakuplan & semmosen spoilerimallin (enemmän touring). Sit tietty stongan laitoin uusiksi siinä toivossa että pääsis muka paremmin siltä tuulelta pakoon sinne pleksin taakse. No p*skan marjat, lopullinen ratkasu löytyi kypärän vaihdosta sitten... Nyt ei suhise, eikä ravista minnekkään millään pleksillä.
Jos noita pleksejä pitää verrata, niin tietty tuo touring tyylinen Kapan spoileri on paras, tuplakupla ja originaali on ihan samalla viivalla.
Fasun "ongelma" on se, että se etukate loppuu sinne aika alas, ja itse pleksi joka siitä katteesta jatkuu sitten ylöspäin, se on auttamatta liian kapea. Tässä muuten varmaan se Kapan spoileripleksin salaisuus, sillä se on alhaaltakin paljon leveempi kuin noi muut mitä olen testannu. Uudemmassa FZS 600:ssa missä on melkeen samalainen keula ku tonnisessa, ni siihen ovat tuon keulan katteen aikanaan korjanneet paremmaksi (eli leveämmäksi).[/QUOTE]
Minkä merkkisen ja mallisen kypärän vaihdoit pois ja minkä tilalle jos itellä tulee kypärän vaihto ajankohtaseksi niin tietää mitä ei osta ja mitä kannattaa harkita.
Täytyy tosin ekaksi kokeilla tuota Shoein kaulasuojaa josko se auttas asiaan ollenkaan.
Ilo ilman viinaa on teeskentelyä ja viinan kanssa tekopeliä
Minkä merkkisen ja mallisen kypärän vaihdoit pois ja minkä tilalle jos itellä tulee kypärän vaihto ajankohtaseksi niin tietää mitä ei osta ja mitä kannattaa harkita.(pjkorkko @ Kesä. 06 2008,16:35) kirjoitti
Täytyy tosin ekaksi kokeilla tuota Shoein kaulasuojaa josko se auttas asiaan ollenkaan.[/QUOTE]
Mulla oli ennen Arain NR-5 ja tilalle ostin GPA:n X-racen.
Meikäläisellä leipoi sitten tänään takarenkaasta jarrulevyn puoleinen laakeri ittensä atomeiksi. Sipoon kohdalla motarilla, muutama semmonen nopee hankaavan kuulonen ääni, ja se oli siinä. Nilkutin takarenkas viipottaen Yamaha centeriin Vantaalle. Siellä kun rengas saatiin irti ni kuulat varisikin asfaltille suoraan. Ei mitään kunnon varotusta, ja noin nopeesti ihan päreiksi. Pikkasen uskomaton juttu!
Joka ketjun rasvauksella oon sitä takapäätäkin ravistellu jne. jotta moiset huomais ajoissa. Mut eipä näköjään... Onneks ei leiponu ihan totaalisen jumiin sitä, muuten olis saanu keräillä itteään kyllä sieltä motarilta.JA KIITOKSET SINNE YAMAHA CENTERIN VÄELLE! Ei jääny viikonlopun reissu siihen. Uus laakeri pesään ja menoksi... Mut hippasen jäin kalvamaan silti toi nopee hajoominen.
![]()
Ei sua pelotella! Meinaan myös Kemoralle tulossa tiistaina, kilometrejä jammussa 40k ja samoilla laakereilla mennään.
Just sen hain huollosta, laakerit ym. pitäs olla kondiksessa. Käskin huoltomiehen tarkastaa.
Btw..tosta ei sit pääse eroon, tosta fiiliksestä ja epäilemisestä. Ainakaan minen ole päässy *
Mulle on nääs käyny ihan samoin vuosia sitten, pärränä oli Cagiva river500. Olin palailemassa vapailta armeijan harmaisiin kun 4km ennen pukaron paronia kuului räsähdys ja matka tyssäsi siihen. Takarenkaan laakeri paskana ja laakista, varoittamatta!
04 Buell xb12s