Sivu: 40 / 90:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 30383940414250 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1171:stä 1200:een 2696:sta
    Lainaa (ss454 @ Helmi. 07 2008,14:20) kirjoitti
    Lainaa (Inkku @ Helmi. 06 2008,20:24) kirjoitti
    Lainaa (seku @ Helmi. 06 2008,20:15) kirjoitti
    Lainaa (ss454 @ Helmi. 01 2008,06:40) kirjoitti
    Tyyppivikana voi olla se vaikea käynnistyminen ja heikohko keuliminen. *

Tuota.. onkohan "vanhan" mallin fasussa(kin) jotain tehonrajoittimia/vast. 2 ja 3 vaihteella??

Näin vaan surffatessa Tämmöisen *
    Älkää, jätkät, älyttäkö! *
    No tuota taas nyt ei älyttäny kukhaan *
    Eihän se ole ihme ettei keuli. *
    Jaa niin mikä ei keuli *

Ei vaineskaan...kyllä ainakin meikäläisen fasu keulii ihan kiitettävästi, ykkösellä ja kakkosella.

Mutta ihan vaan uteliaisuuttani kiinnostais tietää onko tossa vanhan mallin fasussa tosiaan jotain rajoittimia 1 ja 2 vaihteella? Uudemmassa mallissahan on kuulemma jonnin näköset tehonrajottimet *
    04 Buell xb12s

Lainaa (Inkku @ Helmi. 07 2008,15:21) kirjoitti
    Mutta ihan vaan uteliaisuuttani kiinnostais tietää onko tossa vanhan mallin fasussa tosiaan jotain rajoittimia 1 ja 2 vaihteella? Uudemmassa mallissahan on kuulemma jonnin näköset tehonrajottimet

TÄH!
    Jonkinnäköinen mekaaninen kaasarin luistinrajoitus?

Ruiskukartalle on helppo määritellä rajotuksia ja siten saan myytyä kaiken maailman commandereita
    ... jotain piti muistaa
    Lainaa (tidnab @ Tammi. 31 2008,20:56) kirjoitti
    Voiko FZS:n tunnistaa päällepäin jostain tuontipyöräksi? Jäin miettimään tuota, kun osassa näistä on etukatteessa "fazer" tarra ja osassa ei. Vanhemmissa malleissa ilmeisesti on aina yamaha-tarra tankissa.
    Onko näissä mitään tyyppivikoja mitä katsella ~30tkm ajetuista?
    Pikaisia vastauksia kiitoksia :P
    Itse olen sellaisen tarinan kuullut ja sitä tainnut jopa eteenpäin kertoa, että Suomen maahantuonnissa pelätty turhia nimiriitoja suklaatehtaan kanssa ja siksi meille tulleet mallit olisivat ilman "Fazer" tekstiä. Toisaalta taas noita tarroja on voinut itse kukin vapaasti jälkikäteen ostella, että siitäkään ei tuota enää pysty aukottomasti selvittämään. Ehkä jos alat tutkia onko tuo tarra lakan alla vai päällä, niin voit saada tiedon selville. Itsellä se pelkkä pimpparauta tuossa tankissa ja jos olisi tarra liimattu lakan päälle, niin sekin jo olisi poistettu.

Tyyppivikana voi olla se vaikea käynnistyminen ja heikohko keuliminen.
    Mulla on 05 mallia oleva fasu ja tarrat katteessa. Uutena oon sen viralliselta yamaha kauppiaalta ostanu,joten vaikeeta on tarrojen perusteella päätellä onko tuontipyörä.
    H-D XL 1200 Nightster
    Lainaa (seku @ Helmi. 07 2008,15:48) kirjoitti
    Mutta ihan vaan uteliaisuuttani kiinnostais tietää onko tossa vanhan mallin fasussa tosiaan jotain rajoittimia 1 ja 2 vaihteella? Uudemmassa mallissahan on kuulemma jonnin näköset tehonrajottimet *

TÄH!
    Jonkinnäköinen mekaaninen kaasarin luistinrajoitus? *

Ruiskukartalle on helppo määritellä rajotuksia ja siten saan myytyä kaiken maailman commandereita *

"G-Pack Eliminoi joissain malleissa 300 km/h rajoittajan, muuttaa sytytystä, ruiskua määrätyillä kierroksilla ja vaihteilla sekä poistaa määrättyjä rajoituksia. Pääasiallisesti muuttaa 2-3 vaihteilla sytytystä sekä polttoaineensyöttöä."

Saatavana:

FZS 600 Fazer 98-03 (kaasarimalli)
    FZS 1000 Fazer / 01-05 (kaasarimalli, ainakin -04 saakka)
    04 Buell xb12s

Ku ei oo ruiskua, ni en usko, että sytytyksen muutoksella, vaan minäpä en ookkaan autuas...
    ... jotain piti muistaa
    Tiedä minäkään ja siks kyselenkin

Btw. piuhoista päätellen taitaa tulla penkin alla olevan sytkäboksin ja sen johdon "väliin". Täytynee jokupäevä tiedustella jammusentterissä asiaa, ehkä ne tietää...
    04 Buell xb12s

Lainaa (Inkku @ Helmi. 07 2008,16:26) kirjoitti
    Lainaa (seku @ Helmi. 07 2008,15:48) kirjoitti

TÄH!
    Jonkinnäköinen mekaaninen kaasarin luistinrajoitus? *

Ruiskukartalle on helppo määritellä rajotuksia ja siten saan myytyä kaiken maailman commandereita *

"G-Pack Eliminoi joissain malleissa 300 km/h rajoittajan, muuttaa sytytystä, ruiskua määrätyillä kierroksilla ja vaihteilla sekä poistaa määrättyjä rajoituksia. Pääasiallisesti muuttaa 2-3 vaihteilla sytytystä sekä polttoaineensyöttöä."

Saatavana:

FZS 600 Fazer 98-03 (kaasarimalli)
    FZS 1000 Fazer / 01-05 (kaasarimalli, ainakin -04 saakka)
    Aika ihmeelliseltä taas kuulostaa?
    Kyllä tuolla potikalla varmaan saa sytyksen jotenkin sekaisin mutta onhan se nyt taivahan tosi ettei sillä ole mitään tekemistä polttoaineensyötön kanssa kaasari(01-05) fasuissa.

-B52-
    -Quid licet lovi, non licet bovi-
    Hlökohtaisesti kyllä myös kiinnostaa mitä lisäarvoa g-pack voi kaasaripyörään antaa. Mielummin ostaa sitten erilaisia syttöpyöriä ja kokeilee niistä mieluisinta.

Asiasta kolmanteen. Onko kukaan kuullut/tietoa kaasuttimen vaijerien välitysten vaihtamisesta. Sitäkin oluen ääressä pähkäilty jospa sitä niin laiskasti tuppea kääntää, ettei se pyörä siksi jaksa parahtaa pystyyn. Ajattelin josko sitä vaijerin kiristämiseen tarkoitettua tupen liikerataa lyhentäisi niin ehkä rivakammin saisi hitaampikin mies kierrokset ylös. Jos tällaisesta kenelläkään kokemusta niin mielelläni kuulisin.

Ja ei ole kukaan vieläkään ilmoittanut, että olisi paloja missään huollossa fazuun laitettu. Tätä voi taas käyttää pönöttäessä hyvänä iskuaseena tietyillä merkeillä ajavia tuttavia vastaan.
    Varmaan halvin ja paras keino on hommata raacing kaasukahava. Täältä löytyy...
    04 Buell xb12s

Lainaa (Inkku @ Helmi. 08 2008,18:06) kirjoitti
    Varmaan halvin ja paras keino on hommata raacing kaasukahava. Täältä löytyy...
    Näköjään stormikin tuota myy vaikkakin kalliimpaan hintaan. Pitänee ainakin käydä käpistelemässä josko sitten jotain modausta tällekin vuodelle tulisi hommattua.
    Lainaa (ss454 @ Helmi. 08 2008,17:24) kirjoitti
    Hlökohtaisesti kyllä myös kiinnostaa mitä lisäarvoa g-pack voi kaasaripyörään antaa. Mielummin ostaa sitten erilaisia syttöpyöriä ja kokeilee niistä mieluisinta.

Asiasta kolmanteen. Onko kukaan kuullut/tietoa kaasuttimen vaijerien välitysten vaihtamisesta. Sitäkin oluen ääressä pähkäilty jospa sitä niin laiskasti tuppea kääntää, ettei se pyörä siksi jaksa parahtaa pystyyn. Ajattelin josko sitä vaijerin kiristämiseen tarkoitettua tupen liikerataa lyhentäisi niin ehkä rivakammin saisi hitaampikin mies kierrokset ylös. Jos tällaisesta kenelläkään kokemusta niin mielelläni kuulisin.

Ja ei ole kukaan vieläkään ilmoittanut, että olisi paloja missään huollossa fazuun laitettu. Tätä voi taas käyttää pönöttäessä hyvänä iskuaseena tietyillä merkeillä ajavia tuttavia vastaan.
    Jos kaasukahvan rulla ja se kotelo on samantapainen/samanlainen kuin vanhassa rytkösessä niin siihen saa itse muovista tehtyä sellaisen epäkeskon palasen. Kaveri lainas tätä jippoa jostain R1 forumilta ja teki sen omaan rytköseen. Kehuu ainakin kovasti, täytyy itse kokeilla lumien sulattua.

BTW. Jollain varmaan mopossaan on iridiumtulpat? Haksahin nyt niihin ja liekkö noista sit mitään hyötyä?
    <p>oli miten oli, mutta näin on</p>
    Lainaa (jj.lehtio @ Helmi. 07 2008,15:16) kirjoitti
    Lainaa (Jalase @ Tammi. 31 2008,19:31) kirjoitti
    Lainaa (Ressa @ Tammi. 31 2008,16:49) kirjoitti
    Lainaa (Ressa @ Joulu. 12 2007,16:48) kirjoitti
    Lainaa (jj.lehtio @ Joulu. 12 2007,10:07) kirjoitti
    Lainaa (Jalase @ Joulu. 07 2007,14:15) kirjoitti
    Lainaa (Ressa @ Joulu. 07 2007,13:44) kirjoitti
    Tuli sitten pitkän mietinnän jälkeen ostettua FZS * Tuontipyörä ja ajettu 22tkm. Tietäskö kukaan että mistä vois saada suomenkielisen ohjekirjan ja/tai huoltokirjan?
    Onneks olkoon LOISTAVASTA valinnasta !
    Käyttöohjekirjasen saat todennäköisesti Konekeskolta. Suomenkielistä huoltokirjaa en ole koskaan löytänyt, mutta täältä saat englanninkielisen.
    Konekeskolta oli käyttöohjekirjat loppu, eikä tietoa uusista. Täytynee kopioida jostain. Itsekin olen ohjekirjaa vailla, kun olen omani hukannut. Jos saat jostain, niin en panisi pahaksi, jos kopioisit mulle yhden sarjan. Korvaan luonnollisesti kulut.
    Olisin myös kiinnostunut jos joku pystyisin kopioimaan suomenkielisen ohjekirjan, maksua vastaan *
    Oliskos kellään kiinnostusta pientä rahallista korvausta vastaan tehä *ko. temppua? *
    Voishan sitä vaikka joskus ruveta, kunhan vaan löytyy semmoinen aika joskus...
    Multakin puuttuu vielä, joten mulle voi kopsata samalla kans. Tilinumeron voi laittaa vaikka orgboxiin, niin korvaan vaivannäön.
    Tarviiko joku viä käyttöohjetta ?
    PV50, KMX125, CB350, 2xGPZ500R, ZR1100 Zephyr, FZR1000, FZS1000, ZX-10R, 2x ZXR750, R1100S -> Fz1
    Kevät lähenee ja samlla kuume nousee. Ostoslistalla äsken tilattujen renkaiden jälkeen näyttäs olevan slipari/kilpiteline + vilkut. Tarviiko jos sliparin ostaa niin säädättää?
    Mitä jos tämän jättäisi tyhjäksi
    Ulkonäköpäivityksiä kuskiin ja pyörään

Mistähan saisi edukkaasti belly panin pyörään? Ehdottomasti plussaa jos löytyisi suoraan pyörän värisenä elikkä harmaana. Jos jollain lojuu ylimääräisenä niin privaa kiitos.
    Suunnitelmissa ennen kesää vielä siirtää tuntosarvet/peilit pois katteesta ja tankoon kiinni.
    Ja vielä kuskille iridium-visiiri, avot
    Build a man a fire and he will be warm for a night. Set a man on fire and he will be warm for the rest of his life.
    // R1 -08
    "G-Pack Eliminoi joissain malleissa 300 km/h rajoittajan," Täähän onkin ollut mailmalla suurin ongelma fzs 1000 ssa. Kuulopuheitten mukaan saa sen g-piste systeemin joka terminoi 400 km/h rajoittajankin...? Tiedä sitten siitä....?
    Et tu, Brute

- Ducati Multistrada 1200 S Touring - 2012
    Jep, täälläkin peili projekti edennyt niin, että ne on tilattu. Saas nyt sitten nähdä miten sen saa kiinni siihen kytkinpuoleen.
    mulla on myynnissä kyseinen osa mihin saa peilin kiinni.
    puh 040-5782227
    Jos nyt joku miettii vakio- takapampun huollattamista, niin se ei sitten ole huollettavaa mallia...ainakaan -04 mallissa. Näin jammusentterissä osasivat kertoa *
    04 Buell xb12s

Lainaa (säätäjä @ Helmi. 16 2008,20:36) kirjoitti
    Jep, täälläkin peili projekti edennyt niin, että ne on tilattu. Saas nyt sitten nähdä miten sen saa kiinni siihen kytkinpuoleen.
    Nonni, ei pantata tietoa ;) Minkälaisella kiinnikkeellä ja mimmoset peilit?
    Eipä nyt bellypania tunnu löytyvän varsinkaan pyörän värisenä valmiiksi. Marmoritiskiltä taitaisi löytyä vajaan 400egen hintaan :| Siinä on varmaan kultahippuja seassa...
    Ja sitten onkos kokemuksia plekseistä, lähinnä mietiskelin tuplakuplamallisia, gravity zero yms. Ulkomaisilla foorumeilla on tietoa näistä, mutta ristiriitaista, tietysti oma pituus yms vaikuttaa miten tuuli ottaa.

Build a man a fire and he will be warm for a night. Set a man on fire and he will be warm for the rest of his life.
    // R1 -08
    Samanlaiset kuin aprilia tuonossa (uudemmassa), kiinnike on tällä hetkellä taskussa oleva M10 jatkomutteri, josta on tarkotus se sorvata. Kattoo nyt kun peilit tulee ja mopo säiliöstä

Niin, unoha ne korkeet pleksit, laita se matalin mitä löytyy yamahan tiskiltä, loppuu suhinat.
    Lainaa (säätäjä @ Helmi. 18 2008,20:27) kirjoitti
    Samanlaiset kuin aprilia tuonossa (uudemmassa), kiinnike on tällä hetkellä taskussa oleva M10 jatkomutteri, josta on tarkotus se sorvata.
    Ostin tänään jammusentteristä hurjaan 8e hintaan peilinkiinnikkeen, ei jaksa kikkailla siihenkin -tee se itse- räpellystä. Toivoa vaan sopii että tilaa riittää tangossa sille kiinnikkeelle

Ps. ihan kivan hinnan ovat poijjaat keksiny kytkinkahvan rungolle ja itse kahvalle (eihän niitä nyt erikseen voi myydä), *olisin siis halunnut uudemman fasun kytkinkahvan rungon koska siinnä on peilille mesta valmiina. Noh, koko roska siis 92e!! Ja se todellakin jäi sinne hyllylle...
    04 Buell xb12s

Lainaa (tarppa @ Helmi. 07 2008,15:49) kirjoitti
    Lainaa (tidnab @ Tammi. 31 2008,20:56) kirjoitti
    Voiko FZS:n tunnistaa päällepäin jostain tuontipyöräksi? Jäin miettimään tuota, kun osassa näistä on etukatteessa "fazer" tarra ja osassa ei. Vanhemmissa malleissa ilmeisesti on aina yamaha-tarra tankissa.
    Onko näissä mitään tyyppivikoja mitä katsella ~30tkm ajetuista?
    Pikaisia vastauksia kiitoksia :P
    Itse olen sellaisen tarinan kuullut ja sitä tainnut jopa eteenpäin kertoa, että Suomen maahantuonnissa pelätty turhia nimiriitoja suklaatehtaan kanssa ja siksi meille tulleet mallit olisivat ilman "Fazer" tekstiä. Toisaalta taas noita tarroja on voinut itse kukin vapaasti jälkikäteen ostella, että siitäkään ei tuota enää pysty aukottomasti selvittämään. Ehkä jos alat tutkia onko tuo tarra lakan alla vai päällä, niin voit saada tiedon selville. Itsellä se pelkkä pimpparauta tuossa tankissa ja jos olisi tarra liimattu lakan päälle, niin sekin jo olisi poistettu.

Tyyppivikana voi olla se vaikea käynnistyminen ja heikohko keuliminen. *
    Mulla on 05 mallia oleva fasu ja tarrat katteessa. Uutena oon sen viralliselta yamaha kauppiaalta ostanu,joten vaikeeta on tarrojen perusteella päätellä onko tuontipyörä.
    Ainakin Arwidssonin tuomista kuussatkuista "Fazer"-tarra löytyy katteesta vain 98-mallista, sen jälkeen se hävisi Suomeen tuotavista tietääkseni juuri noista tavaramerkkisyistä.

Epäilen saman pätevän tonnisiinkin, omani on Saksan-tuliainen ja ainakin siinä lukee "Fazer". 2005 oli vanhan viimeinen vuosimalli, joten niitä on saatettu haalia muualtakin Euroopasta vaikka Suomesta viralliselta Yamaha-kauppiaalta sen olisikin ostanut. Niitähän myytiin tarjoushintaan silloin.

Se, että onko tankissa "Yamaha"-tarra vai pimpparauta lienee vuosimallikohtainen asia.

Olen muuten sitä mieltä, että vouhotus "alkuperäisistä Suomipyöristä" voisi loppua. Eivät ne ole lähtökohtaisesti parempia tai huonompia kuin tuontivehkeetkään, ostaja varokoon joka tapauksessa. Myönnän tosin olevani vähän jäävi kommentoimaan vaikka en olekaan omaani myymässä muutamaan vuoteen.
    Lainaa (Inkku @ Helmi. 19 2008,01:10) kirjoitti
    Samanlaiset kuin aprilia tuonossa (uudemmassa), kiinnike on tällä hetkellä taskussa oleva M10 jatkomutteri, josta on tarkotus se sorvata.
    Ostin tänään jammusentteristä hurjaan 8e hintaan peilinkiinnikkeen, ei jaksa kikkailla siihenkin -tee se itse- räpellystä. Toivoa vaan sopii että tilaa riittää tangossa sille kiinnikkeelle

Ps. ihan kivan hinnan ovat poijjaat keksiny kytkinkahvan rungolle ja itse kahvalle (eihän niitä nyt erikseen voi myydä), olisin siis halunnut uudemman fasun kytkinkahvan rungon koska siinnä on peilille mesta valmiina. Noh, koko roska siis 92e!! Ja se todellakin jäi sinne hyllylle...
    Juu, huomasin saman. Tulin siihen tulokseen, että tuolla 8€:n osalla siitä ei tuu hyvä. Mutta todista sinä toisin

Lainaa (säätäjä @ Helmi. 19 2008,16:52) kirjoitti

Ps. ihan kivan hinnan ovat poijjaat keksiny kytkinkahvan rungolle ja itse kahvalle (eihän niitä nyt erikseen voi myydä), *olisin siis halunnut uudemman fasun kytkinkahvan rungon koska siinnä on peilille mesta valmiina. Noh, koko roska siis 92e!! Ja se todellakin jäi sinne hyllylle...
    Juu, huomasin saman. Tulin siihen tulokseen, että tuolla 8€:n osalla siitä ei tuu hyvä. Mutta todista sinä toisin *
    2 vaihtoehtoa. Mikäli tuo kiinnike ei miellytä silmää/ei käy niin sitten teen kans siihen kytkytinkahvaan jonkin patentin. Jännä nähä kuin käy!
    04 Buell xb12s

Lainaa (Inkku @ Helmi. 19 2008,16:56) kirjoitti

Ps. ihan kivan hinnan ovat poijjaat keksiny kytkinkahvan rungolle ja itse kahvalle (eihän niitä nyt erikseen voi myydä), olisin siis halunnut uudemman fasun kytkinkahvan rungon koska siinnä on peilille mesta valmiina. Noh, koko roska siis 92e!! Ja se todellakin jäi sinne hyllylle...
    Juu, huomasin saman. Tulin siihen tulokseen, että tuolla 8€:n osalla siitä ei tuu hyvä. Mutta todista sinä toisin
    2 vaihtoehtoa. Mikäli tuo kiinnike ei miellytä silmää/ei käy niin sitten teen kans siihen kytkytinkahvaan jonkin patentin. Jännä nähä kuin käy!
    Kolmasvaihtoehto louisilla hintaan 30€, siellä se löytyy spiegel tilpehhöri valikosta.
    Lainaa (säätäjä @ Helmi. 19 2008,16:57) kirjoitti
    Lainaa (Inkku @ Helmi. 19 2008,16:56) kirjoitti

Juu, huomasin saman. Tulin siihen tulokseen, että tuolla 8€:n osalla siitä ei tuu hyvä. Mutta todista sinä toisin *
    Kolmasvaihtoehto louisilla hintaan 30€, siellä se löytyy spiegel tilpehhöri valikosta.
    No ehä se saakelin nippeli käyny, tietenkään
    04 Buell xb12s

Siis tätäkö meinaat?

Tuolla saisi kytkytinkahvaan kiinne sen peilin.
    04 Buell xb12s

Lainaa (Villevalle @ Helmi. 16 2008,09:08) kirjoitti
    "G-Pack Eliminoi joissain malleissa 300 km/h rajoittajan," Täähän onkin ollut mailmalla suurin ongelma fzs 1000 ssa. Kuulopuheitten mukaan saa sen g-piste systeemin joka terminoi 400 km/h rajoittajankin...? Tiedä sitten siitä....?
    Edellinen pyörä oli 1000 Fazu -02 + slipari ja sen takia suuttimet vaihdettu (kävi muuten laihalla). Lisäksi eturatas oli 1 pykälä normia suurempi ja siltikään sillä ei saanut kelattua 275km/h enempää. Jos tuo G-päkki eliminoi jotain niin ehkä tehoja sitten.. tiedä sen enempää...

Jos joku saa Fazun kulkemaan kolmeesataa vain jollain härpättimellä niin sehän on hatun noston arvoinen juttu

Kaikkea mitä myyntimiehet puhuvat ei kannata uskoa...

Kawasaki ZZR-1200 -04
    BMW K100 -83
    Lainaa (Inkku @ Helmi. 20 2008,00:09) kirjoitti
    Siis tätäkö meinaat?

Tuolla saisi kytkytinkahvaan kiinne sen peilin.
    louisin peilinkiinnike

Tätä meinasin, näkyyvät väittävän että käy. Mopo kun ei nyt ole lähellä niin ei voi kuvasta mitenkään mallata.

Jos oikein ymmärsin niin jollain on 8€:n peilinkiinnike joutavana

Voin postittaa sen jatkomutterin sinulle tuosta hyvästä, laita vaikka hitsaamalla
  30.  
    Lainaa (KEG @ Helmi. 20 2008,00:34) kirjoitti
    Lainaa (Villevalle @ Helmi. 16 2008,09:08) kirjoitti
    Edellinen pyörä oli 1000 Fazu -02 + slipari ja sen takia suuttimet vaihdettu (kävi muuten laihalla). Lisäksi eturatas oli 1 pykälä normia suurempi ja siltikään sillä ei saanut kelattua 275km/h enempää. Jos tuo G-päkki eliminoi jotain niin ehkä tehoja sitten.. tiedä sen enempää...

Jos joku saa Fazun kulkemaan kolmeesataa vain jollain härpättimellä niin sehän on hatun noston arvoinen juttu

Kaikkea mitä myyntimiehet puhuvat ei kannata uskoa...
    Siis mittarivauhtia?? tuskin nyt todellista sentähän?
Sivu: 40 / 90:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 30383940414250 ... ViimeinenViimeinen