Jaa niin mikä ei keuli *(ss454 @ Helmi. 07 2008,14:20) kirjoitti
Ei vaineskaan...kyllä ainakin meikäläisen fasu keulii ihan kiitettävästi, ykkösellä ja kakkosella.
Mutta ihan vaan uteliaisuuttani kiinnostais tietää onko tossa vanhan mallin fasussa tosiaan jotain rajoittimia 1 ja 2 vaihteella? Uudemmassa mallissahan on kuulemma jonnin näköset tehonrajottimet *![]()
04 Buell xb12s
(Inkku @ Helmi. 07 2008,15:21) kirjoitti
![]()
![]()
TÄH!
Jonkinnäköinen mekaaninen kaasarin luistinrajoitus?
Ruiskukartalle on helppo määritellä rajotuksia ja siten saan myytyä kaiken maailman commandereita![]()
... jotain piti muistaa
Mulla on 05 mallia oleva fasu ja tarrat katteessa. Uutena oon sen viralliselta yamaha kauppiaalta ostanu,joten vaikeeta on tarrojen perusteella päätellä onko tuontipyörä.(ss454 @ Helmi. 01 2008,06:40) kirjoitti
H-D XL 1200 Nightster
(seku @ Helmi. 07 2008,15:48) kirjoitti
"G-Pack Eliminoi joissain malleissa 300 km/h rajoittajan, muuttaa sytytystä, ruiskua määrätyillä kierroksilla ja vaihteilla sekä poistaa määrättyjä rajoituksia. Pääasiallisesti muuttaa 2-3 vaihteilla sytytystä sekä polttoaineensyöttöä."
Saatavana:
FZS 600 Fazer 98-03 (kaasarimalli)
FZS 1000 Fazer / 01-05 (kaasarimalli, ainakin -04 saakka)
04 Buell xb12s
Ku ei oo ruiskua, ni en usko, että sytytyksen muutoksella, vaan minäpä en ookkaan autuas...
... jotain piti muistaa
Tiedä minäkään ja siks kyselenkin
Btw. piuhoista päätellen taitaa tulla penkin alla olevan sytkäboksin ja sen johdon "väliin". Täytynee jokupäevä tiedustella jammusentterissä asiaa, ehkä ne tietää...
04 Buell xb12s
Aika ihmeelliseltä taas kuulostaa?(Inkku @ Helmi. 07 2008,16:26) kirjoitti
Kyllä tuolla potikalla varmaan saa sytyksen jotenkin sekaisin mutta onhan se nyt taivahan tosi ettei sillä ole mitään tekemistä polttoaineensyötön kanssa kaasari(01-05) fasuissa.
-B52-
-Quid licet lovi, non licet bovi-
Hlökohtaisesti kyllä myös kiinnostaa mitä lisäarvoa g-pack voi kaasaripyörään antaa. Mielummin ostaa sitten erilaisia syttöpyöriä ja kokeilee niistä mieluisinta.
Asiasta kolmanteen. Onko kukaan kuullut/tietoa kaasuttimen vaijerien välitysten vaihtamisesta. Sitäkin oluen ääressä pähkäilty jospa sitä niin laiskasti tuppea kääntää, ettei se pyörä siksi jaksa parahtaa pystyyn. Ajattelin josko sitä vaijerin kiristämiseen tarkoitettua tupen liikerataa lyhentäisi niin ehkä rivakammin saisi hitaampikin mies kierrokset ylös. Jos tällaisesta kenelläkään kokemusta niin mielelläni kuulisin.
Ja ei ole kukaan vieläkään ilmoittanut, että olisi paloja missään huollossa fazuun laitettu. Tätä voi taas käyttää pönöttäessä hyvänä iskuaseena tietyillä merkeillä ajavia tuttavia vastaan.
Varmaan halvin ja paras keino on hommata raacing kaasukahava. Täältä löytyy...
04 Buell xb12s
Näköjään stormikin tuota myy vaikkakin kalliimpaan hintaan. Pitänee ainakin käydä käpistelemässä josko sitten jotain modausta tällekin vuodelle tulisi hommattua.(Inkku @ Helmi. 08 2008,18:06) kirjoitti
Jos kaasukahvan rulla ja se kotelo on samantapainen/samanlainen kuin vanhassa rytkösessä niin siihen saa itse muovista tehtyä sellaisen epäkeskon palasen. Kaveri lainas tätä jippoa jostain R1 forumilta ja teki sen omaan rytköseen. Kehuu ainakin kovasti, täytyy itse kokeilla lumien sulattua.(ss454 @ Helmi. 08 2008,17:24) kirjoitti
BTW. Jollain varmaan mopossaan on iridiumtulpat? Haksahin nyt niihin ja liekkö noista sit mitään hyötyä?
<p>oli miten oli, mutta näin on</p>
Tarviiko joku viä käyttöohjetta ?(jj.lehtio @ Helmi. 07 2008,15:16) kirjoitti
PV50, KMX125, CB350, 2xGPZ500R, ZR1100 Zephyr, FZR1000, FZS1000, ZX-10R, 2x ZXR750, R1100S -> Fz1
Kevät lähenee ja samlla kuume nousee.Ostoslistalla äsken tilattujen renkaiden jälkeen näyttäs olevan slipari/kilpiteline + vilkut. Tarviiko jos sliparin ostaa niin säädättää?
Mitä jos tämän jättäisi tyhjäksi
Ulkonäköpäivityksiä kuskiin ja pyörään
Mistähan saisi edukkaasti belly panin pyörään? Ehdottomasti plussaa jos löytyisi suoraan pyörän värisenä elikkä harmaana. Jos jollain lojuu ylimääräisenä niin privaa kiitos.
Suunnitelmissa ennen kesää vielä siirtää tuntosarvet/peilit pois katteesta ja tankoon kiinni.
Ja vielä kuskille iridium-visiiri, avot
![]()
Build a man a fire and he will be warm for a night. Set a man on fire and he will be warm for the rest of his life.
// R1 -08
"G-Pack Eliminoi joissain malleissa 300 km/h rajoittajan,"Täähän onkin ollut mailmalla suurin ongelma fzs 1000 ssa. Kuulopuheitten mukaan saa sen g-piste systeemin joka terminoi 400 km/h rajoittajankin...? Tiedä sitten siitä....?
Et tu, Brute
- Ducati Multistrada 1200 S Touring - 2012
Jep, täälläkin peili projekti edennyt niin, että ne on tilattu. Saas nyt sitten nähdä miten sen saa kiinni siihen kytkinpuoleen.
<p>oli miten oli, mutta näin on</p>
mulla on myynnissä kyseinen osa mihin saa peilin kiinni.
puh 040-5782227
Jos nyt joku miettii vakio- takapampun huollattamista, niin se ei sitten ole huollettavaa mallia...ainakaan -04 mallissa. Näin jammusentterissä osasivat kertoa *![]()
04 Buell xb12s
Nonni, ei pantata tietoa ;) Minkälaisella kiinnikkeellä ja mimmoset peilit?(säätäjä @ Helmi. 16 2008,20:36) kirjoitti
Eipä nyt bellypania tunnu löytyvän varsinkaan pyörän värisenä valmiiksi. Marmoritiskiltä taitaisi löytyä vajaan 400egen hintaan :| Siinä on varmaan kultahippuja seassa...
Ja sitten onkos kokemuksia plekseistä, lähinnä mietiskelin tuplakuplamallisia, gravity zero yms. Ulkomaisilla foorumeilla on tietoa näistä, mutta ristiriitaista, tietysti oma pituus yms vaikuttaa miten tuuli ottaa.
Build a man a fire and he will be warm for a night. Set a man on fire and he will be warm for the rest of his life.
// R1 -08
Samanlaiset kuin aprilia tuonossa (uudemmassa), kiinnike on tällä hetkellä taskussa oleva M10 jatkomutteri, josta on tarkotus se sorvata. Kattoo nyt kun peilit tulee ja mopo säiliöstä
Niin, unoha ne korkeet pleksit, laita se matalin mitä löytyy yamahan tiskiltä, loppuu suhinat.
<p>oli miten oli, mutta näin on</p>
Ostin tänään jammusentteristä hurjaan 8e hintaan peilinkiinnikkeen, ei jaksa kikkailla siihenkin -tee se itse- räpellystä. Toivoa vaan sopii että tilaa riittää tangossa sille kiinnikkeelle(säätäjä @ Helmi. 18 2008,20:27) kirjoitti
Ps. ihan kivan hinnan ovat poijjaat keksiny kytkinkahvan rungolle ja itse kahvalle (eihän niitä nyt erikseen voi myydä), *olisin siis halunnut uudemman fasun kytkinkahvan rungon koska siinnä on peilille mesta valmiina. Noh, koko roska siis 92e!! Ja se todellakin jäi sinne hyllylle...
04 Buell xb12s
Ainakin Arwidssonin tuomista kuussatkuista "Fazer"-tarra löytyy katteesta vain 98-mallista, sen jälkeen se hävisi Suomeen tuotavista tietääkseni juuri noista tavaramerkkisyistä.(tarppa @ Helmi. 07 2008,15:49) kirjoitti
Epäilen saman pätevän tonnisiinkin, omani on Saksan-tuliainen ja ainakin siinä lukee "Fazer". 2005 oli vanhan viimeinen vuosimalli, joten niitä on saatettu haalia muualtakin Euroopasta vaikka Suomesta viralliselta Yamaha-kauppiaalta sen olisikin ostanut. Niitähän myytiin tarjoushintaan silloin.
Se, että onko tankissa "Yamaha"-tarra vai pimpparauta lienee vuosimallikohtainen asia.
Olen muuten sitä mieltä, että vouhotus "alkuperäisistä Suomipyöristä" voisi loppua. Eivät ne ole lähtökohtaisesti parempia tai huonompia kuin tuontivehkeetkään, ostaja varokoon joka tapauksessa. Myönnän tosin olevani vähän jäävi kommentoimaan vaikka en olekaan omaani myymässä muutamaan vuoteen.
Juu, huomasin saman. Tulin siihen tulokseen, että tuolla 8€:n osalla siitä ei tuu hyvä. Mutta todista sinä toisin(Inkku @ Helmi. 19 2008,01:10) kirjoitti
<p>oli miten oli, mutta näin on</p>
2 vaihtoehtoa. Mikäli tuo kiinnike ei miellytä silmää/ei käy niin sitten teen kans siihen kytkytinkahvaan jonkin patentin. Jännä nähä kuin käy!(säätäjä @ Helmi. 19 2008,16:52) kirjoitti
04 Buell xb12s
Kolmasvaihtoehto louisilla hintaan 30€, siellä se löytyy spiegel tilpehhöri valikosta.(Inkku @ Helmi. 19 2008,16:56) kirjoitti
<p>oli miten oli, mutta näin on</p>
No ehä se saakelin nippeli käyny, tietenkään(säätäjä @ Helmi. 19 2008,16:57) kirjoitti
![]()
04 Buell xb12s
Siis tätäkö meinaat?(säätäjä @ Helmi. 19 2008,16:57) kirjoitti
Tuolla saisi kytkytinkahvaan kiinne sen peilin.
04 Buell xb12s
Edellinen pyörä oli 1000 Fazu -02 + slipari ja sen takia suuttimet vaihdettu (kävi muuten laihalla). Lisäksi eturatas oli 1 pykälä normia suurempi ja siltikään sillä ei saanut kelattua 275km/h enempää. Jos tuo G-päkki eliminoi jotain niin ehkä tehoja sitten.. tiedä sen enempää...(Villevalle @ Helmi. 16 2008,09:08) kirjoitti
Jos joku saa Fazun kulkemaan kolmeesataa vain jollain härpättimellä niin sehän on hatun noston arvoinen juttu
Kaikkea mitä myyntimiehet puhuvat ei kannata uskoa...
Kawasaki ZZR-1200 -04
BMW K100 -83
louisin peilinkiinnike(Inkku @ Helmi. 20 2008,00:09) kirjoitti
Tätä meinasin, näkyyvät väittävän että käy. Mopo kun ei nyt ole lähellä niin ei voi kuvasta mitenkään mallata.
Jos oikein ymmärsin niin jollain on 8€:n peilinkiinnike joutavana
Voin postittaa sen jatkomutterin sinulle tuosta hyvästä, laita vaikka hitsaamalla![]()
<p>oli miten oli, mutta näin on</p>
Siis mittarivauhtia?? tuskin nyt todellista sentähän?(KEG @ Helmi. 20 2008,00:34) kirjoitti
<p>oli miten oli, mutta näin on</p>