Jaa, jaa! Se on sit kuluttajasuojalain mukaan Jammun ongelma, ehkä. Se kun ei voi iso valmistaja alihankkijan konkurssin perusteella vetäytyä vastuusta, riippuen juristeista, ehkä.(Inkku @ Loka. 11 2007,12:33) kirjoitti
Jos häläri on "ohjelmoitava", bisnestä voitaisiin tehdä. Ken kun tietäs? Miten poistit omasi?
... jotain piti muistaa
Onko totta, että eturattaan suojakoppaa ei saa auki ottamatta vaihteensiirrintä irti![]()
... jotain piti muistaa
Muistelisin jotta näin on. Se saattaa muuten olla melkosen tiukassa. Mulla hajos avain siihen. (Se pieni kuuskolo)
<p>oli miten oli, mutta näin on</p>
Kyllä mä kaikki neljä ruuvia sain auki (kuusiokulmat), mutta sitten en saanut hivutettua veks, enkä keksinyt siinä neljässä minuutissa, miten.
Jos sen vaihdevipusydeemin ottaa veks, pitää kehitellä joku asentomerkki. Sen kun saa takaisin muuten eri kohtaan -siis myös mahd. väärään, ilmeisesti...
... jotain piti muistaa
Nyt se jakari kouraan vaan ihan rohkeesti ja puku pois päältä. Ei se niin vaikeaa ole.
Omassa purin jalkatapin päästä lähtien koko roskan kun se avaimen p*rkele hajosi (siihen kumituppelon alle), ei se mene mihkään vika asentoon. Siinä laatikosta tulevassa akselissa on ura sitä ruuvia varten.
<p>oli miten oli, mutta näin on</p>
Näyttäs, että MONTA uraa... (eri asennoilla)(säätäjä @ Marras. 22 2007,22:11) kirjoitti
... jotain piti muistaa
Booritukseksikin kutsuttu, kun katot lähempää niin huomaat, että siinä ( MONTA URAA kohdassa ) on sille kiinnitysruuville ura eli paikka, jolloin niitä asentoja ei enää olekkaan....[U]
Se puku edelleen pois ja meisseli ( ei oma ) kouraan![]()
<p>oli miten oli, mutta näin on</p>
By the way. Mä olen pariin otteeseen avannu sen etuhampikkaan kopan ihan vaan puhdistaakseni sieltä kaiken paskan pois... Ite ruuvaan aina sen vaihteen vaihtimen tangon vaan pois päistään. Eli ite tankoa kääntämällä se tulee ulos molemmista päistään ja lopulta irtoaa koko "riuku".
Tämä lähinnä siksi, että heti ekalla yrittämällä pyörähti se stanan kuusiokolo siinä kumisuojan alla pyöreeksi... Piti improvisoida sitten. Olkoon mun puolesta pyöreenä nyt sitten...![]()
It´s better to die on your feet than live on your knees...
No arvaas mihin se avain katkes.... Eli siinä on sitten vissiin joku liima välissä kun muillakin käynyt näin.(Yamaha1 @ Marras. 23 2007,14:20) kirjoitti
<p>oli miten oli, mutta näin on</p>
Aikani mäkin niiden kuusiokoloavaajien kanssa tappelin, kunnes siirryin ammattilaisversioon. Sen jälkeen on kuusiokolot avautunuja avautu nykkin, vaikka se oli neitseellinen kerta
Ei ollu "liimoja"
OK, jos siinä on selvät asentomerkit, käytän seuraavalla kerralla 8 minuuttia 4 sijasta
Jammun kusiaisen kanssa toi onnistu vaihdemekanismiin kajoamatta. Suurempi näköjään vähemmän huoltoystävällinen...
... jotain piti muistaa
Mistä otit virran?(ss454 @ Syys. 18 2007,08:37) kirjoitti
PV50, KMX125, CB350, 2xGPZ500R, ZR1100 Zephyr, FZR1000, FZS1000, ZX-10R, 2x ZXR750, R1100S -> Fz1
Mulla on just tollaset asennettuna FZ1N Kytkimenkin sain sopivan huomaamattomaan paikkaan mut silti käden ulottuvilla.(säätäjä @ Syys. 17 2007,21:57) kirjoitti
Mikäs pyörä sulla on Säätäjä?
-Pekkis-
Yamaha FZ1-N -06
Otsikon mukainen pyörähän se. Seisoskelee nyt niin kaukana, ettei pääse edes katsomaan![]()
<p>oli miten oli, mutta näin on</p>
Tuli sitten pitkän mietinnän jälkeen ostettua FZSTuontipyörä ja ajettu 22tkm. Tietäskö kukaan että mistä vois saada suomenkielisen ohjekirjan ja/tai huoltokirjan?
![]()
Mitä jos tämän jättäisi tyhjäksi
Onneks olkoon LOISTAVASTA valinnasta !(Ressa @ Joulu. 07 2007,13:44) kirjoitti
Käyttöohjekirjasen saat todennäköisesti Konekeskolta. Suomenkielistä huoltokirjaa en ole koskaan löytänyt, mutta täältä saat englanninkielisen.
PV50, KMX125, CB350, 2xGPZ500R, ZR1100 Zephyr, FZR1000, FZS1000, ZX-10R, 2x ZXR750, R1100S -> Fz1
Konekeskolta oli käyttöohjekirjat loppu, eikä tietoa uusista. Täytynee kopioida jostain. Itsekin olen ohjekirjaa vailla, kun olen omani hukannut. Jos saat jostain, niin en panisi pahaksi, jos kopioisit mulle yhden sarjan. Korvaan luonnollisesti kulut.(Jalase @ Joulu. 07 2007,14:15) kirjoitti
-
Olisin myös kiinnostunut jos joku pystyisin kopioimaan suomenkielisen ohjekirjan, maksua vastaan(jj.lehtio @ Joulu. 12 2007,10:07) kirjoitti
Ja voiskos joku laittaa pikaohjeen miten ja mistä akku lähtee irti? Täytyy saada sisälle lämpimään
Mitä jos tämän jättäisi tyhjäksi
Pikaohje: Penkin alta, kuminauha sormilla irti, 10 mm putkihylsyllä tai ristipääruuvarilla (löytyy työkalupussista) piuhat irti.(Ressa @ Joulu. 12 2007,16:48) kirjoitti
-
Sain akun irti. Purin tosin ensin molemmilta puolilta ne mustat pienet katteet ennenkuin hokasin että siitä kypärälukosta saa sen penkin irti
Sitten pitäs siirtyä talven tuunauksiin. Fazussa on jo savupleksi, kiillotetut vanteet, leveämpi stonga. Mitä puuttu : Minivilkut ja ehkä mahdollisesti kilpiteline, tosin vakio teline on ihan siedettävä. Alakatetta ei oo, eikä se sovi ainaskaan mun silmään, vielä
Slipari ja suutinsatsi olis myös tarkotus hankkia. Edellisessä kawassa oli devili ja oli kyllä komiat murinat mutta ei ollut fazuun tarjolla mitään silmään sopivaa, tosin yosilta löyty yks. Onko jollain jotai suosituksia johonkin slipariin? Ja minkäs hintanen tollanen suuttimien asennus + säätö on?
EDIT: Pistin pari kuvaa jammusta albumiin *KLIK*
Mitä jos tämän jättäisi tyhjäksi
Oot hienon jammun löytäny! onnee vaan.Mä olen kans ettiny ääntä pyörääni ja viperiltä taisin sen löytää...Ainakin on edukkaita putkia![]()
H-D XL 1200 Nightster
Vielä kun sais meidän perheen rahastonhoitajalta luvan tilata sliparitai sitte joulupukki tois
![]()
H-D XL 1200 Nightster
Katoitko Devilin Hi-Pipeä? ( kuvassa alla ) Mulla oli kuussatkussa semmonen ja nykyään on kyllä kaduttanu kun valitsin akran tonniseeni *(Ressa @ Joulu. 14 2007,14:21) kirjoitti
![]()
04 Buell xb12s
Oli edellisessä kawassa juurikin tuo high-pipe, murinat kyllä hyvät mutta en tykänny siitä, tai siis kawaan sopi mut en haluu tollasta jammuun.Tosin devililtä saa nomraalin steel-mallisenkin samaan hintaan kun yoshinkin steel. Devilin tai yoshin vaimennin pitäs siis hankkii(Inkku @ Joulu. 15 2007,00:16) kirjoitti
![]()
Mitä jos tämän jättäisi tyhjäksi
Itellä vaihtu Akra just Mivv:iin, juurikaan kokemusta ajossa ei ole, mut ulkonäkö ja äänet kyllä parani, minun mielestäni
ja plussana vielä e-hyväksyntä...
Kuva Mivvin omilta sivuilta gp-sliparista, omani on muuten sama mutta carboni gp slipari
ja vielä linkki valmistajan sivuille Mivv
-nomen est omen-
On kyllä aika porno toi GPMinkälaisesta hintaluokasta puhutaan, motoxi näytti myyvän mutta hinnastoo ei ollut nähtävissä
![]()
Mitä jos tämän jättäisi tyhjäksi
Näköjään tännekin tullut uutta viestiä ja meikäläisen huomauttaja jo varmaankin vanheni tuossa välissä.(Jalase @ Joulu. 05 2007,12:47) kirjoitti
Virrat otin suoraan akusta releohjattuna. Taitaa olla valovirrasta tuo ohjaus. Eli kun valot napasahtaa päälle voi katkaisimesta alkaa sen jälkeen napsuttaa lämppäreitä grillausasentoon. Tuo kytkentä siitä syystä, että Fazun akku äärimmäisen herkkä tyhjenemiselle eikä pääse sitten tahmatassut ja muut uteliaat tyhjentämään akkua. Samasta virtapiuhasta otin myös jännitteen sitten tupakansytytinnarttuun jota voi käyttää penkinalla erilaisten lelujen latailuun ajon aikana.
toi carbon on 425€ ja titanium 465€. Kyl ne sielt motoxin sivuilta löytyy mut vähän hankalasti, pitää tietää tuotenumero jotta hinnan löytää haulla.(Ressa @ Joulu. 17 2007,00:13) kirjoitti
-nomen est omen-
Mulla tommonen metrin pitunen töttörö,ihan kivat saundit kuiteskin.http://www.moottoripyora.org/kuva-albumit/index.php?cat=10396
KTM 1290 Adv. S -23,Suzuki VL 1500 - 02 KTM Duke 1290 GT-23 Triumph Rocket GT-20 Suzuki M1800R-10 Yamaha XV 1900 Midnight Star.Yamaha XV 1600.Intruder VS 1400 .KTM690SMR-09 .Yamaha FZ1-S-06 .Kawasaki Z1000-08 .KTM950Supermoto -07 .KTM690E-08 .
Tämä viteo nyt on tainnut olla aikasemminkin tänne laitettuna mutta..(Kriisi @ Joulu. 17 2007,00:04) kirjoitti
Kivat äänet tosiaan, vaan taitaa jäärä MotoPark haaveeks noilla höpinöillä *![]()
04 Buell xb12s
Heips
Enneko jätän pyörän lopullisesti talviunille niin voiskos joku laittaa ohjeet miten vaihdetaan noi jäähdytysnesteet! Ei tiä millasilla litkuilla noi saksan pojat on ajanu, enkä aio ottaa selvää muodossa nesteet jäähän ja kone halki![]()
Mitä jos tämän jättäisi tyhjäksi