Sivu: 10 / 90:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 891011122060 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 271:stä 300:een 2696:sta
  1. #271
    Lainaa (B52 @ Kesä. 20 2005,10:20) kirjoitti
    Lainaa (SPRINTRS @ Kesä. 19 2005,21:52) kirjoitti
    Lainaa (B52 @ Kesä. 18 2005,11:58) kirjoitti
    Minkä telineen laitoit paikoilleen? Olen tuossa jo jonkin aikaa miettinyt mikä teline olisi vähiten hirveimmän näköinen pilaamaan tuon Fasun perän.

    Onko kellään kokemusta noista SW-motechin ALU-RACK telineistä? Se näyttäisi noin äkkiä katsottuna ihan inhimilliseltä...
    Tuolta löytyisi kuvaa:
    http://www.twistedthrottle.com/trade...ctview/186/78/

    Samaisilla sivustoilla voi kätevästi vertailla noitten muittenkin telineitten(givi, krauser, five-star ym)ulkonäköjä kiinni asennettuna Fasun perälle.
    Suomessa tuota ALU-RACKia tuo maahan ja myy www.rmheino.fi/ - * hintaan 149€.
    Hinta on kyllä suolainen mutta muistuttaa vähiten mitään mattojentamppaustelinettä.

    Laitaakaahan kommentteja minkälaisia telineitä olette kiinnitelleet(jos olette?) ja miten ne on toiminu käytännössä.

    ...ai niin ja jos jollain on telinettä myynnissä niin voi koettaa myydä sitä mulle hyvään asevelihintaa.

    Thanks, dänks.
    -B52-
    Itellä ovat nuo SW:n telineet, sekä sivu- että takateline. Ovat ihan ok tavaraa, tosin aika kalliita. Kun otat telineet pois jää vain pienet (4 kpl/puoli) kiinnikkeet näkyviin. Asennuskin onnistuu iteltä alle 50 :llä perkeleellä.
    Alle 50 perkelettä kuulosta vielä ihan kohtuulliselta mutta et maininnut tupakoitten(hermosavut ...) ja asennus kaljojen määrästä mitään?

    No joo, jos koko kirosanakapasiteettia ei tarvitse valjastaa käyttöön niin silloin ei ole mitään hätää.
    Mistä ostit telineet, paljonko kärsit ja menikö toimituksessa pitkään? Ei täältä härmästä taida saada muualta kuin tuolta RM-Heinolta hintaan 149€ vai saako?

    -B52-
    Eipä taida kotomaasta saada muualta kuin RM:ltä ja hinta oli tuo minkä jo tiedätkin.Niin ja vain neljä Karhua...
  2. #272
    Ongelma on yksinkertainen, koittakaa nyt vakuuttaa tämä urpo miksi juuri toinen näistä pyöristä saapuu talliin FZS1000 vai Kawasaki Z1000.

    Kawa:
    +Räyhäkän näköinen
    +Helppo pyöritellä kaupungissa?
    -Alavääntöä haukuttu ja kyllä ne käyrätkin aika huonolta näyttääkin
    -Penkki vähän ohuehko ja matkustajalla karmeat olot

    Jammu:
    +Istumaosasto
    +Kattila
    +Alusta?
    -Ulkonäkö vähän mutta viilattavissa kohdalleen

    Kehukaa nyt sitten ihan antaumuksella. Nakkikiskaa tulee pyöritttyä ympäri aika usein mutta matkaakin olisi joskus kiva pärtsäillä. Helppoa käsiteltävyyttä ja väännökästä konetta etsiskelen. Katteella nyt ei niin väliä.
    Tiettömien teiden ratsastaja
  3. #273
    Lainaa (Jeremy @ Kesä. 21 2005,18:44) kirjoitti
    Ongelma on yksinkertainen, koittakaa nyt vakuuttaa tämä urpo miksi juuri toinen näistä pyöristä saapuu talliin FZS1000 vai Kawasaki Z1000.

    Kawa:
    +Räyhäkän näköinen
    +Helppo pyöritellä kaupungissa?
    -Alavääntöä haukuttu ja kyllä ne käyrätkin aika huonolta näyttääkin
    -Penkki vähän ohuehko ja matkustajalla karmeat olot

    Jammu:
    +Istumaosasto
    +Kattila
    +Alusta?
    -Ulkonäkö vähän mutta viilattavissa kohdalleen

    Kehukaa nyt sitten ihan antaumuksella. Nakkikiskaa tulee pyöritttyä ympäri aika usein mutta matkaakin olisi joskus kiva pärtsäillä. Helppoa käsiteltävyyttä ja väännökästä konetta etsiskelen. Katteella nyt ei niin väliä.
    Jammu-sedälle,

    No hei...mietihän vähän?? Jos sulla on aikomus todellakin käydä muuallakin kun siinä rakkaan kotikylän nakki tms.kioskilla niin EHDOTTOMASTI FZS 1000 on se mistä puhutaan.

    Onhan se nyt selvää, että pitemmän matkan taittamiseen KAWA on ehken aika perseestä(kuskille&matkustajalle), joskin ei näistä kumpainenkaan mitään matkamatkapyöriä olekkaan.

    En jaksa perustella enempää kun oli niin tyhmä kysymys mutta saa kai niitäkin tänne lähettää?
    Anteeksi nyt vaan...

    -B52-
    -Quid licet lovi, non licet bovi-
  4. #274
    Anteeksi. En ollut tarkoituksella tyhmä, en vain voi peittää sitä ominaisuutta itsestäni
    Tiettömien teiden ratsastaja
  5. #275
    Minkäslaisia krossistongia olette fasuihin laittanut? Kertokaapas riittääkö letkujen ja vaijereiden pituus vakiona?

    Olen tuollaista renthalin krossistongaa katsellut, onko kokemuksia?
    Big guys need big bikes
  6. #276
    (poistettu tili)
    Lainaa (Jeremy @ Kesä. 21 2005,18:44) kirjoitti
    Ongelma on yksinkertainen, koittakaa nyt vakuuttaa tämä urpo miksi juuri toinen näistä pyöristä saapuu talliin FZS1000 vai Kawasaki Z1000.

    Kawa:
    +Räyhäkän näköinen
    +Helppo pyöritellä kaupungissa?
    -Alavääntöä haukuttu ja kyllä ne käyrätkin aika huonolta näyttääkin
    -Penkki vähän ohuehko ja matkustajalla karmeat olot

    Jammu:
    +Istumaosasto
    +Kattila
    +Alusta?
    -Ulkonäkö vähän mutta viilattavissa kohdalleen

    Kehukaa nyt sitten ihan antaumuksella. Nakkikiskaa tulee pyöritttyä ympäri aika usein mutta matkaakin olisi joskus kiva pärtsäillä. Helppoa käsiteltävyyttä ja väännökästä konetta etsiskelen. Katteella nyt ei niin väliä.
    Mun mielestä sä itse sanoit jo oleellisen.

    Nää on makuasioita, hanki se mitä miellyttää silmää, eipä meidän muiden mielipiteet paina.

    Hyviä mopoja kummatkin, jos toisen hankit, et varmaan löydä syytä katua.

    Ps. Mun silmää mielyttää molemmat, ja Fasua voi vähän "auttaa".
  7. #277
    Lainaa (Jeremy @ Kesä. 21 2005,18:44) kirjoitti
    Ongelma on yksinkertainen, koittakaa nyt vakuuttaa tämä urpo miksi juuri toinen näistä pyöristä saapuu talliin FZS1000 vai Kawasaki Z1000.

    Kawa:
    +Räyhäkän näköinen
    +Helppo pyöritellä kaupungissa?
    -Alavääntöä haukuttu ja kyllä ne käyrätkin aika huonolta näyttääkin
    -Penkki vähän ohuehko ja matkustajalla karmeat olot

    Jammu:
    +Istumaosasto
    +Kattila
    +Alusta?
    -Ulkonäkö vähän mutta viilattavissa kohdalleen

    Kehukaa nyt sitten ihan antaumuksella. Nakkikiskaa tulee pyöritttyä ympäri aika usein mutta matkaakin olisi joskus kiva pärtsäillä. Helppoa käsiteltävyyttä ja väännökästä konetta etsiskelen. Katteella nyt ei niin väliä.
    Meikä vaihtaa z750:n fasuun, lähden tuossa tunnin päästä hakeen. Syitä on periaatteessa muutama:

    * Uutuudenviehätys
    * Fasussa vähän enemmän katetta
    * Tehot/vääntö (z1000 on tietenki eri asia ku z750)
    * Laadukkaampi jälki (maali jne.)
    * Hyvä vaihtotarjous =)
    * Ite oon zetan ulkonäköön vähän kyllästynyt, Fasu miellyttää tällä hetkellä enemmän
    * Yllättävän paljon ollaan kaksi päällä liikenteessä, Z on siihen aika huono, joskin ei mahdoton
    edit:
    * Niin ja ainakin z750:n alusta on aika heikoilla, koeajossa fasu tuntu roimasti jämäkämmältä. Zetaan tarttis ainaki jouset vaihtaa keulaan, ehkä öljyt jäykemmät. Takapäähän 636:n iskari (kallis) jne...

    On kai näitä muitakin, mutta aika lailla kuitenki fiilispohjalta lähdin tähän hommaan. Katellaan mitä tuleman pitää.



    Ulpe - Brewed with Perkele since 1979
    Kawasaki Z750 2004
    Yamaha FZS1000 2005
    KTM 690SM 2008 + Yamaha FZX750 1987
  8. #278
    Onko kellään kokemusta noista SW-motechin ALU-RACK telineistä? Se näyttäisi noin äkkiä katsottuna ihan inhimilliseltä...
    Mulla on pelkkä SW:n takateline ja siihen givin maxia52l.
    Hieman laukku ja asennus levy pääsee heiluu sivuttain kun oikein repii mutta ei huomaa ajossa.Todella hyvä systeemi omaan käyttööni ainakin ja tankkilaukulla ja tuolla takaboksilla tavara tilaa on riittävästi.
    <br />
  9. #279
    Mulla on Motekin sivutellinkit ja hyvin pelaa. RM-heinolla oli hylyssä ja 195 ekkeriä kustansi. Kuvaa tulossa tästä ja muista modauksista lähipäivinä *



    Honda XL600V Transalp -88 > Yamaha XTZ750 Super Tenere -89 > Kawasaki ZX-10 -88 > Honda VTR1000F -97 > Yamaha FZS1000 -03 > Yamaha FZS1000 -04 & Aprilia RSV Mille -03
    Myynnissä FZS1000 koiranluita -5mm, Rizomat, Autocom Super Pro Avi
  10. #280
    Lainaa (R2-D2 @ Kesä. 22 2005,13:51) kirjoitti
    Nää on makuasioita, hanki se mitä miellyttää silmää, eipä meidän muiden mielipiteet paina.
    Eikö? Entäs kun on siinä tilanteessa että molemmat on aivan pirun hyviä pyöriä ja tekisi mieli ostaa kummatkin *Hulluksihan siinä miettiessä tulee, jostain on pakko lisätukea päätökselleen etsiä, kaikenlisäksi hintakin on pennilleen sama. Esmes jos ennustajaeukko näkisi kristallipallosta yhteyisen tulevaisuutemme kawasakin kanssa, luultavasti ostaisin sen *
    Tiettömien teiden ratsastaja
  11. #281
    No eikun mopokauppaan ja kinuamaan ko vehkeet vuorotellen lainaan esim viikonlopuksi. Jos on noin tiukka vääntö niin luulis näin asioiden selkiytyvän *

    En ole Zetaa omistanut mutta Veturi mulla on ollut. Ei ole sama pyörä alkuunkaan mutta käyttöalue on eli tehty pelkästään kikkailuun ja munanjatkeeksi niinkuin zetakin. Fasun puolesta voi siis sanoa että on varmasti ainakin monikäyttöisempi kun löytyypi tilaa, voi pultata paljon matkatavaraa ja mukavuuksia löytyy jo vakiona reissun tekemiseen varsinkin kakspäällä vaikka oiski rumempi Ei varmaan hävii paljoo käsiteltävyydessä poislukien bomberihommat mitkä on varmaan zetan ominta aluetta.



    Honda XL600V Transalp -88 > Yamaha XTZ750 Super Tenere -89 > Kawasaki ZX-10 -88 > Honda VTR1000F -97 > Yamaha FZS1000 -03 > Yamaha FZS1000 -04 & Aprilia RSV Mille -03
    Myynnissä FZS1000 koiranluita -5mm, Rizomat, Autocom Super Pro Avi
  12. #282
    (poistettu tili)
    Lainaa (Jeremy @ Kesä. 23 2005,08:41) kirjoitti
    Lainaa (R2-D2 @ Kesä. 22 2005,13:51) kirjoitti
    Nää on makuasioita, hanki se mitä miellyttää silmää, eipä meidän muiden mielipiteet paina.
    Eikö? Entäs kun on siinä tilanteessa että molemmat on aivan pirun hyviä pyöriä ja tekisi mieli ostaa kummatkin *Hulluksihan siinä miettiessä tulee, jostain on pakko lisätukea päätökselleen etsiä, kaikenlisäksi hintakin on pennilleen sama. Esmes jos ennustajaeukko näkisi kristallipallosta yhteyisen tulevaisuutemme kawasakin kanssa, luultavasti ostaisin sen *
    Nii-i, hulluksihan siinä tulee. Kokeile molempia (jos et ole jo tehnyt) ja osta toinen. Sitte helpottaa, eihän liika miettiminen ole hyväksi.
  13. #283
    No nyt on modisivusto hyvällä mallilla ja sitä voi käydä katsomassa TÄÄLLÄ Linkki löytyypi sit myös tosta mun signaturesta. Lainasin idean ja vähän koodia Sbarga:lta joten toivottavasti ei tule t*rpaan. Hyvää jussia vaan kaikille
    Honda XL600V Transalp -88 > Yamaha XTZ750 Super Tenere -89 > Kawasaki ZX-10 -88 > Honda VTR1000F -97 > Yamaha FZS1000 -03 > Yamaha FZS1000 -04 & Aprilia RSV Mille -03
    Myynnissä FZS1000 koiranluita -5mm, Rizomat, Autocom Super Pro Avi
  14. #284
    Olen uusi fazulainen. Kysymys kyyluu: Onko tonnifazussa katalysaattoria? Jos on, niin mistä alkaen. Mun oma on käyttöön otettu 4.3.2003.
    -
  15. #285
    Jees poks holirei!

    Kävin noutamassa oman lullan viime torstaina ja ah sitä iloa. Pitkin hampain vanhasta luovuin, mutta murheet on jo takana, uudella fasulla 700km mittarissa jo.

    Mitähän tuohon voisi tehdä? Tanko taitaa mennä vaihtoon, entisen krossitangon jälkeen tuo vaan tuntuu niin Helkama Oivalta..Perä ei onneksi ole vakiona samanlainen hirvitys kuin zetassa.

    Pyörä ei lähde kylmänä edes ryypyn kanssa käyntiin ilman pienen pientä kaasuavustusta. Entinen oli ruiskukone, niin on vähän tämän kanssa hakusassa. Koitin vähän tyhjäkäyntiä lisätä, mutta eipä. Asettuukohan tuo ajan kanssa vai pitääkö alkaa säätämään enemmänkin kanssa?

    Ei riemulla ole rajaa kun fasulla ajaa!
    Ulpe - Brewed with Perkele since 1979
    Kawasaki Z750 2004
    Yamaha FZS1000 2005
    KTM 690SM 2008 + Yamaha FZX750 1987
  16. #286
    2005 malleissa on katti uutuutena. Tämä tieto Saksalaisilta Yamaha sivuilta. Luulisin kyseessä kuitenkin olevan sama pyörä myös kotimaassa. Suomen sivuilta tuota tietoa ei kuitenkaan löydy.

    Tuo käynnistysjuttu tuntuu vaivaavan osaa pyöristä ja toisilla ongelmaa ei esiinny. Juhannusjuhlilla tuli tuotakin enemmän/vähemmän ihmeteltyä ja todettuakin että pari lähti helposti käyntiin ja oma taas kuuluu tuohon nihkeämpään ryhmään. Itsellä vaivannut uudesta saakka ja ainoastaan tietyn lämpöinen/tarkka kosteuprosentti yms... kun sattuu kohdalleen käynnistyy myös oma ilman ryyppyä/kaasua. Mutta välittömästi annettava sitä kaasua hissukseen lisää, että alkaa käymään nätisti. Toisaalta samoissa olosuhteissa todettu samanlaisen pyörän lähtevän täydellisen kauniisti käyntiin. Huollossa itselleni tuosta todettu, että kyseessä ominaisuus ja vähän kyllä olen sen suhteen silti skeptinen.

    Omassa myös tuo keulimisherkkyys aika kehnohko mitä taas nuo paremmin käynnistyvien kuskit eivät ole havainneet. Vai eikö sitä itse sitten uskalla riittävästi vääntää tuppea nurin.
  17. #287
    Lainaa (kurapolku @ Touko. 19 2005,14:33) kirjoitti
    Rohiseeko ketjut kenelläkään kun hitaasti ajaa mutkaan ja kallistaa kunnolla? Toinen ihmetyksen aihe on sirinä joka tulee kiihdyttäessä.
    Mulla samat onkelmat. Ajettu 15000 km

    Mun omassa sirinä tulee vain matalilla kierroksilla kiihdytettäessä. Mutta ei kuullosta venttilien nakutukselta.

    Ja tuo rohina tulee kyllä, vaikka ei paljoa kallistaisi. En kyllä tiedä mihin ne ketjut raapii.
    -
  18. #288
    Lainaa (jj.lehtio @ Kesä. 29 2005,08:45) kirjoitti
    Lainaa (kurapolku @ Touko. 19 2005,14:33) kirjoitti
    Rohiseeko ketjut kenelläkään kun hitaasti ajaa mutkaan ja kallistaa kunnolla? Toinen ihmetyksen aihe on sirinä joka tulee kiihdyttäessä.
    Mulla samat onkelmat. Ajettu 15000 km

    Mun omassa sirinä tulee vain matalilla kierroksilla kiihdytettäessä. Mutta ei kuullosta venttilien nakutukselta.

    Ja tuo rohina tulee kyllä, vaikka ei paljoa kallistaisi. En kyllä tiedä mihin ne ketjut raapii.
    No niin... Sanoisinpa tuohon, että pidä ketjuistasi parempi huoli(oikea kireys/puhtaus,voitelu)ja säädä tai säädätä EXUPpisi kohdalleen .
    Toinen vaihtoehto on todellakin se perinteisempi eli vaihtaa hiljaisempaan kypärään ja tehokkaampiin korvatulppiin mikäli niitä ajaessasi käytät.

    Kyllä se siitä.

    -B52-
    -Quid licet lovi, non licet bovi-
  19. #289
    Lainaa kirjoitti
    Pyörä ei lähde kylmänä edes ryypyn kanssa käyntiin ilman pienen pientä kaasuavustusta. Entinen oli ruiskukone, niin on vähän tämän kanssa hakusassa. Koitin vähän tyhjäkäyntiä lisätä, mutta eipä. Asettuukohan tuo ajan kanssa vai pitääkö alkaa säätämään enemmänkin kanssa?
    Joo tuo sama käynnistysjuttu on mullakin. Jos pistää valmiiksi ryypyn auki se vaan hörähtää ensimmäisen kerran ja jää siihen. Nyt lämpimällä kelillä lähtee ehkä parhaiten ilman ryyppyä ja kaasua mutta pari kolme kertaa joutuu usein nappia painamaan ennenkuin tulos on taattu *

    Veikkaan että tolla voi olla jotain tekemistä bensapintojen kanssa kaasarikupeissa. Pitää tutkia asiaa seuraavassa remontissa.



    Honda XL600V Transalp -88 > Yamaha XTZ750 Super Tenere -89 > Kawasaki ZX-10 -88 > Honda VTR1000F -97 > Yamaha FZS1000 -03 > Yamaha FZS1000 -04 & Aprilia RSV Mille -03
    Myynnissä FZS1000 koiranluita -5mm, Rizomat, Autocom Super Pro Avi
  20. #290
    Lainaa (maantiesika @ Kesä. 24 2005,11:31) kirjoitti
    No nyt on modisivusto hyvällä mallilla ja sitä voi käydä katsomassa TÄÄLLÄ Linkki löytyypi sit myös tosta mun signaturesta. Lainasin idean ja vähän koodia Sbarga:lta joten toivottavasti ei tule t*rpaan. Hyvää jussia vaan kaikille
    Tunnusta pois, olit perjantaina Kaarinan tepikalla

    Katselin että kiva takalaukku ja Yoshin putki piti ihan mukavaa höpinää Tietysti on mahdollista että jollain muulla on ihan samanlainen fazu...
    Tiettömien teiden ratsastaja
  21. #291
    Kaarina ei kuulosta ihan pohjoissuomelta eli modaaminen on sitten alkanut. Kohta kaikilla on samannäköinen fasu
    Honda XL600V Transalp -88 > Yamaha XTZ750 Super Tenere -89 > Kawasaki ZX-10 -88 > Honda VTR1000F -97 > Yamaha FZS1000 -03 > Yamaha FZS1000 -04 & Aprilia RSV Mille -03
    Myynnissä FZS1000 koiranluita -5mm, Rizomat, Autocom Super Pro Avi
  22. #292
    Romutin fasuni... Tarkempaa tietoa: http://www.moottoripyora.org/cgi-bin....t=36234
    Big guys need big bikes
  23. #293
    Lainaa (iso M @ Heinä. 05 2005,12:43) kirjoitti
    Romutin fasuni... Tarkempaa tietoa: http://www.moottoripyora.org/cgi-bin....t=36234
    Argh!!! Osanottoni, witutus varmaan hirvittävä. Mutta pääasia tietty että itse selvisit suht vähällä!!! Tsemppiä toipumiseen niin henkisesti kuin fyysisestikkin.
    It´s better to die on your feet than live on your knees...
  24. #294
    (poistettu tili)
    Lainaa (iso M @ Heinä. 05 2005,12:43) kirjoitti
    Romutin fasuni... Tarkempaa tietoa: http://www.moottoripyora.org/cgi-bin....t=36234
    Osanottoni. Mokia sattuu, onneksi mies selvisi.

    Taisi onni kestää pari kuukautta? Mä olen erikoistunut vauhdittomiin kaatoihin, niissä ei satu, ja koska katteita ei ole, tulee vaan pieniä naarmuja. Kaatumatapit on hyvä laitto.

    Tulin eilen Norjasta, hienot kelit ja tiet, hyvä matkapyörähän se Fasu on, vaikka persii puutuukin aina joskus. 3500km tuli mittariin, tosin varmaan 1000 km Ruotsista.
  25. #295
    Onneksi tuosta taitaa selvitä rahalla ja hirveällä harmituksella.

    Toivottavasti paikat paranee pian ja pääset selvyyteen nopsaan tuosta pyörän vakuutusjutuista.
    B(e)M(y)W(ife)
  26. #296
    Tulihan sitä fasulla kolme kuukautta ajeltua. Eka kämmi oli sitten tällainen. Olisi ollut edes paikallaan kaataminen, mutta ei. Ja täysin omaa syytä vielä, se harmittaa eniten. Ketään muuta ei voi syyttää kuin itseään. Täytyy odotella mitä vakuutustarkastaja on mieltä, hinausauton kuski tuumaili, että lunastukseen menee...
    Big guys need big bikes
  27. #297
    Öljyvaihdoista kyssäri:

    Kuinka usein olette vaihtaneet öölit fazeriinaan? 10tkm välein vai tiheämmin? Musta se 10tkm samoilla öljyillä kuulostaa turhalta säästöltä?
  28. #298
    6000km välein oon minä vaihtanu. Nyt sisällä BellRayn öljyt ja minusta parempaa kuin Castrol. Ainakin vaihteet menee pykälään pehmeemmin...
    It´s better to die on your feet than live on your knees...
  29. #299
    5000 täällä eli tuplaten huoltovälille ja GPS:llä ajellaan toistaiseksi. Menee aika tiheeksi jo vaihto mutta ei nöpön nuukaa eli reissut ja ajokauden päätös voipi myös vaikuttaa asiaan.
    Honda XL600V Transalp -88 > Yamaha XTZ750 Super Tenere -89 > Kawasaki ZX-10 -88 > Honda VTR1000F -97 > Yamaha FZS1000 -03 > Yamaha FZS1000 -04 & Aprilia RSV Mille -03
    Myynnissä FZS1000 koiranluita -5mm, Rizomat, Autocom Super Pro Avi
  30.  
  31. #300
    Lainaa (Yamaha1 @ Huhti. 11 2005,15:06) kirjoitti
    Onkos kukaan muuten poistanu fasustaan sitä ilmanpuhallus tsydeemiä? (siis mikä puhaltaa sinne alkukäyriin) Kun sehän on ihan turha härpäke ja ne linjat on just tulppien vaihdonkin kannalta siinä tiellä jne jne. Lienee toisaalta ihan sama poistaako vaiko ei, mut kiinnostaapa tuo silti. Oon joskus tainnu kysästä tätä samaa aiemminkin jossain?!? * Sama pää kesät talvet niin ei muista... Kai se systeemi poistuu automaattisesti jos kokoputkiston laittaa?

    Tuolta olikohan joku Pat's motorcycle pagelta josku aikanaan niitä poisto ohjeita kattelin, oli se tehny ties mitä muutakin siihen omaan Fasuunsa. Onkos kellään heittää sitä linkkiä tänne, minä oon jo sen hukannu. Mut siellä on kyllä tarkat kuvat ja selitykset aika moneen toimenpiteeseen. *
    Mistä tsydeemistä on kysymys? Voisko joku laittaa linkin tai kuvan? Omastani on ilmeisesti poistettu, kun en tällaista löydä. Omassani on kuitenkin vakioputki.
    -
Sivu: 10 / 90:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 891011122060 ... ViimeinenViimeinen