Sivu: 83 / 83:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 3373818283
Tulokset 2461:stä 2465:een 2465:sta
    Lainaa Fasufisu kirjoitti Katso viesti
    Ja vielä yksi kysymys: Mikä näissä on tulppien vaihtoväli?
    Mä vaihdoin 30 välein.
    Elämä on onneksi mutkikasta
    Lainaa marko.fzs kirjoitti Katso viesti
    Mä vaihdoin 30 välein.
    No viimeisin kuitti tulpista löytyy tasan 30 000 km sitten. Vaihdatetaanpa nekin kunhan saan vietyä huoltoon. Alkaa ajokausi Pohjois-Pohjanmaalla olla lopuillaan.
    No viimeisin kuitti tulpista löytyy tasan 30 000 km sitten. Vaihdatetaanpa nekin kunhan saan vietyä huoltoon. Alkaa ajokausi Pohjois-Pohjanmaalla olla lopuillaan.
    Kannatta samalla tarkastaa ja säätää kaasareiden synkronointi. Mulla ainakin piti 30 välein vähän hieno säätää. Mulla huomas säätötarpeen kun tyhjäkäynti rupesi huojumaan aika paljonkin.
    Tyhjäkäynti on kyllä aikamoisen tasaista niin en tiedä kannattaako varalta säädättää. 3-pyttyinen 1000 cm3 Yamaha tallissa odottelee talvea. Venture nimittäin. Tämä kesä- ja talvikauden väli on aika pitkä. Talvikausi vaihtuu kevätkauteen hetkessä...
  5.  
    Tyhjäkäynti on kyllä aikamoisen tasaista niin en tiedä kannattaako varalta säädättää. 3-pyttyinen 1000 cm3 Yamaha tallissa odottelee talvea. Venture nimittäin. Tämä kesä- ja talvikauden väli on aika pitkä. Talvikausi vaihtuu kevätkauteen hetkessä...
    Jos kiekkamittari ei huoju tyhjäkäynnillä kun kone on lämmin, niin en säätäisi itsekään.
Sivu: 83 / 83:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 3373818283