Ok. Pitänee soittaa sinne kanssa ja kysästä mitä maksais huolto suunnilleen ja millonhan sais vietyä. Olis kiva jos sais vielä pyörän ajettua huoltoon eikä tarvis lastailla pakuun tms kärryyn.
Haittaako jos Exup on poistettu käytöstä? Oon katellu yhtä pyörää ja siinä on vaihettu putkisto, ja Exuppia ei siis ole.
Suzuki Solifer S 50 '87 > Yamaha DT125R '90 > Yamaha FZS1000 '01
No jos siellä on viriputki ni eihä sitä saa. Ei haittaa.
<p>oli miten oli, mutta näin on</p>
Mistä muuten saa akun tähän kikottimeen järkihintaan. yuasa maksaa 150![]()
Halpa on harvoin hyvää, mutta rehti ja asiantunteva liike on Akkupalvelu V.Häkkinen. Sieltä oon ostanu ja ostan vastakin, niin mp-, kuin autoakutkin, Stadissa.
... jotain piti muistaa
Mulla olisi tarpeeton Ventura takalaukku. Kooltaa muistaakseni 45L(saa laajennettua toisella laukulla). Laukku pehmeä, tulee rautoihin kiinni. Raudat helppo asentaa takakahvojen paikalle. Laukun voi yksin ajettaessa kääntää penkin päälle jolloin se ei ajoa juurikaan häiritse.
Pakettiin kuuluu: raudat laukku sadehuppu ja teräsverkko ympärille.
Itselläni tämä ollut mukana kahdella Euroopan reissulla (2viikkoa ja 3viikkoa) ja hyvin on tarvittavat tavarat mahtuneet. Lisäksi kyllä ollut tankkilaukku, joka myöskin myynnissä.
Itse ajanut tämän laukun kanssa parhaimmillaan autobaanalla 240km/h ja hyvin on laukku pysynyt kyydissä
ps. löytyy myös ylimääräinen alkup. pakoputki FZS 1000:seen.
Nämä jäivät tarpeettomiksi koska pyörä vaihtui muutama vuosi sitten uuden malliseen FZ1S:ään.
Voin lähettää kuvia tarvittaessa sähköpostilla.
Myydään edullisesti!
FZ1-S 07
Savon diesel / Saartin akku on lähellä, Kuopiossa. Olikohan "lasikuituakku" jotain 70e Fasuun.(säätäjä @ Tammi. 29 2011,15:02) kirjoitti
Build a man a fire and he will be warm for a night. Set a man on fire and he will be warm for the rest of his life.
// R1 -08
Käytetyt kolmen laukun raudat ja alkup. mökäpönttö, meiltä halvalla!
Tuli muuten Stormin luettelo, jossa merkkikohtainen akku oli 70 euroo. On halventunu, kummasti. Toivottavasti laadukas...
... jotain piti muistaa
Mitäs takajousia olette laittaneet fasuun, oma alkuperäinen ei ole ollut koskaan kovin hyvä ja nyt kun sillä on surauteltu yli 100000km niin se on ihan moro. Sellainen pitäisi olla että toimii myös radalla ja kuski painaa kamat päällä noin 90kg.![]()
Elämä on onneksi mutkikasta
Jarrupalat tartteis vaihtaa. Suosituksia?
- Sitä saa mitä ei tilaa -
BMW R1200RT <-- BMW R1200GS <-- Yamaha FZS 1000 <-- Kawasaki ZZR 600
Mulla on toiminut noi vakio r1 palat ihan hyvin
Onko kukaan muuten nähnyt infoa tämän 10% etanolibensan pitempiaikaisen käytön soveltuvuudesta kaasutinmallin tonnifasuihin?
Muutenkin moottoripyöristä on olemassa hemmetin huonosti tietoa. Tosimies tietysti käyttää 104-oktaanista lyijyllistä lentokonebensaa USAAF-ylijäämävarastosta jota on jemmattuna 200 tynnyriä kesämökin saunan taakse.
Mä en nyt kirveelläkään muista missä mutta kyllä jossain sanottiin että voi käyttää E10 fzs 1000:ssa. Mutta itse olen niin luulotautinen että meinaan kyllä laittaa 98 tai v-pover(vzv @ Maalis. 02 2011,12:26) kirjoitti
![]()
Vuoden 1990 ja sen jälkeen tehdyissä Yamahoissa voi käyttää E10:iä.
http://www.e10bensiini.fi/files....011.pdf
Build a man a fire and he will be warm for a night. Set a man on fire and he will be warm for the rest of his life.
// R1 -08
Meinasin vielä vanhaa ratsua tuunata huggerilla. Onko kellään tommosta Puigia kuin alla? Jos on niin mielipiteitä kiitos. Ja muistakin tietysti.
![]()
Ohan se siisti, alle vaan
Btw. Onko kellään tangonpääpeilejä?
Jos kyllä ni mistät ostit ja saako kuvan? Niin ja toimiiko ne niinkun pitää?
Eipä ole, mutta tuolla ameriikan foorumilla pähkäillään samaa.(säätäjä @ Maalis. 11 2011,23:37) kirjoitti
Mulla ei enää Fasua pyöränä, mutta tangonpääpeilit ostin biltemasta nykyiseen kulkineeseen, ihan kokeilumielessä. Halvat oli, ja ulkonäössä eivät häviä kalliimmille kilpakumppaneilleen yhtään. Kuinka ollakkaan, empä ole takaisin normaaleihin enää vaihtanut.
Taakse niistä näkee paremmin kuin yksistäkään "normipeileistä" mistä on tullu 15 vuoden MP uran aikana vilkuiltua. Ei ole kyynärpäät, olkapäät ym. tiellä meinaan... Kuhan vaan oppii vilkasemaan oikeaan suuntaan, se otti pikkasen totuttelua kyllä!![]()
It´s better to die on your feet than live on your knees...
Meikäläisellä on oma makunsa, eli hankin Englannista aikoinaan NWS:n huggerin joka tulee vähän pitemmälle renkaan päälle ja jossa ennen kaikkea on pitempi lippa edessä alhaalla jotta se pitää kurat paremmin poissa takajousituksen vivustosta. Tuntuu erittäin toimivalta.(piston @ Maalis. 08 2011,08:34) kirjoitti
Itse asiassa minulla on sattuneesta syystä yksi sellainen ylimääräisenä jos jotakuta kiinnostaa. Täysin käyttämätön, tehtaan muovit vielä päällä.
Valmistajan omat sivut ovat kadonneet interwebistä, mutta huhujen mukaan Pyramid tekee niitä edelleen sillä merkillä.
Kuvalinkki
Minulla oleva on väriltään "Silver Ghost" eli hopeanvärinen "hiilikuitu".
Oliko kuvalinkin tarkoituksena linkittää XJR:n huggeriin, eli semmoinenko on myynnissä vai tämä?
Jos tuo myytävänä oleva olisi Fasuun ja mustana, niin voitaisiin jopa hieroa kauppojakin.
Kyllä kyseessä on Fasun huggeri, tuo XJR:n sivu vaan tuli jostain syystä hakutuloksissa ensin vastaan ja tuossa näkyy tuo etulippa joka on koko NWS-huggerin erikoispiirre. Jos katsot tarkkaan niin kuva on sama molemmilla sivuilla(piston @ Maalis. 23 2011,11:41) kirjoitti
Mustaa ei valitettavasi ole, vain se Silver Shadow hopea-carbonlook (jota ei värinäkään saa kai mistään).
Hommasin pitkän ajan päätteksi Bilteman akun, koska aloin kyllästyä pähkäilyyn Varta vai Yuasa, eli 150 vai 120e.
Biltsussa on malleja parikin kappaletta, ei kannata hämääntyä. Kumpikaan ei löydy mallikohtaiselta listalta! Mutta mittoja tutkimalla selviää. Toinen 9A:n akku on geeliakku, ei mahdu. Normi lyijyakku mahtuu, kuin isä äitiin eli pysyisi varmaan paikallaan ilman sitä kumiremmiäkin vaikka ajaisi kolmenvoltin kautta ympäri. Kapeampi tuntuu olevan sivusuunnassa, kuin vakioakku. Tehoa on 9A, joten ei yllä ihan samaan kuin vakio, mutta kesä näyttää että onko tällä mitään eroa.
Jaksoi vielä ihan kaupan latauksella lähteä pyörittämään 1,5 vuoden seisonnan jälkeen.
Uskomaton peli tuo fazu, samat bensat sisällä ja kaikki. Pari startin pyöräytystä ja Brppm Brroomm *
Mitat (p x l x k): 150 x 85 x 115 mm
Tuotenro 80256, hintaa 20,90e!!
Osaakohan joku kylmiltään heittää missä vika kun kellonaika ei säily kun virrat kääntää poies? Olis myös tarkotus vaihtaa taakse minivilkut ja tota roiskelapiota vähän modailla. Olisko antaa vinkkejä moiseen miten kannattaa tehdä ja mitä kannattaa ottaa huomioon? Varmaankin aika moni asian ite tehnyt, niin sattukohan kukaan dokumentoimaan projektia?
^Aloittaisin vian etsinnän tankin alta. Siellä on virtalukon liittimet putsaa ne kunnolla ja kokeile auttoiko.
Moi vaan kaikille
Tuli tosiaan hommattua tuollainen noin 33 000 ajettu fzs 1000 vm2001 entisen fzs 600 tilalle.
Nyt kun vihdoin pääsin sillä ajelemaan niin ihmetyttää ala kierroksilla kun pyörä täristää/kolisee, mutta heti kun kierrokset nousee loppuu kolinat kun seinään. Myöskin jos luistattaa kytkintä esim liikkeelle lähtiessä niin kolinaa ei kuulu.
Osaisko joku kertoa onko tämä normaalia ?
yamaha fzs 600 03, yamaha fzs 1000 01
Ei oo normaalia. Aloittaisin tarkistamisen tulpista, josko alakierroksilla yks pytty on himmeenä.(yamahafzs600 @ Huhti. 13 2011,14:52) kirjoitti
Pyörä on ihan vääntävä, eli mitään tollasta ongelmaa ja ääntä ei kuulu vakio-ominaisuuksiin.
... jotain piti muistaa
Moi(seku @ Huhti. 13 2011,15:25) kirjoitti
Vein pyörän eilen takaisin yamaha centteriin ja nyt tuli textari, että venttiilit on säädettävä ja kaasari putsattava menee ensi viikkoon. Eli on siinä ollut jotain pahasti pielessä, kun venttiilitkin pitää säätää. No pää asia että vika ei ollut omassa päässä *vaan pyörässä.
yamaha fzs 600 03, yamaha fzs 1000 01
Putsasin kaikki liittimet mitä nyt tankin alta satuin löytämään ja minne sormeni sain mahtumaan, eikä jeesannut. Mistä tiedän varmasti, mikä on virtalukon liitin? Kaikki kuitenkin näin silmämääräsesti ja käsikopelolla vaikutti olevan OK. Mistäs muusta tuo voisi johtua?(marko.fzs @ Huhti. 12 2011,20:20) kirjoitti