Sivu: 65 / 90:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 1555636465666775 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1921:stä 1950:een 2696:sta
  1. #1921
    Ok. Pitänee soittaa sinne kanssa ja kysästä mitä maksais huolto suunnilleen ja millonhan sais vietyä. Olis kiva jos sais vielä pyörän ajettua huoltoon eikä tarvis lastailla pakuun tms kärryyn.
  2. #1922
    Haittaako jos Exup on poistettu käytöstä? Oon katellu yhtä pyörää ja siinä on vaihettu putkisto, ja Exuppia ei siis ole.
    Suzuki Solifer S 50 '87 > Yamaha DT125R '90 > Yamaha FZS1000 '01
  3. #1923
    No jos siellä on viriputki ni eihä sitä saa. Ei haittaa.
    <p>oli miten oli, mutta näin on</p>
  4. #1924
    Mistä muuten saa akun tähän kikottimeen järkihintaan. yuasa maksaa 150
    <p>oli miten oli, mutta näin on</p>
  5. #1925
    Halpa on harvoin hyvää, mutta rehti ja asiantunteva liike on Akkupalvelu V.Häkkinen. Sieltä oon ostanu ja ostan vastakin, niin mp-, kuin autoakutkin, Stadissa.
    ... jotain piti muistaa
  6. #1926
    Lainaa (säätäjä @ Tammi. 29 2011,15:02) kirjoitti
    Mistä muuten saa akun tähän kikottimeen järkihintaan. yuasa maksaa 150 *
    Motonet, Biltema ?
  7. #1927
    Mulla olisi tarpeeton Ventura takalaukku. Kooltaa muistaakseni 45L(saa laajennettua toisella laukulla). Laukku pehmeä, tulee rautoihin kiinni. Raudat helppo asentaa takakahvojen paikalle. Laukun voi yksin ajettaessa kääntää penkin päälle jolloin se ei ajoa juurikaan häiritse.
    Pakettiin kuuluu: raudat laukku sadehuppu ja teräsverkko ympärille.
    Itselläni tämä ollut mukana kahdella Euroopan reissulla (2viikkoa ja 3viikkoa) ja hyvin on tarvittavat tavarat mahtuneet. Lisäksi kyllä ollut tankkilaukku, joka myöskin myynnissä.

    Itse ajanut tämän laukun kanssa parhaimmillaan autobaanalla 240km/h ja hyvin on laukku pysynyt kyydissä

    ps. löytyy myös ylimääräinen alkup. pakoputki FZS 1000:seen.

    Nämä jäivät tarpeettomiksi koska pyörä vaihtui muutama vuosi sitten uuden malliseen FZ1S:ään.

    Voin lähettää kuvia tarvittaessa sähköpostilla.
    Myydään edullisesti!
    FZ1-S 07
  8. #1928
    Lainaa (säätäjä @ Tammi. 29 2011,15:02) kirjoitti
    Mistä muuten saa akun tähän kikottimeen järkihintaan. yuasa maksaa 150 *
    Savon diesel / Saartin akku on lähellä, Kuopiossa. Olikohan "lasikuituakku" jotain 70e Fasuun.
    Build a man a fire and he will be warm for a night. Set a man on fire and he will be warm for the rest of his life.
    // R1 -08
  9. #1929
    Käytetyt kolmen laukun raudat ja alkup. mökäpönttö, meiltä halvalla!

    Tuli muuten Stormin luettelo, jossa merkkikohtainen akku oli 70 euroo. On halventunu, kummasti. Toivottavasti laadukas...



    ... jotain piti muistaa
  10. #1930
    Kylähullu marko.fzs:n avatar
    Moderaattori
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jan 2010
    Paimio
    MotOrg ry jäsen
    Mitäs takajousia olette laittaneet fasuun, oma alkuperäinen ei ole ollut koskaan kovin hyvä ja nyt kun sillä on surauteltu yli 100000km niin se on ihan moro. Sellainen pitäisi olla että toimii myös radalla ja kuski painaa kamat päällä noin 90kg.
    Elämä on onneksi mutkikasta
  11. #1931
    Jarrupalat tartteis vaihtaa. Suosituksia?
    - Sitä saa mitä ei tilaa -
    BMW R1200RT <-- BMW R1200GS <-- Yamaha FZS 1000 <-- Kawasaki ZZR 600
  12. #1932
    Kylähullu marko.fzs:n avatar
    Moderaattori
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jan 2010
    Paimio
    MotOrg ry jäsen
    Mulla on toiminut noi vakio r1 palat ihan hyvin
    Elämä on onneksi mutkikasta
  13. #1933
    Onko kukaan muuten nähnyt infoa tämän 10% etanolibensan pitempiaikaisen käytön soveltuvuudesta kaasutinmallin tonnifasuihin?

    Muutenkin moottoripyöristä on olemassa hemmetin huonosti tietoa. Tosimies tietysti käyttää 104-oktaanista lyijyllistä lentokonebensaa USAAF-ylijäämävarastosta jota on jemmattuna 200 tynnyriä kesämökin saunan taakse.
  14. #1934
    Kylähullu marko.fzs:n avatar
    Moderaattori
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jan 2010
    Paimio
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (vzv @ Maalis. 02 2011,12:26) kirjoitti
    Onko kukaan muuten nähnyt infoa tämän 10% etanolibensan pitempiaikaisen käytön soveltuvuudesta kaasutinmallin tonnifasuihin?

    Muutenkin moottoripyöristä on olemassa hemmetin huonosti tietoa. Tosimies tietysti käyttää 104-oktaanista lyijyllistä lentokonebensaa USAAF-ylijäämävarastosta jota on jemmattuna 200 tynnyriä kesämökin saunan taakse.
    Mä en nyt kirveelläkään muista missä mutta kyllä jossain sanottiin että voi käyttää E10 fzs 1000:ssa. Mutta itse olen niin luulotautinen että meinaan kyllä laittaa 98 tai v-pover
    Elämä on onneksi mutkikasta
  15. #1935
    Vuoden 1990 ja sen jälkeen tehdyissä Yamahoissa voi käyttää E10:iä.

    http://www.e10bensiini.fi/files....011.pdf
    Build a man a fire and he will be warm for a night. Set a man on fire and he will be warm for the rest of his life.
    // R1 -08
  16. #1936
    Meinasin vielä vanhaa ratsua tuunata huggerilla. Onko kellään tommosta Puigia kuin alla? Jos on niin mielipiteitä kiitos. Ja muistakin tietysti.
    - Sitä saa mitä ei tilaa -
    BMW R1200RT <-- BMW R1200GS <-- Yamaha FZS 1000 <-- Kawasaki ZZR 600
  17. #1937
    Ohan se siisti, alle vaan

    Btw. Onko kellään tangonpääpeilejä?

    Jos kyllä ni mistät ostit ja saako kuvan? Niin ja toimiiko ne niinkun pitää?
    <p>oli miten oli, mutta näin on</p>
  18. #1938
    Lainaa (säätäjä @ Maalis. 11 2011,23:37) kirjoitti
    Btw. Onko kellään tangonpääpeilejä?

    Jos kyllä ni mistät ostit ja saako kuvan? Niin ja toimiiko ne niinkun pitää?
    Eipä ole, mutta tuolla ameriikan foorumilla pähkäillään samaa.
    - Sitä saa mitä ei tilaa -
    BMW R1200RT <-- BMW R1200GS <-- Yamaha FZS 1000 <-- Kawasaki ZZR 600
  19. #1939
    Mulla ei enää Fasua pyöränä, mutta tangonpääpeilit ostin biltemasta nykyiseen kulkineeseen, ihan kokeilumielessä. Halvat oli, ja ulkonäössä eivät häviä kalliimmille kilpakumppaneilleen yhtään. Kuinka ollakkaan, empä ole takaisin normaaleihin enää vaihtanut.

    Taakse niistä näkee paremmin kuin yksistäkään "normipeileistä" mistä on tullu 15 vuoden MP uran aikana vilkuiltua. Ei ole kyynärpäät, olkapäät ym. tiellä meinaan... Kuhan vaan oppii vilkasemaan oikeaan suuntaan, se otti pikkasen totuttelua kyllä!
    It´s better to die on your feet than live on your knees...
  20. #1940
    Lainaa (piston @ Maalis. 08 2011,08:34) kirjoitti
    Meinasin vielä vanhaa ratsua tuunata huggerilla. Onko kellään tommosta Puigia kuin alla? Jos on niin mielipiteitä kiitos. Ja muistakin tietysti.
    Meikäläisellä on oma makunsa, eli hankin Englannista aikoinaan NWS:n huggerin joka tulee vähän pitemmälle renkaan päälle ja jossa ennen kaikkea on pitempi lippa edessä alhaalla jotta se pitää kurat paremmin poissa takajousituksen vivustosta. Tuntuu erittäin toimivalta.

    Itse asiassa minulla on sattuneesta syystä yksi sellainen ylimääräisenä jos jotakuta kiinnostaa. Täysin käyttämätön, tehtaan muovit vielä päällä.

    Valmistajan omat sivut ovat kadonneet interwebistä, mutta huhujen mukaan Pyramid tekee niitä edelleen sillä merkillä.
    Kuvalinkki

    Minulla oleva on väriltään "Silver Ghost" eli hopeanvärinen "hiilikuitu".



  21. #1941
    Oliko kuvalinkin tarkoituksena linkittää XJR:n huggeriin, eli semmoinenko on myynnissä vai tämä?
    Jos tuo myytävänä oleva olisi Fasuun ja mustana, niin voitaisiin jopa hieroa kauppojakin.
    - Sitä saa mitä ei tilaa -
    BMW R1200RT <-- BMW R1200GS <-- Yamaha FZS 1000 <-- Kawasaki ZZR 600
  22. #1942
    Lainaa (piston @ Maalis. 23 2011,11:41) kirjoitti
    Oliko kuvalinkin tarkoituksena linkittää XJR:n huggeriin, eli semmoinenko on myynnissä vai tämä?
    Jos tuo myytävänä oleva olisi Fasuun ja mustana, niin voitaisiin jopa hieroa kauppojakin.
    Kyllä kyseessä on Fasun huggeri, tuo XJR:n sivu vaan tuli jostain syystä hakutuloksissa ensin vastaan ja tuossa näkyy tuo etulippa joka on koko NWS-huggerin erikoispiirre. Jos katsot tarkkaan niin kuva on sama molemmilla sivuilla

    Mustaa ei valitettavasi ole, vain se Silver Shadow hopea-carbonlook (jota ei värinäkään saa kai mistään).
  23. #1943
    Lainaa (vzv @ Maalis. 25 2011,09:19) kirjoitti
    Mustaa ei valitettavasi ole, vain se Silver Shadow hopea-carbonlook (jota ei värinäkään saa kai mistään).
    No sit ei tullu kauppoja *

    Onkos joku jo törmännyt näihin juutuupivideoihin, haarukkahuolto ameriikan malliin: Osa 1 ja osa 2?
    - Sitä saa mitä ei tilaa -
    BMW R1200RT <-- BMW R1200GS <-- Yamaha FZS 1000 <-- Kawasaki ZZR 600
  24. #1944
    Hommasin pitkän ajan päätteksi Bilteman akun, koska aloin kyllästyä pähkäilyyn Varta vai Yuasa, eli 150 vai 120e.

    Biltsussa on malleja parikin kappaletta, ei kannata hämääntyä. Kumpikaan ei löydy mallikohtaiselta listalta! Mutta mittoja tutkimalla selviää. Toinen 9A:n akku on geeliakku, ei mahdu. Normi lyijyakku mahtuu, kuin isä äitiin eli pysyisi varmaan paikallaan ilman sitä kumiremmiäkin vaikka ajaisi kolmenvoltin kautta ympäri. Kapeampi tuntuu olevan sivusuunnassa, kuin vakioakku. Tehoa on 9A, joten ei yllä ihan samaan kuin vakio, mutta kesä näyttää että onko tällä mitään eroa.

    Jaksoi vielä ihan kaupan latauksella lähteä pyörittämään 1,5 vuoden seisonnan jälkeen.

    Uskomaton peli tuo fazu, samat bensat sisällä ja kaikki. Pari startin pyöräytystä ja Brppm Brroomm *

    Mitat (p x l x k): 150 x 85 x 115 mm

    Tuotenro 80256, hintaa 20,90e!!



  25. #1945
    Osaakohan joku kylmiltään heittää missä vika kun kellonaika ei säily kun virrat kääntää poies? Olis myös tarkotus vaihtaa taakse minivilkut ja tota roiskelapiota vähän modailla. Olisko antaa vinkkejä moiseen miten kannattaa tehdä ja mitä kannattaa ottaa huomioon? Varmaankin aika moni asian ite tehnyt, niin sattukohan kukaan dokumentoimaan projektia?
  26. #1946
    Kylähullu marko.fzs:n avatar
    Moderaattori
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jan 2010
    Paimio
    MotOrg ry jäsen
    ^Aloittaisin vian etsinnän tankin alta. Siellä on virtalukon liittimet putsaa ne kunnolla ja kokeile auttoiko.
    Elämä on onneksi mutkikasta
  27. #1947
    Moi vaan kaikille

    Tuli tosiaan hommattua tuollainen noin 33 000 ajettu fzs 1000 vm2001 entisen fzs 600 tilalle.

    Nyt kun vihdoin pääsin sillä ajelemaan niin ihmetyttää ala kierroksilla kun pyörä täristää/kolisee, mutta heti kun kierrokset nousee loppuu kolinat kun seinään. Myöskin jos luistattaa kytkintä esim liikkeelle lähtiessä niin kolinaa ei kuulu.

    Osaisko joku kertoa onko tämä normaalia ?
    yamaha fzs 600 03, yamaha fzs 1000 01
  28. #1948
    Lainaa (yamahafzs600 @ Huhti. 13 2011,14:52) kirjoitti
    ala kierroksilla kun pyörä täristää/kolisee, mutta heti kun kierrokset nousee loppuu kolinat kun seinään. Myöskin jos luistattaa kytkintä esim liikkeelle lähtiessä niin kolinaa ei kuulu.

    Osaisko joku kertoa onko tämä normaalia ?
    Ei oo normaalia. Aloittaisin tarkistamisen tulpista, josko alakierroksilla yks pytty on himmeenä.

    Pyörä on ihan vääntävä, eli mitään tollasta ongelmaa ja ääntä ei kuulu vakio-ominaisuuksiin.
    ... jotain piti muistaa
  29. #1949
    Lainaa (seku @ Huhti. 13 2011,15:25) kirjoitti
    Ei oo normaalia. Aloittaisin tarkistamisen tulpista, josko alakierroksilla yks pytty on himmeenä.

    Pyörä on ihan vääntävä, eli mitään tollasta ongelmaa ja ääntä ei kuulu vakio-ominaisuuksiin.
    Moi

    Vein pyörän eilen takaisin yamaha centteriin ja nyt tuli textari, että venttiilit on säädettävä ja kaasari putsattava menee ensi viikkoon. Eli on siinä ollut jotain pahasti pielessä, kun venttiilitkin pitää säätää. No pää asia että vika ei ollut omassa päässä * vaan pyörässä.
    yamaha fzs 600 03, yamaha fzs 1000 01
  30.  
  31. #1950
    Lainaa (marko.fzs @ Huhti. 12 2011,20:20) kirjoitti
    ^Aloittaisin vian etsinnän tankin alta. Siellä on virtalukon liittimet putsaa ne kunnolla ja kokeile auttoiko.
    Putsasin kaikki liittimet mitä nyt tankin alta satuin löytämään ja minne sormeni sain mahtumaan, eikä jeesannut. Mistä tiedän varmasti, mikä on virtalukon liitin? Kaikki kuitenkin näin silmämääräsesti ja käsikopelolla vaikutti olevan OK. Mistäs muusta tuo voisi johtua?
Sivu: 65 / 90:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 1555636465666775 ... ViimeinenViimeinen