Ymmärtääkseni valonappi on poistunut 2003 mallista lukien, eli 01 ja 02 mallisista sellainen vielä löytyy. Ja orkkisakun kanssa olen tapellut minäkin useamman kesän, mutta pirulainen ei suostu kuolemaan kokonaan, kun C-TEK hakkaa sen aina iskuun ja pitää virtaset taas seisottaakkin.
Honda XL600V Transalp -88 > Yamaha XTZ750 Super Tenere -89 > Kawasaki ZX-10 -88 > Honda VTR1000F -97 > Yamaha FZS1000 -03 > Yamaha FZS1000 -04 & Aprilia RSV Mille -03
Myynnissä FZS1000 koiranluita -5mm, Rizomat, Autocom Super Pro Avi
Vie marmoritiskille huollettavaksi, pääsee helpoimmalla(säätäjä @ Maalis. 05 2009,22:50) kirjoitti
Hintaa 70e.
Build a man a fire and he will be warm for a night. Set a man on fire and he will be warm for the rest of his life.
// R1 -08
Ostin täältä palstalta joltain akun 50€ jo. Ja pyöräkin on jo myyty...(jj.lehtio @ Maalis. 06 2009,08:52) kirjoitti
PV50, KMX125, CB350, 2xGPZ500R, ZR1100 Zephyr, FZR1000, FZS1000, ZX-10R, 2x ZXR750, R1100S -> Fz1
Varmaan joo, mutta mulle kun on tämä ropaaminen puolet harrastuksesta.(tidnab @ Maalis. 06 2009,13:24) kirjoitti
<p>oli miten oli, mutta näin on</p>
Onhan siinä vaihtoehto, että jollain imurilla vetää ylhäältä vanhat öljyt pois jos ei sitä proppua löydy. Näin olen joidenkin kuullut pelaavan kun haluavat vuosittain vaihtaa keulaöljyjä.(säätäjä @ Maalis. 09 2009,12:00) kirjoitti
Itsellä hiukkasen toinen tiiviste vuotaa, niin saa mennä suoraan kyllä huoltoon tehtäväksi operaatioksi. Siitä tulikin mieleen, että kai pitäisi kohta alkaa kysellä onkohan noita varaosia edes Euroopassa. Muutenhan se Japanin poika pistää taas tehdaslinjan käyntiin ja tehdään pohjolan oloihin keulatiivisteet. Ainakin toimitusaika välillä viittaa tällaiseen toimintaan.
Iso lääkeruisku vaan käteen tarpeeks pitkällä letkulla ja sillä imee ne pois. Ei sitä nyt niin paljon siellä kuitenkaan ole.(ss454 @ Maalis. 11 2009,07:00) kirjoitti
![]()
Kyllä on taas osilla hintaa... Nimittäin kun noita uusia EXUP vaijereita olis pitäny Yammuun laitella. Yli 200 eskoa prkl. uudet!!! *
Pitäköön lelunsa, tilasin sitte purkaamolta saman vuosimallin (2003) R1.sen vaijerit. Nyt olen ite kuitenkin taas merillä, joten ei hajuukaan mahtaako ne mennä tohon Fasuun?
Jos eivät mene, niin oliskos täällä kellään noita EXUP vaijereita ylimääräsinä nurkissa pyörimässä? *
Taikka toisena vaihtoehtona olis koko EXUP:in poistaminen ja sen kollektoriin jäävän aukon "tulppaaminen" asiansa ajavalla plootulla. Onkos joku tämän toteuttanut? Tiedän että ihmiset kyllä jumittavat tuota venaa auki asentoon, mut onko se sit sama vaan vetää koko hoito pois sieltä "ahdistamasta"?
It´s better to die on your feet than live on your knees...
Löytyy orkkisetukäyrästö josta tuo Exup poistettu. Samaten myös tuo vaijeristo. Pistä vaikka yv:tä mitä tarjoat ja kumpi kiinnostaa, niin eiköhän jonkunlaiset kaupat saada tehtyä.(Yamaha1 @ Maalis. 19 2009,15:23) kirjoitti
Oliko sulla aikanaan slipari ja sit hommasit jälkikäteen alkukäyrästön?
<p>oli miten oli, mutta näin on</p>
APUA
Pitäs kausi alottaa ja fasukka temppuilee. Ei lähe käyntiin. Kun yrittää startata, kuuluu penkin alta joku rätinä ja mittaristossa herjaa näyttää 9000 eli moottorin katkaisukytkin? Virtaa piisaa kyllä.
Itellä herjaili samaan tyyliin pari vuotta sitten, en tosin muista kierroksia mutta sama rutina penkin alta kuului. Syynä oli liian kuollut akku, jonka olin unohtanut kiinni koko talveksi. Uudella akulla lähti kerrasta käyntiin.
-nomen est omen-
Ei siellä penkin alla mikään muu voi niin kamalaa meteliä pitääkään kun akku, vaihtoon vaan ja on kumma jollei lähe käyntiin =)
Ilman pyörää mutta kuinka kauan.
Joo näin on tullut tehtyä. Väliputki orkkiksesta sliparille jäi sitten tuossa kohtaa ylimääräiseksi. Ja tietenkin koko orkkisputkisto.(säätäjä @ Maalis. 19 2009,22:09) kirjoitti
Viitaten aikaisempaan noitumiseeni noitten EXUP vaijereiden kanssa...
Lähettivät purkaamolta sitten kyllä ne R1.sen vaijerit, jotka oli myös melkeen poikki. Ihme luupäitä, mitä hemmetiä mä rikkinäisillä vaijereilla teen, olkoonkin purkaamolta...
Noh, onneksi kuitenkin ORG auttaa... ja täältä löytyi jo sopivat vermeet. Miksi en heti älynnyt tänne tulla ongelmineni? Yleensä täältä on aina apua saanut, ja niin nytkin!![]()
It´s better to die on your feet than live on your knees...
Akku on hyvä diagnoosi, mutta kyllä siellä "penkin alla" on myös bensapumppu, joka myös äänteleepi noin ja on fasun heikko kohta.(Muikku @ Maalis. 20 2009,14:49) kirjoitti
... jotain piti muistaa
Akkupa tuo, latasin muutamia tunteja ja laakista käymään. Tuskin tuo rutina akusta tullut vaan jostain releestä. Ei jammu pettänytkään *![]()
Eiku vaan meinasin, että onko joku saanu onnistuneesti sliparista --> kokoputkiston.(ss454 @ Maalis. 20 2009,17:28) kirjoitti
Kun itellä on jo ostettaessa ollu slipari niin saisko siitä kokoputken ostamalla alkukäyrästön? akra siis kyseessä.
<p>oli miten oli, mutta näin on</p>
Akran väliputki orkkisputkesta->vaimentimeen on erilainen kuin väliputki Akran alkukäyrästöstä-> vaimentimeen. Molemmat putket kun oli käsissä niin tuli verrattua, mutta en ottanut kuvia ja tarkkoja mittoja eli muutosten määrää vaikea arvioida näin jälkikäteen. Ei tuo väliputki kuitenkaan tuossa konkurssissa se kallein osa ole.(säätäjä @ Maalis. 21 2009,23:50) kirjoitti
Muistaaks kukaan äkkisiltään Fasun tangon halkasijaa onks 22mm,meinasin hommata kahvalämppärit.
lämppäri mainos
KTM 1290 Adv.S -23,KTM 690,Duke-12,Suzuki VL 1500-02 KTM Duke 1290 GT-23 Triumph Rocket GT-20,Suzuki M1800R-10,Yamaha XV 1900 Midnight Star.Yamaha XV 1600.Intruder VS 1400.KTM690SMR.Yamaha FZ1-S.Kawasaki Z1000.KTM950Supermoto, KTM690E.
Tanko on sen ihan normaali 22mm. On muuten hyvät lämppärit, itellä oli samanlaiset fasussa.
-nomen est omen-
Ok,kiitos oliks helpot asentaa?(Kriisi @ Maalis. 23 2009,13:35) kirjoitti
KTM 1290 Adv.S -23,KTM 690,Duke-12,Suzuki VL 1500-02 KTM Duke 1290 GT-23 Triumph Rocket GT-20,Suzuki M1800R-10,Yamaha XV 1900 Midnight Star.Yamaha XV 1600.Intruder VS 1400.KTM690SMR.Yamaha FZ1-S.Kawasaki Z1000.KTM950Supermoto, KTM690E.
Oli helppo asentaa, jopa tämmöiseltä kädeltä kun minä *(Huntter @ Maalis. 23 2009,13:38) kirjoitti
.
Nyt kun sais mopon vielä käyntiin talven jäljiltä,niin näkis että toimiikone.
Hintaa paketilla oli 65€ ,ei mielestäni paha kun kaikki nippelit oli helposti asennettavissa,nippusiteet olivat vaan ihan paskoja poikkesivat kun niitä vähän kiristi.
KTM 1290 Adv.S -23,KTM 690,Duke-12,Suzuki VL 1500-02 KTM Duke 1290 GT-23 Triumph Rocket GT-20,Suzuki M1800R-10,Yamaha XV 1900 Midnight Star.Yamaha XV 1600.Intruder VS 1400.KTM690SMR.Yamaha FZ1-S.Kawasaki Z1000.KTM950Supermoto, KTM690E.
Vielä olis koiranluita -5mm tarjolla, parempia kuin tehtaan omat. Järkevien tarjousten perusteella YV: kautta.
<p>oli miten oli, mutta näin on</p>
NONNI!! Päivitetty on kusiaisfasu litraseen...Onneks olkoon mulle!
Kertokaas onko jotain hyviä fixausvinkkejä siihen kuution sorakauhaan(takalokari/rek.teline) On niin karun näköinen hässäkkä.Sitte toinen kymysys.Entinen omistaja kaljaspäissään(toivottavasti) oli teipannut tankin ja jakkaran välin jeesusteipillä!
Onko kellään hangannut penkin kärki tankkiin jotain jälkiä, vai onko tässä kyseessä hätävarjelun liioittelu??
Pienet sille!!!
FZS 1000
Nonih, ONNEKSI OLKOON! Hyvään pyörään päädyit. Huolettomia kilsoja varmasti edessä sekä munaa halutessasi kyykyttää kaikki samaa tyylisuuntaa edustavat kilpasiskot / veljet. *(Ibrahim @ Maalis. 27 2009,10:24) kirjoitti
Ota se rekkari hiiteen ensiksi ja sitten kattelet miten ylhäältä voit sen muovin vielä rautasahalla pätkästä, niin että kilven saa vielä sinne taustalevyineen kiinni. Itse otin aikoinaan ne originaalivilkut veks kanssa ja laittelin pienemmät tilalle. Pystyi sahaamaan sieltä vilkun kohdiltakin paljon sitä muovia veks. Todella siistin siitä saa kun ensin kattoo ja miettii miten sahaa ja sit antaa mennä. Näin jälkeenpäin ajateltuna, undertrayn hankkiminen on ihan turhaa kun sen alkuperäisen hyvin vaan sahaa.
Ja omassa, nyttemmin kauniimman osapuolen Fazussa ei se penkki kyllä tankkiin ota kiinni. Kyllähän porukka muovittaakin noita tankkejaan naarmujen pelossa... ja mitä muuta... *Joten ota veks vaan ne jeesusteipit sieltä ja tilaa kunnollinen tankinsuoja siihen ette takin vetoketju naarmuta jne.
Onnellisia kilsoja! *![]()
It´s better to die on your feet than live on your knees...
Joo jotain sahamodia vähän visioinkin jo. Tarttee ottaa lomaa että saa ne ..tun teipit siittä tankista irti. Pääsis jo kurvailemaan!!
![]()
Pienet sille!!!
FZS 1000
Laita bensaa sukkaan ja sukka siihen teipin päälle liottamaan liimaa. <- Äijäohje(Ibrahim @ Maalis. 27 2009,12:15) kirjoitti
Ota rasvaa=lue voita ja sillä hankaat irrotettavaa kohdetta. <-Naisten neuvo
Voi k**vän k**pä, fazu otti yhteen soratien kanssa jostain 30-40km/h.![]()
Tankki ja takakate uusiksi, eniten pelottaa nuo muutamat syvät naarmut rungon alaosassa ja takahaarukassa. Nyt juuri kun kevät kunnolla tulee niin fazu rikki tallissa. Miten helposti tollaset menee lunariin, varsinkin kun rungossa ja takahaarukassa muutamia syviä naarmuja. Harmittaa vaan jos alkavat korjaamaan niin kestää helvetin pitkään ennenkuin saa pajalta takasin. *
Osaako joku sanoa minkä hintasia esim. tankki tai takakate ovat?
Mitä jos tämän jättäisi tyhjäksi
hiphei meen hakeen
fasun klo.12 ja korkkaan kauden 2009.. en meinaa pysyä nahoissani
![]()
Honda 1000XL -09
Tankki on sairaan kallis. Muistaakseni tonnin. Lunastus voi olla lähellä kuvauksen perusteella.(Ressa @ Maalis. 29 2009,23:46) kirjoitti