Sivu: 54 / 90:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 444525354555664 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1591:stä 1620:een 2696:sta
  1. #1591
    Lainaa (Jalase @ Tammi. 06 2009,11:03) kirjoitti
    Löytyiskö joiltain hyllystä toimivaa FZS:n akkua? Tyyppi on GT14B-4. Tarvittis uus laittaa, mut tuntuu olevan sikakalliita...
    moros.stormilla ei niin paha hinta 89 eukkoo.

    http://www.storm-motor.fi/shop....age=180

    Fzs 1000
  2. #1592
    Lainaa (Jalase @ Tammi. 06 2009,11:01) kirjoitti
    Lainaa (eimo @ Maalis. 05 2008,17:32) kirjoitti
    Lainaa (ss454 @ Maalis. 05 2008,07:39) kirjoitti
    Lainaa (Inkku @ Maalis. 04 2008,19:26) kirjoitti
    Lainaa (eimo @ Maalis. 04 2008,18:52) kirjoitti
    Lainaa (Inkku @ Maalis. 04 2008,17:32) kirjoitti
    Et oo eimo aatellu jostain laakerifirmasta käydä kysäsees niit laakereita?

    Vois olla hiukka halavempia kuin orkkikset..
    Olen kyllä, vakio laakerit 1mm isoja tai pieniä. IKO on alkuperäinen ja niitä ei kukaan muu tee. Siinä on kolmea erikokoista laakeria. Ulkomailta sais ne, minimi tilauserä 50kpl / koko. Tosin hinta niin halpa että Yamahalta 2 sarjaa kun ostat, saat ulkomailta 8 sarjaa.
    Jatkan metsästystä, kyllä ne jostain edukkaammin saa. Periaatteestakaan en Keskolta niitä osta, kun katteet tommosia aivan samasta osasta.
    Jos ei muuten, niin avarrutan laakeripesät 1mm, rupes löytyy sen jälkeen.
    Tarvittaessa voin lähteä esim.kimppatilaukseen mukaan..jos nuo nyt mulla on finito...ja jos jostain edukkaasti löydät.
    Ennenkuin tässä itsekin alkaa taas ottaa paniikkia, niin pari kysymystä pitää tyhmänä esittää. Onko noiden laakereiden tyyppi nroa tai tarkkaa kokoa Eimolla tai muilla tiedossa? Se helpottaa samantien metsästystä. Sitten tuo määrä, mistä aiemmin ollut 8kpl. En tuosta hajoituskuvasta löydä kyllä suurennuslasillakaan kuin 2 laakeria. Eli ihmettelen mihin ne loput 6 kpl tulee vai eikö muilla olekaan käytetty "spaceria" ja homma ratkaistu lyömällä riittävästi laakereita paikalleen.
    Moi.
    Ei tämän viestin tarkoituksena ollut mitään paniikkia kylvää, uteliaisuuttani kyselin onko tyyppivika vai onko aiheuttaja oma ranne. Mutta asiaan, svingin laakerit 2kpl tyyppi TA2525Z (25x33x25), sitten se rungon-jousen-svingin välinen linkku, joku tietää sen oikean nimenkin * , siinä on laakerit TA1720Z (17x24x20) 2kpl ja TA1715Z (17x24x15) 4kpl sekä akselitiivisteet 17x24x3 16kpl. Mitat siis sisä x ulko x leveys.
    Valmistaja näille laakereille IKO.
    Helposti löydettäviä laakereita esim. 17x25x15 tai 16x24x15 jne. aina millin "vitullaa"
    Mistäs lopulta löysit nämä laakerit??
    Laakerikaupasta, ostin 1mm isommat ulkohalkaisijaltaan. Ovatten kunnolliset SKF teollisuuslaakerit, joten ikinä en niitä enää vaihda.
    Noi alkuperäiset on semmoset peltikuorineulalaakerit, jotka käy hyvin vaikka mikroaaltouunin lautasen laakeriksi.
    Koneistuksen hinta haarukalle ja kolmiopalalle oli 2xsivasrekalia.
    Miinus on että aestusajat koneistuksessa aika pitkiä, mutta suhteita kannattaa käyttää, jos suinkin semmoisia löytyy.
    Minulla työn puolesta löytyy hyvät suhteet koneistamoihin, paremmat kuin omaan emäntään, mutta suosittelisin käyttämään paikallisia AMK:n palveluja. Oppilastyönä tekevät mielellään vaik mitä, opettajat valvovat työtä (tekevät itse) ja ovat vastuussa (ostavat uuden kun menee vituiks).

    Ja mikä parasta, ajellessa ei tuu mieleenkään, kestääkö ne peltirillukat, vaan kestääkö kumit
    FZS1000 -03, Hayabusa -06
  3. #1593
    Svingin laakeroinnin päädyin vaihtamaan syksyllä ajokauden päätteeksi minäkin, kun löysin parin millin sivuttaisklapin svingistä muistaakseni jarrulevyn puolelta. Samaan millin kusetukseen myös törmäsin, mutta löytyivät oikeat kun kirjaa aikamme tavattiin.

    Päädyin sillä tavalla vähän outoon ratkaisuun, että vastaava laakeri SKF NK 25/20 olisi ollut melko täsmälleen saman pituisilla pinnoilla kun tuo Nipponin 25 syvä peltirulla. No mittasin että pesä oli valmiiksi 35 milliä syvä ja tangossa 30, joten päädyin 2x NK 25/16 laakereihin, sain n. 1,5 kertaisen kantopinta-alan alkuperäiseen verrattuna ja rutkasti lisää jäykkyyttä. Siitä svingistä tuli kerralla ikuinen, eikä koneistusta tarvittu. *


    Vasemmalla uusi, oikealla vanha.


    Vasemmalla uusi asetelma, oikealla vanha.



    Honda XL600V Transalp -88 > Yamaha XTZ750 Super Tenere -89 > Kawasaki ZX-10 -88 > Honda VTR1000F -97 > Yamaha FZS1000 -03 > Yamaha FZS1000 -04 & Aprilia RSV Mille -03
    Myynnissä FZS1000 koiranluita -5mm, Rizomat, Autocom Super Pro Avi
  4. #1594
    Lainaa (maantiesika @ Tammi. 21 2009,19:20) kirjoitti
    Svingin laakeroinnin päädyin vaihtamaan syksyllä ajokauden päätteeksi minäkin, kun löysin parin millin sivuttaisklapin svingistä muistaakseni jarrulevyn puolelta. Samaan millin kusetukseen myös törmäsin, mutta löytyivät oikeat kun kirjaa aikamme tavattiin.

    Päädyin sillä tavalla vähän outoon ratkaisuun, että vastaava laakeri SKF NK 25/20 olisi ollut melko täsmälleen saman pituisilla pinnoilla kun tuo Nipponin 25 syvä peltirulla. No mittasin että pesä oli valmiiksi 35 milliä syvä ja tangossa 30, joten päädyin 2x NK 25/16 laakereihin, sain n. 1,5 kertaisen kantopinta-alan alkuperäiseen verrattuna ja rutkasti lisää jäykkyyttä. Siitä svingistä tuli kerralla ikuinen, eikä koneistusta tarvittu. *
    Tämähän oli pirun hieno keksintö.
  5. #1595
    Lainaa (maantiesika @ Tammi. 21 2009,19:20) kirjoitti
    Svingin laakeroinnin päädyin vaihtamaan syksyllä ajokauden päätteeksi minäkin, kun löysin parin millin sivuttaisklapin svingistä muistaakseni jarrulevyn puolelta. Samaan millin kusetukseen myös törmäsin, mutta löytyivät oikeat kun kirjaa aikamme tavattiin.

    Päädyin sillä tavalla vähän outoon ratkaisuun, että vastaava laakeri SKF NK 25/20 olisi ollut melko täsmälleen saman pituisilla pinnoilla kun tuo Nipponin 25 syvä peltirulla. No mittasin että pesä oli valmiiksi 35 milliä syvä ja tangossa 30, joten päädyin 2x NK 25/16 laakereihin, sain n. 1,5 kertaisen kantopinta-alan alkuperäiseen verrattuna ja rutkasti lisää jäykkyyttä. Siitä svingistä tuli kerralla ikuinen, eikä koneistusta tarvittu. *


    Vasemmalla uusi, oikealla vanha.


    Vasemmalla uusi asetelma, oikealla vanha.
    Juu näin minäkin tein, laakerit tuplana, just nuo NK25/16.
    Ei tarvinut koneistaa.
    Ne linkkuun liittyvät laakeripesät taas koneistettiin 1mm suuremmaksi
    FZS1000 -03, Hayabusa -06
  6. #1596
    Mitä muita vaihtoehtoja on undertrayksi kuin Ermax tai Pyramid? Noissa näytti olevan jotkut vilkut kyljissä kiinni. Pitäisi saada semmoinen missä vilkunpaikkoja ei olisi, vilkut tulisi omatekoiseen rekkaritelineeseen kiinni.
    Ja voisin jonkin undertrayn ostaa jos joku semmoista tarjoaa, vielä buenompi jos olisi valmiina metallinharmaaksi maalattu.
    Build a man a fire and he will be warm for a night. Set a man on fire and he will be warm for the rest of his life.
    // R1 -08
  7. #1597
    Tervehdys ! Keväällä pitäis laittaa fasuun uutta takasta alle ja mielessä on Metzeler Roadtec Z6 Interact. Mutta nyt heräs kysymys että, pitäskö olla normi Z6 Interact vai Z6 Interact *C*.
    Olenko ymmärtänyt oikein että, tuo *C* on rungoltaan vahvistettu vai onko sillä joku muu merkitys ?
    Honda CBF600S '06 -> Yamaha FZS-1000 '04 -> Suzuki GSX1300R Hayabusa '12
  8. #1598
    ^ Olen ymmärtänyt että C on vahvistettu rengas, ja että hoikka peli Fasu ei sellaista juurikaan tarvitse. Palaa se kuitenkin ihan samalla tavalla keskeltä kankaille viimeistään 8tkm kohdalla

    Sitten ilmoitusluontoista asiaa:

    Mulla on erittäin rajattu erä miinus viisi millimetrisiä koiranluita omistajaa vailla. Sanomalla hep ja kurkkaamalla oheiseen ketjuun setin voipi saada omakseen:

    http://www.moottoripyora.org/cgi-bin....1;&#top





    Honda XL600V Transalp -88 > Yamaha XTZ750 Super Tenere -89 > Kawasaki ZX-10 -88 > Honda VTR1000F -97 > Yamaha FZS1000 -03 > Yamaha FZS1000 -04 & Aprilia RSV Mille -03
    Myynnissä FZS1000 koiranluita -5mm, Rizomat, Autocom Super Pro Avi
  9. #1599
    Lainaa (tidnab @ Tammi. 28 2009,12:12) kirjoitti
    Mitä muita vaihtoehtoja on undertrayksi kuin Ermax tai Pyramid? Noissa näytti olevan jotkut vilkut kyljissä kiinni. Pitäisi saada semmoinen missä vilkunpaikkoja ei olisi, vilkut tulisi omatekoiseen rekkaritelineeseen kiinni.
    Ja voisin jonkin undertrayn ostaa jos joku semmoista tarjoaa, vielä buenompi jos olisi valmiina metallinharmaaksi maalattu.
    Niissä saattaa sitten olla oma sovittamisensa, allekirjottaneella circui ja omasta mielestä täys p*ska, kaverilla rytkösessä joku mallia en muista nimeä saksalainen, sekin on samaa kuralaatua. Muutenhan ne on ihan jees, mutta ei modaamatta istu kunnolla. Tässä meinattiin pistää molemmat palasiksi ja kuiduttaa ne mieleiseksi.

    Jos kuulet jostain, että menee heittämällä paikalleen, osta se

    <p>oli miten oli, mutta näin on</p>
  10. #1600
    Lainaa (säätäjä @ Helmi. 04 2009,21:38) kirjoitti
    Lainaa (tidnab @ Tammi. 28 2009,12:12) kirjoitti
    Mitä muita vaihtoehtoja on undertrayksi kuin Ermax tai Pyramid? Noissa näytti olevan jotkut vilkut kyljissä kiinni. Pitäisi saada semmoinen missä vilkunpaikkoja ei olisi, vilkut tulisi omatekoiseen rekkaritelineeseen kiinni.
    Ja voisin jonkin undertrayn ostaa jos joku semmoista tarjoaa, vielä buenompi jos olisi valmiina metallinharmaaksi maalattu.
    Niissä saattaa sitten olla oma sovittamisensa, allekirjottaneella circui ja omasta mielestä täys p*ska, kaverilla rytkösessä joku mallia en muista nimeä saksalainen, sekin on samaa kuralaatua. Muutenhan ne on ihan jees, mutta ei modaamatta istu kunnolla. Tässä meinattiin pistää molemmat palasiksi ja kuiduttaa ne mieleiseksi.

    Jos kuulet jostain, että menee heittämällä paikalleen, osta se

    Juu, kyllä näin on nuitten muovien kanssa. Se on sama mistä tilaa ja vaikka on kuinka "mallikohtasta tavaraa" ni v*tuiks menee kun otat paketista ja alat naama keksillä muka "heittämään" paikalleen...
    It´s better to die on your feet than live on your knees...
  11. #1601
    Juu, tuli sama ilmiö huomattua omalla kohalla.Ostin ermaxin muovinpalan ja suupielet korvis alettiin velipojan kans asentaan... Lopputulos oli että raiskattiin alkuperäinen takalärpykkä ja heitettiin ermax * * * hyllylle.
    H-D XL 1200 Nightster
  12. #1602
    Tuli sit heitettyä katepeilit pois. Tilalle tuli tankopeilit, etukatteen reiät umpeen ja nyt sitte on maalattavana. Punaisten vilkkujen ja takavalon tilalle kirkkaat www.whitelights.de :stä. On ainakin kirkkaammat kuin vakiot.

    Niksi-Pirkka: jos vaihdatte takavaloa, niin eka pitää ottaa pois takamatkustajan kahvat. Sit pääsee reikien kautta painamaan muoviset verhoiluniitit irti mitkä pitävät lokaria ja takakatetta toisissaan kiinni. Kuulostaa silti helpommalta kuin on.. ennenkuin tuon hokasin tuli jo otettua akkua yms pois et saa takamuovit edestä pois :|

    Tuli sit jätettyä undertray ostoslistalta jos kerran noin vaikeeta on sopivaa löytää. Kattelin alkuperäistä lokaria, et saako siitä tosissaan siistin näköisen leikkelemällä, joten omituisesti muotoiltu loppupää?

    Nii se vielä et laittakaahan omista fasuista kuvia tänne, sais inspiraatioita :P



    Build a man a fire and he will be warm for a night. Set a man on fire and he will be warm for the rest of his life.
    // R1 -08
  13. #1603
    Tässä mun entinen Yammu nykyisessä kuosissaan kauniimman osapuolen ohjastamana. Laittelee oman näkösekseen pikkuhiljaa. Valkovärin saa seuraavaksi pintaan jahka vaan saadaan osat maalarille.

    Yamahan omaa tossa on:
    - Bellypan
    - Kaatumatatit

    Muuta sälää sitten mm:
    - Dragbar tanko
    - Undertray (pyramid plastics)
    - Hugger (en muista mikä merkki)
    - Carbon look etulokarin jatke
    - MRA Savu tuplakupla *, matkoille Kapan spoilerimalli
    - Minivilkut
    - Oxfordin kahvalämppärit
    - Ixilin Xtreme slipari
    - BMC vaparifilsu
    - Sähkön siniset moottorinpultit
    - Teippailuja siellä täällä, näkyvimpänä tuo pohjalainensalmiakkikuosi.
    - Jäähdyttimen suojat maalattu mattamustaksi
    - Bellypan maalattu uusiksi korjauksen jälkeen, lisätty YAMAHA teksti sinne molemmille sivuille.







    It´s better to die on your feet than live on your knees...
  14. #1604
    Lainaa (tidnab @ Helmi. 10 2009,16:46) kirjoitti
    Niksi-Pirkka: jos vaihdatte takavaloa, niin eka pitää ottaa pois takamatkustajan kahvat. Sit pääsee reikien kautta painamaan muoviset verhoiluniitit irti mitkä pitävät lokaria ja takakatetta toisissaan kiinni. Kuulostaa silti helpommalta kuin on.. ennenkuin tuon hokasin tuli jo otettua akkua yms pois et saa takamuovit edestä pois :|
    Niksipirkka2:

    painaa ulkopuolelta niiden muoviniittien keskiön sisään, niin lähtevät irti kuin itsestään *
    04 Buell xb12s

  15. #1605
    Lainaa (Inkku @ Helmi. 10 2009,22:44) kirjoitti
    Lainaa (tidnab @ Helmi. 10 2009,16:46) kirjoitti
    Niksi-Pirkka: jos vaihdatte takavaloa, niin eka pitää ottaa pois takamatkustajan kahvat. Sit pääsee reikien kautta painamaan muoviset verhoiluniitit irti mitkä pitävät lokaria ja takakatetta toisissaan kiinni. Kuulostaa silti helpommalta kuin on.. ennenkuin tuon hokasin tuli jo otettua akkua yms pois et saa takamuovit edestä pois :|
    Niksipirkka2:

    painaa ulkopuolelta niiden muoviniittien keskiön sisään, niin lähtevät irti kuin itsestään *
    Muahhahah, ei hemmetti jos ne perkeleet tosiaan vielä tollein saa ehjänä irti Ei noita yleensä ole läpi voinut painaa. Nooh, olihan toi vaikeampi ja aikaa viemämpi tehdä tollein pidemmän kaavan kautta varsinkin kun "lämpöä" oli -8C
    Build a man a fire and he will be warm for a night. Set a man on fire and he will be warm for the rest of his life.
    // R1 -08
  16. #1606
    Lainaa (tidnab @ Helmi. 11 2009,06:27) kirjoitti
    Lainaa (Inkku @ Helmi. 10 2009,22:44) kirjoitti
    Lainaa (tidnab @ Helmi. 10 2009,16:46) kirjoitti
    Niksi-Pirkka: jos vaihdatte takavaloa, niin eka pitää ottaa pois takamatkustajan kahvat. Sit pääsee reikien kautta painamaan muoviset verhoiluniitit irti mitkä pitävät lokaria ja takakatetta toisissaan kiinni. Kuulostaa silti helpommalta kuin on.. ennenkuin tuon hokasin tuli jo otettua akkua yms pois et saa takamuovit edestä pois :|
    Niksipirkka2:

    painaa ulkopuolelta niiden muoviniittien keskiön sisään, niin lähtevät irti kuin itsestään *
    Muahhahah, ei hemmetti jos ne perkeleet tosiaan vielä tollein saa ehjänä irti Ei noita yleensä ole läpi voinut painaa. Nooh, olihan toi vaikeampi ja aikaa viemämpi tehdä tollein pidemmän kaavan kautta varsinkin kun "lämpöä" oli -8C *
    Mielenkiintoista, että huolto-oppaassa ei tuosta takavalojen polttimonvaihdosta ole minkäänlaista ohjetta. Vielä jenkkiversio mitä tarkistin, niin siihen kuvittelisi joka himpatun ihmettelyn olevan kirjattu. Luultavasti tarkoitettu pyörät hylättäviksi siinä vaiheessa kun valot sammuu.
  17. #1607
    Vaihdettu siis vilkkujen lasit kirkkaisiin keltaisista ja takavalo kokonaisuudessaan kirkkaaseen punaisesta? Kirjoitusvirheistä huolimatta tuli varmaan selväksi jo aiemmin
    Build a man a fire and he will be warm for a night. Set a man on fire and he will be warm for the rest of his life.
    // R1 -08
  18. #1608
    Oottekos hokannut sen, että takalamppuja saa taakseppäin ottamalla siitä lampusta irti sen kehysmuovin ja ruuvaamalla sen lampun sit siihen töröttävään lattaan + rikkoja maun mukaan. En tosin tiedä toimiiko orkkis undertrayn kanssa.

    Koen sen coolimmaksi näin
    <p>oli miten oli, mutta näin on</p>
  19. #1609
    Sopiiko -98 R1:sen magneeton koppa -01 fazuun?
  20. #1610
    Tarkistelin eilen Yammusta tuon EXUP systeemin, eli purin osiin ja putsasin jne. 45 000 km takana ja koko hoito oli toiminnaltaan todella herkkä vielä, eikä juuri paskaakaan missään.

    Ainoa minkä huomasin kun irroittelin ne vaijerin päät alaosastaan, että toinen vaijeri oli kulunut puoliksi poikki. Tätä ei olisi huomannut jos eli olisi irroittanut vaijereita siitä "mötikästä" missä ne on kiinni... Nyt siis vain uudet vaijerit tilaukseen paikalleen, ja Yammu on kevääseen valmis. Suosittelen siis muillekkin tuon systeemin tsekkausta läpikotaisin...

    Tuota on kyllä ihan merkkihuollossa huollettu, mutta ei ne vissiin noin tarkkaan noita systeemejä kattele. Kuhan ei anna virhekoodia niin se on bueno vissiin? Ja mukavahan se on itekkin vähän remppailla, pysyy se tatsi pyörään...
    It´s better to die on your feet than live on your knees...
  21. #1611
    Lainaa (kaisla @ Helmi. 13 2009,00:45) kirjoitti
    Sopiiko -98 R1:sen magneeton koppa -01 fazuun? *
    Vastaan itselleni eli sopiihan se, ulkonäkö erilainen. Onko tolla koneen harmaalla mitään värikoodia tiedossa kun R1 koppa on musta? *
  22. #1612
    Meikä kun on nyt innostunut myymään tuota mun pyörää, niin oiskohan fasumiehillä/-naisilla kiinnostusta päästä käsiksi tuohon Yoshimura Tri-oval Carbon-slipariin? Uutena tunnetusti helvetin kallis, mutta hemmetin hieno ja äänikin on upea. Lisäksi tommonen hiilarislipari ei pahemmin kuumene ajossa, niin voi nakkikiparilla hivellä tupakkatauolla ;)

    Lisäraha pyöränvaihtoon ei olisi pahasta, joten kiinnostaako?

    edit: Putkenmyyntilinkkiä
    Pyöränmyyntilinkkiä



    Ulpe - Brewed with Perkele since 1979
    Kawasaki Z750 2004
    Yamaha FZS1000 2005
    KTM 690SM 2008 + Yamaha FZX750 1987
  23. #1613
    Lainaa (Ulpe @ Maalis. 03 2009,13:36) kirjoitti
    Meikä kun on nyt innostunut myymään tuota mun pyörää
    Mielenkiinnosta kysyn, että mitä pyörää olet hankkimassa fasun tilalle?
    ..kettu kuittaa
  24. #1614
    Lainaa (smirre @ Maalis. 04 2009,15:45) kirjoitti
    Lainaa (Ulpe @ Maalis. 03 2009,13:36) kirjoitti
    Meikä kun on nyt innostunut myymään tuota mun pyörää
    Mielenkiinnosta kysyn, että mitä pyörää olet hankkimassa fasun tilalle?
    Supermotot on ollu lähinnä mielessä, KTM 690SM ja Husqvarna SM610. Tekee mieli poiketa välillä tuone soratien puolelle ja ehkä jopa talviajoa harrastaa, niin tuommosella se onnistuis renkaanvaihdon hinnalla.
    Ulpe - Brewed with Perkele since 1979
    Kawasaki Z750 2004
    Yamaha FZS1000 2005
    KTM 690SM 2008 + Yamaha FZX750 1987
  25. #1615
    Nyt on sit Fasu myyty

    Vaiks kyse onkin vaan raudasta, niin hieman ikävöiden painoin nettimoton "myyty" -nappia. Yhteisiä huolettomia vuosia oli takana 3,5.

    Mahtaako johtua tästä hetkellisestä haikeudesta, mutta nyt taidan siirtyä tuonne Kawasaki leiriin...
    PV50, KMX125, CB350, 2xGPZ500R, ZR1100 Zephyr, FZR1000, FZS1000, ZX-10R, 2x ZXR750, R1100S -> Fz1
  26. #1616
    Onkos kukaan vaihtanut fasuun keulaöljyjä?

    Löytyykö alhaalta öljylle tiputusruuvi ja uudet ylhäältä vaan sisään? vai meneekö tää nyt taas niin, että pura koko p*ska ton takia?
    <p>oli miten oli, mutta näin on</p>
  27. #1617
    Lainaa (Jalase @ Tammi. 06 2009,11:03) kirjoitti
    Löytyiskö joiltain hyllystä toimivaa FZS:n akkua? Tyyppi on GT14B-4. Tarvittis uus laittaa, mut tuntuu olevan sikakalliita...
    Biltemasta löytyy sopiva 27.90€:lla. Art.no. 80-265. Takuu 2 vuotta. Hieman tiukka paikalleen ja sieltä pitää ottaa yksi kumi pois, että sopii paikalleen. Viime kesä ajettu ilman ongelmia.



    -
  28. #1618
    Lainaa (jj.lehtio @ Maalis. 06 2009,08:52) kirjoitti
    Lainaa (Jalase @ Tammi. 06 2009,11:03) kirjoitti
    Löytyiskö joiltain hyllystä toimivaa FZS:n akkua? Tyyppi on GT14B-4. Tarvittis uus laittaa, mut tuntuu olevan sikakalliita...
    Biltemasta löytyy sopiva 27.90€:lla. Art.no. 80-265. Takuu 2 vuotta. Hieman tiukka paikalleen ja sieltä pitää ottaa yksi kumi pois, että sopii paikalleen. Viime kesä ajettu ilman ongelmia.
    No voi hemmetti =)

    Ite ostin viime keväänä paikallisesta akkutalosta Vartan tarvikeakun, 99e. Yuasan orggisakku näkyi silloin maksavan 195e...
    Ulpe - Brewed with Perkele since 1979
    Kawasaki Z750 2004
    Yamaha FZS1000 2005
    KTM 690SM 2008 + Yamaha FZX750 1987
  29. #1619
    Lainaa (Ulpe @ Maalis. 06 2009,09:03) kirjoitti
    Lainaa (jj.lehtio @ Maalis. 06 2009,08:52) kirjoitti
    Lainaa (Jalase @ Tammi. 06 2009,11:03) kirjoitti
    Löytyiskö joiltain hyllystä toimivaa FZS:n akkua? Tyyppi on GT14B-4. Tarvittis uus laittaa, mut tuntuu olevan sikakalliita...
    Biltemasta löytyy sopiva 27.90€:lla. Art.no. 80-265. Takuu 2 vuotta. Hieman tiukka paikalleen ja sieltä pitää ottaa yksi kumi pois, että sopii paikalleen. Viime kesä ajettu ilman ongelmia.
    No voi hemmetti =)

    Ite ostin viime keväänä paikallisesta akkutalosta Vartan tarvikeakun, 99e. Yuasan orggisakku näkyi silloin maksavan 195e...
    No voihan ny prkl. Vähän tehotonhan toi on. Eikös suositus ole 12-14 Ah. Tietysti jos haluaa säästää akkua, niin sammuttaa valot startatessa, mikä kyllä säästää myös polttimoita. Voihan tuon akun uusia tarvittaessa useammin, koska on halvempi. Tuskin toi Vartakaan 5 vuotta enempää kestää. Laturin kannalta on ystävällisempi hyväkuntoinen pieni akku, kuin huonokuntoinen suuri akku. Noi Bilteman akut on kyllä edullisia. 125 varaderoon "laatuakku" maksaa jotain satasen, kun biltemasta sai 17:90€lla



    -
  30.  
  31. #1620
    Lainaa (jj.lehtio @ Maalis. 06 2009,09:45) kirjoitti
    Tietysti jos haluaa säästää akkua, niin sammuttaa valot startatessa, mikä kyllä säästää myös polttimoita.
    Ei onnistu fasussa toi valojen sammuttaminen kun nappi puuttuu kokonaan
    FZS1000 -03, Hayabusa -06
Sivu: 54 / 90:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 444525354555664 ... ViimeinenViimeinen