Sivu: 53 / 90:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 343515253545563 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1561:stä 1590:een 2696:sta
  1. #1561
    No pitäisi tarkistaa jos tarkkaa tietoa haluaa, mutta jostain niistä akun takana olevista pistokkeista yleismittarilla katsoin mihin piuhaan tulee virrat kun ne käännetty päälle. Ohjauksellahan melkein sama miten "pieni" se virta piuha on.
  2. #1562
    Kuinkas paljon ajoitetut huollot ovat teidän kohdalla maksaneet, esim. 60tkm huolto?
    Kävi hieman tuo huoltojen hinta mielessä kun netistä otetun manuaalin mukaan jo pelkän ilmanputsarin vaihtoon pitää purkaa puolet pyörästä.
  3. #1563
    Onkos kukaan noita fasun kaasareiden luistien reikiä poraillut, jotta sais vastaamaan kaasuun hiukka nopeammin?
    Ja imukurkkujen porttausta?
    Onko ollut hyötyä?
    Alkaa noi kelit lähenee, että jotain vois taas keksiä tekemistä.



    FZS1000 -03, Hayabusa -06
  4. #1564
    Lainaa (Pyörämies @ Syys. 20 2008,10:18) kirjoitti
    Kuinkas paljon ajoitetut huollot ovat teidän kohdalla maksaneet, esim. 60tkm huolto?
    Kävi hieman tuo huoltojen hinta mielessä kun netistä otetun manuaalin mukaan jo pelkän ilmanputsarin vaihtoon pitää purkaa puolet pyörästä.
    mulle tulee 30tkm huolto n.170e, takarengas alle 224e, ketju-ratas paketti 295e, tappokytkin ?e, ja ehkä jotain muuta ?e toivottavasti ei mene paljon yli 1000e * mutta minkä teet tonnifasu vaan on niin kiva * .... niin huollot ja osat kx-center...
    Honda 1000XL -09
  5. #1565
    Lainaa (eimo @ Syys. 20 2008,21:31) kirjoitti
    Onkos kukaan noita fasun kaasareiden luistien reikiä poraillut, jotta sais vastaamaan kaasuun hiukka nopeammin?
    Ja imukurkkujen porttausta?
    Onko ollut hyötyä?
    Alkaa noi kelit lähenee, että jotain vois taas keksiä tekemistä.
    Tietoa vois varmaan amerikan serkkujen foorumilta www.yamahafz1oa.com osoitteesta löytyä.
    Eikös Ivan'sin stage-suutinpaketissa just noihin reikien kokoon puututa tai sitten se oli jousien lyhentäminen. Kunnon vastaus, tarkista itse
    Build a man a fire and he will be warm for a night. Set a man on fire and he will be warm for the rest of his life.
    // R1 -08
  6. #1566
    Lainaa (Pyörämies @ Syys. 20 2008,10:18) kirjoitti
    Kuinkas paljon ajoitetut huollot ovat teidän kohdalla maksaneet, esim. 60tkm huolto?
    Kävi hieman tuo huoltojen hinta mielessä kun netistä otetun manuaalin mukaan jo pelkän ilmanputsarin vaihtoon pitää purkaa puolet pyörästä.
    Mitä mitä... Ilmanputsarin saa vaihdettua ottamalla penkin irti, tankin kiinnikkeet irti, ja putsarikotelon auki. 20min homma maksimissaan... Tankkiakaan ei tarvi irroitella sen kummemmin, pönkää sen vaan jollain fiksusti sivuun siitä vähäks aikaa.

    Saahan sitä tietty purkaa omansa vaikka atomeihin, kukin tyylillään. Muistaakseni joku täällä joskus avautui että tulppien vaihtoonkin pitää purkaa paljon. Itse olen jo 5 kerta vaihtanu nekin ilman mitään purkamisia.

    Ainoo mikä maksoi pikkasen enemmän, oli toi 40 000km venttiilien tsekkaus liikkeessä. Siellä olivat kuulemma painineet tilanpuutteen kanssa... Mitähän se koko huolto oli silloin, 400 egeä?!? Siihen hintaan kuulu muistaakseni vielä etupään stefojen vaihtokin... Voi olla että muistan täysin väärin.
    It´s better to die on your feet than live on your knees...
  7. #1567
    Lainaa (eimo @ Syys. 20 2008,21:31) kirjoitti
    Onkos kukaan noita fasun kaasareiden luistien reikiä poraillut, jotta sais vastaamaan kaasuun hiukka nopeammin?
    Ja imukurkkujen porttausta?
    Onko ollut hyötyä?
    Alkaa noi kelit lähenee, että jotain vois taas keksiä tekemistä.
    No joko se Dynojetin suutinsatsi luisteineen on kokeiltu? Kannattaa, toimii. Reagoi nimenomaan nopeammin ja tuhdimmin, itse koin ja käyrätkin sen näyttävät. Putkena Laserin Duotech, varmaan moni muukin on hyvä.

    Asennutin, tais olla koko hoito silloin 2005 jotain 250€, halpa. Voihan sen itekin värkätä, niin säästyy melkein puolet. Jos osaa.
  8. #1568
    Lainaa (hidas57 @ Syys. 26 2008,15:19) kirjoitti
    Lainaa (eimo @ Syys. 20 2008,21:31) kirjoitti
    Onkos kukaan noita fasun kaasareiden luistien reikiä poraillut, jotta sais vastaamaan kaasuun hiukka nopeammin?
    Ja imukurkkujen porttausta?
    Onko ollut hyötyä?
    Alkaa noi kelit lähenee, että jotain vois taas keksiä tekemistä.
    No joko se Dynojetin suutinsatsi luisteineen on kokeiltu? Kannattaa, toimii. Reagoi nimenomaan nopeammin ja tuhdimmin, itse koin ja käyrätkin sen näyttävät. Putkena Laserin Duotech, varmaan moni muukin on hyvä.

    Asennutin, tais olla koko hoito silloin 2005 jotain 250€, halpa. Voihan sen itekin värkätä, niin säästyy melkein puolet. Jos osaa.
    Viime talvena Dynojetin suutin/neulasarjan ja k/n-filsun asensin, mutta mikä toi luisti homma?
    "No joko se Dynojetin suutinsatsi luisteineen on kokeiltu?"
    Pitäs keksiä semmosia halpoja tee se itse juttuja talveksi, kun tuo värkkääminen on niin mukavata ajokautta odotellessa .
    Tuolta jenkkipoikien sivuilta mä noi ideat bongasinkin, että avartelis noita imupuolen helyjä, reikäkoko ihan hukassa, millä noita luisteja on porattu.

    edit: itseni tuntien tulee sellaset reiät ekakerralla, että oksat pois, jos ei tietoa tule



    FZS1000 -03, Hayabusa -06
  9. #1569
    Lisäys edelliseen, että suutinsatsi ja toi filsu kannattaa tuohon mopoon laittaa ehdottomasti. Parantaa pirusti kahvan käännön vaikutukseen. Mutta jotain lisää
    FZS1000 -03, Hayabusa -06
  10. #1570
    Oon meinannu vaihtaa vaparin, mutta meneekö se nyt sit niin, että sitä pitäs säätämässä käyttää? Jos pitää niin ei taida jaksaa vaivata itteensä tolla.

    Siinä on dynojet ja slipari, jonka jälkeen penkissä käyty säädättämässä, tosin ei omasta toimesta.
    <p>oli miten oli, mutta näin on</p>
  11. #1571
    Lainaa (säätäjä @ Syys. 29 2008,22:04) kirjoitti
    Oon meinannu vaihtaa vaparin, mutta meneekö se nyt sit niin, että sitä pitäs säätämässä käyttää? Jos pitää niin ei taida jaksaa vaivata itteensä tolla.

    Siinä on dynojet ja slipari, jonka jälkeen penkissä käyty säädättämässä, tosin ei omasta toimesta.
    Kyllähän se niin on, että säätää pitäs sen jälkeen.
    FZS1000 -03, Hayabusa -06
  12. #1572
    Lainaa (eimo @ Syys. 27 2008,16:27) kirjoitti
    Lainaa (hidas57 @ Syys. 26 2008,15:19) kirjoitti
    Lainaa (eimo @ Syys. 20 2008,21:31) kirjoitti
    Onkos kukaan noita fasun kaasareiden luistien reikiä poraillut, jotta sais vastaamaan kaasuun hiukka nopeammin?
    Ja imukurkkujen porttausta?
    Onko ollut hyötyä?
    Alkaa noi kelit lähenee, että jotain vois taas keksiä tekemistä.
    No joko se Dynojetin suutinsatsi luisteineen on kokeiltu? Kannattaa, toimii. Reagoi nimenomaan nopeammin ja tuhdimmin, itse koin ja käyrätkin sen näyttävät. Putkena Laserin Duotech, varmaan moni muukin on hyvä.

    Asennutin, tais olla koko hoito silloin 2005 jotain 250€, halpa. Voihan sen itekin värkätä, niin säästyy melkein puolet. Jos osaa.
    Viime talvena Dynojetin suutin/neulasarjan ja k/n-filsun asensin, mutta mikä toi luisti homma?
    "No joko se Dynojetin suutinsatsi luisteineen on kokeiltu?"
    Pitäs keksiä semmosia halpoja tee se itse juttuja talveksi, kun tuo värkkääminen on niin mukavata ajokautta odotellessa .
    Tuolta jenkkipoikien sivuilta mä noi ideat bongasinkin, että avartelis noita imupuolen helyjä, reikäkoko ihan hukassa, millä noita luisteja on porattu.

    edit: itseni tuntien tulee sellaset reiät ekakerralla, että oksat pois, jos ei tietoa tule *
    Ahaa, luin ja vastasin pikkasen huolimattomasti. Tarkoitin neuloja. Luistin poraaminen, siis hä? Mistä kohtaa jenkit on menneet poraamaan ja millä perusteella?

    Imukurkkujen porttaus (väljempään) taitaa vaatia jo enempi muutoksia ollakseen toimiva.

    Ei tollasesta fasusta nyt ihmeitä saa revittyä kuitenkaan perinteisellä 'avartamisteorialla'. Jos johonkin saa vähän lisää, niin jostakin häviää.
  13. #1573
    Lainaa (hidas57 @ Loka. 15 2008,10:43) kirjoitti
    Lainaa (eimo @ Syys. 27 2008,16:27) kirjoitti
    Lainaa (hidas57 @ Syys. 26 2008,15:19) kirjoitti
    Lainaa (eimo @ Syys. 20 2008,21:31) kirjoitti
    Onkos kukaan noita fasun kaasareiden luistien reikiä poraillut, jotta sais vastaamaan kaasuun hiukka nopeammin?
    Ja imukurkkujen porttausta?
    Onko ollut hyötyä?
    Alkaa noi kelit lähenee, että jotain vois taas keksiä tekemistä.
    No joko se Dynojetin suutinsatsi luisteineen on kokeiltu? Kannattaa, toimii. Reagoi nimenomaan nopeammin ja tuhdimmin, itse koin ja käyrätkin sen näyttävät. Putkena Laserin Duotech, varmaan moni muukin on hyvä.

    Asennutin, tais olla koko hoito silloin 2005 jotain 250€, halpa. Voihan sen itekin värkätä, niin säästyy melkein puolet. Jos osaa.
    Viime talvena Dynojetin suutin/neulasarjan ja k/n-filsun asensin, mutta mikä toi luisti homma?
    "No joko se Dynojetin suutinsatsi luisteineen on kokeiltu?"
    Pitäs keksiä semmosia halpoja tee se itse juttuja talveksi, kun tuo värkkääminen on niin mukavata ajokautta odotellessa .
    Tuolta jenkkipoikien sivuilta mä noi ideat bongasinkin, että avartelis noita imupuolen helyjä, reikäkoko ihan hukassa, millä noita luisteja on porattu.

    edit: itseni tuntien tulee sellaset reiät ekakerralla, että oksat pois, jos ei tietoa tule *
    Ahaa, luin ja vastasin pikkasen huolimattomasti. Tarkoitin neuloja. Luistin poraaminen, siis hä? Mistä kohtaa jenkit on menneet poraamaan ja millä perusteella?

    Imukurkkujen porttaus (väljempään) taitaa vaatia jo enempi muutoksia ollakseen toimiva.

    Ei tollasesta fasusta nyt ihmeitä saa revittyä kuitenkaan perinteisellä 'avartamisteorialla'. Jos johonkin saa vähän lisää, niin jostakin häviää.
    Luistissa neulan vieressä on reikä, jota kautta ilma imetään kalvon yläpuolelta ja luisti nousee kaasua avattaessa. Reikää avartamalla (sopivasti) pitäisi kaasuun vastaaminen parantua alemmilla kierroksilla. Ei lisää tehoa mitenkään.
    Ja niiden imukurkkujen porttaamisella tarkoitin kurkun ja kannen liitoskohdan aika reilua portaan tasoittamista, ylimääräiset turbulenssin aiheuttajat pois. Hyöty lähinnä yläkierroksilla. Ne kurkuthan on jotain kovaa kumia tms. Ei hankalaa työstää.
    Sitten on vielä ton ilmanpuhdistinkotelon modi, muotoillaan se ilmanottokanava.
    Mene ja tiedä noista hyödyistä sitten, mutta kun jotain pitää aina värkätä tai ainakin yrittää.
    Kertokaa ihmeessä jos ootte näitä kokeillut tai kuullut huhuja, että hyödyttääkö.
    FZS1000 -03, Hayabusa -06
  14. #1574
    Kiitos vastauksista. Päädyin muutama päivä sitten "kilpailijan" kuskiksi koska parin kokeilun jälkeen fasukan kaasu osoittautui hieman liian on-off tyyppiseksi.

    Jalasen pyörän (ilmeisesti myyty?) jätin pois vaihtoehdoista kun ei hänen fasukkansa väri oikein sopinut tyyliini ja hintaakin oli hieman liikaa.
  15. #1575
    Lainaa (Pyörämies @ Loka. 16 2008,21:55) kirjoitti
    Kiitos vastauksista. Päädyin muutama päivä sitten "kilpailijan" kuskiksi koska parin kokeilun jälkeen fasukan kaasu osoittautui hieman liian on-off tyyppiseksi.
    Oho, siis tonnifasussa on-off kaasu, e-hei! Ruiskukoneet (mikä vaan) taitaa olla ajamatta?

    Potkuahan siinä on, mutta kaasun asennolla sitä voi säätää ihan portaattomasti.
  16. #1576
    Lainaa (Pyörämies @ Loka. 16 2008,21:55) kirjoitti
    Kiitos vastauksista. Päädyin muutama päivä sitten "kilpailijan" kuskiksi koska parin kokeilun jälkeen fasukan kaasu osoittautui hieman liian on-off tyyppiseksi.

    Jalasen pyörän (ilmeisesti myyty?) jätin pois vaihtoehdoista kun ei hänen fasukkansa väri oikein sopinut tyyliini ja hintaakin oli hieman liikaa.
    heh, meikä koitti tossa taannoin tarjota fasua joillekin vaihdossa, niin yhdelle oli liian tehokas (lähtee kortti) ja toiselle liian laiska (liika vähä sporttinen) =)



    Ulpe - Brewed with Perkele since 1979
    Kawasaki Z750 2004
    Yamaha FZS1000 2005
    KTM 690SM 2008 + Yamaha FZX750 1987
  17. #1577
    On-off kaasu Fasussa? * Meinaat tuota uudempaa mallia vai, vanhemmassa teho tulee liiankin pehmeästi.
    Tästä jatkokysymys, onko mahdollista saada kaasuun lisää räväkkyyttä ilman suutinsarjan laittoa? Ei kiinnostais laittaa lisäeuroja suutinsatsin säädätykseen.
    Ja mitäs peilejä porukat laittanu tankoon kiinni ja millä tukittu katteseen jäävät reiät umpeen? Kuvia kiitos. Liekkö Fasussa ihan stantardikierteet ja kätisyys peilinkiinnikkeissä?
    Edit: äidinkieli 4-



    Build a man a fire and he will be warm for a night. Set a man on fire and he will be warm for the rest of his life.
    // R1 -08
  18. #1578
    Lainaa (tidnab @ Loka. 17 2008,10:13) kirjoitti
    On-off kaasu Fasussa? * Meinaat tuota uudempaa mallia vai, vanhemmassa teho tulee liiankin pehmeästi.
    Tästä jatkokysymys, onko mahdollista saada kaasuun lisää räväkkyyttä ilman suutinsarjan laittoa? Ei kiinnostais laittaa lisäeuroja suutinsatsin säädätykseen.
    Ja mitäs peilejä porukat laittanu tankoon kiinni ja millä tukittu katteseen jäävät reiät umpeen? Kuvia kiitos. Liekkö Fasussa ihan stantardikierteet ja kätisyys peilinkiinnikkeissä?
    Edit: äidinkieli 4-
    Olis kanssa kiinnostunut peiliasiasta noi vakiopeilit katteessa on hirveät *
    KTM 1290 Adv.S -23,KTM 690,Duke-12,Suzuki VL 1500-02 KTM Duke 1290 GT-23 Triumph Rocket GT-20,Suzuki M1800R-10,Yamaha XV 1900 Midnight Star.Yamaha XV 1600.Intruder VS 1400.KTM690SMR.Yamaha FZ1-S.Kawasaki Z1000.KTM950Supermoto, KTM690E.

  19. #1579
    Lainaa (tidnab @ Loka. 17 2008,10:13) kirjoitti
    On-off kaasu Fasussa? * Meinaat tuota uudempaa mallia vai, vanhemmassa teho tulee liiankin pehmeästi.
    Tästä jatkokysymys, onko mahdollista saada kaasuun lisää räväkkyyttä ilman suutinsarjan laittoa? Ei kiinnostais laittaa lisäeuroja suutinsatsin säädätykseen.
    Ja mitäs peilejä porukat laittanu tankoon kiinni ja millä tukittu katteseen jäävät reiät umpeen? Kuvia kiitos. Liekkö Fasussa ihan stantardikierteet ja kätisyys peilinkiinnikkeissä?
    Edit: äidinkieli 4-
    mutta jos se on-off onkin ranteessa ? eikä vaan kaasussa. ja mitä räväkkyyteen tulee niin onko kukaan kokeillu eturattaan vaihtoa pienenpään.
    Honda 1000XL -09
  20. #1580
    Lainaa (Huntter @ Loka. 17 2008,10:56) kirjoitti
    Olis kanssa kiinnostunut peiliasiasta noi vakiopeilit katteessa on hirveät *
    Ottakaas sitten muutama asia huomioon sen peilien vaihdon suhteen. Tankoon kiinnitetty peili saattaapi väristä vielä enemmän kuin ne alkuperäiset. Peiliin vilkaisu ei enää käykään pienellä silmän liikkeellä, vaan täytyy melkein päätä kääntää, koska peili tulee lähemmäs ja suhteessa sivummalle. Herkemmin näkyy vain omat kädet. Peili myös kääntyy tangon mukana. Morjestamistekniikka pitää muuttaa, koska lapasta ei voi vain nostaa ylös, tökkää peiliin.

    Mulla on nykyisessä pyörässä peilit tangossa ja varsinaisesti ainoa hyvä puoli on, että kypärän saa niihin hyvin killumaan, kun menee kaffeelle.
  21. #1581
    Juu tiedossa on. Ulkonäön takia tankopeilit tulossa.

    Vasemman puolen adapteri on, peilit puuttuu. Mietin jo vilkullisia peilejä, mut ei ne oikein taida tohon käydä. Kait katteisiin jäävien reikien päälle vois jotain jäykempää teippiä ajatella minkä maalais katteiden väriseksi.

    Jos haluaa näkyvyyttä lisää ja ehkä himpun kypäräturbulenssia vähemmäksi, kannattaa tehdä tää vanha kunnon "fasupeilimodi", käytännössä vasen ja oikea peili vaihtaa paikkaa. Alkuperäisillä peileillä en ainakaan ite näe kuin omat käsivarret ja hartiat. Ulkonäkö ei kyllä modilla ainakaan parane.



    Build a man a fire and he will be warm for a night. Set a man on fire and he will be warm for the rest of his life.
    // R1 -08
  22. #1582
    Lainaa (hidas57 @ Loka. 17 2008,12:51) kirjoitti
    Lainaa (Huntter @ Loka. 17 2008,10:56) kirjoitti
    Olis kanssa kiinnostunut peiliasiasta noi vakiopeilit katteessa on hirveät *
    Ottakaas sitten muutama asia huomioon sen peilien vaihdon suhteen. Tankoon kiinnitetty peili saattaapi väristä vielä enemmän kuin ne alkuperäiset. Peiliin vilkaisu ei enää käykään pienellä silmän liikkeellä, vaan täytyy melkein päätä kääntää, koska peili tulee lähemmäs ja suhteessa sivummalle. Herkemmin näkyy vain omat kädet. Peili myös kääntyy tangon mukana. Morjestamistekniikka pitää muuttaa, koska lapasta ei voi vain nostaa ylös, tökkää peiliin.

    Mulla on nykyisessä pyörässä peilit tangossa ja varsinaisesti ainoa hyvä puoli on, että kypärän saa niihin hyvin killumaan, kun menee kaffeelle.
    Lähellä olevista peileistä ei nää kuin kädet, ja tärisee enemmän, sen huomasin 1000 Z Kawassa,no mutta toi näkökysymys kuiteskin *
    KTM 1290 Adv.S -23,KTM 690,Duke-12,Suzuki VL 1500-02 KTM Duke 1290 GT-23 Triumph Rocket GT-20,Suzuki M1800R-10,Yamaha XV 1900 Midnight Star.Yamaha XV 1600.Intruder VS 1400.KTM690SMR.Yamaha FZ1-S.Kawasaki Z1000.KTM950Supermoto, KTM690E.

  23. #1583
    Tuli ite vaihdettua noi peilit samantien kun pyörän ostin, vanhemman Rykkösen peilit.
    Eihän niistä mitään nää, aivan kun ei nähnyt niillä orkkiksillakaan, mutta paremman näköset ainakin omasta ja äidin mielestä
    FZS1000 -03, Hayabusa -06
  24. #1584
    ostakaa multa akran slipari poijjes.
    <p>oli miten oli, mutta näin on</p>
  25. #1585
    Lainaa (säätäjä @ Marras. 15 2008,22:29) kirjoitti
    ostakaa multa akran slipari poijjes.
    mitä maksaa ?
    Honda 1000XL -09
  26. #1586
    400?
    <p>oli miten oli, mutta näin on</p>
  27. #1587
    Onko kellään tietoa, mistä löytys värikoodit fazuun? Tuo keltanen riittää.
    <p>oli miten oli, mutta näin on</p>
  28. #1588
    Lainaa (eimo @ Maalis. 05 2008,17:32) kirjoitti
    Lainaa (ss454 @ Maalis. 05 2008,07:39) kirjoitti
    Lainaa (Inkku @ Maalis. 04 2008,19:26) kirjoitti
    Lainaa (eimo @ Maalis. 04 2008,18:52) kirjoitti
    Lainaa (Inkku @ Maalis. 04 2008,17:32) kirjoitti
    Et oo eimo aatellu jostain laakerifirmasta käydä kysäsees niit laakereita?

    Vois olla hiukka halavempia kuin orkkikset..
    Olen kyllä, vakio laakerit 1mm isoja tai pieniä. IKO on alkuperäinen ja niitä ei kukaan muu tee. Siinä on kolmea erikokoista laakeria. Ulkomailta sais ne, minimi tilauserä 50kpl / koko. Tosin hinta niin halpa että Yamahalta 2 sarjaa kun ostat, saat ulkomailta 8 sarjaa.
    Jatkan metsästystä, kyllä ne jostain edukkaammin saa. Periaatteestakaan en Keskolta niitä osta, kun katteet tommosia aivan samasta osasta.
    Jos ei muuten, niin avarrutan laakeripesät 1mm, rupes löytyy sen jälkeen.
    Tarvittaessa voin lähteä esim.kimppatilaukseen mukaan..jos nuo nyt mulla on finito...ja jos jostain edukkaasti löydät.
    Ennenkuin tässä itsekin alkaa taas ottaa paniikkia, niin pari kysymystä pitää tyhmänä esittää. Onko noiden laakereiden tyyppi nroa tai tarkkaa kokoa Eimolla tai muilla tiedossa? Se helpottaa samantien metsästystä. Sitten tuo määrä, mistä aiemmin ollut 8kpl. En tuosta hajoituskuvasta löydä kyllä suurennuslasillakaan kuin 2 laakeria. Eli ihmettelen mihin ne loput 6 kpl tulee vai eikö muilla olekaan käytetty "spaceria" ja homma ratkaistu lyömällä riittävästi laakereita paikalleen.
    Moi.
    Ei tämän viestin tarkoituksena ollut mitään paniikkia kylvää, uteliaisuuttani kyselin onko tyyppivika vai onko aiheuttaja oma ranne. Mutta asiaan, svingin laakerit 2kpl tyyppi TA2525Z (25x33x25), sitten se rungon-jousen-svingin välinen linkku, joku tietää sen oikean nimenkin * , siinä on laakerit TA1720Z (17x24x20) 2kpl ja TA1715Z (17x24x15) 4kpl sekä akselitiivisteet 17x24x3 16kpl. Mitat siis sisä x ulko x leveys.
    Valmistaja näille laakereille IKO.
    Helposti löydettäviä laakereita esim. 17x25x15 tai 16x24x15 jne. aina millin "vitullaa"
    Mistäs lopulta löysit nämä laakerit??
    PV50, KMX125, CB350, 2xGPZ500R, ZR1100 Zephyr, FZR1000, FZS1000, ZX-10R, 2x ZXR750, R1100S -> Fz1
  29. #1589
    Löytyiskö joiltain hyllystä toimivaa FZS:n akkua? Tyyppi on GT14B-4. Tarvittis uus laittaa, mut tuntuu olevan sikakalliita...
    PV50, KMX125, CB350, 2xGPZ500R, ZR1100 Zephyr, FZR1000, FZS1000, ZX-10R, 2x ZXR750, R1100S -> Fz1
  30.  
  31. #1590
    Olis 2xvakiopakoputki kaupan, jos jollakulla niinkin kummallinen tarve.
    ... jotain piti muistaa
Sivu: 53 / 90:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 343515253545563 ... ViimeinenViimeinen