Sivu: 46 / 90:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 36444546474856 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1351:stä 1380:een 2696:sta
  1. #1351
    Lainaa (Inkku @ Huhti. 22 2008,07:54) kirjoitti
    Lainaa (eimo @ Huhti. 21 2008,21:03) kirjoitti
    Lainaa (Inkku @ Huhti. 21 2008,04:43) kirjoitti
    Lainaa (eimo @ Huhti. 20 2008,19:09) kirjoitti
    Lainaa (Inkku @ Huhti. 20 2008,07:32) kirjoitti
    Tiivari vaihdettu ja pärrä toimii kuin unelma. Tuli heitettyä pikkuinen 480km koe-ajolenkki *

    Syy vuotoon oli jo arvattavissa, eli 4e arvoinen tiiviste (2 kohtaa halki) oli siis ollut liian kallis vaihtaa korjauksessa uuteen *

    Nyt toimii ja näillä mennään...
    No niin hyvä juttu, ei ollut paha vaihtaa?
    Ite sain pyörän liikenteeseen ja kävin 200km kiepin just äsken revittämässä. Hyvin pelittää just säädetty peli.
    Nyt ei pysy 2:lla etunen ollenkaa maassa. Täytyy jatkaa takahaarukkaa vissiin *
    Ei ollunna ei. Lähti tosi iisisti irti, tiivisteen tosin sai osittain vuolla irti siittä kopasta mutta eipä sekään mikään erikoinen juttu ollunna.

    Välityksiäkö vaihdettuna kun noin iloseen nostelee?

    Mulla on muistaakseni edessä -1 hammas pienempi ja takana +2 hammasta isompi takaratas, 1:sellä nostaa kaasusta ehkä turhankin iloisesti ja 2:sella nostaa myös kaasusta, mutta parhaiten kunnolla ylös pienellä rykäsyllä..
    Kyllä siihen tuli ihan vakio ketjurataspaketti nyt talvella.
    Onko sitten takasessa hyvä pito?
    Miettiny kyllä noita välityksien vaihtoa, kun ykkönen aika iso mutta kutvonen taas pikkunen.
    Matkaa 120 ajaessa turhaa metelöi, putki kun on suunnilleen korvanjuuressa. Tulpat korvissa tosin auttaa.
    No shitten ei kannata vaihtaa ainakaan nuin paljoa ratastusta kun mulla jos nykyinenkin meteli häirittöö. Meinaan noilla meikäläisen välityksillä 140km/h vauhdissa on jenkhat abaut 7k * *
    Hyvät kaupunkivälitykset, mutta on se pidemmällä matkalla "varmasti ehkä" liikaa
    Pitäs lähteä heinäkuun alussa pohjosii Norjaa kahtelee, tulee kuitenki matka-ajoa aika paljo ~3k.
    Perseelle rasituskoe
    FZS1000 -03, Hayabusa -06
  2. #1352
    Lainaa (Omen @ Huhti. 19 2008,18:13) kirjoitti
    Hmm. No jos näillä osilla kuitenkin mennään, niin mitä on tehtävissä? Ja saako näitä koiranluita valmiina?
    Vakio kengurukepin esijännityksen voi vääntää niin tiukalle kuin saa, mutta sen ongelma on että jousi on alimitoitettu. Jo alle sadan kilon elopainoilla se pitää vääntää kuskin alla tosi tiukalle ettei se pohjaa pompuissa. Jos vakio-osilla mennään, niin raja tulee vastaan nopeasti eikä siihen auta mikään.

    Koiranluiden vaihto on halpaa, tiukentaa jousta (hyvä) ja nostaa perää. Jälkimmäinen on hyvä asia ajaessa (ohjaus nopeutuu) ja huono asia paikallaan siirreltäessä, valoissa ym. paikoissa jos oma lahkeenpituus on lyhyen lainen.

    Paras ratkaisu on vaihtaa koko iskari, koska siinä saa muutakin hyvää kauppaan mukaan. Täysin säädettävä Wilbers maksaa n. 650,- joka ei minusta koko moottoripyöräilyn kustannuksiin verrattuna ole kohtuuton hinta. Jos ajaa vaihdellen 1 ja 2 päällä, niin kannattaa harkita lisähinnan maksamista esijännityksen hydraulisesta säätöpylpyrästä joka päihittää c-koukun ja kuoritut rystyset koska vaan.
  3. #1353
    Muuten tuohon plekseistä & ilman pyörteilystä kuskin kuupan ympärillä... Koittakaas vaihtaa kypärää. Nimittäin itelläni on tähän asti ollu Arai, ja eilen tuli hankittua uus ruukku. Loppui se pään ravistelu siihen paikkaan. Pyörässä paikallaan vakiopleksi ja nyt tällä uudella ruukulla sekin tuntuu oikein hyvälle. Uskomaton ero, kertakaikkiaan...

    Eikä joutunu edes nöyrtymään mihinkään "pappa schuuberttiin".
    It´s better to die on your feet than live on your knees...
  4. #1354
    Lainaa (Yamaha1 @ Huhti. 29 2008,06:24) kirjoitti
    Muuten tuohon plekseistä & ilman pyörteilystä kuskin kuupan ympärillä... Koittakaas vaihtaa kypärää. Nimittäin itelläni on tähän asti ollu Arai, ja eilen tuli hankittua uus ruukku. Loppui se pään ravistelu siihen paikkaan. Pyörässä paikallaan vakiopleksi ja nyt tällä uudella ruukulla sekin tuntuu oikein hyvälle. Uskomaton ero, kertakaikkiaan... *

    Eikä joutunu edes nöyrtymään mihinkään "pappa schuuberttiin". *
    Minkäs merkkisen ruukun hankit?
    FZS1000 -03, Hayabusa -06
  5. #1355
    Lainaa (eimo @ Huhti. 29 2008,09:23) kirjoitti
    Lainaa (Yamaha1 @ Huhti. 29 2008,06:24) kirjoitti
    Muuten tuohon plekseistä & ilman pyörteilystä kuskin kuupan ympärillä... Koittakaas vaihtaa kypärää. Nimittäin itelläni on tähän asti ollu Arai, ja eilen tuli hankittua uus ruukku. Loppui se pään ravistelu siihen paikkaan. Pyörässä paikallaan vakiopleksi ja nyt tällä uudella ruukulla sekin tuntuu oikein hyvälle. Uskomaton ero, kertakaikkiaan...

    Eikä joutunu edes nöyrtymään mihinkään "pappa schuuberttiin".
    Minkäs merkkisen ruukun hankit?
    Jaa, GPA merkkinen ruukku tuossa nopassa nyt killuu. On kyllä loistava vekotin... Kypärämelu putosi Arain jälkeen varmaan puoleen, niskoja väsyttävää ravistelua ei enää esiinny. AAH...
    It´s better to die on your feet than live on your knees...
  6. #1356
    Onko kellään myydä mitään ylimäärästä pleksiä? Kaadoin fazun pihassa tuloksella että pleksi meni säpäleiks, onneks ei muuta
    Mitä jos tämän jättäisi tyhjäksi
  7. #1357
    Hah, tulipa päähänpistona mieleen piristää Yammua pohojalaasilla merkinnoillä. Ei ollenkaan paha... Omaan silmään, ja sehän se on mikä merkkaa. Ensin oli tarkotuksena laittaa vaan tohon takakatteeseen... Mut sitten lopulta tuota salmiakkia tuli etukatteeseen ja sieltä linjassa tankkiin + tuonne taakse... Tekee pyörästä hyökkäävämmän näköisen.





    It´s better to die on your feet than live on your knees...
  8. #1358
    Kypäräturbulenssi vähenee tahi häviää peilimodilla, jos haluaa köyhäillä. Olishan ne Rizomat hienot juu, mut sillä rahalla vaikka lisää
    Build a man a fire and he will be warm for a night. Set a man on fire and he will be warm for the rest of his life.
    // R1 -08
  9. #1359
    Lainaa (Yamaha1 @ Touko. 05 2008,17:42) kirjoitti
    Hah, tulipa päähänpistona mieleen piristää Yammua pohojalaasilla merkinnoillä. Ei ollenkaan paha... Omaan silmään, ja sehän se on mikä merkkaa. Ensin oli tarkotuksena laittaa vaan tohon takakatteeseen... Mut sitten lopulta tuota salmiakkia tuli etukatteeseen ja sieltä linjassa tankkiin + tuonne taakse... Tekee pyörästä hyökkäävämmän näköisen.

    Hei, onkos sulla toi IXIL extreme short? näyttäs siltä vähäsen. Onko hyvät äänet taikka millane laatunen on ollut?
    Mitä jos tämän jättäisi tyhjäksi
  10. #1360
    Joo, tommonen Extreme short on ollu paikallaan jo keväästä 2007 alkaen. Heittämällä se meni sinne minne kuuluu, ja äänet on ilman db-killeriä ihan OK. Ehkä vois hiukan hiljasempikin kyllä olla... Mut jos alkaa kyrsiin ni yhdellä kuusiokololla sen db-killerin saa paikoilleen. Eli ei tuo mikään susi kyllä ostoksena ole, jos ulkonäöstä tykkää ni siittä vaan.

    Oon vähän sitä mieltä, että jos näihin exupilla varustettuihin menopeleihin aikoo saada matalaa murinaa alakiekoille... Niin siihen ei auta kun joko exupin poistaminen tai kokonaisen rännin hankkiminen... Jälkimmäinen tässä on listoilla ollut jo kauan. Vielä kun sais päätettyä millasta kokoputkee laittais, mitään tusina akraa tai Yoshia en laita, olkoon vaikka maailman ehdottominta laatua.
    It´s better to die on your feet than live on your knees...
  11. #1361
    Lainaa (timpek @ Maalis. 29 2008,14:56) kirjoitti
    Mulla olisi tarpeeton Ventura takalaukku. Kooltaa muistaakseni 45L(saa laajennettua toisella laukulla). Laukku pehmeä, tulee rautoihin kiinni. Raudat helppo asentaa takakahvojen paikalle. Laukun voi yksin ajettaessa kääntää penkin päälle jolloin se ei ajoa juurikaan häiritse.
    Pakettiin kuuluu: raudat laukku sadehuppu ja teräsverkko ympärille.
    Itselläni tämä ollut mukana kahdella Euroopan reissulla (2viikkoa ja 3viikkoa) ja hyvin on tarvittavat tavarat mahtuneet. Lisäksi kyllä ollut tankkilaukku.

    Itse ajanut tämän laukun kanssa parhaimmillaan autobaanalla 240km/h ja hyvin on laukku pysynyt kyydissä

    ps. löytyy myös ylimääräinen alkup. pakoputki FZS 1000:seen.

    Nämä jäivät tarpeettomiksi koska pyörä vaihtui viime kesänä uuden malliseen FZ1S:ään
    Eikö kukaan tarvi laukkua kesän reissuille?
    FZ1-S 07
  12. #1362
    Lainaa (Jalase @ Huhti. 19 2008,13:12) kirjoitti
    Lainaa (Omen @ Huhti. 18 2008,18:28) kirjoitti
    Olisiko jollain suosituksia jousituksien säädöiksi 2 päällä ajettaessa? Nyt (yht. 170kg varusteineen) alusta on aivan hirvittävä heijari, pelottaa oikein ajaa *
    Vakioiskarilla taitaa olla mahdoton tehtävä saada alustaa jämäkämmäksi. 5mm lyhyemmät koiranluut tekee jo ihmeitä...
    Itselläni myös sama ongelma. noin 1/4 kilometreistä 2-päällä ajoa ja elopainoa yhteensä silloin noin 150kg ja yksin noin 90kg.

    Jos siis vakioeväillä yrittäisi mennä niin voisiko joku sanoa kompromissisäädön etupäähän sekä takapäähän? Montako naksua mihinkin suuntaan...

    Ei oikein tuota perää viitsisi nostaa että tuo kaupunkipyöritys myös onnistuisi.

    Nyt mulla etupää vakioasetuksissa ja on kyllä omaan ajoon liian pehmeä. Takana taas näyttäisi olevan jousen esikiristys maksimissaan edellisen omistajan jäljiltä, mikäli nyt oikein sitä tulkitsen. Ongelmana kuitenkin varsinkin kaksi päällä tuo "jälki" pomputus...
  13. #1363
    Sit laitat reboundia takapäähän lisää. Laita samalla oman maun mukaan compressionia. Itellä taitaa olla kumpikin maksimista -3 napsua.
    Build a man a fire and he will be warm for a night. Set a man on fire and he will be warm for the rest of his life.
    // R1 -08
  14. #1364
    nyt on takapää säädetty, on se ainakin parempi kuin aikaisemmin. kiitos siitä.

    Entäs onkos hyvää perussettiä tuohon etupäähän?

    Tavoite: hyvät säädöt aktiiviseen ajoon *
  15. #1365
    Onkos joku käyttäny omaan fasuaan jo tuossa 42 000 km venttiilien säädössä? Minkälaista kustannusta siitä on odotettavissa?
    It´s better to die on your feet than live on your knees...
  16. #1366
    Lainaa (Yamaha1 @ Touko. 15 2008,10:55) kirjoitti
    Onkos joku käyttäny omaan fasuaan jo tuossa 42 000 km venttiilien säädössä? Minkälaista kustannusta siitä on odotettavissa?
    Takatalolla Salossa 40tkm huolto 320€.
    Huoltoon kuului mm:
    - öljyt + suodatin
    - ilmansuodatin
    - bensan suodatin
    - tulpat
    - venttiilien välysten tarkastus
    - etujarrupalojen vaihto (oli mukana omat palat)
    - kaasarien synkkaus
    - jäähdytinnesteet
    - + muut normi mutterien ja ketjujen kiristykset ja säädöt.

    Aikaa meni 4 tuntia
    PV50, KMX125, CB350, 2xGPZ500R, ZR1100 Zephyr, FZR1000, FZS1000, ZX-10R, 2x ZXR750, R1100S -> Fz1
  17. #1367
    Lainaa (Yamaha1 @ Touko. 15 2008,10:55) kirjoitti
    Onkos joku käyttäny omaan fasuaan jo tuossa 42 000 km venttiilien säädössä? Minkälaista kustannusta siitä on odotettavissa?
    Omassa tallissa 0€. Oli sikäli helppo homma että kaikki venttiilit mahtuivat parin satasen sisään, eli ei tahtonut rakomitalla huomautettavaa löytyä vaikka yritin. Tahtoo tietysti sanoa että olisi pitänyt kierrättää enemmän, eli pitää yrittää nyt aukoa että pääsisi edes 80 kohdalla säätämään

    Exup huolto samalla, jarrupalat eteen pitäisi tilata, ja käydä tuo huolto-ohjelma loppuun. Ohjauslaakeri pura ja kokoa jne...



    Honda XL600V Transalp -88 > Yamaha XTZ750 Super Tenere -89 > Kawasaki ZX-10 -88 > Honda VTR1000F -97 > Yamaha FZS1000 -03 > Yamaha FZS1000 -04 & Aprilia RSV Mille -03
    Myynnissä FZS1000 koiranluita -5mm, Rizomat, Autocom Super Pro Avi
  18. #1368
    Jees... No nyt on ne venttiilien välykset sitten tsekattu kaiken muun ohella. Etupään stefat tuli vaihdatettua samalla, koko potti rapeet 440 €. Jooh, siitä saa maksaa kun ei ole tiloja missä itse väsäillä...

    P.S Ei muuten ollu mitään huomautettavaa tai säädettävää noissa venoissa. Hienompi homma, kiroilivat vain huoltomiekkoset, että olipa harvinaisen v*mäinen homma. Tilan puutetta kuulemma...
    It´s better to die on your feet than live on your knees...
  19. #1369
    Onko kellään tietoa minkä hintainen Fazerin (03) etukate on?
  20. #1370
    Uusi Fazerin omistaja ilmoittautuu. Häätyy sanoa että näin yhdenpäivän kokemuksella on kyllä mahottoman mahtava vekotin

    Tuossa jos tuo linkitys onnistuu on mopedista muutama kuvaki

    http://www.moottoripyora.org/kuva-al....php?album=847



    Ilo ilman viinaa on teeskentelyä ja viinan kanssa tekopeliä
  21. #1371
    Kävin kokeilees 2008 fz1-s:ää. Tässä mun kokemukset

    + vastaa kaasuun herkästi
    + ketterä
    + jarrut
    + ruisku
    + kevyempi käsitellä ja siirrellä
    + rouheammat saundit verrattuna vanhaan vakioputkella varustettuun

    - Ajomelu moottoritienopeuksissa
    - kova penkki
    - alavääntö verrattuna vanhaan fazeriin
    - matkustajan tilat
    - luonteettomuus, joka taitaa vaivata lähes kaikkia 4-pyttyisiä 4-tahtisia
    - ei munaa

    Ei tullut vaihtokuumetta



    -
  22. #1372
    Onx kellään kokemuksia fazerissa leovincestä?

    Leo

    Tommosen tilasin ja 285€ maksaisi. Vielä ehtisi peruuttamaan, jos tulee katumapäälle. Aika halpa on, mutta onko sitten huono? Mieleen tulee kokemukset siitä hashirusta, mitä kokeilin. Siinä oli tiso rumat äänet.
    -
  23. #1373
    Lainaa (jj.lehtio @ Touko. 24 2008,22:17) kirjoitti
    Onx kellään kokemuksia fazerissa leovincestä?

    Leo

    Tommosen tilasin ja 285€ maksaisi. Vielä ehtisi peruuttamaan, jos tulee katumapäälle. Aika halpa on, mutta onko sitten huono? Mieleen tulee kokemukset siitä hashirusta, mitä kokeilin. Siinä oli tiso rumat äänet.
    Mulla on kiinni vastaavannäköinen racing oval-malli (ei noisekilleriä, eikä e-hyväksyntää). Melko hiljainen, mutta omaanmakuun hieman liian kookas. Ei kiinnosta sahata lyhemmäksi, joten voisin luopua parilla sadalla. Ollut kiinni alle pari tuhatta kilometriä.
  24. #1374
    Lainaa (tyhjäbussi @ Touko. 25 2008,22:09) kirjoitti
    Lainaa (jj.lehtio @ Touko. 24 2008,22:17) kirjoitti
    Onx kellään kokemuksia fazerissa leovincestä?

    Leo

    Tommosen tilasin ja 285€ maksaisi. Vielä ehtisi peruuttamaan, jos tulee katumapäälle. Aika halpa on, mutta onko sitten huono? Mieleen tulee kokemukset siitä hashirusta, mitä kokeilin. Siinä oli tiso rumat äänet.
    Mulla on kiinni vastaavannäköinen racing oval-malli (ei noisekilleriä, eikä e-hyväksyntää). Melko hiljainen, mutta omaanmakuun hieman liian kookas. Ei kiinnosta sahata lyhemmäksi, joten voisin luopua parilla sadalla. Ollut kiinni alle pari tuhatta kilometriä.
    Kiitos tarjouksesta. Laitoin viestin privana.

    Voisin kyllä ostaa hyväkuntoisen käytetynkin. Haluaisiko joku muukin kenties luopua omastaan? Niinhän sen voisi kai etukäteen koeajaakin, mitä uudelle putkelle ei voi tehdä.
    -
  25. #1375
    Lainaa (timpek @ Touko. 07 2008,13:21) kirjoitti
    Lainaa (timpek @ Maalis. 29 2008,14:56) kirjoitti
    Mulla olisi tarpeeton Ventura takalaukku. Kooltaa muistaakseni 45L(saa laajennettua toisella laukulla). Laukku pehmeä, tulee rautoihin kiinni. Raudat helppo asentaa takakahvojen paikalle. Laukun voi yksin ajettaessa kääntää penkin päälle jolloin se ei ajoa juurikaan häiritse.
    Pakettiin kuuluu: raudat laukku sadehuppu ja teräsverkko ympärille.
    Itselläni tämä ollut mukana kahdella Euroopan reissulla (2viikkoa ja 3viikkoa) ja hyvin on tarvittavat tavarat mahtuneet. Lisäksi kyllä ollut tankkilaukku.

    Itse ajanut tämän laukun kanssa parhaimmillaan autobaanalla 240km/h ja hyvin on laukku pysynyt kyydissä

    ps. löytyy myös ylimääräinen alkup. pakoputki FZS 1000:seen.

    Nämä jäivät tarpeettomiksi koska pyörä vaihtui viime kesänä uuden malliseen FZ1S:ään
    Eikö kukaan tarvi laukkua kesän reissuille?
    Vieläkö laukku systeemi on myymättä ja jos on niin voisko siitä saada vähän hinta tietoa ja kuvia toiminnasta. Fasussa nimittäin paikoillaan Devilin high pipe ja sen kanssa ei aivan kaikkiia laukkuja voi käyttää.
    Ilo ilman viinaa on teeskentelyä ja viinan kanssa tekopeliä
  26. #1376
    Minkäs merkkisiä ja mallisia ketjuja oletta Fasuihinne laittaneet kun näyttää että joutuu kohtpuoliin vaihtamaan
    Ilo ilman viinaa on teeskentelyä ja viinan kanssa tekopeliä
  27. #1377
    Lainaa (pjkorkko @ Touko. 27 2008,21:28) kirjoitti
    Minkäs merkkisiä ja mallisia ketjuja oletta Fasuihinne laittaneet kun näyttää että joutuu kohtpuoliin vaihtamaan
    Tuli ihan DID:n ketjut kun huoltoliikkeessä ei ollut muita. Kullitetut sivut ois olleet nätimmät, mutta en osannut etukäteen kysellä. Toisaalta alle 20tkm päästä nykyisetkin taas vaihtokunnossa.



  28. #1378
    Itelle vaihdettiin toissa päivänä Tsubakin Sigmat, on hienot kullitetut
    Olishan noilla orkkiksillakin vielä ajellu mut meni renkaan vaihdon kanssa samalla uudet ketjut ja rattaat.
    -nomen est omen-
  29. #1379
    Kaatumatattia hakusessa.

    Suapi suositella ja laittaa vaikka kuviakin


    P.s. tai jos jollaan löytyy ylimääräsenä moiset niin saa tarjota
    04 Buell xb12s

  30.  
  31. #1380
    Stormilta omat LSL-tatit hommasin, sellaset pienet ja sievät ja ajo asiansa eli suojas koneen kun kupsahdin. Hintaa jotain 95€ muistaakseni.
    Eikä mulla mitään kuvia niistä ole nyt tähän hätään...
    -nomen est omen-
Sivu: 46 / 90:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 36444546474856 ... ViimeinenViimeinen