Sivu: 44 / 90:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 34424344454654 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1291:stä 1320:een 2696:sta
  1. #1291
    Lainaa (Inkku @ Huhti. 05 2008,05:32) kirjoitti
    Noniin.

    Koska hommat ja vehkeet ei voi toimia tänä(kään) keväänä niin kuin pitäisi, olisi pari kymysystä tietävälle.

    Ongelma on siis öljyvuoto, koneen vasemmalla puolella ja eturattaan välittömässä läheisyydessä. Nyt kiinnostaisi tietää mitä/minkä "putkia" ne eturattaan takana, väriltänsä vihreät, oikeen ovat ja meneekö niissä kenties öljyä?

    Itse epäilen eturattaan akselin stefaa, mutta nuo putket hämäävät koska ovat todella öljyn peitossa, kun taas tuo stefa on vain alhaalta ja lähinnä ulkoreunasta kostea. Muutenkin aika kinkkinen tarkalleen määritellä vuotokohtaa kun koko koneen taka-alaosa on öljyssä.

    Jos joku osais jotain murjasta tähän vaivaan, olisin kiitollinen.
    Vuotaakos öljyä ihan kunnolla? Jos siis vati yön mopon alla, niin onko siellä noin desi tavaraa aamusta? Ja saisitkos otettua kuvaa niistä putkista. Kun en tuolla muista muita putkia menevän kuin kaasareiden ylivuotoletkut.
    Omassa lelussa tuo eturattaan alue sen verran kovassa mömmössä, että hankala edes sanoa vuotaako siellä vai ei. Tulee noita ketjuja rasvattua liikaa ja liian harvoin puhdistettua tuolta suunnasta moskaa. Arvelin vain, että ettei samanlaisesta "öljyvuodosta" ole nyt kyse?
  2. #1292
    Lainaa (ss454 @ Huhti. 05 2008,06:07) kirjoitti
    Lainaa (Inkku @ Huhti. 05 2008,05:32) kirjoitti
    Noniin.

    Koska hommat ja vehkeet ei voi toimia tänä(kään) keväänä niin kuin pitäisi, olisi pari kymysystä tietävälle.

    Ongelma on siis öljyvuoto, koneen vasemmalla puolella ja eturattaan välittömässä läheisyydessä. Nyt kiinnostaisi tietää mitä/minkä "putkia" ne eturattaan takana, väriltänsä vihreät, oikeen ovat ja meneekö niissä kenties öljyä?

    Itse epäilen eturattaan akselin stefaa, mutta nuo putket hämäävät koska ovat todella öljyn peitossa, kun taas tuo stefa on vain alhaalta ja lähinnä ulkoreunasta kostea. Muutenkin aika kinkkinen tarkalleen määritellä vuotokohtaa kun koko koneen taka-alaosa on öljyssä.

    Jos joku osais jotain murjasta tähän vaivaan, olisin kiitollinen.
    Vuotaakos öljyä ihan kunnolla? Jos siis vati yön mopon alla, niin onko siellä noin desi tavaraa aamusta? Ja saisitkos otettua kuvaa niistä putkista. Kun en tuolla muista muita putkia menevän kuin kaasareiden ylivuotoletkut.
    Omassa lelussa tuo eturattaan alue sen verran kovassa mömmössä, että hankala edes sanoa vuotaako siellä vai ei. Tulee noita ketjuja rasvattua liikaa ja liian harvoin puhdistettua tuolta suunnasta moskaa. Arvelin vain, että ettei samanlaisesta "öljyvuodosta" ole nyt kyse?
    Ei se nyt desitolkulla allensa päästä. Merkkaa harrikkamaisesti reviirinsä parilla öljytipalla kun esim. pyörän jättää parkkiin.

    Kahden vuorokauden aikana oli tallin lattialle tiputtanu varmaan joku max. puol desiä.

    Täytyy ottaa kuvia ku kerkiin.
    04 Buell xb12s

  3. #1293
    Lainaa (Inkku @ Huhti. 05 2008,14:24) kirjoitti
    Lainaa (ss454 @ Huhti. 05 2008,06:07) kirjoitti
    Lainaa (Inkku @ Huhti. 05 2008,05:32) kirjoitti
    Noniin.

    Koska hommat ja vehkeet ei voi toimia tänä(kään) keväänä niin kuin pitäisi, olisi pari kymysystä tietävälle.

    Ongelma on siis öljyvuoto, koneen vasemmalla puolella ja eturattaan välittömässä läheisyydessä. Nyt kiinnostaisi tietää mitä/minkä "putkia" ne eturattaan takana, väriltänsä vihreät, oikeen ovat ja meneekö niissä kenties öljyä?

    Itse epäilen eturattaan akselin stefaa, mutta nuo putket hämäävät koska ovat todella öljyn peitossa, kun taas tuo stefa on vain alhaalta ja lähinnä ulkoreunasta kostea. Muutenkin aika kinkkinen tarkalleen määritellä vuotokohtaa kun koko koneen taka-alaosa on öljyssä.

    Jos joku osais jotain murjasta tähän vaivaan, olisin kiitollinen.
    Vuotaakos öljyä ihan kunnolla? Jos siis vati yön mopon alla, niin onko siellä noin desi tavaraa aamusta? Ja saisitkos otettua kuvaa niistä putkista. Kun en tuolla muista muita putkia menevän kuin kaasareiden ylivuotoletkut.
    Omassa lelussa tuo eturattaan alue sen verran kovassa mömmössä, että hankala edes sanoa vuotaako siellä vai ei. Tulee noita ketjuja rasvattua liikaa ja liian harvoin puhdistettua tuolta suunnasta moskaa. Arvelin vain, että ettei samanlaisesta "öljyvuodosta" ole nyt kyse?
    Ei se nyt desitolkulla allensa päästä. Merkkaa harrikkamaisesti reviirinsä parilla öljytipalla kun esim. pyörän jättää parkkiin.

    Kahden vuorokauden aikana oli tallin lattialle tiputtanu varmaan joku max. puol desiä.

    Täytyy ottaa kuvia ku kerkiin.
    Kyllä minullakin tiputtaa sieltä öljyä, mutta olen tuon kuitannut ketjurasvarista johtuvaksi. Ja parikin tippaa lattialla näyttää levitessään melkoiselta määrältä. En siitä niin olisi huolissani, mutta ne vihreät putket tuntuvat olevan arvoitus josta olisi kiva nähdä kuvaa. Ellei jos en väärin muista sinulla on se häly pyörässä, olisiko kyse siihen liittyvistä johtovirityksistä?
  4. #1294
    Lainaa (timpek @ Maalis. 30 2008,18:45) kirjoitti
    Lainaa (säätäjä @ Maalis. 29 2008,18:46) kirjoitti
    Tuntuuko se uudempi fazu missä asioissa paremmalta?
    Suurin parannus on alustassa. Palkkirunko ei anna periksi niinkuin putkirunko, ja jousitus on parempi.
    Menee melkein toisen threadin alueelle, mutta enpä malta olla huomauttamatta että maailmalla liikkuvien kokemusten mukaan palkkirunko se vasta saattaakin antaa periksi:

    Runkokuva FZ1

    Ei ole ainoa maailmassa, uusi Fasu voi alkaa haukotella hitsisauman kohdalta ilman isompaa keulimistakin.

    On se silti tosin hauskempi ajaa kuin vanha, eli huomattavasti "terävämmän" ja sportimman tuntuinen.
  5. #1295
    Lainaa kirjoitti
    ...Palkkirunko ei anna periksi niinkuin putkirunko...
    "ei anna periksi" = ei ole niin joustava
    Huono tie, parempi mieli
  6. #1296
    Moi osaako joku neuvoa mistä voi säätää ajovaloja alemmaksi *, ettei tarvitse taivasta valaista.
    Mitään varsinaista ruuvi säätöä en ole löytänyt,onko valoihin mitään säätöä?.

    Pyörä on Fasu 1000 -04
    KTM 1290 Adv.S -23,KTM 690,Duke-12,Suzuki VL 1500-02 KTM Duke 1290 GT-23 Triumph Rocket GT-20,Suzuki M1800R-10,Yamaha XV 1900 Midnight Star.Yamaha XV 1600.Intruder VS 1400.KTM690SMR.Yamaha FZ1-S.Kawasaki Z1000.KTM950Supermoto, KTM690E.

  7. #1297
    Lainaa (R@gdoll @ Huhti. 07 2008,20:24) kirjoitti
    Lainaa kirjoitti
    ...Palkkirunko ei anna periksi niinkuin putkirunko...
    "ei anna periksi" = ei ole niin joustava
    juuri tätä tarkoitin, eli tuntuu jämäkämmältä ajettaessa. Kestävyydestä en tiedä, mutta saattaa näköjään saumat antaa periksi
    FZ1-S 07
  8. #1298
    Lainaa (Huntter @ Huhti. 07 2008,21:01) kirjoitti
    Moi osaako joku neuvoa mistä voi säätää ajovaloja alemmaksi , ettei tarvitse taivasta valaista.
    Mitään varsinaista ruuvi säätöä en ole löytänyt,onko valoihin mitään säätöä?.

    Pyörä on Fasu 1000 -04
    http://www.cartestsoftware.com/fz1/h...djustment.html

    tuossa ohje
    Fzs 1000
  9. #1299
    Lainaa (simppamoto @ Huhti. 07 2008,23:51) kirjoitti
    Lainaa (Huntter @ Huhti. 07 2008,21:01) kirjoitti
    Moi osaako joku neuvoa mistä voi säätää ajovaloja alemmaksi *, ettei tarvitse taivasta valaista.
    Mitään varsinaista ruuvi säätöä en ole löytänyt,onko valoihin mitään säätöä?.

    Pyörä on Fasu 1000 -04
    http://www.cartestsoftware.com/fz1/h...djustment.html

    tuossa ohje *
    Kiitos,luulin että ovat jotain kiinnipito ruuveja eikä säätö.
    KTM 1290 Adv.S -23,KTM 690,Duke-12,Suzuki VL 1500-02 KTM Duke 1290 GT-23 Triumph Rocket GT-20,Suzuki M1800R-10,Yamaha XV 1900 Midnight Star.Yamaha XV 1600.Intruder VS 1400.KTM690SMR.Yamaha FZ1-S.Kawasaki Z1000.KTM950Supermoto, KTM690E.

  10. #1300
    Lainaa (ss454 @ Huhti. 06 2008,08:48) kirjoitti
    Lainaa (Inkku @ Huhti. 05 2008,14:24) kirjoitti
    Lainaa (ss454 @ Huhti. 05 2008,06:07) kirjoitti
    Lainaa (Inkku @ Huhti. 05 2008,05:32) kirjoitti
    Noniin.

    Koska hommat ja vehkeet ei voi toimia tänä(kään) keväänä niin kuin pitäisi, olisi pari kymysystä tietävälle.

    Ongelma on siis öljyvuoto, koneen vasemmalla puolella ja eturattaan välittömässä läheisyydessä. Nyt kiinnostaisi tietää mitä/minkä "putkia" ne eturattaan takana, väriltänsä vihreät, oikeen ovat ja meneekö niissä kenties öljyä?

    Itse epäilen eturattaan akselin stefaa, mutta nuo putket hämäävät koska ovat todella öljyn peitossa, kun taas tuo stefa on vain alhaalta ja lähinnä ulkoreunasta kostea. Muutenkin aika kinkkinen tarkalleen määritellä vuotokohtaa kun koko koneen taka-alaosa on öljyssä.

    Jos joku osais jotain murjasta tähän vaivaan, olisin kiitollinen.
    Vuotaakos öljyä ihan kunnolla? Jos siis vati yön mopon alla, niin onko siellä noin desi tavaraa aamusta? Ja saisitkos otettua kuvaa niistä putkista. Kun en tuolla muista muita putkia menevän kuin kaasareiden ylivuotoletkut.
    Omassa lelussa tuo eturattaan alue sen verran kovassa mömmössä, että hankala edes sanoa vuotaako siellä vai ei. Tulee noita ketjuja rasvattua liikaa ja liian harvoin puhdistettua tuolta suunnasta moskaa. Arvelin vain, että ettei samanlaisesta "öljyvuodosta" ole nyt kyse?
    Ei se nyt desitolkulla allensa päästä. Merkkaa harrikkamaisesti reviirinsä parilla öljytipalla kun esim. pyörän jättää parkkiin.

    Kahden vuorokauden aikana oli tallin lattialle tiputtanu varmaan joku max. puol desiä.

    Täytyy ottaa kuvia ku kerkiin.
    Kyllä minullakin tiputtaa sieltä öljyä, mutta olen tuon kuitannut ketjurasvarista johtuvaksi. Ja parikin tippaa lattialla näyttää levitessään melkoiselta määrältä. En siitä niin olisi huolissani, mutta ne vihreät putket tuntuvat olevan arvoitus josta olisi kiva nähdä kuvaa. Ellei jos en väärin muista sinulla on se häly pyörässä, olisiko kyse siihen liittyvistä johtovirityksistä?
    Ensinnäkin, pahoitteluni paskoista kuvista. Unohdin kameran himaan niin joutusin turvautumaan kännykän kameraan.

    Eli tässä alhaalla olevassa kuvassa näkyy ne "putket" joista kyselin.



    Seuraavissa kuvissa näkyy huonosti (varsinkin lattiakuva) millaisesta öljyvuodon määrästä on kyse.






    Vaikuttaisi hyvinkin siltä että öljy tulee vaihdelootan "kopan" tiivisteen välistä, siis siitä kopasta josta sojottaa vaihteen siirtimen akseli jne.

    Vaikuttaa kivalta ja en kyllä yllättyne asiasta. Pyörä oli meinaan vaihdelootan (takuu) korjauksessa talvella -07 ja..no..ei vaan yllätä tämäkään..
    04 Buell xb12s

  11. #1301
    Nuo letkut / putket taitaa olla kaasuttimen ylivuoto eli tod. näk. sulla floodaa kaasarit jos siis vuoto on tosissaan noista peräisin. Vaan mites se alkukäyrän päälle tiputtelisi kun eikös noi huohottimen päät tule pihalle tuolla EXUP:n juoksupyörän ja suojakannen vieressä...
    Honda XL600V Transalp -88 > Yamaha XTZ750 Super Tenere -89 > Kawasaki ZX-10 -88 > Honda VTR1000F -97 > Yamaha FZS1000 -03 > Yamaha FZS1000 -04 & Aprilia RSV Mille -03
    Myynnissä FZS1000 koiranluita -5mm, Rizomat, Autocom Super Pro Avi
  12. #1302
    Taitaa myös Exupin vaijerit tuossa kohtaa sijaita. Kuvan perusteella niitä eniten veikkaisin ja ylivuotoletkut ovat enemmänkin letkun näköiset. Voi kyllä väsyneenä nyt silmät valehdellakin.
    Mutta öljyvuodosta ehkä laatikkoremppa tosiaan on sitten syypää ongelmiin. Mutta kuvat sellaisia etten itse nyt huolestuisi noiden kanssa. Ellei sitten öljyä saa ihan kunnolla lisätä. Tai pakoputki savua aina lämmetessään siten, kuin joku traktori olisi kaasuttamassa.
  13. #1303
    Muistaakseni just kaasarelta tulevat letkut muuttuu koviksi putkiksi tuossa eturattaan kohdalla.

    Tulee huomenna koneistuksesta oma takasvingi ja linkku, kasvoi neulalaakereiden pesät 1mm, jotta pääsen alkuperäisistä "peltikuorineulalaakereista" eroon.
    Nyt on SKF:n kunnolliset "teollisuus"-neulalaakerit odottamassa asennusta.
    Alko kestämään *

    Sitte ois vielä uuden K&N-filsun puhdistus ja öljyäminen, ai miksi...
    No ostin sen ###mp-liikkeestä, jossa käskettiin se uutena öljyämään, hyllystä Castrolin foam air filter spray ja hyvä kuulemma tulee. *
    No täällä foorumeilla sitten selvinnyt että se ei käy tohon puuvilla suodattimeen, menee tukkoon. *
    Eiku pesu ja öljyäminen omalla öljyllä, älkää ikinä luottako myyjiin, prkl.



    FZS1000 -03, Hayabusa -06
  14. #1304
    Nyt on tiiviste tilattu tuohon vaihdelodjun kanteen/koppaan. Toivottavasti loppuu siihen se öllin vuotaminen.

    Ei kellään satu olemaan mithän hajua lähteekö se koppa ihan vetämällä pois ja silleen? Siitä kun tulee se vaihteensiirtäjän akseli lävitte ja siinähän on tietty stefakin..


    ss454

    Niin tosiaan kyllä se senverran vuotaa jotta ainakin talli oli ihan palaneen öljyn käryssä kun mopoa käytin vuodon havaitsemiseksi
    04 Buell xb12s

  15. #1305
    Lainaa (rotanmyrkky @ Huhti. 04 2008,19:50) kirjoitti
    Lainaa (lehtite @ Maalis. 19 2008,15:53) kirjoitti
    olisko kellään tietoa et mistä mahtais löytyä fasun takalyhty tummalla lasilla. Oon joka paikan yrittänyt kahlata läpi mut ei vaan tule vastaan, kirkkaita olis tarjolla kyllä joka paikassa.....
    Saksan Ebay auttaa savustetun takalyhdyn metsästyksessä, itse tilasin kirkkaalla lasilla ja ledeillä olevan lyhdyn sieltä, mutta savustettujakin on tarjolla.
    mä kerkesin jo ostaa stormilta kirkkaan ja pistin tummentaen sen savusprayllä, ihme kyllä siitä tuli oikein hyvä Kattelin sielt ebayltä ja olis tosiaan löytynyt valmiiks tummennettu ja viel ledeillä ja halvemmalla kun stormilta normaali (57€ kehtasivat nylkeä..). Mut kiitti tiedosta, voi infota sitte seuraavaa savustetun tarvijaa.....
    ZsäpäDäpä
  16. #1306
    Lainaa (eimo @ Huhti. 09 2008,21:44) kirjoitti
    Sitte ois vielä uuden K&N-filsun puhdistus ja öljyäminen, ai miksi...
    No ostin sen ###mp-liikkeestä, jossa käskettiin se uutena öljyämään, hyllystä Castrolin foam air filter spray ja hyvä kuulemma tulee. *
    No täällä foorumeilla sitten selvinnyt että se ei käy tohon puuvilla suodattimeen, menee tukkoon. *
    Eiku pesu ja öljyäminen omalla öljyllä, älkää ikinä luottako myyjiin, prkl.
    Niin, ja lisäksi uutena sitä ei tarvitse öljytä, valmistaja on sen jo hoitanut. Tämä sanotaan kyllä paketissa.
  17. #1307
    Millä tekniikalla pyörän pitäisi nousta keskituelle? Olen sitä yrittänyt riuhtoa ja kiskoa, mutta ei vaan nouse.
  18. #1308
    Lainaa (Omen @ Huhti. 11 2008,17:56) kirjoitti
    Millä tekniikalla pyörän pitäisi nousta keskituelle?
    Vasen käsi ohjaustangolla, oikea käsi vänkärin kauhukahvalla. Jalalla painetaan seisontatuen polkimesta ja samalla nostetaan kädellä kauhukahvasta.
    Huono tie, parempi mieli
  19. #1309
    Kiitos, nousi kertaheitolla ilman isompaa voimankäyttöä. Nyt pääsee remppaamaan takapäätä.

    Tekniikkalaji, sitä on 3 isoa äijää ollut repimässä stongasta ylös kuten skootteria, turhaan
  20. #1310
    Lainaa (hidas57 @ Huhti. 11 2008,09:58) kirjoitti
    Lainaa (eimo @ Huhti. 09 2008,21:44) kirjoitti
    Sitte ois vielä uuden K&N-filsun puhdistus ja öljyäminen, ai miksi...
    No ostin sen ###mp-liikkeestä, jossa käskettiin se uutena öljyämään, hyllystä Castrolin foam air filter spray ja hyvä kuulemma tulee. *
    No täällä foorumeilla sitten selvinnyt että se ei käy tohon puuvilla suodattimeen, menee tukkoon. *
    Eiku pesu ja öljyäminen omalla öljyllä, älkää ikinä luottako myyjiin, prkl.
    Niin, ja lisäksi uutena sitä ei tarvitse öljytä, valmistaja on sen jo hoitanut. Tämä sanotaan kyllä paketissa.
    Niin ois lukenu, tuli vähän hätäiltyä sen öljyämisen kanssa kun sitä käskettiin siihen ruiskutella.
    Viisaampi nyt siinä asiassa.
    FZS1000 -03, Hayabusa -06
  21. #1311
    Lainaa (Inkku @ Huhti. 10 2008,17:19) kirjoitti
    Nyt on tiiviste tilattu tuohon vaihdelodjun kanteen/koppaan. Toivottavasti loppuu siihen se öllin vuotaminen.

    Ei kellään satu olemaan mithän hajua lähteekö se koppa ihan vetämällä pois ja silleen? Siitä kun tulee se vaihteensiirtäjän akseli lävitte ja siinähän on tietty stefakin..


    ss454

    Niin tosiaan kyllä se senverran vuotaa jotta ainakin talli oli ihan palaneen öljyn käryssä kun mopoa käytin vuodon havaitsemiseksi
    Oletko saanut öljyt pysymään koneessa?
    FZS1000 -03, Hayabusa -06
  22. #1312
    Lainaa (eimo @ Huhti. 14 2008,21:05) kirjoitti
    Lainaa (Inkku @ Huhti. 10 2008,17:19) kirjoitti
    Nyt on tiiviste tilattu tuohon vaihdelodjun kanteen/koppaan. Toivottavasti loppuu siihen se öllin vuotaminen.

    Ei kellään satu olemaan mithän hajua lähteekö se koppa ihan vetämällä pois ja silleen? Siitä kun tulee se vaihteensiirtäjän akseli lävitte ja siinähän on tietty stefakin..


    ss454

    Niin tosiaan kyllä se senverran vuotaa jotta ainakin talli oli ihan palaneen öljyn käryssä kun mopoa käytin vuodon havaitsemiseksi
    Oletko saanut öljyt pysymään koneessa?
    Tiivarit pitäs tulla tälläviikolla ja jos tossa viikonloppuna kerkeis ne sitten vaihtamaan..
    04 Buell xb12s

  23. #1313
    Tässä ois pari linkkiä FZS-hemmoille, en muista onko ollut jo aikaisemmissa viesteissä, mutta jos on ollu niin muistutus

    http://fazer.krata.cz/1/manual/US_Fa...ice_manual.pdf
    http://www.powersportspro.com/pages....lt.aspx
    FZS1000 -03, Hayabusa -06
  24. #1314
    Lainaa (eimo @ Huhti. 14 2008,21:14) kirjoitti
    Tässä ois pari linkkiä FZS-hemmoille, en muista onko ollut jo aikaisemmissa viesteissä, mutta jos on ollu niin muistutus


    http://www.powersportspro.com/pages....lt.aspx
    Jännä homma jottei löydy kuvasta sitä koppaa, mutta akselit ym. kyllä.



    Näyttäs olevan laakerikin (5) tuossa akselissa sen stefan (6) lisäksi, joten nyt alkaa jännittämään lähteekö se koppa ilman väkivaltaa irti *
    04 Buell xb12s

  25. #1315
    Lainaa (vzv @ Huhti. 15 2008,13:45) kirjoitti
    Lainaa (Inkku @ Huhti. 15 2008,01:18) kirjoitti
    Näyttäs olevan laakerikin (5) tuossa akselissa sen stefan (6) lisäksi, joten nyt alkaa jännittämään lähteekö se koppa ilman väkivaltaa irti *
    Oletko varma että tuo on laakeri, kuvan perusteella minusta 5 ja 9 voisivat olla myös puslia?
    No ainakin nuitten sivujen mukaan tuo 5 on laakeri (BEARING) ja 6 stefa (OIL SEAL). Tai sitten olen ymmärtänyt bearing sanan ihan väärin...
    04 Buell xb12s

  26. #1316
    Pleksiä pleksiä. Ulkomailta suurempaa muovia siis. Aiemmin ihmettelin tuplakuplapleksiä, mutta nyt tulikin mieleen, et pitäis saada ehkä himpun korkeampi, mutta samalla leveämpi pleksi, käsivarsille suojaa.
    Eli mikä malli tilaukseen? MRA:t vaikuttaa vakion levyisiä olevan, samaten Yamahan alkuperäinen touring. Enempää kypärämelua en kaipaa.
    Build a man a fire and he will be warm for a night. Set a man on fire and he will be warm for the rest of his life.
    // R1 -08
  27. #1317
    Lainaa (tidnab @ Huhti. 15 2008,18:30) kirjoitti
    Pleksiä pleksiä. Ulkomailta suurempaa muovia siis. Aiemmin ihmettelin tuplakuplapleksiä, mutta nyt tulikin mieleen, et pitäis saada ehkä himpun korkeampi, mutta samalla leveämpi pleksi, käsivarsille suojaa.
    Eli mikä malli tilaukseen? MRA:t vaikuttaa vakion levyisiä olevan, samaten Yamahan alkuperäinen touring. Enempää kypärämelua en kaipaa.
    Tuostahan tuo löytyy mallia tunturi. * Urli
  28. #1318
    Lainaa (Inkku @ Huhti. 15 2008,01:18) kirjoitti
    Lainaa (eimo @ Huhti. 14 2008,21:14) kirjoitti
    Tässä ois pari linkkiä FZS-hemmoille, en muista onko ollut jo aikaisemmissa viesteissä, mutta jos on ollu niin muistutus


    http://www.powersportspro.com/pages....lt.aspx
    Jännä homma jottei löydy kuvasta sitä koppaa, mutta akselit ym. kyllä.



    Näyttäs olevan laakerikin (5) tuossa akselissa sen stefan (6) lisäksi, joten nyt alkaa jännittämään lähteekö se koppa ilman väkivaltaa irti *
    Löytyypi kohdasta CRANCASE COVER 1, jos tuota koppaa etsiskelit.
    Todennäköisesti neulalaakeri siinä on, kyllä se siitä lähtee.
    Jos se on liimattu paikoilleen niin pientä väkivaltaa hyväksikäyttäen...
    FZS1000 -03, Hayabusa -06
  29. #1319
    Lainaa (ss454 @ Huhti. 16 2008,05:58) kirjoitti
    Lainaa (tidnab @ Huhti. 15 2008,18:30) kirjoitti
    Pleksiä pleksiä. Ulkomailta suurempaa muovia siis. Aiemmin ihmettelin tuplakuplapleksiä, mutta nyt tulikin mieleen, et pitäis saada ehkä himpun korkeampi, mutta samalla leveämpi pleksi, käsivarsille suojaa.
    Eli mikä malli tilaukseen? MRA:t vaikuttaa vakion levyisiä olevan, samaten Yamahan alkuperäinen touring. Enempää kypärämelua en kaipaa.
    Tuostahan tuo löytyy mallia tunturi. Urli
    Huh huh, jos pleksin nimi on Memphis Shades Hell Cat and Demon ei se voi olla huono
    Ei toi käy kuitenkaan, kun sivuilla lukee et "The Hell Cat works well to eliminate wind blast to the head and chest, but offers no increase in hand protection."
    Mut vakavissaan, joku kehui MRA:n pleksiä, laitas tarkka malli siitä? Ostan samanlaisen
    Build a man a fire and he will be warm for a night. Set a man on fire and he will be warm for the rest of his life.
    // R1 -08
  30.  
  31. #1320
    Fasun MRA vireissä kuten muissakin taitaa vaan olla se vika että pleksit on yksinkertasesti liian kapeita ja aiheuttaa pyörteen lipan sivuille josta ei kertakaikkiaan eroon pääse.

    Itse olen kuolannut -02 - 04 kuussatasten fasujen perään. Niissä nimittäin näyttäisi olevan heittämällä kilosuklaaseen kiinni menevä etukate ja vakiona paljon paremman näköinen lippa...


    Get it?
    Honda XL600V Transalp -88 > Yamaha XTZ750 Super Tenere -89 > Kawasaki ZX-10 -88 > Honda VTR1000F -97 > Yamaha FZS1000 -03 > Yamaha FZS1000 -04 & Aprilia RSV Mille -03
    Myynnissä FZS1000 koiranluita -5mm, Rizomat, Autocom Super Pro Avi
Sivu: 44 / 90:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 34424344454654 ... ViimeinenViimeinen