Sivu: 42 / 90:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 32404142434452 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1231:stä 1260:een 2696:sta
    Lainaa (Inkku @ Maalis. 05 2008,17:48) kirjoitti
    Lainaa (eimo @ Maalis. 05 2008,17:32) kirjoitti
    Lainaa (ss454 @ Maalis. 05 2008,07:39) kirjoitti
    Lainaa (Inkku @ Maalis. 04 2008,19:26) kirjoitti
    Lainaa (eimo @ Maalis. 04 2008,18:52) kirjoitti
    Lainaa (Inkku @ Maalis. 04 2008,17:32) kirjoitti
    Et oo eimo aatellu jostain laakerifirmasta käydä kysäsees niit laakereita?

Vois olla hiukka halavempia kuin orkkikset..
    Olen kyllä, vakio laakerit 1mm isoja tai pieniä. IKO on alkuperäinen ja niitä ei kukaan muu tee. Siinä on kolmea erikokoista laakeria. Ulkomailta sais ne, minimi tilauserä 50kpl / koko. Tosin hinta niin halpa että Yamahalta 2 sarjaa kun ostat, saat ulkomailta 8 sarjaa.
    Jatkan metsästystä, kyllä ne jostain edukkaammin saa. Periaatteestakaan en Keskolta niitä osta, kun katteet tommosia aivan samasta osasta.
    Jos ei muuten, niin avarrutan laakeripesät 1mm, rupes löytyy sen jälkeen.
    Tarvittaessa voin lähteä esim.kimppatilaukseen mukaan..jos nuo nyt mulla on finito...ja jos jostain edukkaasti löydät.
    Ennenkuin tässä itsekin alkaa taas ottaa paniikkia, niin pari kysymystä pitää tyhmänä esittää. Onko noiden laakereiden tyyppi nroa tai tarkkaa kokoa Eimolla tai muilla tiedossa? Se helpottaa samantien metsästystä. Sitten tuo määrä, mistä aiemmin ollut 8kpl. En tuosta hajoituskuvasta löydä kyllä suurennuslasillakaan kuin 2 laakeria. Eli ihmettelen mihin ne loput 6 kpl tulee vai eikö muilla olekaan käytetty "spaceria" ja homma ratkaistu lyömällä riittävästi laakereita paikalleen.
    Moi.
    Ei tämän viestin tarkoituksena ollut mitään paniikkia kylvää, uteliaisuuttani kyselin onko tyyppivika vai onko aiheuttaja oma ranne. Mutta asiaan, svingin laakerit 2kpl tyyppi TA2525Z (25x33x25), sitten se rungon-jousen-svingin välinen linkku, joku tietää sen oikean nimenkin * , siinä on laakerit TA1720Z (17x24x20) 2kpl ja TA1715Z (17x24x15) 4kpl sekä akselitiivisteet 17x24x3 16kpl. Mitat siis sisä x ulko x leveys.
    Valmistaja näille laakereille IKO.
    Helposti löydettäviä laakereita esim. 17x25x15 tai 16x24x15 jne. aina millin "vitullaa"
    Kävin sitten räpläämässä tallilla. Ehkä pienen pieni välys tuntui swingissä. Linkuissa sama homma, kun oikein sikanopeasti pienellä liikkeellä takarengasta ylöspäin "nyppi". Kaveri ei kyllä mielestään mitään huolestuttavaa nähnyt/kokenut, joten tuntemus voi olla myös meikäläisen korvienvälistä johtuvaa * mutta kysyn kyllä myös toisen mielipiteen sitten het kesän alussa huoltomiäheltä, jolle pärrä on menossa 40k huoltoon..
    No pieni välyshän aina "hyvästä", mulla heiluu jo useita millejä.
    Haarukan päästä.
    FZS1000 -03, Hayabusa -06
    Onkos ss454:llä suosituksia paikasta, mihkä veis pyörän penkkiin säädettäväks? Kun näillä kulmilla asustelet.
    Tai kellään muulla

Lainaa (eimo @ Maalis. 05 2008,18:32) kirjoitti
    Onkos ss454:llä suosituksia paikasta, mihkä veis pyörän penkkiin säädettäväks? Kun näillä kulmilla asustelet.
    Tai kellään muulla
    Vie tuonne:
    http://www.erkkakorpiahoracing.fi/

Siellä ainakin osataan homma. Mun pyörä on mennyt ko. klinikan läpi ja tällaiset lukemat jäi käppyröihin:

MaxHp * * * 147,71
    MaxNm * * *115,84
    Maxrpm * * 11778
    STOcorr.f. 1,037

Yamaha FXS1000 (-03)
    (Akrapovic Full, BMC, Dynojet)

-B52-
    -Quid licet lovi, non licet bovi-
    Lainaa (B52 @ Maalis. 05 2008,21:17) kirjoitti
    Tai kellään muulla
    Vie tuonne:

Siellä ainakin osataan homma. Mun pyörä on mennyt ko. klinikan läpi ja tällaiset lukemat jäi käppyröihin:

MaxHp * * * 147,71
    MaxNm * * *115,84
    Maxrpm * * 11778
    STOcorr.f. 1,037

Yamaha FXS1000 (-03)

-B52-
    Mistä kohti pyörää tommosia lukemia saatu
    Lainaa (eimo @ Maalis. 05 2008,21:39) kirjoitti
    Tai kellään muulla
    Vie tuonne:

MaxHp * * * 147,71
    MaxNm * * *115,84
    Maxrpm * * 11778
    STOcorr.f. 1,037

Yamaha FXS1000 (-03)

-B52-
    Takavetoisesta moottoripyörästä puhuttaessa tehot on tässäkin tapauksessa mitattu takapyörältä...

Korpiaholla on käytössään MJP2000 dyno joten sen päällä sitä on revitelty.

-B52-
    Lainaa (B52 @ Maalis. 05 2008,21:55) kirjoitti
    Tai kellään muulla
    Vie tuonne:

MaxHp * * * 147,71
    MaxNm * * *115,84
    Maxrpm * * 11778
    STOcorr.f. 1,037

Yamaha FXS1000 (-03)

-B52-
    Takavetoisesta moottoripyörästä puhuttaessa tehot on tässäkin tapauksessa mitattu takapyörältä...

-B52-
    Ehe, lähinnä ajattelin kun osa täällä ilmoittelee kampiakselitehoja ja takapyörästä mitattuja, vaikka kummassakin tapauksessa mitataan takapyörästä. Sitten oletus häviöt lisätään lukemaan, niin saadan kätevästi mitä halutaan. Nojoo
    Mutta jos näin on ,että noin vitun paljon saivat noilla osilla irti pyörästäsi, niin paljon makso, mä vien kans.
    Tosin mulla vaan putkistopuolen muutoksena slipari.

FÅR1000 (-03)

Lainaa (eimo @ Maalis. 05 2008,22:38) kirjoitti
    Tai kellään muulla
    Vie tuonne:

MaxHp * * * 147,71
    MaxNm * * *115,84
    Maxrpm * * 11778
    STOcorr.f. 1,037

Yamaha FXS1000 (-03)

-B52-

-B52-
    Ehe, lähinnä ajattelin kun osa täällä ilmoittelee kampiakselitehoja ja takapyörästä mitattuja, vaikka kummassakin tapauksessa mitataan takapyörästä. Sitten oletus häviöt lisätään lukemaan, niin saadan kätevästi mitä halutaan. Nojoo
    Mutta jos näin on ,että noin vitun paljon saivat noilla osilla irti pyörästäsi, niin paljon makso, mä vien kans.

FÅR1000 (-03)
    No johan. Mulla akran slipari, bmc ja dynojet ja takapallolta jottaan (ei oo ny paprua lähettyvillä) 135 hummaa ja 106nm. Mitattu ja säädetty Viaberilla.

Kovin lukema mitä oon kuullu fasusta saatavan kokoputkella,filsulla ja dynolla on ollu karvan alle 140...

Mutta kiitettävät lukemat tosiaan *
    04 Buell xb12s

Lainaa (Inkku @ Maalis. 05 2008,23:54) kirjoitti
    Tai kellään muulla
    Vie tuonne:

MaxHp * * * 147,71
    MaxNm * * *115,84
    Maxrpm * * 11778
    STOcorr.f. 1,037

Yamaha FXS1000 (-03)

-B52-

-B52-

FÅR1000 (-03)
    No johan. Mulla akran slipari, bmc ja dynojet ja takapallolta jottaan (ei oo ny paprua lähettyvillä) 135 hummaa ja 106nm. Mitattu ja säädetty Viaberilla.

Kovin lukema mitä oon kuullu fasusta saatavan kokoputkella,filsulla ja dynolla on ollu karvan alle 140...

Ei oikein ole lähialueella suosituksia. Ja oma pyörä valitettavasti kävi penkissä silloin kun siinä oli kytkimessä vikaa. Nyt tuo puoli korjattu, mutta ihan vain kivan paperilukeman vuoksi en viitsisi uudelleen lähteä istumaan tyhjänpanttina aamupäivää. Olen kyllä muutamalle vastaavan tehoisella mopolla uhoajalle sanonut, että viedään samana päivänä samaan penkkiin ja pienemmän tehon omaava maksaa viulut. Ei ole vielä tarvinnut käydä penkittämässä. (tämä ei ollut sitten mikään yleinen haaste)
    Lainaa (ss454 @ Maalis. 06 2008,07:27) kirjoitti
    Lainaa (Inkku @ Maalis. 05 2008,23:54) kirjoitti
    Tai kellään muulla
    Vie tuonne:

MaxHp * * * 147,71
    MaxNm * * *115,84
    Maxrpm * * 11778
    STOcorr.f. 1,037

Yamaha FXS1000 (-03)

-B52-

-B52-

FÅR1000 (-03)

Ei oikein ole lähialueella suosituksia. Ja oma pyörä valitettavasti kävi penkissä silloin kun siinä oli kytkimessä vikaa. Nyt tuo puoli korjattu, mutta ihan vain kivan paperilukeman vuoksi en viitsisi uudelleen lähteä istumaan tyhjänpanttina aamupäivää. Olen kyllä muutamalle vastaavan tehoisella mopolla uhoajalle sanonut, että viedään samana päivänä samaan penkkiin ja pienemmän tehon omaava maksaa viulut. Ei ole vielä tarvinnut käydä penkittämässä. (tämä ei ollut sitten mikään yleinen haaste)
    Arvasin, että lukemat harmittaa täällä monia mutta ei siinä mitään, niin pitääkin harmittaakin .

No joo.. Mitä uhoomiseen tulee niin vastasin vaan kysymykseen, että missä prätkää kannattaa penkittää.
    Sitä ei käsittääkseni kysytty, minkälaisia eroja tuloksissa on eri dynojen välillä puhumattakaan ilmasto-olosuhteiden vaikutuksesta tuloksiin?

Uhoomiset( "että viedään samana päivänä samaan penkkiin ja pienemmän tehon omaava maksaa viulut...") *ja ylipäänsä niistä puhuminen kuuluu mun mielestä hiekkalaatikolle. Voidaan varmaan perustaa ihan oma topicci(hiekkalaatikko) kaikille siitä kiinnostuneille?

Mut, hei.. Jos sulla kuitenkin on joskus aamu- tai iltapäivä aikaa ja olet täällä Kuopion suunnalla niin voidaan toki käydä vielä tsekkaamassa noi käppyrät kohdilleen vaikka tossa Ip-dynolla. Voisin säädättää omaani pikkuisen laihemmalle. Viululla en tee mitään joten sitä ei tarvi alkaa hommaamaan .

Tossa nyt on vielä linkki ko. käppyröihin jos se nyt jotakuta vielä kiinnostaa:
    http://www.aijaa.com/v.php?i=1713044.jpg

-B52-

Toisetkin käppyrät on jossain mutten löytänyt niitä tähän hätään. Ne oli kuitenkin Molitorissa, Fuchsin dynolla otetut, (kuuma keli) ja silloin piirtyi paperille jotain 141-143Hp??
    .. ja tämä tulos oli taas sieltä takapyörältä

Missäkö kannattaa penkittää? No tietenki siellä, missä on saa isoimmat tehot paperille :P Se penkistä saatava hevosvoimaluku on täysin vertailukelvoton penkkien kesken, turha siitä on vääntää. Tai no jos halutaan, niin meikä on saanu pakoputkiviritteiselle fasulle takapyörän huippulukemiksi ~140HP. Ja penkkinä muuten MJP2100, jos sillä nyt jotain väliä on. Käytin mittauksissa seosten vuoksi, notta sieltä sai sen mielenrauhan. Ohimennen mainiten, omaan fasuun on vaihdettu slipari yoshiin, ei mitään muita muutoksia ja siltikin seokset on pikkuriikkisen plussan puolella.

Rehellisesti sanoen mun on aika vaikea uskoa, että fasun _takaselta_ irtoaa > 140HP missään olosuhteissa, mutta uskokoon ken tahtoo. Mun pyörästä ei todellakaan irtoa, eli en ole haastamassa penkkiin

edit:
    Niin kevään kunniaksi meikällä ois tarjolla fasuun thyyninkiä, eli koiranluut perän korottamiseen. Ei mahdu paikalleen yoshin sliparin väliputken kans, ehkä jonkun toisen kans sopii. Parilla kympillä lähtee.

Ulpe - Brewed with Perkele since 1979
    Kawasaki Z750 2004
    Yamaha FZS1000 2005
    KTM 690SM 2008 + Yamaha FZX750 1987
    Selvästi herkkä aihe tämä takanakki teho. Ensin pitää määritellä nuo uhoajat=irl kaverit joiden kanssa tunnettu pitkään ja jauhetaan paskaa kaikesta maan ja taivaan välillä. Se ei ole oikea motoristi jonka mielestä oma mopo ei juuri sillähetkellä ole se maailman paras kun kaveri juuri kehuu omaansa. Siihen sitten kiva napautta tuo penkittäminen. *

Täällä olevista teholuvuista olen lähinnä kiinnostunut mitä tehty pyörälle ja millainen tuntuma. Yleensä käppyrät pitäisi vielä ottaa ennen ja jälkeen niin näkisi onko virityksellä hukattu vain se 30% tehoista normaalin kotivirityksen 50% sijaan. Väittäisin että Fazuissakin on niitä hyviä ja huonoja koneita. Riippuen miten ajettu sisään ja miten Veijo Yamahan työmuurahaiset ovat koneen niputtaneet. Orgin foorumiakin kun lukee, niin sisäänajosta on vähintään se kaksi koulukuntaa. Eli jo siinä on ehkä ryssitty ne tehot. Omassa mopossa oli tärkeintä saada säädöt kohalleen ettei kone liian laihalla/rikkaalla käy. Sliparihan on pakko hankinta jo sen takia että ei tarvitse sitten tuttujen kanssa ajellessa katsoa kierroslukumittarista onko oma mopo käynnissä.

Sinänsä sääli, että tuo ruiskuversio tuli muutama vuosi myöhemmin kun sellaista mopoa olisin ollut 2004 ostamassa. Nyt alkaa nakupyörät itsellä riittää ja ajoasentoon / pyörään tulee jollain aikajänteellä päivitys. Mutta ei sekään ole poissuljettua että Fazu jää silti talliin.

Sinänsä jos tehokkaampaa mopoa haluaa, niin kannattaa suunnata katseet tuonne Kawa 12R ja Suizan Busan suuntaan. Vehkeissä on tehoa ja vääntöä niin että pientä ihmistä hirvittää. Silti niihinkin on laitettava turbo että pääsee alppien yli eikä tarvitse pykältää pikku kumpareilla pienempää sisään. Missähän viipyy Suomen ensimmäinen turbotettu Fazu.
    Onkos joku siirtänyt Fazussa jalkatappeja?
    Vois ajoasento tuntua kotosemmalta jos sais tappeja siirrettyä hivenen taaksepäin.
    Olis dynokäppyrät mun Fasusta, mutta en taida jaksaa taas opetella, miten sen kuvan (1,2 MB) sai tänne...
    ... jotain piti muistaa
    Lainaa (Inkku @ Helmi. 22 2008,17:18) kirjoitti
    Lainaa (KEG @ Helmi. 22 2008,16:35) kirjoitti
    Lainaa (B52 @ Helmi. 22 2008,12:26) kirjoitti
    Lainaa (säätäjä @ Helmi. 22 2008,08:31) kirjoitti
    Lainaa (KEG @ Helmi. 20 2008,00:34) kirjoitti
    Lainaa (Villevalle @ Helmi. 16 2008,09:08) kirjoitti
    "G-Pack Eliminoi joissain malleissa 300 km/h rajoittajan," Täähän onkin ollut mailmalla suurin ongelma fzs 1000 ssa. Kuulopuheitten mukaan saa sen g-piste systeemin joka terminoi 400 km/h rajoittajankin...? Tiedä sitten siitä....?
    Edellinen pyörä oli 1000 Fazu -02 + slipari ja sen takia suuttimet vaihdettu (kävi muuten laihalla). Lisäksi eturatas oli 1 pykälä normia suurempi ja siltikään sillä ei saanut kelattua 275km/h enempää. Jos tuo G-päkki eliminoi jotain niin ehkä tehoja sitten.. tiedä sen enempää...

Jos joku saa Fazun kulkemaan kolmeesataa vain jollain härpättimellä niin sehän on hatun noston arvoinen juttu

Kaikkea mitä myyntimiehet puhuvat ei kannata uskoa...
    Siis mittarivauhtia?? tuskin nyt todellista sentähän?
    Mrjesta.

275km/h - 35-40km/h mittarivirhettä ja kuskin parallaksivirhettä = 235km/h
    (...ja on ihan sama montako piikkiä on missäkin rattaassa.)

275km/h todellista nopeutta tuolla aerodynamiikalla menee ihan kevyesti päiväunissa. Miksei yöunissa myös?

-B52-
    Kertaalleen testailin vakioratastuksilla ja täpöllä mittariin sai tuolloin kelattua 250km/h (rajoittimelle) ja GPS oli rekisteröinyt max 239km/h. Rattaan vaihto toi hiukan lisää pelivaraa (~6%), mutta todellinen vauhti luultavasti jäi jonnekin 255-260km/h välimaastoon. Siinä sitten päivä- tai yöunia, kummin vain.. Ei tuo Fazu mikään aivan onneton pyörä ole mutta parempiakin löytyy...

Mutta ei sitä millään G-packillä lujempaa saa kulkemaan, ainakaan vanhoja kaasaripelejä. Siitähän tässä taisi olla vähän niin kuin juttu vai ...
    No minähän keskustelun tuosta härpäkkeestä aloitin. Lähinnä kiinnosti tietää onko vanhassa fasussa jonkinlaisia tehon rajoittimia tietyille vaihteille, ei suinkaan mikään huippunopeus homma. Yli 300km/h nopeus fasulla taitaa olla mahtollista vain turboversiolla
    moi Inkkiu.asiasta toiseen jo vanhaan,jokos oot löytänyt peilit stongaan?käväin tossa päivänä eräänä tattarisuolla motoplaza nimisesssä paikassa ja löysin peilin kiinnikepalikat sieltä,sellaset kapeet ettei tarvinnu kytkinkahvarunkoa siirtää kun vajaa 10 mm sisäänpäin.laitoin molemmille puolille sellaset niin saan peilit sitten samalle leveys/pituusasteelle.oli ihan siistejä peilejä myös siellä.laitoin muuten uudemman fasun stongan mopoon kiinni.tuli aika makeen näkönen peli.
    Fzs 1000
    Lainaa (simppamoto @ Maalis. 10 2008,09:14) kirjoitti
    "G-Pack Eliminoi joissain malleissa 300 km/h rajoittajan," Täähän onkin ollut mailmalla suurin ongelma fzs 1000 ssa. Kuulopuheitten mukaan saa sen g-piste systeemin joka terminoi 400 km/h rajoittajankin...? Tiedä sitten siitä....?
    Edellinen pyörä oli 1000 Fazu -02 + slipari ja sen takia suuttimet vaihdettu (kävi muuten laihalla). Lisäksi eturatas oli 1 pykälä normia suurempi ja siltikään sillä ei saanut kelattua 275km/h enempää. Jos tuo G-päkki eliminoi jotain niin ehkä tehoja sitten.. tiedä sen enempää...

Jos joku saa Fazun kulkemaan kolmeesataa vain jollain härpättimellä niin sehän on hatun noston arvoinen juttu

Mrjesta.

275km/h todellista nopeutta tuolla aerodynamiikalla menee ihan kevyesti päiväunissa. Miksei yöunissa myös?

-B52-
    Kertaalleen testailin vakioratastuksilla ja täpöllä mittariin sai tuolloin kelattua 250km/h (rajoittimelle) ja GPS oli rekisteröinyt max 239km/h. Rattaan vaihto toi hiukan lisää pelivaraa (~6%), mutta todellinen vauhti luultavasti jäi jonnekin 255-260km/h välimaastoon. Siinä sitten päivä- tai yöunia, kummin vain.. Ei tuo Fazu mikään aivan onneton pyörä ole mutta parempiakin löytyy...

Mutta ei sitä millään G-packillä lujempaa saa kulkemaan, ainakaan vanhoja kaasaripelejä. Siitähän tässä taisi olla vähän niin kuin juttu vai ...
    No minähän keskustelun tuosta härpäkkeestä aloitin. Lähinnä kiinnosti tietää onko vanhassa fasussa jonkinlaisia tehon rajoittimia tietyille vaihteille, ei suinkaan mikään huippunopeus homma. Yli 300km/h nopeus fasulla taitaa olla mahtollista vain turboversiolla
    moi Inkkiu.asiasta toiseen jo vanhaan,jokos oot löytänyt peilit stongaan?käväin tossa päivänä eräänä tattarisuolla motoplaza nimisesssä paikassa ja löysin peilin kiinnikepalikat sieltä,sellaset kapeet ettei tarvinnu kytkinkahvarunkoa siirtää kun vajaa 10 mm sisäänpäin.laitoin molemmille puolille sellaset niin saan peilit sitten samalle leveys/pituusasteelle.oli ihan siistejä peilejä myös siellä.laitoin muuten uudemman fasun stongan mopoon kiinni.tuli aika makeen näkönen peli.
    Morot

Nyt on vaadittava kuvia. Meikäläisen peilit vielä välillä italia-allright
    <p>oli miten oli, mutta näin on</p>
    Lainaa (säätäjä @ Maalis. 11 2008,17:38) kirjoitti
    Lainaa (simppamoto @ Maalis. 10 2008,09:14) kirjoitti

Mrjesta.

-B52-

Morot

Nyt on vaadittava kuvia. Meikäläisen peilit vielä välillä italia-allright
    jep.laitan kunhan saan otettua kuvat.itellä ei peilejä vielä ole ostettuna.ja noita kiinnikkeitä ei ollut eilen ainakaan motoplazan sivuilla,mutta laitan kuvaa kun niitä on ja tiedän miten tänne niitä saa laitettua,kun ei oo vielä tullu kokeiltua.
    Fzs 1000
    Morjens Simppamoto.

Mulla on tuo peilihomma täysin avoin vieläkin, jotenkin rupes v*tuttaan kun mikään (peilien lisäks) ei ottanut onnistuakseen joten hommat on seissy totaalisesti..

Mä yhden kiinnikkeen ostin, mutta se ei ainakaan sinne kytkinkahvan "väliin" mahtunut, tiedä sitte millanen se motoplazan versio olis/käviskö se. Täytyypi zurffailla ja katella.
    04 Buell xb12s

Lainaa (Inkku @ Maalis. 12 2008,07:39) kirjoitti
    Morjens Simppamoto.

Mulla on tuo peilihomma täysin avoin vieläkin, jotenkin rupes v*tuttaan kun mikään (peilien lisäks) ei ottanut onnistuakseen joten hommat on seissy totaalisesti..

Mä yhden kiinnikkeen ostin, mutta se ei ainakaan sinne kytkinkahvan "väliin" mahtunut, tiedä sitte millanen se motoplazan versio olis/käviskö se. Täytyypi zurffailla ja katella.
    löytyy motoplazalta sellasia alumiinisia vajaa 10 mm leveitä kiinnikepalikoita joissa snadi "varsi" jonka päässä peilinpaikka 10mm jengoilla.mun fasuun vm 01 ainakin sopi kuin nyrkki öögaan(siis kytkinkahvarungon ja katkaisija pulikan väliin ).ei ollu ko. kaupan sivuilla kuvaa siitä,sattumalta löysin sieltä kun kävin.voin laittaa kuvaa sähköpostilla kun saan otettua,jos käy.mikäs muuten on pieleen mennyt kun noin kyrsii??

Fzs 1000
    Lainaa (simppamoto @ Maalis. 12 2008,16:23) kirjoitti
    Morjens Simppamoto.

löytyy motoplazalta sellasia alumiinisia vajaa 10 mm leveitä kiinnikepalikoita joissa snadi "varsi" jonka päässä peilinpaikka 10mm jengoilla.mun fasuun vm 01 ainakin sopi kuin nyrkki öögaan(siis kytkinkahvarungon ja katkaisija pulikan väliin ).ei ollu ko. kaupan sivuilla kuvaa siitä,sattumalta löysin sieltä kun kävin.voin laittaa kuvaa sähköpostilla kun saan otettua,jos käy.mikäs muuten on pieleen mennyt kun noin kyrsii??
    Mnoo...

- Kilpiteline (ei enään, melkein redi)

- jammun värikoodi joka on niiin salainen ettei sitä taida tietää edes tehtaan johtajakaan.

- takaiskari ei kuulemma huollettavaa mallia.

- kukaan ei tunnu tietävän saako tarvikkeena "lankarullia" takahaarukkaan ja/tai millasella kiinnityksellä.

- etuakseli oli vedetty vissiin pulttipyssyllä kunnolla kiinne = oli kiva etsiä liikkeistä 19mm kuusiokolo- avainta jolla saa tarpeeks voimaa = meinas koko paska olla tallissa kylellään, mutta aukeshan sentäs.

- mahdollinen laakereiden vaihto (swingi ja linkut)

- ja ne peilihärpättimet.

Eipä ny sinänsä niin "ihmeellisiä" juttuja..jos sitä sitten viikonloppuna jaksais taas.
    04 Buell xb12s

Olisko kenellekkään jäänyt tarpeettomaksi takalaukkua ja fasuun sopivaa telinettä? Jotain 40-50L kokoinen, merkillä eip väliä, tarvin 2-viikkoa kesässä lomamatkalla, sit varastoo vuodex
    Lainaa (Inkku @ Maalis. 12 2008,18:22) kirjoitti
    Lainaa (simppamoto @ Maalis. 12 2008,16:23) kirjoitti
    Morjens Simppamoto.

Mnoo...

- Kilpiteline (ei enään, melkein redi)

- jammun värikoodi joka on niiin salainen ettei sitä taida tietää edes tehtaan johtajakaan.

- takaiskari ei kuulemma huollettavaa mallia.

- kukaan ei tunnu tietävän saako tarvikkeena "lankarullia" takahaarukkaan ja/tai millasella kiinnityksellä.

- etuakseli oli vedetty vissiin pulttipyssyllä kunnolla kiinne = oli kiva etsiä liikkeistä 19mm kuusiokolo- avainta jolla saa tarpeeks voimaa = meinas koko paska olla tallissa kylellään, mutta aukeshan sentäs.

- mahdollinen laakereiden vaihto (swingi ja linkut)

- ja ne peilihärpättimet.

Eipä ny sinänsä niin "ihmeellisiä" juttuja..jos sitä sitten viikonloppuna jaksais taas.
    kaivoin nettiä ja löysin tuollasia väri koodeja laitan tähän linkit jos vaika olis apuja noista,hopet so.

http://www.colorrite.com/CRPLfac....eld.y=8

http://www.cartestsoftware.com/fz1/paintingcovers.html
    Fzs 1000
    Noilla sivuilla olevat siniset värit eivät taida olla mustarunkoisen fzs:n värejä? Näyttävät perussiniselle. Hienoin väri mustarunkoisen sininen, mustalla koneella vielä

Ajokausi avattu. Kummasti hymyilytti, kun keula tuppasi nousemaan
    Build a man a fire and he will be warm for a night. Set a man on fire and he will be warm for the rest of his life.
    // R1 -08
    Lainaa (eimo @ Maalis. 13 2008,21:00) kirjoitti
    Olisko kenellekkään jäänyt tarpeettomaksi takalaukkua ja fasuun sopivaa telinettä? Jotain 40-50L kokoinen, merkillä eip väliä, tarvin 2-viikkoa kesässä lomamatkalla, sit varastoo vuodex
    Mulla olis 40-50L tommonen laukku kun palauttaisit sen....
    ZsäpäDäpä
    Lainaa (lehtite @ Maalis. 14 2008,16:14) kirjoitti
    Mulla olis 40-50L tommonen laukku kun palauttaisit sen....
    Se on 38L
    Naisella on kolmen laukun teline: 130, nouto Stadista
    ... jotain piti muistaa
    Kuinkahan armoton leija tuosta fasusta tulee tommosella takalaukkusarjalla?!?
    It´s better to die on your feet than live on your knees...
    Lainaa (Yamaha1 @ Maalis. 17 2008,01:07) kirjoitti
    Kuinkahan armoton leija tuosta fasusta tulee tommosella takalaukkusarjalla?!? *
    Jaa-a. Kun pelkkä takalaukkukin keventää etupään kovemmassa vauhdissa.
    Eikä taitais mulle käydäkkään, slipari tulee niin ylös.
    Lainaa (ss454 @ Maalis. 04 2008,17:08) kirjoitti
    "Ei iso homma" särähti heti korvaan tai sitten olen tuon ymmärtänyt väärin. Hajoituskuva tilanteesta näyttää vähintäänkin työläältä. Ja mikä itseä tuossa kiusaa, niin eikös keskituki samalla tipu alta kun aletaan tuota purkamaan? Se taas aiheuttaa taljavirityksiä ja niiden varmisteluita. Mutta sitähän tämä pyöräily toisaalta on, iloista hauskanpitoa ja oluenjuomista kavereiden kanssa. Vaikka sitten pyörää purkaessa tallissa.
    Kuten jo mainittiinkin, niin pyörä voi seistä keskituella. Edes takarengasta ei tarvitse irrottaa, pistää vaan vähän lautaa renkaan alle kun pyörä on seisarilla niin on helpompi saada kamat uudelleen paikalleen.

Jos tosiaan on kavereita niin suosittelen yhden sellaisen ottamista mukaan pitämään vastaan toiselta puolelta. Jos linkun pultteja ei ole koskaan avattu ne saattavat olla tiukalla, ja on vaikea olla itse yhtä aikaa molemmin puolin pyörää kiintoavain kourassa. Lisäksi jotkut mutterit ovat aika "matalia" joten avain luiskahtaa niissä helposti. Kun kamat ovat pöydällä niin putsaus, holkit irti ja MoS2-rasvaa väleihin, ja sitten paikalleen. Tunnin homma.

Ehdottomasti eräs kannattavimpia itse tehtäviä huoltoja Fasuun, yhdessä exupin voitelun kanssa. Tuskin tulee tehtyä korjaamolla määräaikaishuollossa, mutta parantaa pyörän kestoikää merkittävästi. Linkun laakereiden kuluminen on siitäkin petollista, että se tapahtuu vähitellen jolloin ajo-ominaisuudet heikkenevät melkein huomaamatta.

Kiitos Simppamoto hyvästä vinkistä. Nyt on peilikiinnikkeet haettu MotoPlazasta ja näyttivät hyvin sopivan stongaan kiinne *
    04 Buell xb12s

30.  
    olisko kellään tietoa et mistä mahtais löytyä fasun takalyhty tummalla lasilla. Oon joka paikan yrittänyt kahlata läpi mut ei vaan tule vastaan, kirkkaita olis tarjolla kyllä joka paikassa.....
    ZsäpäDäpä
Sivu: 42 / 90:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 32404142434452 ... ViimeinenViimeinen