Sivu: 39 / 90:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 2937383940414989 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1141:stä 1170:een 2696:sta
  1. #1141
    Huomen.

    Älä säilytä mopoasi pakkasessa...

    -B52-
    -Quid licet lovi, non licet bovi-
  2. #1142
    Lainaa (Ressa @ Joulu. 14 2007,14:21) kirjoitti
    Slipari ja suutinsatsi olis myös tarkotus hankkia. Edellisessä kawassa oli devili ja oli kyllä komiat murinat mutta ei ollut fazuun tarjolla mitään silmään sopivaa, tosin yosilta löyty yks. Onko jollain jotai suosituksia johonkin slipariin? Ja minkäs hintanen tollanen suuttimien asennus + säätö on?
    Muista sitten, että Fasun suutinsarjojen ehdoton huippu on Ivan's Performance Partsin kitti, joka nimestään huolimatta tulee USA:sta. Lähin jälleenmyyjä on Englannissa. Se on ainakin kuulopuheiden mukaan säätämättä valmis ja kaikki kehuvat lopputulosta, mutta onhan suutinsarjan asennuksessa kaasarikoneeseen aina jonkin verran käsityötä.

    Ivanin saitti



  3. #1143
    Lainaa (vzv @ Joulu. 19 2007,10:40) kirjoitti
    Lainaa (Ressa @ Joulu. 14 2007,14:21) kirjoitti
    Slipari ja suutinsatsi olis myös tarkotus hankkia. Edellisessä kawassa oli devili ja oli kyllä komiat murinat mutta ei ollut fazuun tarjolla mitään silmään sopivaa, tosin yosilta löyty yks. Onko jollain jotai suosituksia johonkin slipariin? Ja minkäs hintanen tollanen suuttimien asennus + säätö on?
    Muista sitten, että Fasun suutinsarjojen ehdoton huippu on Ivan's Performance Partsin kitti, joka nimestään huolimatta tulee USA:sta. Lähin jälleenmyyjä on Englannissa. Se on ainakin kuulopuheiden mukaan säätämättä valmis ja kaikki kehuvat lopputulosta, mutta onhan suutinsarjan asennuksessa kaasarikoneeseen aina jonkin verran käsityötä.
    Kyllä käyttäsin säädössä mopon jos sinne suutinsatsi heitetään, oli sitten merkki mikä tahansa. Kaveri sai 15hp lisää pelkällä säädöllä, mutta siinä oli kyllä vaparit ja kokoputket. Hassua oli vielä, että ennen säätöä siitä ei huomannut mitään huonokäyntisyyttä/vikaa.

    Niin..Hommaa kokoputkisto vaikka joku valittas siitä, että alavääntö kärsii. Tai osta multa akran slipari hyvään hintaan niin hommaan ite sen kokoputken



    <p>oli miten oli, mutta näin on</p>
  4. #1144
    Lainaa (B52 @ Joulu. 19 2007,08:14) kirjoitti
    Huomen.

    Älä säilytä mopoasi pakkasessa...

    -B52-
    Tärkee postaus

    Ei mut mittasin tänään pakkaskestävyyden ja näytti tollasta -30 astetta. Eli eipä tarvi vaihdella.
    Mitä jos tämän jättäisi tyhjäksi
  5. #1145
    Lainaa (Inkku @ Joulu. 18 2007,13:37) kirjoitti
    Kivat äänet tosiaan, vaan taitaa jäärä MotoPark haaveeks noilla höpinöillä *
    Enpä usko, akra piti kovempaa ja metallisempaa ääntä ja silläkin pääsin vielä tiukentuneiden rajojen aikana ajamaan, taisi tosin John olla hellämielisellä tuulella *

    Ja kuten jo mainitsin, tuossa Mivvissä on se e-hyväksyntä, joka vielä viimekesänä pelasti mittauksilta Motoparkissa, ans kattoo mikä on tilanne tulevana kautena.
    -nomen est omen-
  6. #1146
    Lainaa (Kriisi @ Joulu. 19 2007,19:37) kirjoitti
    Lainaa (Inkku @ Joulu. 18 2007,13:37) kirjoitti
    Kivat äänet tosiaan, vaan taitaa jäärä MotoPark haaveeks noilla höpinöillä *
    Enpä usko, akra piti kovempaa ja metallisempaa ääntä ja silläkin pääsin vielä tiukentuneiden rajojen aikana ajamaan, taisi tosin John olla hellämielisellä tuulella *

    Ja kuten jo mainitsin, tuossa Mivvissä on se e-hyväksyntä, joka vielä viimekesänä pelasti mittauksilta Motoparkissa, ans kattoo mikä on tilanne tulevana kautena.
    hmmmmmh..se taisit siis olla sinä (?) joka ihmettelit kuinka mun Akrasta lähtee niin hilijanen ääni, siis nostinpark/motopark ajopäivillä *
    04 Buell xb12s

  7. #1147
    Lainaa (Inkku @ Joulu. 20 2007,09:33) kirjoitti
    hmmmmmh..se taisit siis olla sinä (?) joka ihmettelit kuinka mun Akrasta lähtee niin hilijanen ääni, siis nostinpark/motopark ajopäivillä *
    juu, minähän se
    -nomen est omen-
  8. #1148
    Morot taas.

    varttimaili

    Onkos fazeristit käyneet kopasemassa oman ajan, millaisiin tuloksiin päästy? Henk koht. en ole päässyt. Edellinen omistaja intti kovaan, että 10.9 sek. menee.
    <p>oli miten oli, mutta näin on</p>
  9. #1149
    Mro.

    Viime kesänä Lappeenrannan lentokenttäajoissa(ei joulukuusta eli valoja)aika oli piirun verran alla kympin muistaakseni 9.87 ja huiput 239km/h

    -B52-
    -Quid licet lovi, non licet bovi-
  10. #1150
    No joo, jätkällä onkin kauheet viritykset jos se on se sama hopee nopee
    <p>oli miten oli, mutta näin on</p>
  11. #1151
    Värillä on näissäkin vehkeissä väliä. Fazuissa se hopee on aina nopee. *

    Värit
  12. #1152
    Lainaa (säätäjä @ Joulu. 20 2007,14:14) kirjoitti
    No joo, jätkällä onkin kauheet viritykset jos se on se sama hopee nopee *
    Mrsta.

    Juu, hopeisella mentiin Lprannassa.

    Mustaa joulua!

    -B52-
    -Quid licet lovi, non licet bovi-
  13. #1153
    Myynnissä taas, nyt purettuna: taka- ja sivulaukkutelineet FZS 1000:een. Hinta 120 euroa.
    ... jotain piti muistaa
  14. #1154
    Lainaa (seku @ Tammi. 01 2008,12:55) kirjoitti
    Myynnissä taas, nyt purettuna: taka- ja sivulaukkutelineet FZS 1000:een. Hinta 120 euroa.
    Myytkö pelkät sivutelineet? Ja jos myyt, niin sopiiko mahdollisesti tuohon mun telineeseen ?

    PV50, KMX125, CB350, 2xGPZ500R, ZR1100 Zephyr, FZR1000, FZS1000, ZX-10R, 2x ZXR750, R1100S -> Fz1
  15. #1155
    Lainaa (Jalase @ Tammi. 04 2008,15:09) kirjoitti
    Lainaa (seku @ Tammi. 01 2008,12:55) kirjoitti
    Myynnissä taas, nyt purettuna: taka- ja sivulaukkutelineet FZS 1000:een. Hinta 120 euroa.
    Myytkö pelkät sivutelineet? Ja jos myyt, niin sopiiko mahdollisesti tuohon mun telineeseen ?
    Giwiltähän tuo näyttää, eli luulisi käyvän, vaan en myy pelkkiä sivutelineitä, paitsi samalla hinnalla
    ... jotain piti muistaa
  16. #1156
    Lainaa (Yamaha1 @ Syys. 20 2007,13:31) kirjoitti
    Tässä muuten paikallaan nuo uudet siniset moottorin pultit...Kyllä ne vaan hyvin sopii mopoon... tietty tuossa kuvassa kun ei näy kokonaisuutta ni ei oikeen osaa ehkä sanoa.
    Mites tuo kiristysmomentti? Käsikirjassa sanotaa 12Nm, mut pulttien mukana tulevassa lapussa oli muistaakseni vaan 2Nm tai jotain... Kaipa se riittää. ?
    PV50, KMX125, CB350, 2xGPZ500R, ZR1100 Zephyr, FZR1000, FZS1000, ZX-10R, 2x ZXR750, R1100S -> Fz1
  17. #1157
    Lainaa (MC Etukeno @ Syys. 30 2007,18:39) kirjoitti
    Lainaa (Yamaha1 @ Syys. 20 2007,13:31) kirjoitti
    Lainaa (vzv @ Syys. 20 2007,11:03) kirjoitti
    Lainaa (Jalase @ Syys. 19 2007,08:54) kirjoitti
    Eilen laitoin 5mm lyhyemmät koiranluut alle ja pienen koeajon perusteella tuntuu toimivan. Perän noususta ei varsinaisesti voi puhua, mutta huomattavasti jäykemmäksi muuttui.
    Olen tässä miettinyt tuota samaa, eli ohjausgeometrian kannalta voisi olla hyvä saada pyörään vähän enemmän etunojaa lyhyemmillä luilla ja/tai keulaputkia pudottamalla.

    Miten nuo koiranluut teoreettisesti vaikuttavat takajousitukseen, eli muuttuuko vivusto tosiaan niin että jousitus jäykistyy? Alkuperäisen takaiskarin kanssa asiasta on vain hyötyä, mutta kun olen ajatellut vaihtaa paremman iskarin taakse, mieluiten sellaisen jonka jousivoima asetellaan tehtaalla asiakkaan ilmoittaman elopainon mukaan. Pitäisikö lyhytluut ottaa huomioon iskaria tilattaessa?
    No se on varmaa että lyhemmillä luilla se jousitus kovenee aikalailla. Eli jos oikeen tehtaalla jotain teettää ni varmaan kannattaa asia ottaa sit huomioon... Eikö olis vaan helpompi pultata sinne joku öölarin täysin säädettävä mutikka, voi sit ite nappuloida sen mieleisekseen?

    Osallistumpa tässä samalla tuohon kytkin keskusteluun taas. Kattelin tätä foorumia ja porukka oli vissiin vähän sitä mieltä, että ei irrota kunnolla jos on liikaa öljyä myllyssä. Juon tässä sumpit ja käy tsekkaan miten reagoi jos tuolta vähän dreinaa enimpiä pois. Nyt mulla on siellä ihan ylärajassa, ja jos keskituella heittää ykkösen päälle ja kytkimen pohjaan, ni vetää kyllä voimalla lämpimänä. Ihan kylmänä ei vetäny yhtään muuten... ? Mut kai tuon teoria on testattava.

    Tässä muuten paikallaan nuo uudet siniset moottorin pultit...Kyllä ne vaan hyvin sopii mopoon... tietty tuossa kuvassa kun ei näy kokonaisuutta ni ei oikeen osaa ehkä sanoa.
    http://www.moottoripyora.org/kuva-al....4_1.JPG
    Yamaha1!

    Saitko osat sopimaan suoraan pyörääsi?
    Tilasin vastaavat osat ja puolet ruuveista ei sovi *
    Mäkin tilasin ProBoltin koneruuvisatsin Fasuun, mut en saanu sopimaan kun muutaman ruuvin moottorin oikealle puolelle, vasemmalle ei sopinut yksikään ruuvi. Että näin...
    PV50, KMX125, CB350, 2xGPZ500R, ZR1100 Zephyr, FZR1000, FZS1000, ZX-10R, 2x ZXR750, R1100S -> Fz1
  18. #1158
    Lainaa (Jalase @ Tammi. 24 2008,07:39) kirjoitti
    Mites tuo kiristysmomentti? Käsikirjassa sanotaa 12Nm, mut pulttien mukana tulevassa lapussa oli muistaakseni vaan 2Nm tai jotain... Kaipa se riittää. ?
    Kai se riittää jos valmistaja niin sanoo.

    Ja riitettävä se on: Kun et muuta sano niin oletan että pulttisi ovat eloksoitua alumiinia joten en suosittele kiristämään yhtään enempää!

    Jos jotain alkaa tihkua tms. niin vaihda sitten rosteri- tai titaanipultteihin. Niille ProBolts suosittaa yleisesti ottaen alkuperäisiä kiristysmomentteja.



  19. #1159
    Ihan mielenkiinnosta galluppia, että onko kenelläkään tarvittu venojen palojen vaihtoja vai onko välysten tarkistus riittänyt? Ja jos on paloja vaihdeltu, niin oliko 40tkm, 80tkm vai 120tkm huollossa? (tarjoan oluet sille mp messuilla lauantaina joka kertoo ajaneensa tähän päivään mennessä jopa 160tkm 01-05 fzs:llä)
  20. #1160
    Lainaa (Ressa @ Joulu. 12 2007,16:48) kirjoitti
    Lainaa (jj.lehtio @ Joulu. 12 2007,10:07) kirjoitti
    Lainaa (Jalase @ Joulu. 07 2007,14:15) kirjoitti
    Lainaa (Ressa @ Joulu. 07 2007,13:44) kirjoitti
    Tuli sitten pitkän mietinnän jälkeen ostettua FZS Tuontipyörä ja ajettu 22tkm. Tietäskö kukaan että mistä vois saada suomenkielisen ohjekirjan ja/tai huoltokirjan?
    Onneks olkoon LOISTAVASTA valinnasta !
    Käyttöohjekirjasen saat todennäköisesti Konekeskolta. Suomenkielistä huoltokirjaa en ole koskaan löytänyt, mutta täältä saat englanninkielisen.
    Konekeskolta oli käyttöohjekirjat loppu, eikä tietoa uusista. Täytynee kopioida jostain. Itsekin olen ohjekirjaa vailla, kun olen omani hukannut. Jos saat jostain, niin en panisi pahaksi, jos kopioisit mulle yhden sarjan. Korvaan luonnollisesti kulut.
    Olisin myös kiinnostunut jos joku pystyisin kopioimaan suomenkielisen ohjekirjan, maksua vastaan
    Oliskos kellään kiinnostusta pientä rahallista korvausta vastaan tehä ko. temppua?
    Mitä jos tämän jättäisi tyhjäksi
  21. #1161
    Lainaa (Ressa @ Tammi. 31 2008,16:49) kirjoitti
    Lainaa (Ressa @ Joulu. 12 2007,16:48) kirjoitti
    Lainaa (jj.lehtio @ Joulu. 12 2007,10:07) kirjoitti
    Lainaa (Jalase @ Joulu. 07 2007,14:15) kirjoitti
    Lainaa (Ressa @ Joulu. 07 2007,13:44) kirjoitti
    Tuli sitten pitkän mietinnän jälkeen ostettua FZS * Tuontipyörä ja ajettu 22tkm. Tietäskö kukaan että mistä vois saada suomenkielisen ohjekirjan ja/tai huoltokirjan?
    Onneks olkoon LOISTAVASTA valinnasta !
    Käyttöohjekirjasen saat todennäköisesti Konekeskolta. Suomenkielistä huoltokirjaa en ole koskaan löytänyt, mutta täältä saat englanninkielisen.
    Konekeskolta oli käyttöohjekirjat loppu, eikä tietoa uusista. Täytynee kopioida jostain. Itsekin olen ohjekirjaa vailla, kun olen omani hukannut. Jos saat jostain, niin en panisi pahaksi, jos kopioisit mulle yhden sarjan. Korvaan luonnollisesti kulut.
    Olisin myös kiinnostunut jos joku pystyisin kopioimaan suomenkielisen ohjekirjan, maksua vastaan *
    Oliskos kellään kiinnostusta pientä rahallista korvausta vastaan tehä *ko. temppua? *
    Voishan sitä vaikka joskus ruveta, kunhan vaan löytyy semmoinen aika joskus...
    PV50, KMX125, CB350, 2xGPZ500R, ZR1100 Zephyr, FZR1000, FZS1000, ZX-10R, 2x ZXR750, R1100S -> Fz1
  22. #1162
    Voiko FZS:n tunnistaa päällepäin jostain tuontipyöräksi? Jäin miettimään tuota, kun osassa näistä on etukatteessa "fazer" tarra ja osassa ei. Vanhemmissa malleissa ilmeisesti on aina yamaha-tarra tankissa.
    Onko näissä mitään tyyppivikoja mitä katsella ~30tkm ajetuista?
    Pikaisia vastauksia kiitoksia :P
    Build a man a fire and he will be warm for a night. Set a man on fire and he will be warm for the rest of his life.
    // R1 -08
  23. #1163
    Lainaa (tidnab @ Tammi. 31 2008,20:56) kirjoitti
    Voiko FZS:n tunnistaa päällepäin jostain tuontipyöräksi? Jäin miettimään tuota, kun osassa näistä on etukatteessa "fazer" tarra ja osassa ei. Vanhemmissa malleissa ilmeisesti on aina yamaha-tarra tankissa.
    Onko näissä mitään tyyppivikoja mitä katsella ~30tkm ajetuista?
    Pikaisia vastauksia kiitoksia :P
    Itse olen sellaisen tarinan kuullut ja sitä tainnut jopa eteenpäin kertoa, että Suomen maahantuonnissa pelätty turhia nimiriitoja suklaatehtaan kanssa ja siksi meille tulleet mallit olisivat ilman "Fazer" tekstiä. Toisaalta taas noita tarroja on voinut itse kukin vapaasti jälkikäteen ostella, että siitäkään ei tuota enää pysty aukottomasti selvittämään. Ehkä jos alat tutkia onko tuo tarra lakan alla vai päällä, niin voit saada tiedon selville. Itsellä se pelkkä pimpparauta tuossa tankissa ja jos olisi tarra liimattu lakan päälle, niin sekin jo olisi poistettu.

    Tyyppivikana voi olla se vaikea käynnistyminen ja heikohko keuliminen. *
  24. #1164
    Tuota.. onkohan "vanhan" mallin fasussa(kin) jotain tehonrajoittimia/vast. 2 ja 3 vaihteella??

    Näin vaan surffatessa Tämmöisen *
    04 Buell xb12s

  25. #1165
    Lainaa (ss454 @ Helmi. 01 2008,06:40) kirjoitti
    Tyyppivikana voi olla se vaikea käynnistyminen ja heikohko keuliminen.

    Tuota.. onkohan "vanhan" mallin fasussa(kin) jotain tehonrajoittimia/vast. 2 ja 3 vaihteella??

    Näin vaan surffatessa Tämmöisen
    Älkää, jätkät, älyttäkö!
    ... jotain piti muistaa
  26. #1166
    Lainaa (seku @ Helmi. 06 2008,20:15) kirjoitti
    Lainaa (ss454 @ Helmi. 01 2008,06:40) kirjoitti
    Tyyppivikana voi olla se vaikea käynnistyminen ja heikohko keuliminen. *

    Tuota.. onkohan "vanhan" mallin fasussa(kin) jotain tehonrajoittimia/vast. 2 ja 3 vaihteella??

    Näin vaan surffatessa Tämmöisen *
    Älkää, jätkät, älyttäkö! *
    No tuota taas nyt ei älyttäny kukhaan *
    04 Buell xb12s

  27. #1167
    Tarvis renkaat hankkia fasuun. Kattelin että metzelerin z6:sia sais hyvään hintaa. Onko kokemuksia noista?
    Mitä jos tämän jättäisi tyhjäksi
  28. #1168
    Lainaa (Inkku @ Helmi. 06 2008,20:24) kirjoitti
    Lainaa (seku @ Helmi. 06 2008,20:15) kirjoitti
    Lainaa (ss454 @ Helmi. 01 2008,06:40) kirjoitti
    Tyyppivikana voi olla se vaikea käynnistyminen ja heikohko keuliminen. *

    Tuota.. onkohan "vanhan" mallin fasussa(kin) jotain tehonrajoittimia/vast. 2 ja 3 vaihteella??

    Näin vaan surffatessa Tämmöisen *
    Älkää, jätkät, älyttäkö! *
    No tuota taas nyt ei älyttäny kukhaan *
    Eihän se ole ihme ettei keuli. *
  29. #1169
    Lainaa (Ressa @ Helmi. 06 2008,23:45) kirjoitti
    Tarvis renkaat hankkia fasuun. Kattelin että metzelerin z6:sia sais hyvään hintaa. Onko kokemuksia noista? *
    Mulla on z6, ja ei ole valittamista

    Lainaa (Inkku @ Helmi. 06 2008,20:24) kirjoitti
    Lainaa (seku @ Helmi. 06 2008,20:15) kirjoitti
    Lainaa (ss454 @ Helmi. 01 2008,06:40) kirjoitti
    Tyyppivikana voi olla se vaikea käynnistyminen ja heikohko keuliminen. *

    Tuota.. onkohan "vanhan" mallin fasussa(kin) jotain tehonrajoittimia/vast. 2 ja 3 vaihteella??

    Näin vaan surffatessa Tämmöisen *
    Älkää, jätkät, älyttäkö! *
    No tuota taas nyt ei älyttäny kukhaan *
    Mulla ei keulinut ennen ilmanputsarin vaihtoa. Nyt keulii +90 kiloisen alla 1:llä väkisin, vaikka kuinka nojailisi eteenpäin.



    -
  30.  
  31. #1170
    Lainaa (Jalase @ Tammi. 31 2008,19:31) kirjoitti
    Lainaa (Ressa @ Tammi. 31 2008,16:49) kirjoitti
    Lainaa (Ressa @ Joulu. 12 2007,16:48) kirjoitti
    Lainaa (jj.lehtio @ Joulu. 12 2007,10:07) kirjoitti
    Lainaa (Jalase @ Joulu. 07 2007,14:15) kirjoitti
    Lainaa (Ressa @ Joulu. 07 2007,13:44) kirjoitti
    Tuli sitten pitkän mietinnän jälkeen ostettua FZS * Tuontipyörä ja ajettu 22tkm. Tietäskö kukaan että mistä vois saada suomenkielisen ohjekirjan ja/tai huoltokirjan?
    Onneks olkoon LOISTAVASTA valinnasta !
    Käyttöohjekirjasen saat todennäköisesti Konekeskolta. Suomenkielistä huoltokirjaa en ole koskaan löytänyt, mutta täältä saat englanninkielisen.
    Konekeskolta oli käyttöohjekirjat loppu, eikä tietoa uusista. Täytynee kopioida jostain. Itsekin olen ohjekirjaa vailla, kun olen omani hukannut. Jos saat jostain, niin en panisi pahaksi, jos kopioisit mulle yhden sarjan. Korvaan luonnollisesti kulut.
    Olisin myös kiinnostunut jos joku pystyisin kopioimaan suomenkielisen ohjekirjan, maksua vastaan *
    Oliskos kellään kiinnostusta pientä rahallista korvausta vastaan tehä *ko. temppua? *
    Voishan sitä vaikka joskus ruveta, kunhan vaan löytyy semmoinen aika joskus...
    Multakin puuttuu vielä, joten mulle voi kopsata samalla kans. Tilinumeron voi laittaa vaikka orgboxiin, niin korvaan vaivannäön.
    -
Sivu: 39 / 90:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 2937383940414989 ... ViimeinenViimeinen