Sivu: 32 / 90:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 2230313233344282 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 931:stä 960:een 2696:sta
  1. #931
    Lainaa (levari @ Tammi. 18 2007,21:54) kirjoitti
    Onkos ketään vaihtanut vakio ilmansuodattimen tilalle neljää erillistä kartiofiltteriä? Eli, toimiiko fasu niillä? Ja onko tästä mitään käytännön hyötyä?
    Täällä FZS 1000 -osiossa on juttua sivulta 13 alkaen tosta. Muistaakseni joku sanoi että tulee olemaan enemmän haittaa kuin hyötyä...
    PV50, KMX125, CB350, 2xGPZ500R, ZR1100 Zephyr, FZR1000, FZS1000, ZX-10R, 2x ZXR750, R1100S -> Fz1
  2. #932
    Lainaa (Jalase @ Tammi. 19 2007,06:35) kirjoitti
    Lainaa (levari @ Tammi. 18 2007,21:54) kirjoitti
    Onkos ketään vaihtanut vakio ilmansuodattimen tilalle neljää erillistä kartiofiltteriä? Eli, toimiiko fasu niillä? Ja onko tästä mitään käytännön hyötyä?
    Täällä FZS 1000 -osiossa on juttua sivulta 13 alkaen tosta. Muistaakseni joku sanoi että tulee olemaan enemmän haittaa kuin hyötyä...
    Alkaa olla jo sen verran pitkää jorinaa tässä että aloittelijoiden kannattaa ensin lukea koko thread läpi ennenkuin kysyy mitään. En ihan heti keksi mitä kohtaa Fazusta ei olisi jotenkin käyty läpi.

    Kunhan ajokausi taas alkaa niin ensimmäisenä tarkkailun alle tulee takaiskarin kunto. Alkaa jo kilometrit tuntua tai viimekesänä jäi sellainen tunne, että olisi "löystynyt". Säätöjä saa kyllä vielä kiristettyä, mutta mutuna ei enää samaa tiukkuutta olisi. Ja kysymys kuuluukin onkos joku vaihtanut jo takaiskarin ja jos on niin minkä ostit? Öhlärissä ainakin hinta kohdallaan, kun en alle 900 euron pikaisella surffauksella löytänyt niitä mistään. Alkaa jo vanhasta moposta tuo olla yli 10% hinnasta.
  3. #933
    Lainaa (ss454 @ Tammi. 19 2007,06:43) kirjoitti
    Lainaa (Jalase @ Tammi. 19 2007,06:35) kirjoitti
    Lainaa (levari @ Tammi. 18 2007,21:54) kirjoitti
    Onkos ketään vaihtanut vakio ilmansuodattimen tilalle neljää erillistä kartiofiltteriä? Eli, toimiiko fasu niillä? Ja onko tästä mitään käytännön hyötyä?
    Täällä FZS 1000 -osiossa on juttua sivulta 13 alkaen tosta. Muistaakseni joku sanoi että tulee olemaan enemmän haittaa kuin hyötyä...
    Alkaa olla jo sen verran pitkää jorinaa tässä että aloittelijoiden kannattaa ensin lukea koko thread läpi ennenkuin kysyy mitään. En ihan heti keksi mitä kohtaa Fazusta ei olisi jotenkin käyty läpi.

    Kunhan ajokausi taas alkaa niin ensimmäisenä tarkkailun alle tulee takaiskarin kunto. Alkaa jo kilometrit tuntua tai viimekesänä jäi sellainen tunne, että olisi "löystynyt". Säätöjä saa kyllä vielä kiristettyä, mutta mutuna ei enää samaa tiukkuutta olisi. Ja kysymys kuuluukin onkos joku vaihtanut jo takaiskarin ja jos on niin minkä ostit? Öhlärissä ainakin hinta kohdallaan, kun en alle 900 euron pikaisella surffauksella löytänyt niitä mistään. Alkaa jo vanhasta moposta tuo olla yli 10% hinnasta.
    Mulla kanssa vähän samaa rataa, eli takaiskarin vois vaihtaa jo pikkuhiljaa. 2 päällä on tullu ajeltua lähes koko ajan niin löystyyhän tuo. Tietty kun vaihtaa sinne peräosastoon koiranluut niin saa pikkasen lisää jäykkyyttä ja näin ollen ehkä vähän lisää aikaa... Mut eipä tuo sitä iskarin kuluneisuutta poista. Ite ajattelin kyllä ehdottomasti jotain muuta merkkiä kun öölaria, törkeetä ryöstöä ja radalla kun ei tule ajeltua niin vähempikin kelpaa.
    It´s better to die on your feet than live on your knees...
  4. #934
    Lainaa (Yamaha1 @ Tammi. 19 2007,06:59) kirjoitti
    Mulla kanssa vähän samaa rataa, eli takaiskarin vois vaihtaa jo pikkuhiljaa. 2 päällä on tullu ajeltua lähes koko ajan niin löystyyhän tuo. Tietty kun vaihtaa sinne peräosastoon koiranluut niin saa pikkasen lisää jäykkyyttä ja näin ollen ehkä vähän lisää aikaa... Mut eipä tuo sitä iskarin kuluneisuutta poista. Ite ajattelin kyllä ehdottomasti jotain muuta merkkiä kun öölaria, törkeetä ryöstöä ja radalla kun ei tule ajeltua niin vähempikin kelpaa.
    Toinen vaihtoehtohan olisi huollattaa tuo nykyinen iskari. Pitäisi vain selvitellä hintoja/liikkeitä jotka yleensä suostuvat tuon tekemään ja osaavat sitten asiansa.
  5. #935
    Lainaa (ss454 @ Tammi. 19 2007,07:25) kirjoitti
    Lainaa (Yamaha1 @ Tammi. 19 2007,06:59) kirjoitti
    Mulla kanssa vähän samaa rataa, eli takaiskarin vois vaihtaa jo pikkuhiljaa. 2 päällä on tullu ajeltua lähes koko ajan niin löystyyhän tuo. Tietty kun vaihtaa sinne peräosastoon koiranluut niin saa pikkasen lisää jäykkyyttä ja näin ollen ehkä vähän lisää aikaa... Mut eipä tuo sitä iskarin kuluneisuutta poista. Ite ajattelin kyllä ehdottomasti jotain muuta merkkiä kun öölaria, törkeetä ryöstöä ja radalla kun ei tule ajeltua niin vähempikin kelpaa.
    Toinen vaihtoehtohan olisi huollattaa tuo nykyinen iskari. Pitäisi vain selvitellä hintoja/liikkeitä jotka yleensä suostuvat tuon tekemään ja osaavat sitten asiansa.
    Niimpä, mulla pukkaa sunnuntaina lähtöa laivalle taas 6 viikkoa hommiin ni ei kerkee tässä enää mitään selvitellä. Mut käyn aika ajoin kattelees jos saatte täällä topiikissa jotain aikaan. Miten paljon meitä muuten on pääkaupunki seudulla? Meinaan muutetaan naikkosen kanssa Tikkurilaan tässä 3.2 tienoilla, tai siis naikkonen muuttaa kun en ole paikalla... Enivei, jotain miitinkejä jne siellä suunnalla?
    It´s better to die on your feet than live on your knees...
  6. #936
    Lainaa (ss454 @ Tammi. 19 2007,07:25) kirjoitti
    Lainaa (Yamaha1 @ Tammi. 19 2007,06:59) kirjoitti
    Mulla kanssa vähän samaa rataa, eli takaiskarin vois vaihtaa jo pikkuhiljaa. 2 päällä on tullu ajeltua lähes koko ajan niin löystyyhän tuo. Tietty kun vaihtaa sinne peräosastoon koiranluut niin saa pikkasen lisää jäykkyyttä ja näin ollen ehkä vähän lisää aikaa... Mut eipä tuo sitä iskarin kuluneisuutta poista. Ite ajattelin kyllä ehdottomasti jotain muuta merkkiä kun öölaria, törkeetä ryöstöä ja radalla kun ei tule ajeltua niin vähempikin kelpaa.
    Toinen vaihtoehtohan olisi huollattaa tuo nykyinen iskari. Pitäisi vain selvitellä hintoja/liikkeitä jotka yleensä suostuvat tuon tekemään ja osaavat sitten asiansa.
    Tai sitten vaihtaa pelkän jousen, jäykempi jousi tekee kuulemma koko perssiistä paljon paremman. Itse olen tuota vaihtoehtoa miettiny, mutta saa nyt nähdä saanko pyörää ennen kevättä edes pajalta talliin...
    04 Buell xb12s

  7. #937
    Säädettävä Öhlins kuulemma muuttaa koko pyörän(?) Siis paremmaksi...

    Tässä sitä ollaan Malmilla vakion kanssa. En edes sliparia oo vaihtanu, ku saatan jopa luopua Fasusta ja vakiosta on helpompi vaihdossa hyötyä. Päätös on vaikea ja silloinkaan se ei kauas kotoa lähde...
    ... jotain piti muistaa
  8. #938
    Lainaa (ss454 @ Tammi. 19 2007,06:43) kirjoitti
    Lainaa (Jalase @ Tammi. 19 2007,06:35) kirjoitti
    Lainaa (levari @ Tammi. 18 2007,21:54) kirjoitti
    Onkos ketään vaihtanut vakio ilmansuodattimen tilalle neljää erillistä kartiofiltteriä? Eli, toimiiko fasu niillä? Ja onko tästä mitään käytännön hyötyä?
    Täällä FZS 1000 -osiossa on juttua sivulta 13 alkaen tosta. Muistaakseni joku sanoi että tulee olemaan enemmän haittaa kuin hyötyä...
    Alkaa olla jo sen verran pitkää jorinaa tässä että aloittelijoiden kannattaa ensin lukea koko thread läpi ennenkuin kysyy mitään. En ihan heti keksi mitä kohtaa Fazusta ei olisi jotenkin käyty läpi.

    Kunhan ajokausi taas alkaa niin ensimmäisenä tarkkailun alle tulee takaiskarin kunto. Alkaa jo kilometrit tuntua tai viimekesänä jäi sellainen tunne, että olisi "löystynyt". Säätöjä saa kyllä vielä kiristettyä, mutta mutuna ei enää samaa tiukkuutta olisi. Ja kysymys kuuluukin onkos joku vaihtanut jo takaiskarin ja jos on niin minkä ostit? Öhlärissä ainakin hinta kohdallaan, kun en alle 900 euron pikaisella surffauksella löytänyt niitä mistään. Alkaa jo vanhasta moposta tuo olla yli 10% hinnasta.
    No onhan tämä nyt p...a foorumi jos ei haulla löydy mitään, vaikka hakee kaikilla mahdollisilla hakusanoilla.
    Meinaatko että, asiaa selvittääkseen pitää lukea n.300 viestiä ja sen jälkeen koittaa hakea aihetta ja sitte vasta uskaltaa kirjoittaa oman viestin!!!??
    yamaha fzs 1000 -01
  9. #939
    Lainaa (levari @ Tammi. 19 2007,08:18) kirjoitti
    Lainaa (ss454 @ Tammi. 19 2007,06:43) kirjoitti
    Lainaa (Jalase @ Tammi. 19 2007,06:35) kirjoitti
    Lainaa (levari @ Tammi. 18 2007,21:54) kirjoitti
    Onkos ketään vaihtanut vakio ilmansuodattimen tilalle neljää erillistä kartiofiltteriä? Eli, toimiiko fasu niillä? Ja onko tästä mitään käytännön hyötyä?
    Täällä FZS 1000 -osiossa on juttua sivulta 13 alkaen tosta. Muistaakseni joku sanoi että tulee olemaan enemmän haittaa kuin hyötyä...
    Alkaa olla jo sen verran pitkää jorinaa tässä että aloittelijoiden kannattaa ensin lukea koko thread läpi ennenkuin kysyy mitään. En ihan heti keksi mitä kohtaa Fazusta ei olisi jotenkin käyty läpi.

    Kunhan ajokausi taas alkaa niin ensimmäisenä tarkkailun alle tulee takaiskarin kunto. Alkaa jo kilometrit tuntua tai viimekesänä jäi sellainen tunne, että olisi "löystynyt". Säätöjä saa kyllä vielä kiristettyä, mutta mutuna ei enää samaa tiukkuutta olisi. Ja kysymys kuuluukin onkos joku vaihtanut jo takaiskarin ja jos on niin minkä ostit? Öhlärissä ainakin hinta kohdallaan, kun en alle 900 euron pikaisella surffauksella löytänyt niitä mistään. Alkaa jo vanhasta moposta tuo olla yli 10% hinnasta.
    No onhan tämä nyt p...a foorumi jos ei haulla löydy mitään, vaikka hakee kaikilla mahdollisilla hakusanoilla.
    Meinaatko että, asiaa selvittääkseen pitää lukea n.300 viestiä ja sen jälkeen koittaa hakea aihetta ja sitte vasta uskaltaa kirjoittaa oman viestin!!!??
    Tottakai. Mielellään vielä jos ei 2h tutkimisen jälkeen mitään tietoa löydy, niin nöyrästi lakki kädessä asennossa kunnioittaen suoritetaan kysymys. Tarkoitin lähinnä, että jos kokoajan samaan keskusteluun lukematta vanhoja juttuja tekee kysymyksiä niin jossain vaiheessa alkaa samat jorinat kiertää ympyrää. Nyysseissä tuo on jo havaittu vuosia sitten. Nykyään sfnet.harrastus.mp keskittyykin appimatkailuun turbolla ja ilman.
    Hakumoottorin toimintaan en ota kantaa.
  10. #940
    Meikä kommentoi kans tota hakuhommaa. Onhan se haku joo, ilmottaa oikein, mistä threadista se haettava asia löytyy, mutta ei osaa mennä oikealle sivulle. Sitten kun vielä on tämmönen 24 sivua pitkä sepustus, niin aika vitutuksen multihuipennuttavaa alkaa selaamaan läpi tuon yhden viestin toivossa.

    Ja asiaa. Miten ss454:llä toimi se multi-gauge? Jos nyt oikein muistan, niin sulla se oli =)
    Ulpe - Brewed with Perkele since 1979
    Kawasaki Z750 2004
    Yamaha FZS1000 2005
    KTM 690SM 2008 + Yamaha FZX750 1987
  11. #941
    Lainaa (Ulpe @ Tammi. 19 2007,09:41) kirjoitti
    Meikä kommentoi kans tota hakuhommaa. Onhan se haku joo, ilmottaa oikein, mistä threadista se haettava asia löytyy, mutta ei osaa mennä oikealle sivulle. Sitten kun vielä on tämmönen 24 sivua pitkä sepustus, niin aika vitutuksen multihuipennuttavaa alkaa selaamaan läpi tuon yhden viestin toivossa.

    Ja asiaa. Miten ss454:llä toimi se multi-gauge? Jos nyt oikein muistan, niin sulla se oli =)
    Taitaa itselläkin olla tosiaan nuo hakumoottorikokemukset vastaavia. Sen verran harvoin sitä käyttänyt, että olen kuitannut asian ei ie selaimesta johtuvaksi. Tuostahan kannattaisi pistää ylläpitoon kehitysehdotusta, että hakumoottoria tarkemmaksi ja tuloksissa pääsisi suoraan siihen mitä hakee.

    Multigauge rokkaa kuten pitääkin. En muista tähän hätään ulkoa mikä lukuisista näytöistä siinä nyt päällä, mutta riittävästi informaatiota jokatapauksessa löytyy. Ainoa miinus jonka tuosta voi hakemalla etsiä on trippimittarin käytön jääminen. Samat näppäinpainallukset kun siirtää tuota multigaugen oletusnäkymää ja mielummin sen annan olla rauhassa. Muutenkin ajohanskat käsissä turhan ikäviä painella nuo mittarinamiskuukkelit. Pari kertaa pakkasyön jälkeen on mittaritieto ollut sekaisin, mutta resetoinut sen jälkeen itsensä kun virrat uudelleen käyttää pois päältä ja kytkee päälle. Moottorilämmöt/ulkolämpö tieto esim niitä mitä kaipaisi jo oletuksena fazuun matkaan. Tuollaisessa puolinakussa kun alkaa huvittavasti palella liian kevyessä asussa jos ajaa johonkin kylmään ilmapatjaan. Mittari vain kertoo ettei ole hallusinaatiosta kyse kun tuntuu kylmältä/kuumalta. Jos tällaista "turhaa" informaatiota ei halua tai tarvitse niin silloin tuo turha ostos.
  12. #942
    Lainaa (Ulpe @ Tammi. 19 2007,09:41) kirjoitti
    ...Onhan se haku joo, ilmottaa oikein, mistä threadista se haettava asia löytyy, mutta ei osaa mennä oikealle sivulle. Sitten kun vielä on tämmönen 24 sivua pitkä sepustus, niin aika vitutuksen multihuipennuttavaa alkaa selaamaan läpi tuon yhden viestin toivossa...
    Tääkin menee ihan aiheen viereen, mutta olisi kätevämpää, jos tällaisen tiettyä mallia käsittelevän aiheen etusivulle olisi lueteltu käsitellyt aiheet ja miltä sivuilta ne löytyy. (=sisällysluettelo) Tälläisia useamma kymmenen sivun juttuja, joissa yli puolet kommenteista on diipa-daapaa, ei jaksa lukea ajatuksella läpi.


    Esim. tuolla tavalla, klick, vaikka jenkeiltä nyt ei mitään mallia kannata yleensä ottaakaan.
    Huono tie, parempi mieli
  13. #943
    Laitoin Fasustani vähän juttua tänne: http://www.moottoripyora.org/cgi-bin....1;&#top
    yamaha fzs 1000 -01
  14. #944
    No niin, iso Bandiitti vaihtui sitten uuteen FZS 1000 pärrään! (liekö ollut Suomen viimeinen uusi ajamaton fasu?)

    Nyt sitten vaan odotellaan kevättä ja ajokelejä... *

    Nopeasti eilen vilkaisin tuota ohjekirjaa ja näytti olevan seuraava maininta sisäänajosta:

    ensimmäiset 1000 km -> Suositus max 5000 rpm
    1000 - 1600 km -> Suositus max 6000 rpm

    Mites käytännössä? (Tämä on mun eka uusi pyörä...)
    Kawasaki KMX 125 -> Honda CB 350 Twin -> Suzuki GSX 750 -> Suzuki Bandit 1200 N -> Yamaha FZS 1000 -> Yamaha MT-01 -> Yamaha FZ1N -> Kawasaki Z 1000 SX -> Yamaha MT-09 -> Kawasaki Versys 1000 -> Suzuki Katana 1000
  15. #945
    [QUOTE= (ss454 @ Tammi. 19 2007,08:25)][quote=levari,Tammi. 19 2007,08:18][quote=ss454,Tammi. 19 Nyysseissä tuo on jo havaittu vuosia sitten. Nykyään sfnet.harrastus.mp keskittyykin appimatkailuun turbolla ja ilman.
    Hakumoottorin toimintaan en ota kantaa.[/QUOTE]

    Koko threadin läpilukemisen (ennen kysymistä) hyväksi puoleksi lisäisin sen, että samalla voi löytää tietoa jostain sellaisesta asiasta jota ei olisi hoksannut edes kysyä. "Lue enemmän, luulet vähemmän".

    Iskarinvaihto kannattaa, piste. Edes kunnostettua alkuperäispumppua ei ikinä voi verrata säädettävään laatuiskariin jonks tekemiskustannus on ollut varmaan 20-kertainen alkuperäisiskarin sisäänostohintaan verrattuna. Se, onko se iso Ö vai joku muu on maku- ja lompakkoasia mutta kerran operaation tehneenä voin vakuuttaa että jousitus on niitä komponentteja jossa ei kannata säästellä. Jättää sitten vaikka se pärinäputken ostamatta jos rahat ei muuten riitä...

    Vaan mitä se on se "appimatkailu"? Matkailua appivanhempien kanssa vai
  16. #946
    [QUOTE= (vzv @ Tammi. 24 2007,14:14)][QUOTE= (ss454 @ Tammi. 19 2007,08:25)][quote=levari,Tammi. 19 2007,08:18]
    Lainaa ss454,Tammi. 19 Nyysseissä tuo on jo havaittu vuosia sitten. Nykyään sfnet.harrastus.mp keskittyykin appimatkailuun turbolla ja ilman.
    Hakumoottorin toimintaan en ota kantaa.[/QUOTE
    kirjoitti

    Koko threadin läpilukemisen (ennen kysymistä) hyväksi puoleksi lisäisin sen, että samalla voi löytää tietoa jostain sellaisesta asiasta jota ei olisi hoksannut edes kysyä. "Lue enemmän, luulet vähemmän".

    Iskarinvaihto kannattaa, piste. Edes kunnostettua alkuperäispumppua ei ikinä voi verrata säädettävään laatuiskariin jonks tekemiskustannus on ollut varmaan 20-kertainen alkuperäisiskarin sisäänostohintaan verrattuna. Se, onko se iso Ö vai joku muu on maku- ja lompakkoasia mutta kerran operaation tehneenä voin vakuuttaa että jousitus on niitä komponentteja jossa ei kannata säästellä. Jättää sitten vaikka se pärinäputken ostamatta jos rahat ei muuten riitä...

    Vaan mitä se on se "appimatkailu"? Matkailua appivanhempien kanssa vai
    Näköjään jotain kirjotushäröjä. Söhmiä lukeneet kuitenkin tietää mistä puhun.

    Joo turvallisuus ensin, eli renkaat, jarrut ja jouset kuntoon. Sitten voi miettiä niitä tehoasioita/ääni/bling bling vermeitä joita 3sson baarissa enemmän tutkitaan. (Huoltamon nimi muutettu, ettei vain konkurssin uhatessa joudu oikeustoimien kohteeksi.)
  17. #947
    Lainaa (Aku313 @ Tammi. 24 2007,08:56) kirjoitti
    No niin, iso Bandiitti vaihtui sitten uuteen FZS 1000 pärrään! (liekö ollut Suomen viimeinen uusi ajamaton fasu?)

    Nyt sitten vaan odotellaan kevättä ja ajokelejä... *

    Nopeasti eilen vilkaisin tuota ohjekirjaa ja näytti olevan seuraava maininta sisäänajosta:

    ensimmäiset 1000 km -> Suositus max 5000 rpm
    1000 - 1600 km -> Suositus max 6000 rpm

    Mites käytännössä? (Tämä on mun eka uusi pyörä...)
    Turha näitä uusia myllyjä niin hirveesti on varoo. (Myyjältä kuultua...) Minä ajelin sisään ekat 1000km niin et yli 8000 kierroksen en revitelly. Siinä se, ja hyvin on tehot vielä 28000 ajettuna tallella. *

    Öljyjä vaihtelin pikkasen tiuhempaan myös noin alussa. Ekat 1000km kohdilla ja seuraavat muistaakseni jo 2500km paikkeilla, nyttemmin oon siinäkin asiassa sit jättäny vouhottamatta. Mut säännöllinen öljynvaihto ja hyvät öljyt = parasta huoltoa mopottimelle, tai koneelle kun koneelle.



    It´s better to die on your feet than live on your knees...
  18. #948
    Onkos kukaan vaihtanu laakereita fasuunsa? helppoa? kenties kalliitkin?

    Suunnitellu vanteiden pulverimaalusta ja hyvä olis laakerit irrottaa...
    04 Buell xb12s

  19. #949
    Lainaa (Inkku @ Helmi. 02 2007,15:33) kirjoitti
    Onkos kukaan vaihtanu laakereita fasuunsa? helppoa? kenties kalliitkin?

    Suunnitellu vanteiden pulverimaalusta ja hyvä olis laakerit irrottaa...
    Hankalinta tuossa kai on hankkia ne laakerit jostain. Taakse tuli muistaakseni vasemmalle puolelle vaihdettua se pienempi suojattu laakeri tai sitten se on oikealla puolella en ole varma. Laakerikaupasta n. 1/10 osa hinnasta mitä merkkiliikkeessä ja tuosta laakerikaupasta osan sai seuraavalle päivälle. Jos vaihtelet ne muutkin laakerit, niin pistähän koodit vaikka tännekin nähtäville. On nimittäin tympeä tihrustaa koodia siinä vaihessa kun muutenkin kiire jne... Laakeri joka tuli vaihdettua oli Koyo 60/28RK. Ollut mielessä ostaa nuo muutkin laakerit varaosina hyllyyn, niin ei tule itku rengasta vaihtaessa kun huomaa laakerin kuluneen liikaa.
  20. #950
    ^ joo,o..täytynee nytten kahtoa kuin käy. Saan pyörän vasta ens viikolla pajalta = en ole siis edes kysellyt elekolta hintaa/aikaa ko maalaukselle, mutta jos tohon hommaan lähen niin voin kyllä skriivailla koodeja/saatavuuksia tänne *
    04 Buell xb12s

  21. #951
    Laitetaas ny tännekki.. Eli jos jollakulla on peilivirityksiä tangolla niin olisin kovin otettu jos se joku sit viittis näpätä siitä pari kuvaa ja pistää näytille.

    Suunnitelmissa matala pleksi ja ne peilit tangolle ennekun kerkee ajamaan (jolloin se unohtuu)
    <p>oli miten oli, mutta näin on</p>
  22. #952
    Onko kenelläkään ollut ongelmia kaasarien kumikurkkujen halkeamien kanssa? Paljonkohan moiset kumikurkut maksavat? edit: Pienen googlauksen perusteella tuo on ilmeisesti tyyppivika?



    Build a man a fire and he will be warm for a night. Set a man on fire and he will be warm for the rest of his life.
    // R1 -08
  23. #953
    Lainaa (tidnab @ Helmi. 28 2007,23:43) kirjoitti
    Onko kenelläkään ollut ongelmia kaasarien kumikurkkujen halkeamien kanssa? Paljonkohan moiset kumikurkut maksavat? edit: Pienen googlauksen perusteella tuo on ilmeisesti tyyppivika?
    No tuskin tuo tyyppivika on, enemmänki hoidon puutetta? (Tietenki ne joskus pitää vaihtaa, mutta en tiedä millainen elinkaari niillä kuuluis olla) Tai no mistä minä tiedän, mutta tuntuu vähän oudolta, että kumimateriaalissa olisi kovin paljon suunnittelu-/materiaalivirheitä =)

    Ja tuosta öjlynvaihdosta taas. Sisäänajossa vaihdoin 1000km kohdalla, sen jälkeen ~7000km kohdalla talvea varten. Seuraava oljynvaihto oli ~11000km kohdalla ja viimeksi vaihdoin syksyllä ~20tkm kohdalla. Nyt viimisimmät öljyt oli aavistuksen verran karun näköiset (paskaiset/harmahtavat?), että ajattelin ottaa käytännöksi vaihtaa 5000km välein tästä lähtien.

    Sisäänajossa en tehny mitään "erikoista", koitin pitää kiekat <6000 enkä tehny kiihdytyksiä täyskaasulla. Moottorijarrua tuli käytettyä reippaasti ja vältti vedättämistä, siinäpä se. Ei noita tosiaankaan kannata hyyssätä liikaa, koneella pitää ajaa, se tykkää että sillä ajetaan
    Ulpe - Brewed with Perkele since 1979
    Kawasaki Z750 2004
    Yamaha FZS1000 2005
    KTM 690SM 2008 + Yamaha FZX750 1987
  24. #954
    Lainaa (tidnab @ Helmi. 28 2007,23:43) kirjoitti
    Onko kenelläkään ollut ongelmia kaasarien kumikurkkujen halkeamien kanssa? Paljonkohan moiset kumikurkut maksavat? edit: Pienen googlauksen perusteella tuo on ilmeisesti tyyppivika?
    Kyllä se vähän minunkin mielestä vaikuttaa tyyppivialta.
    Omassani on kans perstuneet kurkut, kyllä kai tuollaisten nyt pitäisi kauemmin pysyä ehjänä
    Muistaakseni Stormin luettelossa oli näitä myynnissä.
    yamaha fzs 1000 -01
  25. #955
    Onko muuten kukaan ottanut pois sitä kaasareiden lämmitys järjestelmää? Täälä on juttu siitä: http://www.cartestsoftware.com/fz1/c...antbypass.html
    Otin eilen omastani irti, saa nähdä meneekö kaasarit jäähän
    yamaha fzs 1000 -01
  26. #956
    Lainaa (levari @ Maalis. 03 2007,10:15) kirjoitti
    Onko muuten kukaan ottanut pois sitä kaasareiden lämmitys järjestelmää? Täälä on juttu siitä: http://www.cartestsoftware.com/fz1/c...antbypass.html
    Otin eilen omastani irti, saa nähdä meneekö kaasarit jäähän
    Meikä on hämmästelly tuota systeemiä ja tähän asti olin ihan siinä uskossa, että se on kaasareiden _jäähdytykseen_ lämmittämisen sijaan. Käsittääkseni tuo gason kiehahtaminen on ihan mahdollinen ongelma prätkissä ja siten ollen tuo järjestelmä olisi jäähdyttämiseen. Kuten Patin sivulla todetaankin:
    Lainaa kirjoitti
    I have heard no instances of carb icing on this motorcycle.
    Ulpe - Brewed with Perkele since 1979
    Kawasaki Z750 2004
    Yamaha FZS1000 2005
    KTM 690SM 2008 + Yamaha FZX750 1987
  27. #957
    Fasussa gason kiehahtaminen tuskin on se juttu, koska seoksen kehittäjät sijaitsevat selvästi lohkojen takana pitkien kumikurkkujen päässä ja avoimessa ilmassa. Eri asia jossain kokokatetussa V-koneessa, jossa kaasutinosasto joudutaan suojaamaan paloseinin, eli pytyn ja kaasuttimen väliin tulevilla muovi tai alumiinihärpäkkeillä.

    Ainakin mun pyörässä lämppäri toistaiseksi on ja pysyy, sillä on runsaasti kokemuksia kaasareiden jäätymisistä edesmenneessä Kasawikassa (zx-10). Toiseksi viileinä aamuina (+5C) Fasun keskirekisteri on omilla säädöillä liikkeelle lähdettäessä aika lailla tukkoinen. En tiedä auttaako tuo lämppäri siihen mitään, mutta ei siitä ainakaan haittaa ole.



    Honda XL600V Transalp -88 > Yamaha XTZ750 Super Tenere -89 > Kawasaki ZX-10 -88 > Honda VTR1000F -97 > Yamaha FZS1000 -03 > Yamaha FZS1000 -04 & Aprilia RSV Mille -03
    Myynnissä FZS1000 koiranluita -5mm, Rizomat, Autocom Super Pro Avi
  28. #958
    Lainaa (B52 @ Elo. 28 2006,13:20) kirjoitti
    Lainaa (mc1970 @ Elo. 22 2006,07:48) kirjoitti
    nyt on DELVACIT koneessa , eipä ainakaan vielä ole laikannu motti kiinni.
    Toisin kilsoja ei ole vielä hirveesti
    Sen verran ainakin tuosta oli hyötyä että ennen niin vimmatusti pyörinyt takarengas (siis keskituella , kytkin pohjassa ja kakkonen silmässä) rauhottui ihan tyystin.

    Katotaan miten käy

    jonkun orggilaisen sanoja lainaten " omapahan on moponi "
    No?

    Miten Fasu on uusilla öljyillä pelannut? Ajattelin itsekkin vaihtaa nyt vielä syksyksi DELVACIT sisään kun tässä varmaan vielä joku tonni mittariin pyörähtää??

    -B52-
    No mc1970 ja -B52-, miten on Delvacit toiminna?
    PV50, KMX125, CB350, 2xGPZ500R, ZR1100 Zephyr, FZR1000, FZS1000, ZX-10R, 2x ZXR750, R1100S -> Fz1
  29. #959
    Mro taas..

    Ehdin viime syksynä ajaa DELVACeilla vain noin 1000 kilsaa ja möin tuon "testi"pyörän pois maaliskuussa joten empiirinen tutkimustyö jäi vähän kesken... Tuon tuhannen kilsan aikana en kyllä huomannut mitään eroa pyörän käytöksessä tai äänissä verrattuna muihin esim.Gastrolin öljyyn? Ei pyörä ainakaan huonommin noilla litkuilla toiminut ja saattoi olla jopa vähän hiljaisempi, mene ja tiedä?

    No nyt on alla vähän uudempi ja "hullumpi"(n.145hp/117Nm, Korpiaho racing) fasu ja sisällä edellisen omistajan toimesta puhtaat Gastrolin GPS:sät joten taidan luovuttaa testaus vuoron jollekkin toiselle innokkaalle kokeilijalle...


    -B52-
    -Quid licet lovi, non licet bovi-
  30.  
  31. #960
    Lainaa (levari @ Maalis. 03 2007,10:15) kirjoitti
    Onko muuten kukaan ottanut pois sitä kaasareiden lämmitys järjestelmää? Täälä on juttu siitä: http://www.cartestsoftware.com/fz1/c...antbypass.html
    Otin eilen omastani irti, saa nähdä meneekö kaasarit jäähän
    Jeps. Ei ole "lämmityskattilaa" enää paikoillaan ja hyvin pelaa pakkasessakin, hrrrrr... Vois noi yöpakkaset hellittää kyllä siitä huolimattakin, että pyörä pelaa moitteetta ilman tuota letkuvyyhtiä..

    On muutes aika huippua vaihtaa tulpat tuon poiston jälkeen, voi melkein pään työntää kannen yli toiselle puolelle .

    -B52-
    -Quid licet lovi, non licet bovi-
Sivu: 32 / 90:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 2230313233344282 ... ViimeinenViimeinen