Sivu: 15 / 90:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 513141516172565 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 421:stä 450:een 2696:sta
  1. #421
    Pitänee kysellä vielä oliko muilla tarkoitusta/halukkuutta tilata nyt tuota multigaugea? Itse varmaan kyseisen mittarin pistän tilaukseen ja talvi-illoille on sitten jotain tekemistäkin tuon mopon kanssa. Lämpö- ja volttimittari itselle sellaiset "pakolliset" tiedot tuossa, mutta eiköhän siitä muutakin hupia varmaan löydy.
  2. #422
    Niin siinä sitten lopuksi kävi, että meikä joutuu skippaamaan tältä syksyltä tuon mittarin..rahat pääsi niin prkleen vähiksi, että ei irtoa pariin kuukauteen

    Pitää koittaa katella syksymmällä, tuskinpa se niiden tekemistä siihen lopettaa..
    Ulpe - Brewed with Perkele since 1979
    Kawasaki Z750 2004
    Yamaha FZS1000 2005
    KTM 690SM 2008 + Yamaha FZX750 1987
  3. #423
    (poistettu tili)
    Lainaa (iso M @ Syys. 05 2005,02:45) kirjoitti
    Ainakaan mä en saanut Renthallin Streetfighter-stongaa sopimaan paikoilleen vakiojarruletkun kanssa. Oli karvan verran liian lyhyt se letku. Nyt olisi teräspunosletkut haussa.
    Mä laitoin Renthalin Ultra Lown. Se on juuri senverran leveämpi kuin orggis, että letkut riittää. Mutta se on suorempi, joten isolle miehelle tulee lisää tilaa ohjaamoon.

    Pienen ajomatkan jälkeen stonga tuntui todella hyvältä, niinkuin koko pyörä.
  4. #424
    Lainaa (R2-D2 @ Syys. 12 2005,22:33) kirjoitti
    Lainaa (iso M @ Syys. 05 2005,02:45) kirjoitti
    Ainakaan mä en saanut Renthallin Streetfighter-stongaa sopimaan paikoilleen vakiojarruletkun kanssa. Oli karvan verran liian lyhyt se letku. Nyt olisi teräspunosletkut haussa.
    Mä laitoin Renthalin Ultra Lown. Se on juuri senverran leveämpi kuin orggis, että letkut riittää. Mutta se on suorempi, joten isolle miehelle tulee lisää tilaa ohjaamoon.

    Pienen ajomatkan jälkeen stonga tuntui todella hyvältä, niinkuin koko pyörä.
    Laitoin jokuaika sit renthalin,olikohan mallia yz250...Letkut ja vaijerit yltti hyvin mut peilit meinaa olla tiellä kun ympyrää ajelee * *Jostain pitäis miellyttävä peilimalli löytää,tankoon vai katteeseen,kas siinä vielä pulma.Ideoita otetaan vastaan,omia tai jo ainakin kerran lainattujakin
    <br />
  5. #425
    (poistettu tili)
    Lainaa (jäämies @ Syys. 13 2005,17:52) kirjoitti
    Laitoin jokuaika sit renthalin,olikohan mallia yz250...Letkut ja vaijerit yltti hyvin mut peilit meinaa olla tiellä kun ympyrää ajelee * *Jostain pitäis miellyttävä peilimalli löytää,tankoon vai katteeseen,kas siinä vielä pulma.Ideoita otetaan vastaan,omia tai jo ainakin kerran lainattujakin
    Mulla on stongassa kiinni Rizoman Aero 17 peilit. Ihan hyvän näköiset minusta, näkee paremmin kuin orkkiksilla, mutta pikkasen pienet. Ihan tyytyväinen en ole. Kattelin että MT-01:ssä on aika kivat peilit stongassa, pitäsköhän laittaa sellaiset.
  6. #426
    Lainaa (R2-D2 @ Syys. 13 2005,18:03) kirjoitti
    Mulla on stongassa kiinni Rizoman Aero 17 peilit. Ihan hyvän näköiset minusta, näkee paremmin kuin orkkiksilla, mutta pikkasen pienet.
    Minkälaiset peilinkiinnikkeet sulla on? Oikeanpuoleisen peilinhän saa kiinni jarrukahvaan suoraan. Sitä ei ilmeisesti vaan pysty sit enää säätämään mitenkään. Muuten kuin koko jarrukahvaa säätämällä... Mites vasemmalla?
    -Scott
    -Kilo Fazeria-
  7. #427
    Nähtävästi muita mittarinhankkijoita ei tässä vaiheessa taida olla. Kaveri sieltä pyysi laittamaan tämän linkin foorumille, josta selviää ihan heidän virallista tietoa tuon toiminnasta Multi-gauge.
  8. #428
    (poistettu tili)
    Lainaa (Scott @ Syys. 14 2005,10:57) kirjoitti
    Lainaa (R2-D2 @ Syys. 13 2005,18:03) kirjoitti
    Mulla on stongassa kiinni Rizoman Aero 17 peilit. Ihan hyvän näköiset minusta, näkee paremmin kuin orkkiksilla, mutta pikkasen pienet.
    Minkälaiset peilinkiinnikkeet sulla on? Oikeanpuoleisen peilinhän saa kiinni jarrukahvaan suoraan. Sitä ei ilmeisesti vaan pysty sit enää säätämään mitenkään. Muuten kuin koko jarrukahvaa säätämällä... Mites vasemmalla?
    Oikeella puolella peilin pidike menee olemassa olevaan holeen. Hieman huonosti koska Jammulla taitaa olla oma kierre, mutta pysyy kuitenkin. Kun peili on sellaisessa pidikkeessä, jossa on nivel, niin kyllähän sitä säätelee. Fasussa on siis valmis paikka peilille.

    Vasemmalle puolelle vaihdoin kahvan läpi menevän pultin hieman pidemmäksi. Sama juttu kuin oikealla, nivelestä vaan säätelee asentoa.

    Peilikauppiaat myy kaikenlaisia adaptereita, ainakaan Rizoman Fasu- adapterista ei ollu paljon iloa. Mutta hyvin ne peilit saa kiinni muutenkin.
  9. #429
    Noh!

    Ny on tahkottu vajaa 7 t km. Pyörä on OK, vaikka fossiilitekniikkaa, verrattuna pikkusiskoon.

    Hilpeintä oli noi tällä foorumilla esiintyneet kulutuslukemat mukaan lukien öljyn kulutus. Kävin ajelemassa just Saksan baanaa. Pyrin pitämään matkanopeutena 1,4 markkaa ja fasu ylltätti: edullisimmillaan se nappas 4,92 litraa/ 100 km. Toi on jo OK.

    Yhtään kertaa ei oo menny yli 6 litraa, joten ihan järjellinen käyttöpyörä on kyseessä.

    Konetehot on bueno. Pyörän ”suomalainen” kokoonpano on todella syvältä. Pakkauspulttikin löyty syylärin välistä. Osa pultteista ja muttereista on jopa kiristetty. 1000 huollosta pyörä tuli akun miinus melkein irti. Etulokkari meinas pudota –vahingossa sen huomasin ja toi ketju, se askarruttaa edelleen.

    Siitä huolimatta, ku saa vapaavirtaussuodattimen laitettua, sliparin muutettua ja huggerin asennettua, ni eiköhän tää oo täys käyttöpyörä.
    ... jotain piti muistaa
  10. #430
    Jos jollakin on käyttöä alkuperäiselle Fasun punaiselle alakatteelle, tehkää tarjouksia.
    kuva
    Vuoden 2005 Fasusta. Ollut pyörässä kiinni noin 2kk
  11. #431
    Lainaa (seku @ Syys. 17 2005,18:38) kirjoitti
    Noh!

    Hilpeintä oli noi tällä foorumilla esiintyneet kulutuslukemat mukaan lukien öljyn kulutus. Kävin ajelemassa just Saksan baanaa. Pyrin pitämään matkanopeutena 1,4 markkaa ja fasu ylltätti: edullisimmillaan se nappas 4,92 litraa/ 100 km. Toi on jo OK.

    Yhtään kertaa ei oo menny yli 6 litraa, joten ihan järjellinen käyttöpyörä on kyseessä.
    Mh, joko meikän ajotyylissä tai pyörässä on vikaa. Matka-ajossa kyllä tosiaan pääsee sinne 5l hujakoille, mutta muuten sekalaisessa ajossa menee helposti se 6l/100km. Nyt on kauden lopulla tullu ajeltua aika paljon railakkaammin kaasua käytellen ja bensavalo syttyi ~200km:n kohdalla.
    Ulpe - Brewed with Perkele since 1979
    Kawasaki Z750 2004
    Yamaha FZS1000 2005
    KTM 690SM 2008 + Yamaha FZX750 1987
  12. #432
    Lainaa (Ulpe @ Syys. 20 2005,14:10) kirjoitti
    Lainaa (seku @ Syys. 17 2005,18:38) kirjoitti
    Noh!

    Hilpeintä oli noi tällä foorumilla esiintyneet kulutuslukemat mukaan lukien öljyn kulutus. Kävin ajelemassa just Saksan baanaa. Pyrin pitämään matkanopeutena 1,4 markkaa ja fasu ylltätti: edullisimmillaan se nappas 4,92 litraa/ 100 km. Toi on jo OK.

    Yhtään kertaa ei oo menny yli 6 litraa, joten ihan järjellinen käyttöpyörä on kyseessä.
    Mh, joko meikän ajotyylissä tai pyörässä on vikaa. Matka-ajossa kyllä tosiaan pääsee sinne 5l hujakoille, mutta muuten sekalaisessa ajossa menee helposti se 6l/100km. Nyt on kauden lopulla tullu ajeltua aika paljon railakkaammin kaasua käytellen ja bensavalo syttyi ~200km:n kohdalla.
    Mullakin vei sillon vakioputkilla tuommosta 4-6l satasella. nyt slipareitten vaihdon jälkeen about 6-7l satkulla. Tämä sii ihan normiajolla. Jos revittelee niin kyllä fasun saa imemään löpöä ihan kohtuudella kyllä...
    It´s better to die on your feet than live on your knees...
  13. #433
    Lainaa (Mik@ @ Syys. 02 2005,08:45) kirjoitti
    Lisätietoa ss454 taulukkoon samasta mallista:

    2006 FZ1 Fazer

    ENGINE
    Type Liquid-cooled, 4-stroke, forward inclined parallel 4-cylinder, DOHC
    Displacement 998 cc
    Bore and stroke 77.0 x 53.6 mm
    Compression ratio 11.5:1
    Max. power 110.3 kW (150 HP) @11,000 rpm
    Max. torque 106.0 Nm (10.8 kg-m) @8,000 rpm
    Lubrication Wet sump
    Fuel supply Fuel injection
    Clutch type Wet, multiple-disc
    Ignition TCI (digital)
    Starter system Electric
    Transmission Constant mesh, 6-speed
    Final transmission Chain
    Primary reduction ratio 1.521
    Secondary reduction ratio 2.647
    Gear ratio: 1st, 2nd, 3rd, 4th, 5th, 6th
    2.533, 2.062, 1.762, 1.522, 1.350, 1.208
    CHASSIS
    Frame Aluminium die-cast, diamond shaped
    Front suspension Telescopic upside down forks
    Front wheel travel 130 mm
    Rear suspension Swingarm (link suspension)
    Rear wheel travel 130 mm
    Caster angle 25°
    Trial 109 mm
    Front brake Double discs, Ø 320 mm
    Rear brake Single disc, Ø 245 mm
    Front tyre 120/70 ZR17M/C (58W)
    Rear tyre 190/50 ZR17M/C (73W)
    DIMENSIONS
    Overall length 2,140 mm
    Overall width 770 mm
    Overall height 1,205 mm
    Seat height 815 mm
    Wheelbase 1,460 mm
    Min. ground clearance 135 mm
    Dry weight 204 kg
    Fuel tank capacity (reserve) 18 litres (3.4 litres)
    Oil capacity 3.8 litres
    Specifications are subject to change without notice, in accordance with national regulation and legislations
    Ei kyllä tee mieli vaihtaa uudempaan. Huonompaan suuntaan on menty. Hyvää sanottavaa en paljoa keksi.

    - Tehoa vain 7 hv enemmän ja sekin 1000 kierrosta ylempänä.
    - Vääntöä saman verran, mutta 500 kierrosta ylempänä.
    - Painoa alumiinirungosta huolimatta vain 4 kg vähemmän.
    - Painoa on edelleen noin 30 kg liikaa. Löytyyhän täysin katettuja tonnisia pyöriä 170 kiloisina.
    - Jotenkin tuo moottori näyttäisi olevan ylempänä, joten onko painopistekin ylempänä? Ei hyvä. Maavaraa tosin on ehkä enemmän, mutta tuskin tuolla nyt Dakariin mennään.
    - Matkustajan tilat huonot. Olisiko nuo takajalkatapitkin ylempänä.
    - Eikä tuo ulkonäkö ole mielestäni lähes täydellisestä parantunut.

    + Ehkä tuo ruisku parantaa moottorin ominaisuuksia hieman, mutta luulisin alaväännön olevan kuitenkin huonompi.



  14. #434
    Ällistyttävää!

    Yamaha Motor Europe yllätti myönteisesti. Tuli postissa huolto/takuukortti pyörälle kattaen koko Euroopan Yamaha huoltopisteet.

    Samalla tuli täsmällinen kuluttajakysely, jolla pääsen kehumaan Suomen organisaation, kuluttajana. Täältähän pesee…

    Ajelen paljon ympäri Eurooppaa. Huolto-organisaation/ paikkojen esittely –ja se, että takuuhuollot on tehtävissä selityksittä missä niistä vaan ei oo mulle merkityksetöntä. Noihan sen teoriassa valmistajatakuun puolesta muutenkin pitäisi olla, kortti vaan helpottaa asiaa. Saksassa tai Itävallassa tota käytännössä kokeilen.

    Kerrankin positiivista.
    ... jotain piti muistaa
  15. #435
    Anteeksi jos jotain häiritsee mutta Fasuunhan tämä liittyy suoraan ja täällä teidät varmasti tavoittaa:
    Myynnissä takalaukkuteline ja laukku Fazuun. Kiinnitys/irtiotto vie noin 5 minuuttia. hp 120.
    Löytyy myös alkuperäinen ketjusuoja hp 10
    http://www.moottoripyora.org/cgi-bin....t=40248
  16. #436
    mitä tohon kulutus politiikkaan tulee niin kyllä meikäläisen fasu vähintään sen 7 litraa satkul hönäsee,ja sit jos oikein todella luukuttaa esim.motaril ni voi vain nauraen seurata benzuuni mittarin neulan tasaista laskemista
    vieköön vaikka 10 litraa satkul,mutta se ei meikäläisen menoon vaikuta
    04 Buell xb12s

  17. #437
    Joo ihmettelen myös itsekin noita äärimmäisen pieniä kulutuslukemia. Onkohan tankattu aina yhtä täyteen yms...
    Enemmän itseä kyllä kiusaa kun välityksiä tiuhensi, ettei meinaa aina 300 km päästä yhdellä tankilla. Mutta eihän se voima voi syntyä tyhjästä, eihän?
  18. #438
    Lainaa (jj.lehtio @ Syys. 20 2005,15:59) kirjoitti
    Ei kyllä tee mieli vaihtaa uudempaan. Huonompaan suuntaan on menty. Hyvää sanottavaa en paljoa keksi.

    - Tehoa vain 7 hv enemmän ja sekin 1000 kierrosta ylempänä.
    - Vääntöä saman verran, mutta 500 kierrosta ylempänä.
    - Painoa alumiinirungosta huolimatta vain 4 kg vähemmän.

    + Ehkä tuo ruisku parantaa moottorin ominaisuuksia hieman, mutta luulisin alaväännön olevan kuitenkin huonompi.
    Ruisku tuonnee kierroskoneen ominaisuuksia paremmin esiin. Ne liittyy huipun kierroksiin -kuin väännönkin.

    Jos kaivataan kevyttä, osta kyykky. 204 kg on musta kevyt pyörä.
    Hämmästyttävintä on tankin pienentyminen. Se huonontaa fasun matkamopo-ominaisuuksia.
    ... jotain piti muistaa
  19. #439
    Uuden fasun hinta on julkaistu jenkeissä eli hinnannousu tiedossa:
    2005 malli on/oli 8599 $ msrp (Manufacturer's suggested retail price)
    2006 malli on 9099 $ msrp (Manufacturer's suggested retail price)
    eli 500 taalaa hintaa lisää.
    Bring M. Backalive

    Hippopotomonstrosesquippedaliophobia
  20. #440
    Tossa kun nyt lueskelin tätä topiikkia niin jäin kaipaamaan semmosta yhteenvetoa että mitkä stongat tähän "vanhan malliseen" Fazer tonniseen nyt sitten käy ns. heittämällä?? Ja mistä hankittu jne. Mulla aikomus talven aikana stonga hankkia eikä kiinnosta alkaa jarruletkujen ym. kans painimaan... KIITOS jo etukäteen! *



    It´s better to die on your feet than live on your knees...
  21. #441
    Laitampas tännekkin ku mielestäni on niin loistava pikkukikka saada lisää ulkonäköö ja helpolla. Eli koitin tuommosta sähköteippiä laittaa vanteisiin tolleen ja minusta on kyllä aika BUENO. Hätäsestihän noi virittelin joten pitää korjata paremmin ku jaksaa... Hyvänä puolena jos vertaa vannekehän kiillotukseen ni ompi se, että voi halutessaan helposti vaihtaa väriä. Mä olen miettiny mm. harmaata, sinistä, keltasta taikka punasta... Miten vaan sattuu omaan silmään. Ei toi valkonenkaan paha ole. Eikä maksa paljon *



    Ja by the way, nytten lähti Yammutyttö talviunille kun itelle pukkaa taas 6 viikkoa hommia. Ens kevättä siis odotellessa... *



    It´s better to die on your feet than live on your knees...
  22. #442
    (poistettu tili)
    Lainaa (Yamaha1 @ Syys. 30 2005,21:49) kirjoitti
    Tossa kun nyt lueskelin tätä topiikkia niin jäin kaipaamaan semmosta yhteenvetoa että mitkä stongat tähän "vanhan malliseen" Fazer tonniseen nyt sitten käy ns. heittämällä?? Ja mistä hankittu jne. Mulla aikomus talven aikana stonga hankkia eikä kiinnosta alkaa jarruletkujen ym. kans painimaan... KIITOS jo etukäteen! *
    Ei oo yhteenvetoa, mutta esimerkki: mä laitoin Renthalin Ultra Lown, letkut riitti niukin naukin, mutta riitti kuitenkin. Ilmeisesti Renthalin Streetfighterin kanssa ei enää riitä.

    Jaa niin, hankin Allrightilta. Meinasin tilata Englannista, mutta postituksen kanssa olisi tullut kalliimmaksi.

    Päätypainot joutu tilaan, ja kestää kuulemma 8 viikkoa toimittaa. Tanko oli varastosta suoraan. Kätevä miäs vääntäs vanhoille painolle kierteet.



  23. #443
    Lainaa (R2-D2 @ Loka. 03 2005,16:53) kirjoitti
    Ei oo yhteenvetoa, mutta esimerkki: mä laitoin Renthalin Ultra Lown, letkut riitti niukin naukin, mutta riitti kuitenkin. Ilmeisesti Renthalin Streetfighterin kanssa ei enää riitä.
    Joo, Streetfighter ei sovi orggisletkujen kanssa. Ja näyttääpä vielä siltä, että tanko on ahdas jos letkut vaihtaa. Peilit tulevat uhkaavasti sormille stongaa kääntäessä.

    Nyt olisi myynnissä Renthalin Streetfighter -stonga, päätypainot, pehmuste siihen välipuikon päälle ja kahvat.
    Big guys need big bikes
  24. #444
    Lainaa (ss454 @ Syys. 28 2005,19:44) kirjoitti
    Joo ihmettelen myös itsekin noita äärimmäisen pieniä kulutuslukemia. Onkohan tankattu aina yhtä täyteen yms...
    Enemmän itseä kyllä kiusaa kun välityksiä tiuhensi, ettei meinaa aina 300 km päästä yhdellä tankilla. Mutta eihän se voima voi syntyä tyhjästä, eihän? *
    kuinkas paljon tihensit välityksiä??millanen ajaa??itse olin ajatellut tulevana talvena tilaa sakelandiasta yhen hampaan pienemmän eturattaan ja 2 hammasta isomman takarattaan vakioon nähden.

    YAMAHA1 kuinkas nuo ixilit höpäjää ja mites paljon löytyy takaselt potkua??kysyn ihan vain näin mielenkiinnost ku tattarisuon kaveri yritti samanlaisia kaupata 500eculla,mut en si viittiny ostaa ku oli jo akran pönttö kiinni
    kaduttaa vieläkin,ku noi on niin törkeen mageet
    04 Buell xb12s

  25. #445
    Lainaa (vauhti korjaa virheet... @ Loka. 03 2005,18:21) kirjoitti
    Lainaa (ss454 @ Syys. 28 2005,19:44) kirjoitti
    Joo ihmettelen myös itsekin noita äärimmäisen pieniä kulutuslukemia. Onkohan tankattu aina yhtä täyteen yms...
    Enemmän itseä kyllä kiusaa kun välityksiä tiuhensi, ettei meinaa aina 300 km päästä yhdellä tankilla. Mutta eihän se voima voi syntyä tyhjästä, eihän? *
    kuinkas paljon tihensit välityksiä??millanen ajaa??itse olin ajatellut tulevana talvena tilaa sakelandiasta yhen hampaan pienemmän eturattaan ja 2 hammasta isomman takarattaan vakioon nähden.

    YAMAHA1 kuinkas nuo ixilit höpäjää ja mites paljon löytyy takaselt potkua??kysyn ihan vain näin mielenkiinnost ku tattarisuon kaveri yritti samanlaisia kaupata 500eculla,mut en si viittiny ostaa ku oli jo akran pönttö kiinni
    kaduttaa vieläkin,ku noi on niin törkeen mageet
    Mukavasti kyllä höpäjää, matala ja pehmee saundi alhaalla ja kyl sit ääntä löytyy kun mennään yli 7000rpm. En ole saanu säädettyä vieläkään ku Kouvolan MP-tuningin penkki on ollu vähän niinku pimeenä tässä. Menee siis sekin homma ens kevääseen sit taas. En usko että kauheesti on seokset viturallaan ku hyvin pystyy ajeleen eikä perstuntumalla mitään kamalia vääntökuoppiakaan pysty huomaamaan. Toisaalta en myöskään todellakaan kuvittele että ovat ihan optimaaliset putket tehojen tms. kannalta. Vähän turhankin hyvin hengittävät kai, jos se on mahdollista...

    Vähän tuossa jouduin taisteleen noitten koiranluitten kanssa kun oli aluksi perä niin korkeella että otti toi vasemman puoleinen putki kiinni ketjuun... (aikanaan tein vakioänkkärillä pientä perän nostoo nääs) *Ei ajossa mut sivujalalla jne. Haittas mua sen verran että teetin uudet vähän konservatiivisemmat luut taakse ja nyt on ihan ok kaikin puolin. Mä olen pirun tyytyväinen kyllä et hain vähän erikoisempaa viritelmää omaan tyttööni. Tehoja en ees tarvii, mut keväällähän tuota sitten näkee jos olis muutama humma vahingossa tullu lisää?



    It´s better to die on your feet than live on your knees...
  26. #446
    joo-o,suas nähr tuleeks kans tollatteet hommattua ku vähä tyytymätön fiilis toho akraan...äänet iha jees mut niiin vakion tylsän näköinen
    04 Buell xb12s

  27. #447
    Lainaa (vauhti korjaa virheet... @ Loka. 04 2005,07:52) kirjoitti
    joo-o,suas nähr tuleeks kans tollatteet hommattua ku vähä tyytymätön fiilis toho akraan...äänet iha jees mut niiin vakion tylsän näköinen
    Nooh, oompa tässä itekkin huomannu ettei tää rakentelu lopu ihan heti. Aina löytyy uutta paikkaa mihin ei ihan ole tyytyväinen. Onneks tulee tuo talvi ni on taas varaa ostella uutta kilkettä... * Sit ku osaset on lähes hankittu niin sit sitä vaihtelua voip hakee vaikka erivärisistä maalipinnoista jne... Jossain netissä törmäsin joskus tonniseen fasuun joka oli maalattu sillä yammun legendaarisella kelta/valko/mustalla värimallilla. Oli aika yllättävän hieno kyllä!!! Tosin ehkä mulle liian sirkuslookki, mut jotain retroväritystä tuohon vois harkita.



    It´s better to die on your feet than live on your knees...
  28. #448
    oisin kyllä erittäin mielelläni ottanut fasuni kelta-mustana tai kokomustana!jouruin sitte tyytymään siniseen...
    onhan noita rakentelu ideoita ollu yhtä jos toista,mutta yllättäen sitten jääneet..ehkä johtuen osittain lämmittämättömäst tallista jossa joudun pyörää talvisin säilyttään ajattelin jos ens talveks ei muuta suunnittelis ku välitysten muuttamisen ja jonku huggerin kiinni ruuvaamisen,niin ehkä siten pysyis jotenkuten tavoitteessa
    04 Buell xb12s

  29. #449
    Lainaa (vauhti korjaa virheet... @ Loka. 04 2005,10:49) kirjoitti
    oisin kyllä erittäin mielelläni ottanut fasuni kelta-mustana tai kokomustana!jouruin sitte tyytymään siniseen...
    onhan noita rakentelu ideoita ollu yhtä jos toista,mutta yllättäen sitten jääneet..ehkä johtuen osittain lämmittämättömäst tallista jossa joudun pyörää talvisin säilyttään *ajattelin jos ens talveks ei muuta suunnittelis ku välitysten muuttamisen ja jonku huggerin kiinni ruuvaamisen,niin ehkä siten pysyis jotenkuten tavoitteessa *
    Sama "ongelma" mullakin, eli pakkasessa tuo kaunokaiseni seisoo talvet. Ei sinne kauheesti tee mieli mennä ruuvaileen jossain -30C keleissä kyllä. Idea onkin siinä että hamstraan sälää tänne sisälle ja sit keväällä kun lumet sulaa niin pyörä tuohon takapihalle + sälää kiinni ja ajoon. Oijoi, koittais jo se päivä taas... Nii ja ajovermeisiinkin pitäis pystyä nyt talvella panostaan. Alkaa tää ISX takki vedellä vimosiaan ja katu-uskottavuutta tässä ei ole ikinä ollukkaan.
    It´s better to die on your feet than live on your knees...
  30.  
  31. #450
    Lainaa (Yamaha1 @ Loka. 04 2005,11:36) kirjoitti
    Lainaa (vauhti korjaa virheet... @ Loka. 04 2005,10:49) kirjoitti
    oisin kyllä erittäin mielelläni ottanut fasuni kelta-mustana tai kokomustana!jouruin sitte tyytymään siniseen...
    onhan noita rakentelu ideoita ollu yhtä jos toista,mutta yllättäen sitten jääneet..ehkä johtuen osittain lämmittämättömäst tallista jossa joudun pyörää talvisin säilyttään *ajattelin jos ens talveks ei muuta suunnittelis ku välitysten muuttamisen ja jonku huggerin kiinni ruuvaamisen,niin ehkä siten pysyis jotenkuten tavoitteessa *
    Sama "ongelma" mullakin, eli pakkasessa tuo kaunokaiseni seisoo talvet. Ei sinne kauheesti tee mieli mennä ruuvaileen jossain -30C keleissä kyllä. Idea onkin siinä että hamstraan sälää tänne sisälle ja sit keväällä kun lumet sulaa niin pyörä tuohon takapihalle + sälää kiinni ja ajoon. Oijoi, koittais jo se päivä taas... Nii ja ajovermeisiinkin pitäis pystyä nyt talvella panostaan. Alkaa tää ISX takki vedellä vimosiaan ja katu-uskottavuutta tässä ei ole ikinä ollukkaan. *
    älä ainakaan richan le mans takkia osta!omien kokemuksien perusteella arvosteltuna:
    +hyvin "istuu"päällä
    +tyylikäs
    -todella hiostava
    -ei pidä vettä,etenkään vetoketjun kohalta=vuotaa ku seula
    04 Buell xb12s

Sivu: 15 / 90:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 513141516172565 ... ViimeinenViimeinen