Tulokset 1:stä 8:een 8:sta
    Juu terve vaan!

Ajattelin tuossa keväällä investoida tuon kevarini pois ja ostaa tuollaisen varmaankin vm. -99 olevan version.

Eli:

Millaisia tyyppivikoja tuossa on?

Onko millainen ajoasento hieman isommalle henkilölle (187cm/85kg)

Millainen on ajaa kaksi päällä?

Entäpä millainen tuon pyörän kulutus on?

Miten nuo on kuristettu 25kW:si?

Ja kaikkea muuta tietoa olisi ihan kiva saada, jotta tietää millainen pyörä olisi ehkäpä tulossa keväällä.
    Mulla on -03 sv se on tosi hyvä, olen tykännyt! Hommasin se viime syksynä ja mitä edin ajaa niin en ole katunut ja odotan kevättä että pääsen taas sillä ajaa! runkohan noissa on erillainen ja mulla on rauisku...vaihteisto öljyn jäähdytin mulla on... mitä vanhassa mallissa ei ole
    Mitä?
    Juttua löytyy TÄÄLTÄ, TÄÄLTÄ, TÄÄLTÄ, TÄÄLTÄ (vähän samanlaista kun toinen), TÄÄLTÄ, TÄÄLTÄ.
    Lisää löytyy mm. TÄÄLTÄ ja TÄÄLTÄ.

Kokeilemalla hakunappia saattaa jopa löytyä enemmän.
    Vaikka vaeltaisin pimeyden laaksossa, en pelkää koska olen laakson suurin paskiainen...

" Been there, wrecked that... "

En se ollu minä, ja sitäpaitsi se oli vahinko!!!

The more I learn about women, the more I love my motorcycle
    Lainaa (-Spegu- @ Tammi. 09 2005,22:52) kirjoitti
    Juu terve vaan!

Ajattelin tuossa keväällä investoida tuon kevarini pois ja ostaa tuollaisen varmaankin vm. -99 olevan version.

Eli:

Millaisia tyyppivikoja tuossa on?

Onko millainen ajoasento hieman isommalle henkilölle (187cm/85kg)

Millainen on ajaa kaksi päällä?

Entäpä millainen tuon pyörän kulutus on?

Miten nuo on kuristettu 25kW:si?

Ja kaikkea muuta tietoa olisi ihan kiva saada, jotta tietää millainen pyörä olisi ehkäpä tulossa keväällä.
    Mulla ois myynnissä semmonen täällä ja se on rekisteriotteessa vielä 25 kw ja kuristuspalikat löytyy hyllystä. Tyyppivikoja ei ole ainakaan ollut, eikä muutakaan vikoja. Itse olen pikkasen alle 180 cm ja se on ainakin mulle todella hyvän kokoinen ajaa. Kaksi päällä kulkee myös todella hyvin. Kuluttaa noin 5 L satasella. Kuristus on toteutettu vaihtamalla kaasuttimiin luistit, johon on porattu pieni reikä jolloin luisti ei pääse avatumaan kokonaan.
    TL1000S -00
    Vieläkin myynnissä jos on kiinnostusta.
    TL1000S -00
    Ylös tämä topic.

Olis nyten aikomuksissa vaihtaa Jammulta Susnaan nyten syksy/talvi akselilla ja mopona olis tietty pikku sv. Lueskelin noita yllä olleita juttuja ja hyvä maku jäi suuhun. Mutta onkos ketään dynottanut vehjettään tai onko missään mopon käyriä nähtävänä? Niin ja voi kertoa tuoreempiakin kokemuksia laitteesta, kiitos
    Mitä jos tämän jättäisi tyhjäksi
    Lainaa (Ressa @ Huhti. 22 2005,23:27) kirjoitti
    Ylös tämä topic.

Olis nyten aikomuksissa vaihtaa Jammulta Susnaan nyten syksy/talvi akselilla ja mopona olis tietty pikku sv. Lueskelin noita yllä olleita juttuja ja hyvä maku jäi suuhun. Mutta onkos ketään dynottanut vehjettään tai onko missään mopon käyriä nähtävänä? Niin ja voi kertoa tuoreempiakin kokemuksia laitteesta, kiitos
    SV 650S, vm. -00, tälläiset lukemat Arrowin vaimentajalla.

Teho, kampiakseli 76,9 hv ja takapyörä 68,1 hv
    Vääntö, kampiakseli 63,6 nm ja takapyörä 56,3 nm.

Käyrät tosi tasaiset ja ei tiputuksia juuri ollenkaan.
  8.  
    Lainaa (Mr. Big @ Huhti. 23 2005,19:38) kirjoitti
    Lainaa (Ressa @ Huhti. 22 2005,23:27) kirjoitti
    Ylös tämä topic.

SV 650S, vm. -00, tälläiset lukemat Arrowin vaimentajalla.

Teho, kampiakseli 76,9 hv ja takapyörä 68,1 hv
    Vääntö, kampiakseli 63,6 nm ja takapyörä 56,3 nm.

Käyrät tosi tasaiset ja ei tiputuksia juuri ollenkaan.
    Mulla on V. 1999 Svessa jossa Laserin pönttö, tehoa lötyy takanakilta 71,75 hp ja vääntöö takikselta 63,19Nm.

<p>Suzuki GSXR 600 -07 Raaseri</p>