Sivu: 1 / 3:sta 123 ViimeinenViimeinen
Tulokset 1:stä 30:een 74:sta
    Ilmastoiduilla ei pärjää ja lämpiä hanskoja en oikein tahdo löytää, jos ei lasketa mukaan toppahanskoja, mitä käytän. Meinaa vaan olla hiukan liian kankeat, eikä luonnolisesti pidä tuulta.

Kesäkelille siis löytyy kyllä hyvät hanskat, mutta millä ajatte nyt? Merkkejä/malleja...
    Kaikki adrealiiniä tuottava aiheuttaa riippuvuutta!
    Danen kokonahkaiset gore vuorella. Sopivan pehmät ja lämpöiset.
    Bering-hanskoilla yritän pärjäillä, mut kohmeisin sormin.
    kyllä ne ihan hyvällä vuorella on varustetut ja gorematskuu, mut ei tunnu riittävän.
    tarviis eri hanskat näin koleille keleille...
    nönnönöö ja pröt pröt
    halvarssons zentih nahkahanskat ( http://jofama.se.loopiadns.com/motorcycle_wear/ )on ja hyvin tarkenee. jopa vedenpitävätkin.
    650GR, gsxf600, gsf1200s, zzr1200, 650gs dagar, gsx1400, gsx1400, 650xmoto, versys650, gsx-r1000, versys650, tiger950, zr7, gsf1200, xt660r, gsx1000r, varadero xl1000, 650versys, r1150rt, 1100xxblackbird, tdm900.
    Held:in kokonahkaisilla, jollain "porelle"-matskulla vuoratut. Lämpimat ja pehmoset pitää.
    I was born with a plastic spoon in my mouth...
    ST 1100
    Hommasin Klan HS Cordurat, siis sähköhanskat. Ei vielä kokemuksia, sillä halusin sähkösyötön 12V tupakansytyttimestä ja tää on vielä kesken.
    Yokon evolutionit.. gore hanskat ja niillä pärjää semmosen 80-100km ajon mukavasti ja sit ku pitää pienen lämmittelytauon niin hyvin menee.. tosin jos joutuu ajaa sateessa ja lämpötila on alle 10 niin sit ne jäähtyy kyllä varsin nopeasti.. Oon miettiny kokeilla tänäkeväänä semmosia ohuenohuita villasormikkaita sinne alle jos vähän auttas.
    Semper omnia haerent!
    Kunnolla topatut pitkävartiset nahkahanskat, tuntematonta merkkiä, ostopaikka Moto-Rauma. Aika hyvin tarkenee.
    "Tavara tykkää, että sitä käytetään."
    -Ohjeistamispäällikkö Jaakko Parantainen
    Liittyi Apr 2003
    Lat: N 60 14' 15.67" Long:E 25 07' 20.79"
    Onko teillä kellään kokemusta ei-sormikkaista ajossa?
    Siis ihan kunnon tumpuista, niistä voisi löytyä sellaiset vaikkapa
    sadeversiot sormikaiden päälle. Estäisi viiman ja ehkä samalla kylmänkin.
    Kukaties? Vai onko muita kokemuksia tai ylipäätään mitään kokemuksia?
    <span style='color:red'>..rock...rock...rock...rock...ro ...........</span>
    -"Onko maapallolla älyllistä elämää?"
    -"Kyllä, mutta olen vain käymässä."
    Lainaa (greendevil @ Huhti. 10 2005,21:33) kirjoitti
    Kesäkelille siis löytyy kyllä hyvät hanskat, mutta millä ajatte nyt? Merkkejä/malleja...
    Eurobikerin Tourmaster. Ainoastaan nyt su-aamuna vähän palelsi, pakkasta pari astetta ja kostea keli. Olisivat varmasti vielä lämpimämmät, jos laittaisi jotkut alushanskat sisälle.

Miinusta: aavistuksen isot ulkomitoiltaan. Kerran vilkkua painaessani töötti ehkä soi vähän...

Ystävällisin terveisin Antti
    Tänäkeväänä olen ajellut ohuilla nahkahanskoilla (ei ilmastoidut), mutta kahvat lämpiävät . 2.5h josta 2h kosteassa (lämpö n.+3°C) lauantaiaamuna, eikä palele.

+ Hyvä ajotuntuma aina
    - kallis
    2004 Musta Triumph Tiger
    Stormista 12 vuotta sitten piikkiaikoina 100 mk:lla ostetuilla toppanahkahanskoilla. Kaksi kertaa kaadutut, mutta vielä kasassa..
    MP-Asun "Hipora Waterproofit", ei mitkään ihmeelliset, mutta käyttökelpoiset, eikä maksa paljon...
    IXS mirage toimi ainakin viime syksynä ihan hyvin niin sateessa kuin kylmässäkin.
    Dainese Basic Dry-Linet löytyy. Hinta oli jotain 50 paikkeilla. Onhan niissä huonompi tuntuma kuin kesähanskoissa, mutta siihen tottuu ja lämpimänä/kuivana ovat pitäneet. Olen tosin aikas lämminverinen. En palele herkästi.
    Mitä ne ulkomaalaisetkin meistä ajattelevat jos Ahveniston moottorirata suljetaan?
    Lainaa (tjarvi @ Huhti. 10 2005,22:39) kirjoitti
    Yokon evolutionit.. gore hanskat ja niillä pärjää semmosen 80-100km ajon mukavasti ja sit ku pitää pienen lämmittelytauon niin hyvin menee.. tosin jos joutuu ajaa sateessa ja lämpötila on alle 10 niin sit ne jäähtyy kyllä varsin nopeasti.. Oon miettiny kokeilla tänäkeväänä semmosia ohuenohuita villasormikkaita sinne alle jos vähän auttas.
    Samat hanskat on mullakin ja tuntemuksetkin on lähes samat. Olen yleensä kylmemmillä keleillä käyttänyt hanskojen alla ohuita fleese-alussormikkaita ja se on kyllä huomattavasti parantanut lämmönpitokykyä.
    Alla punainen -04 tupla-X
    Samat Yokot täälläkin. Kuivalla kelillä pärjäsin viime syksynä alle viiden asteen ihan ok, silloin kyllä alkoi olla viileähkö olo jo muutenkin. Muissa hommissa olen huomannut, että jos kroppa on lämmin, näpitkin kestää paremmin.
    IXS miraget. Tuli testattua viikonlopun aikana +350km. -2 asteessa kaipasi vieläkin lämpimämpiä, mutta taitaa mennä sähköisten puolelle...
    Jalkapatikassa toistaiseksi...
    Hankin viime kesän lopulla jotkut paksuhkot (tekstiili-) gorehanskat pitämään kädet lämpiminä, ja toimiihan ne - jos lämpötila pysyttelee siellä 10 asteen tuntumassa. Mutta sen alle jos mennään, kaipaisin vielä jotain lisälämmikettä.

Olen miettinyt ja etsinyt superohuita silkkihanskoja, mutta missään ei ole tullut vastaan. Onko kukaan törmännyt sellaisiin? Ei siis mitään iltapukusilkkihanskoja vaan silkkineulosta, samaan tapaan kuin kypärämyssy. Kyllä villaisetkin kävisi, jos jostain tarpeeksi ohuet löytyisi, mutta ei ole tullut vastaan sellaisiakaan..

Voi olla, että näin olemattomalla ääreisverenkierrolla järkevin vaihtoehto olisi jo kahvalämppärit..
    Joka vanhoja kaivelee - sitä tikulla silmään!
    Käytössä ovat Richan GP Top Race hanskat ja niiden alla Oxfordin alushanskat. Pitävät tuulta ja ovat sopivan lämpöiset. Eipä ole tarvinnut turvautua paksuihin hanskoihin sen jälkeen ku ostin noi oxfordit.
    Pain is just weakness leaving the body
    Alpinestarsin sp-2 pöristän menemään. Onhan ne hiukka kylmät jossain 2-3 asteen hujakoilla. Olkoon.
    GSX-R 750 -93
    ZX-6R -02
    Z750 -06
    ZX-12R -05
    Jotkut Halvarsonin "gore" hanskat mulla. Olen ollu tosi tyytyväinen, sopivan ohuet tupin puolelta ja toiselta puolelta sopivasti topatut ettei tule kylmä.
    Noin viikko sitten ostin ja makso 59 euroo.
    NIIN.
    Lainaa (Köpi @ Huhti. 11 2005,08:04) kirjoitti
    MP-Asun "Hipora Waterproofit"
    Mulla samat hanskat , ihan hyvin oon pärjänny
    Lainaa (JP_445 @ Huhti. 11 2005,08:29) kirjoitti
    IXS mirage toimi ainakin viime syksynä ihan hyvin niin sateessa kuin kylmässäkin.
    Minulta myös äänet näille IXS:ille !
    Tälläisia olen käyttänyt. Hintakaan ei ollut kuin 30 euroa. Tosin olen nyt ajellut ihan kesä hanskoilla, kun tuo 12R:n katesuojaa ilmeisesti paremmin tuolta viimalta.

Raider
    CBX1000 -82 & ZX12R -04
    Kotisivu
    Lainaa (SampySladi @ Huhti. 11 2005,11:43) kirjoitti
    Alpinestarsin sp-2 pöristän menemään. Onhan ne hiukka kylmät jossain 2-3 asteen hujakoilla. Olkoon.
    Samanlaiset mulla ja kieltämättä hiukan viileäksi vetää alle +5asteen. Jotkut ohuet puuvillahanskat jos laittais alle niin voisi jeesata....mutta kohta se lämpötilakin nousee....

Kesähelteillä sitä taas valittelee, että perkele kun näpit hikoaa...
    Lähetäthän ratapäiviin liittyvät kysymykset osoitteeseen ratavastaavat@moottoripyora.org
    Asensin kahvanlämmittimet ja ei hanskoilla niin väliä...
    Reissut mielessä........
    Lainaa (MattiR @ Huhti. 10 2005,22:00) kirjoitti
    Onko teillä kellään kokemusta ei-sormikkaista ajossa?
    Siis ihan kunnon tumpuista, niistä voisi löytyä sellaiset vaikkapa
    sadeversiot sormikaiden päälle. Estäisi viiman ja ehkä samalla kylmänkin.
    Kukaties? Vai onko muita kokemuksia tai ylipäätään mitään kokemuksia?
    Itselläni oli paksut, topatut keinonahkarukkaset, joissa varsikin ylsi kyynärvarren puoleenväliin. Ihanan lämpimät, vaan ah, niin kömpelöt. Nykyään kylmänä kautena suomalaisvalmisteiset kelkkahanskat, hyvin tarkenee lähes nollakeleille asti. Pakkasella ei kovin usein tule ajeltua.
    Mulla jokku mp-asun thinsulate waterproof hässäkät, hyvät on.
    K1200S
  30.  
    Lainaa (Jusa.L @ Huhti. 11 2005,13:08) kirjoitti
    Lainaa (JP_445 @ Huhti. 11 2005,08:29) kirjoitti
    Minulta myös äänet näille IXS:ille !
    Lisää ääniä Mirageille. Tosin aamuisin noin 0,5h työmatkan lopussa tuntuu jo vähän viileältä näpeissä. On se kesä kun saa laittaa jäänestoakin tankkiin..
    Voin ajaa kuten tahdon kunhan pysyn varuillaan
    Se ketään ei vie väkisin saa kukin valita
    Vaan hankalaa on aika-ajoin mieli hallita
    Itsemurhalentäjää ei ruusuin palkita
Sivu: 1 / 3:sta 123 ViimeinenViimeinen