Tulokset 1:stä 8:een 8:sta
    Etsin umpikypärää, joka on varustettu kunnon aurinkolipalla crossikypärien tapaan. Onko muita malleja kuin Airoh Tyger ja Arai Tour-X? Myös käyttökokemukset kiinnostaa.
    Itse olen törmännyt samaan ongelmaan.Lippa tai joku muu hyvä,toimiva ratkaisu ongelmaan,josta ei pitäis valittaa:Mollukka häikäisee.....
    kyllä ilman viittäsataa hevosvoimaa toimeen tulee,mutta kyllähän se kitumista on!Kärpät on jalometallia!
    Aurinkovisiiri auttaa myös...
    Mitekä olis nuo Schubertit joissa on se "sisäinen" säädettävä aurinkovisiiri.
    Sisäinen visiiri ei auta jos ulkoinen visiiri on siinä kunnossa että muuttuu auringonvalossa näkymättömäksi....jos ostais uuden visiirin niin tietysti ongelma korjaantuisi
    "On se ny per... kun ei letitetyllä parrallakaa saa...!"
    Liittyi Apr 2003
    Lat: N 60 14' 15.67" Long:E 25 07' 20.79"
    Lainaa (-RD- @ Heinä. 02 2005,10:55) kirjoitti
    Sisäinen visiiri ei auta jos ulkoinen visiiri on siinä kunnossa että muuttuu auringonvalossa näkymättömäksi....jos ostais uuden visiirin niin tietysti ongelma korjaantuisi
    Missähän kunossa se onkaan *HUH* vai muistatko ulkoa missä tiet ovat?
    <span style='color:red'>..rock...rock...rock...rock...ro ...........</span>
    -"Onko maapallolla älyllistä elämää?"
    -"Kyllä, mutta olen vain käymässä."
    Lainaa (MattiR @ Heinä. 02 2005,11:10) kirjoitti
    Missähän kunossa se onkaan *HUH* vai muistatko ulkoa missä tiet ovat?
    *
    Muistista muistista, oudoilla teillä raotan varovasti visiiriä, suuntaan pyörän kiintopisteeseen, ammun pyörän kiintopisteeseen ja sama toistuu...
    "On se ny per... kun ei letitetyllä parrallakaa saa...!"
  8.  
    Same shit, different day.