Tulokset 1:stä 3:een 3:sta
    Huomasin että kytkin ei irroita kunnolla vaan rengas pyörimään vaikka kytkin on pohjassa... Ennen ei ole tullut pahemmin kytkintä säädeltyä... Kytkin kahvassa oleva säätö tuntuu ainakin järjettömän tiukalta, jos sen haluaa saada pyörimään niin pihdeillä se pitäs hoitaa, tiedä vaikka tekee tiukkaa niilläkin, se ei varmaan ole normaalia, alasäädöt tuntuu pelaavan ihan ok. Haluan kytkimen sellaiseksi että siinä ei olis juuri ollenkaan sitä "tyhjää" ennenkuin se ottaa kiinni... Eli jos joku ystävällinen vois selostaa kytkimen säädöstä kaikki oleelliset niin iso kiitos hänelle..

nm: jokapäivä jotain uutta
    Lainaa (Needle @ Huhti. 10 2005,12:47) kirjoitti
    Huomasin että kytkin ei irroita kunnolla vaan rengas pyörimään vaikka kytkin on pohjassa...
    Kyllä se saa pyöriä, kunhan ei pyöri liikaa: http://www.bajahill.net/s-h-m-FAQ-7.html#7.11
    Lainaa kirjoitti
    Ennen ei ole tullut pahemmin kytkintä säädeltyä... Kytkin kahvassa oleva säätö tuntuu ainakin järjettömän tiukalta, jos sen haluaa saada pyörimään niin pihdeillä se pitäs hoitaa, tiedä vaikka tekee tiukkaa niilläkin, se ei varmaan ole normaalia, alasäädöt tuntuu pelaavan ihan ok. Haluan kytkimen sellaiseksi että siinä ei olis juuri ollenkaan sitä "tyhjää" ennenkuin se ottaa kiinni...
    En ole juuri tuon pyörämallin kanssa pelannut, mutta yleisesti vaijerikäyttöisen märän kytkimen säätämisessä ei ole mitään erityisen vaikeaa. Kytkintä ei saisi säätää niin tiukalle että kahvassa ei ole ollenkaan tyhjää, joku 10-20 mm pitäisi olla vapaaliikettä (kahvan päästä mitattuna). Säädä yläpäästä ja jos sieltä loppuu vara, niin sitten löysäät alhaalta ja taas säädät yläpäästä.

Itse olen vääntänyt kahvan puolen säädön pihdeillä sekä auki että kiinni. Jos jättää sormikireydelle, niin löystyvät kuitenkin...

3.  
    Kiitos vastauksesta, eli menin ihan turhaan räpeltämään

Siis se kahvapuolen lukitus on aivan ok, mutta itse säätö on kuin liimattu. Pitänee ruiskia crc:tä tai jotain jos se vähän auttas...