Kertokaas 90-luvun alun VFR:n omistajat mistä löydän pyörästä jännitteensäätäjän. Pyörä ei anna startille minkään näköstä eloa ja sammuu kesken ajon.
Startin hiilet ja vialliset piuhat käyty läpi, jos sitten siirtyis tuohon jännitteensäätäjään kun kovasti sitä kaikki veikkaan ongelman syyksi.
Kitoos...
pyörää vailla.
Siellä se , oikeanpuoleisen taka-katteen alla lymyilee. Satula pois ja kurkkimaan.
Suzuki RGV 250-87--> Kawasaki Gpx 500R-89--> Honda VFR750 F-91 --> Honda VFR 800 Fi-99 --> Honda VFR V-Tec 800-03 / Kawasaki ZZR 500 + Honda 1200 VFR -10 Tenere 700-20/ Honda Cbr 1100xx
Oikeanpuoleisen takakatteen alla musta neliskanttinen mötikkä. Fleksi siihen päälle sitten samalla, jos uuden joudut hommaamaan.
Nauru nuorentaa, rakkaus kaunistaa.
Lady, Sexy Lady.
Joudumpa hyvinkin.
Mutta mistä siinäpä pulma, noita vanhoja postauksia lukiessa sain sellaisen käsityksen että maksaa jonku 200€ jos lähtöö esim. Merkki liikkeestä ostamaan.
Onko tietoa mistä tuota voisi saada halvemmalla...jos ei ulkomailta tilausta lasketa![]()
pyörää vailla.
Stormilla alle 100 euroa(kupoc @ Huhti. 17 2005,22:44) kirjoitti
Life is too short to drink cheap beer.
Kun mie en löytänyt etes omaan pyörään sopivaa sieltä, saati sitten alle 100€:lla(artisti @ Huhti. 18 2005,08:30) kirjoitti
![]()
pyörää vailla.
Tämä heppu vissiin tuo maahan Electrex:in tekniikkaa, mukaanlukien latauksensäätimiä. Niissä on käsittääkseni parempi kestävyys kuin originaaliosassa (sisältää jäähdytysrivan). Omasta VFR:stä aikoinaan kilahti latauksensäädin seuraavana päivänä kun kävin mopon ostamassa, joten sain uuden kaupanpäälle.
Soitto Storm-Motorille Tampereen myymälään ainakin F-malliin sanoivat Turun myymälästä löytyvän hinta 99 euroa.(kupoc @ Huhti. 18 2005,10:37) kirjoitti
Life is too short to drink cheap beer.
Juu myöskin saman inffon sain sähöpostin kautta.![]()
pyörää vailla.