Tulokset 1:stä 4:een 4:sta
    Pitäisi maanantaina hakea uusi akku RT:hen.
    Kuka tietää, mistä sellaisen saisi Porvoosta tai lähitienoilta?

Akku oli latauksessa yli talven "tunti päivässä", ja viimeisen vuorokauden 24h.
    Tänään aamulla pyörä käynnistyi ongelmitta.
    Iltapäivällä (parin tunnin ajon jälkeen), tehty remppaa ja käytetty jotain sähkölaitteita (esim ajettu etuvisiiriä ylös/alas, jne). Ja kun yritän pyörää käyntiin, ensin tuskin jaksaa kiertää, ja sitten häviää kaikki sähköt (jopa kello nollautui!).
    Selvä merkki siitä, että akku on menossa vaihtoon(?).

Käynnistetty "apuvirralla", jonka jälkeen vartin ajoreissu. Sitten sammutettu, ja hetken odottelun jälkeen taas käynistetty. Käynnistyi ongelmitta, eli ainakin laturi toimii.

Akussa luki jotain siihen tyyliin että "mounting until 12/04" (en muista tekstiä, mutta muistan että viittasi viime joulukuuhun).
    Porvoosta kun ajelet tie 170:aa pitkin liki kehä III:lle niin siinä vasemmalla on pikku ostarintapainen jossa on liike nimeltään akkukellari ne vaikka tuo akun sulle ja sopivaan hintaankin.

Kiitos!

Tehdäänpä asia viellä hiukan vaikeammaksi, ja kysytään josko joku teitäisi tuon RT:n akun mitat. Eli mintä pitäisi kysyä tuolta kaupasta?

Kuulostaa tyhmältä kysymykseltä, mutta olin koko ajan kuvitellut että pitää mennä johonkon BMW:n omaan liikkeeseen - eli olisivat tienneet heti kun sanon että "1150 RT, akku!", ja olisivat heti kantamassa uutta hyytelöakkua käteen...
  4.  
    Lainaa (mpuputti @ Huhti. 17 2005,00:35) kirjoitti
    Kiitos!

Tehdäänpä asia viellä hiukan vaikeammaksi, ja kysytään josko joku teitäisi tuon RT:n akun mitat. Eli mintä pitäisi kysyä tuolta kaupasta?

Kuulostaa tyhmältä kysymykseltä, mutta olin koko ajan kuvitellut että pitää mennä johonkon BMW:n omaan liikkeeseen - eli olisivat tienneet heti kun sanon että "1150 RT, akku!", ja olisivat heti kantamassa uutta hyytelöakkua käteen...
    Tuosta Kehä III:lta nyt ei enää ole kuin poron kusema Hesaan. Soitto Akkupalvelu Häkkiselle ja nuo kertovat mitä tarvitset (ja sille kokemukseni mukaan edullisen hinnan). Tuolta olen itse Puimureihin akut hakenut.

Exide / Häkkinen
    <p>2002-2014</p>