Tulokset 1:stä 11:een 11:sta
    Tulipahan luettua uusinta Performance Bikesia ja erityisesti seiskapuolikkaasta gixusta kertovaa juttua, ja nyt vaikuttaa pahasti siltä että tuli ihastuttua tuohon kieltämättä hieman karun näköiseen, mutta niin himokkaan näköiseen vm. -85-87 750 gsx-r:ään. *
    Enkelsmannit näyttävät ainakin pitävän pyörää melkoisen hyvänä, mutta olisi mukavaa kuulla kokemuksia ko. pyörästä ihan oikeilta käyttäjiltä! Aika antiikkinenhan tuo varmaan on, mutta jokin noissa vanhemmissa pyörissä vaan vetoaa meikäläiseen. *

Elikkäs tämmöinen
    Menee OT mutta kiinnostaisi tietää millainen naisihanne kaverilla on
    Voin ajaa kuten tahdon kunhan pysyn varuillaan
    Se ketään ei vie väkisin saa kukin valita
    Vaan hankalaa on aika-ajoin mieli hallita
    Itsemurhalentäjää ei ruusuin palkita
    Kai se ihan normaali on, vaikka onhan sitä saanut kuulla parista outolinnusta *
    ei kaikkein tartte ajella uusil...
    noissa vanhoissa on sitä jotai... nykyaikana pitäs vaan kaikil olla joku vitun rrrrrrr pyörä.. heh kyl vanhal ehtii viel ku ajoissa lähtee...
    jokaisessa meissä asuu pieni ghostraider

zx-10r-04 ex
    dr-800s-93
    ktm duke 620 -96
    zx10-r -08
    Älä ny, mulla olis tarkotus työntää omaan talliin ens viikolla -83 750 GSX... Että näin...
    Ja kyllä sille käyttöikää saa kunhan vaan muistaa huollella ajallaan... Mä ainakin ajattelin ajella..
    *Vanha ja väsynyt, laiska ja lihava* , *Have a Prozac and smile!*
    Klassisia, upeita raasereita nuo vanhat kikserit!

Muutamia omistajan kannalta "mielenkiintoisia" speksejä: Laitteen rengaskoko on jo vanhahko, joten renkaita saattaa olla hitusen hankalampi joka nyrkkipajasta löytää. Runko on legendaarisen löysä, ja poimunopeuksissa johon vanha ärräkin jo yltää, ilmenee jännitystä lisäävää vobeltamista ja vaeltelua....

Moottorithan noista kestävät mukavasti ja ovat aika huoltoystävällisiäkin. Näissä vanhoissa ärrissä alkaa jo esiintyä paljon kulumisen ja iän aiheuttamaa pientä jumppaa, joten siihen kannattaa varautua. Jos harrastukseen liittyvää näpertelyä ei pelkää, niin laite on loistava hankinta ja kiistaton klassikko... ja kauniskin vielä!

SM:n äärikokemuksessa tapahtuu depersonalisaatio eli tietoisen minuuden tunteen hetkellinen katoaminen ja pelkkään aistimiseen uppoutuminen. Hallitsevalle osapuolelle nautintoa tuottaa egotrippi, jossa hän voi kokea itsensä hetkellisesti vahvaksi, voimakkaaksi, jopa kaikkivoipaiseksi.
    Itselläni tuollainen -87 750 R on nyt jo kai kahdeksatta kesää. Tosin nyt jää kakkospyöräksi uuden rinnalle, mutta pois en sitä henno myydä.

Kone kestää maailmanloppuun saakka kovaakin kuritusta. Alkuperäiset 29mm suoravetoiset Mikunit ovat paskat. Niitä ei tahdo saada toimimaan millään, joten suosittelen hommaamaan uudemmasta R:stä 36mm alipainekaasarit. Niillä tehontuotto tasoittuu ja pikkukierroksilla pyörä toimii huomattavasti siistimmin. Itselläni ei kokemusta ole, mutta isot pojat ovat noin kertoneet.

Pidän Wanhan R:n ulkonäöstä, mutta muutinpa kuitenkin peräkatteen Cagiva Mitosta ja sain hieman muhkeutta olomuotoon. Apurunko on kuitenkin säilytetty ennallaan, joten joskus alkuperäiset muovit tulevat vielä paikalleen.

Samoin vaihdoin Yoshin 4-1 kokorännin ja sain ääntä sekä yläkierrostehoa lisää. Alkuperäisiä kaasareita en saanut toimimaan suutinsatsilla, joten siellä on vakiohilppeet sisällä. Nyt kesälomilla on tarkoitus vaihdella kuluneet neulaputket ja neulat uusiin ja katsoa saako sillä alakierroksia hieman paremmiksi.

Osta tuollainen vanha gsx-R, siihen rakastuu. Tehontuottoa on verrattu jopa kaksitahtisen vastaavaan, mutta itse en yleistäisi niin rajusti.

Mukava sportti, joka on todella kevyt käsitellä, kuivapainoa vain 176kg...Ikäisekseen todella mukava pyörä ajaa ja kuten sanottu, brutaali ulkonäkö joko hurmaa tai inhottaa. Itse pidän siitä kovasti, kun ei ole turhaa krumeluuria ja pullistusta joka puolella.

Aikansa legenda, joka toimii tänäkin päivänä melkeinpä ajossa kuin ajossa.
    Se on selvähenkinen, joka sanoo seitsemän kertaa sianlihaa ja lämmintä leipää.
    Ostin tossa just -87 ärrän, 82 tuhatta mittarissa, ja käy ja kukkuu hienosti. Olen kyllä ollut tyytyväinen tohon, joku siinä vaan kiehtoo.
    Kiva ajaa...
    Olen jo jonkin aikaa luullut itseäni jotenkin erinlaiseksi, mutta on hienoa huomata että joukossa on sentään joku muukin jolla on samanlaisia tunteita alkuperäistä kyykkypyörää kohtaan.

Itselläni on -85 gixu lähes orggis kunnossa.

Kyllä siihen vielä renkaita ym. kulutusosia löytyy ihan hyvin.

Bike no:4 1985, kannataa myös lukaista, jos haluat lisää tietoa.

Se brutaalisuus ei jää pelkästään ulkonäköön, vaan löytyy sitä myöskin äänestä
    Terve old school heput.

Mulla on 4 kpl uusia VM29SS kaasareiden neuloja.
    Hintaa olisi 20€ yhteensä (kaupassa 20€ kpl)
    Neulan tyyppi 6dp2 (lukee neulassa)
    Suzukin varaosanumero 13383-27A00
    Soita: 0440-888498

11.  
    Itsellä kasari old school gigsu numero 2 eli 89.
    Omiakin pyöriä on ollut paljonkin uudempiakin mutta .......
    kasari pyöristä löytyy entis ajan oikeata moottoripyörää.
    Nykyiset kun tahtovat olla kuin skoottoreilla ajaisi missä vaan on 200hv.
    ON niin pehmeitä ja yli mukavia ajettavia että fiilistä alkaa löytyä vasta yli kahden markan jälkeen pää tankissa kiinni.
    Suzuki GSX 1400
    Hayabusa Gen 2
    MY OTHER FAVOURITE TOY HAS TITS ..