Tulokset 1:stä 15:een 15:sta
    oisin hommaamassa kyseistä pyörää ens viikonloppuna, kun myyjä tulee esittelemään sitä. Tartteisin vaan viime hetken vinkkejä/kannustusta/kritiikkiä tähän zetoriin liittyen.

Tämä on D-mallia, joten ilmeisesti siinä on jo paranneltu mottia vanhempiin verrattuna, mutta onko jollain tiedossa mitään tyyppivikoja tai mitä kannattas kahtoo tarkempaan?

Pyörään on asennettu tehoputki, suutinsarja, vapari ja syttypyörä.

Kiitos kaikille, ketkä heittävät kommenttia ja auttavat tulevaa motoristia... *
    Mä olin kk sitten saman kysymyksen ääressä ja kysyin tismallen samaa täällä. samanlainen zetori, tosin 01- vuosimallia, mutta käytännössä sama peli. ajanut viikon joka päivä (itä-uusimaa). harjoitellut kaikkea. Nöyrä ja tehokas tyttö. keulii muuten kaasulla kakkosella Ihan pyytämättä. Hyvä Pyörä ja mä oen 42 vee
    enää ei oo mitä irrota
    Lisäys... ainoa mielestäni yllättävä seikka on sivutuuliherkkyys. Anyway. mulla ei ole nykyvuosien kokemusta aiheesta. Yllätti vaan vähän satasen vauhdissa tiellä porvoo-mäntsälä.
    enää ei oo mitä irrota
    Lainaa (sulaahulluutta @ Huhti. 08 2005,02:32) kirjoitti
    Nöyrä ja tehokas tyttö. keulii muuten kaasulla kakkosella * Ihan pyytämättä.
    Nyt kyllä pitää vähän epäillä... Ainakaan -97 ei keulinut kakkosella kaasulla pyydettäessäkään.
    Suzuki Bandit 1200T -97
    KTM 690 Enduro R -15
    Ex: Suzuki GSX 1100 T (-89), Yamaha YZ 450 F (-08), KTM 640 LC4 Supermoto -03, Suzuki Bandit 1200N -05, Kawasaki ZZR 1100 -97, Kawasaki GPX 750R -89, Kawasaki KX 125 -90, Yamaha YZ 80 -89, Helkama Raisu -??
    Lainaa (Julle @ Huhti. 08 2005,08:23) kirjoitti
    Lainaa (sulaahulluutta @ Huhti. 08 2005,02:32) kirjoitti
    Nöyrä ja tehokas tyttö. keulii muuten kaasulla kakkosella * Ihan pyytämättä.
    Nyt kyllä pitää vähän epäillä... Ainakaan -97 ei keulinut kakkosella kaasulla pyydettäessäkään.
    Ei keulinut Jullen mopo kakkosella... jakeli vain perää sivulta sivulle... Sellanen tyttö se oli
    Niinkuin tuossa aiemmassa threadissakin kerroin, niin kyllä ainakin mun yli 107000 km ajettu -93 nostaa kakkosella keulaa kaasulla. Ja alkuperäisillä putkilla jopa! Mut siinähän onkin 111kW... rekisteriotteessa ainakin.

Alkuperäiseen kysymykseen kannattaa lukea tältä palstalta toi aiempi threadi "Zzr 1100 -01, Käyttökokemuksia kaivataan", siellä kehutaan Zetoria ihan porukalla. Tyyppiviat jäivät melkolailla kaikki C-malliin.

Harri
    ZZR-1100 D
    Lainaa (hsippo @ Huhti. 08 2005,09:53) kirjoitti
    Niinkuin tuossa aiemmassa threadissakin kerroin, niin kyllä ainakin mun yli 107000 km ajettu -93 nostaa kakkosella keulaa kaasulla. Ja alkuperäisillä putkilla jopa! Mut siinähän onkin 111kW... rekisteriotteessa ainakin.
    Taas voidaan alkaa vääntämään asiaa siitä, että mikä on kaasulla keulimista. Minun mielestä se on sitä, että pelkästään kahvaa kääntämällä keula nousee. Siis ilman mitään kaasu-kiinni-auki-kikkailua.

111kW minullakin ja putkiviritettynäkään ei keula noussut kaasulla kakkosella. Enkä usko, että kenenkään muunkaan D-mallin ZZR tekee moista temppua.
    Suzuki Bandit 1200T -97
    KTM 690 Enduro R -15
    Ex: Suzuki GSX 1100 T (-89), Yamaha YZ 450 F (-08), KTM 640 LC4 Supermoto -03, Suzuki Bandit 1200N -05, Kawasaki ZZR 1100 -97, Kawasaki GPX 750R -89, Kawasaki KX 125 -90, Yamaha YZ 80 -89, Helkama Raisu -??
    No joo, jos lähtee tyhjäkäynniltä kakkosella ja kääntää auki, niin ehkä ei välttämättä nouse (pitääpä kokeilla) mutta jos 7000 kierrokselta tasakaasulta (huom. pumppaamatta) avaa täysin, niin ainakin kun pito riittää, niin keulii. Tulehan siinä tietty ulosjouston antama alkuvauhti keulan nousulle, minkä lienee puhdasoppisimmat laskevat hylkäämisen arvoiseksi virheeksi suorituksessa .

Eilen ei pito riittänyt, ajonopeus kuitenkin kasvoi. Ja eikös se osoita, että alustan säädöt on kohdallaan, jos juuri keulimishetkellä alkaa takarengas sutia!
    Harri
    ZZR-1100 D
    Olen kaikesta samaa mieltä Se voi hyvin olla, että osu vaan tuuli sillä hetkellä sopivasti katteen alle ja anto niinku pikku nostetta
    enää ei oo mitä irrota
    Keulimisesta...on kyllä sen verran iso ja painava mätkylä tuo setori ettei se nyt ihan helposti kaasulla keuli. Noita kaasukikkailukeulimisia en ole testaillut, mutta lämpimällä kelillä pidon riittäessä kyllä kunnon "hapetuksella" kiihdytyksellä eturengassa ottaa hieman ilmaa alleen. En tosin ole enkä aio jatkossakaan olla mikään keulimisexpertti. Painoakin mulla on likemmäs 100kg joten sekin voi vaikuttaa...
    Hyväpyörä se on tuo Kawa..ZZRrräkin jopa.. Joo eli mie ajelin tommosella parisenkesää ja en voi mitään negatiivista sanoa..sopii sellaseen "yleispiirättelyyn" ko sialle ottatukka . Keulimaan en tosin sitä vahingossa saanut kertaakaan...nykyinen ZX12R sen tekee. Oma mielipiteeni tosta kaasulla keulimisesta on se että kun lähdetään esim ykösvaihteella hitaasti vedättämään ja jossain 4000 kiekan kieppeillä punastaan tuppi nurin niin mopo keulii sitten iha issestään tuolla 7000-8000 tonnin paremmalla puolella..ilman mitään pumppeja tai muita rytkäytyksiä. En tiä sit onks toi se virallinen kaasustakeulimine sitte.. Viksummat vastatkoot...
    pitääkin keulia 2
    mulla vanha kymppi ja oon saanut keuliin viel kolmosellakin kaasusta
    rento rehellinen tavallinen motoristi
    Lainaa (zx10 @ Huhti. 10 2005,10:51) kirjoitti
    pitääkin keulia 2
    hohhoijjaa....
    Suzuki Bandit 1200T -97
    KTM 690 Enduro R -15
    pitääkin keulia 2
    Oonko mä jjänyt jostain paitsi kun mulla ei keuli. Ai niin ei mulla ole kawaakaan, onneksi.
  15.  
    Lainaa (Julle @ Huhti. 10 2005,10:54) kirjoitti
    pitääkin keulia 2
    hohhoijjaa.... *
    hohhoijaa..niinpä Lisään vielä tohon ZX12Rräänki sen et se noin kuvattuna ko sanoin tossa aikasemmassa repliikissäni..ni sekin tekee sen vaan ja ainoostaan ykkösellä... Kakkosvaihteella ei keula nouse tasaseen kiihdytettäessä vaikka stongasta saakin pitää kiinni niin pirunkovaa... Mitään noita kaasu-auki/kiinni...kytkintä peliin en oo viittiny edes kokeilla... Kai se sit nousis se eturatas isommillaki vaihteilla. M.O.T