Tulokset 1:stä 16:een 16:sta
    ekat kilometrit takana jä rupesin kuuntelemaan koneesta kuuluu jotain epämääräsiä nakutus/laahaus ääniä ( nokkaketju tai joku muu..) toiset sanoo et ihan normaalia kawasakin käyntiääniä.. tiedä häntä.

Onko vastaavia kokemuksia muilla käyttäjillä?
    Itselläni on (luullakseni) ilmestynyt tämän vuoden puolella vastaavanlainen laahaus ääni. Ainakaan en viime kaudella kiinnittänyt asiaan huomiota. Ajaessa se tuntuu kuuluvan ala vasemmalta. Kohtuu ärsyttävä ääni, mutta jos se kuuluu asiaan, niin ei sitte mitään.
    Kawasaki ZX-10R 2008.
    Tarkistakaapa onko pakokäyrät tiukasti kiinni ja ilman välystä.
    What's the difference between Buell and your wife?
    After two years Buell still sucks...
    Lainaa (Paolo @ Huhti. 04 2005,13:40) kirjoitti
    Tarkistakaapa onko pakokäyrät tiukasti kiinni ja ilman välystä.
    net oli itelläni ainakin aiwan löysällä, siis pakosarjan kiinnitykset...
    pariin otteeseen piukkasin wiimesuvena nii jo taitaawat pysyä... ainahan sitä kewäällä kuuluu omituisia ääniä kaikkialta... sama wähän kun harwakseltaan harrastettu seksi,,ihmettelee sitä siinäkin jotta ai kuuluukohan tää "soundi" nyt mukaan koko juttuun...
    ja ajaa sitä silti loppuun saakka....
    <span style='font-size:9pt;line-height:100%'><span style='font-family:raavi'><span style='color:#000F22'>Samu69<- Sellainen timpuri joka osaa pystyttää ihan omin käsin mirrille kiipeilypuun.
    -Olemassa on vain kolme ihmistyyppiä, ne jotka osaavat laskea, ja ne jotka eivät osaa.
    -Minkäs teet kun sanoo mitä ajattelee, muttei useinkaan ajattele mitä sanoo</span></span></span>

<span style='color:A8A8A8'>...Oma "Space" ...</span>
    Uskaltaisin väittää että se ihan kuule se Kawan perusääni,joka kuulostaa sellaselta sepelimurskaamolta että... ..mutta kannattaa toki tarkastaa jos häiritsee.. Kysyin aikoinaan itsekin jossain 6tkm huollon yhteydessä tuosta omasta käyntiäänestä ja vastaukseksi sain,että "tältä tän pitääkin terveenä kuulostaa. Tää ei oo mikään prkleen honda!!"
    ZX-9R -01....... ei nahkapuku purista pallia,tää on taivaallista rallia...
    Asiasta yhdeksänteen (en jaksanut kaivaa männävuotisia aiheita
    ylös), mitäs pojjiille tuli maksamaan 12k huolto ja missä huollatitte?

Ja tuliko entistä ehompi?
    Mulla makso 6R:ään n. 250€. Norm. hinta on kai noin 200,mut mulla vaihdettiin sillon myös ilmanputsari(yleensä vaihdetaan 18tkm kohdalla),josta sitten tuo lisähinta.
    ZX-9R -01....... ei nahkapuku purista pallia,tää on taivaallista rallia...
    Z1000 ja Z750 kannattaa tasaisin väliajoin tarkistaa tosiaan pakosarjan pulttien momentit.. ne nimittäin oikeesti löystyy tärinästä.

Omasta litrasesta piti muutaman donan jälkeen aina kirrata niitä..
    Energy of the gods, adrenalin surge
    Wont stop til I hit the ground, I'm on my way for sure
    Up here in the air, this will never hurt
    I'm on my way to impact, taste the high speed dirt.
    Lainaa (Kawa600 @ Huhti. 04 2005,21:38) kirjoitti
    Mulla makso 6R:ään n. 250€. Norm. hinta on kai noin 200,mut mulla vaihdettiin sillon myös ilmanputsari(yleensä vaihdetaan 18tkm kohdalla),josta sitten tuo lisähinta.
    Jaaha, saakeli, taas riistetään.
    No, kait se sitten tuossa 12k:ssa antaa muutakin ku valohoitoa,
    kunhan ei vie bikeworldiin.

Tuon rahan olisi kyllä mieluummin laittanut PCIII:een.
    Lainaa (sakuc @ Huhti. 04 2005,21:45) kirjoitti
    Z1000 ja Z750 kannattaa tasaisin väliajoin tarkistaa tosiaan pakosarjan pulttien momentit.. ne nimittäin oikeesti löystyy tärinästä.

Omasta litrasesta piti muutaman donan jälkeen aina kirrata niitä..
    Iskin omaan 9 ärrään lukkoprikat muttereiden alle, kun kyllästyin jatkuvaan kiristelyyn. Ei taatusti enää löysty.
    Kaikki on mahdollista, paitsi pyörö-ovesta hiihtäminen
    Mulla on käynyt tähän asti, 2000km, yllättävän hiljaisesti ja tasaisesti, ollakseen Kawa. Vähän on huolestuttanutkin, jotta liikkuuko siellä kaikki tarvittavat osat
    Don´t tread on me!
    kiristelläänpä nyt eka nuo pakosarjat ja kuullostellaan uudestaan.

Onhan tossa vehkeessä onneksi takuuta vielä ens kesään asti..
    Kawasaki z1000 & Suzuki pv50R
    Kiristysmomentti on muuten 17Nm, jos jotakuta kiinnostaa käyttää tuossa ihan momenttiavainta
    Trust your instincts, be yourself!

Kawasaki Z750 -04 --> Suzuki GSX-1300R Hayabusa -08--> Kawasaki ZZR1400 -12 --> Kawasaki H2SX SE -18
    En noita pakosarjoja ehtinyt kunnolla vielä tarkistaa(näytti tosin olevan OK), mutta mutta..Tässä vois olla syy siihen ääneen, ainakin mulla. Eli siis tuo syylärin alumiini/kromi suoja. Paikallaan kun katsoin, niin huomasin että tuo liikkuu ja vipajaa hieman..
    Kawasaki ZX-10R 2008.
    Mites on nyt tuon takuun kanssa, jos huoltelee ite? En ainakaan käyttöohjekirjesesta löytänyt kohtaa missä sanottais et täytyy huoltaa valtuutetussa huoltamossa, suositeltiin kyllä! kävis sitte vaikka alipainehommat yms. tahdistuttamassa liikkeessä ja tekis loput helpot tarkistukset öölinkien vaihdot jne. ite...
    K1200S
  16.  
    Huoltotaulukossa on mainittu kohdat jotka täytyy suorittaa valtuutetussa kawasaki huollossa... eli jotainhan voi ja kannattaakin tehdä itse. (esim. öljyn vaihdot)
    Kawasaki z1000 & Suzuki pv50R