Iskin keulaan progressivesuspensionin jouset ja 20w ölpät niin korjaantu.
Taakse laitoin saman valmistajan 420 pampun jousineen niin sekin mielestäni parani.
Jos joku on tarpeessa orkkis taka pumppua 14000km ajettu käy 99-02 niin mulla on varastossa sellanen ja voin luopua sopivasta korvauksesta.
T
Jussi
---
"Jääkiekko on raju peli. Osallistumalla peliin pelaaja hyväksyy siihen liittyvän tapaturmavaaran"
morjens.. ajattelin lainata tätä ketjua kun ei uutta viitsinyt aloittaa kun samasta pyörästä on kysymys. eli katteet tuli maalarilta viikko sitten ja sain ne laitettua kiinni eilen. siinä pakertaessani huomasin kuitenkin että v***u värihän on ihan väärä!! kyllä siinä v*tutti kuin hampaatonta oravaa kun käpy on jäässä. Eli siis maali oli ´05 vm:n keltainen (kirkkaampi) ja itsellänihän on ´04 vm SV650S jossa väri on tummempi. aikanaan kun oikeeta maalia etsittiin oli vaikeuksia löytää värikoodia tuolle ´04 mallille mutta maalari sanoi sen kuitenkin löytäneensä mutta oli ilmeisesti sitten löytäny ´05 värin koodin.
Nyt siis kysymykseeni jos tiedätte ´04 vm:n värikoodin tai tiedätte mistä sitä voisi kysyä (googlettamisella en löytäny ja maahantuojakaan ei osannut sanoa) niin olisin erittäin kiitollinen.
Nyt näyttää nimittäin tuo pyörä aika rumalle kun on useamman värinen - vähän kuin lada johon on vaihdettu eriväriset ovet ruostumisen takia.eihän tolla kehtaa kylillä päästellä - tai sitten pitää vedellä ihan törkeen kovaa ettei porukka ehdi nähdä värivirhettä.
![]()
ex # 1. ´04 <span style='color:#FDD017'>SV</span> 650S 2005-2007
ex # 2. <span style='color:#00FF00'>Kawasaki</span> ´05 ZX-6R 2007-...<span style='color:#0000FF'>"21"</span>
# 3. BMW<span style='color:#FF0000'>S</span><span style='color:#0000FF'>1000</span>RR
Mistäs hankit noi progressive suspensionit ? ja oliko tyyriit....?(Jussi M @ Huhti. 29 2007,19:48) kirjoitti
Löysinpäs....Stormilta 89.00 € ...
Et tu, Brute
- Ducati Multistrada 1200 S Touring - 2012
No eikös koko pyörä kannata sitten samalla sutinalla maalata kirkkaammaksi?(paradox @ Huhti. 30 2007,09:12) kirjoitti
Eipähän tule sen jälkeen toista samanlaista ihan heti vastaan![]()
A-B-CH-CZ-D-EST-F-FIN-FL-H-HR-I-L-LT-LV-N-NL-PL-RO-RSM-S-SK-SLO-UA
Katsos tuo:(paradox @ Huhti. 30 2007,09:12) kirjoitti
Colorrite
Myös Suzukin maahantuoja neuvoo maaliasioissa, itse soitin ekaan numeroon minkä Suzukin nettisivuilta löysin ja sieltä vastaus tuli. Mielestäni siellä Suzukin nettisivuilla ne värikoodit eivät pidä 100% paikkaansa, eli kannattaa soittaa.
Itsellä oli probleemia 06:sen värin kanssa. Eli ostin käytetyn 04:sen alakatteen siihen kun arvelin sen olevan juuri samaa väriä. Eipä ollutkaan. Paikallinen maalari ei siihen koneestaan sävyä löytänyt joten myin katteen eteenpäin, mieluummin ei mitään kuin arvaamalla maalattu. Eli esim. 03-05 on eri sininen kuin 06.
Pyörästä olen kyllä tykännyt. Ainoa mikä ehkä häiritsee on mun kokoiselle (187cm) aika tiukka polvikulma, joka tuntuu kun ajaa pidempiä matkoja. Sanotaan vaikka näin että jokin sisuksissa vetää V2:sen vääntöä, ääntä ja luonnetta puoleensa, joten tunnepuoli tuon pyörävalinnan mulla ratkaisi. Ei ehkä mikään matkapyörä, mutta helppo ja kevyt ajella mutkaa ja kaupunkia.
----------------------
Suzuki SV650S -06
Määränpäätöntä vaellusta ilman tuloksellista toimintaa...
Wiltsu - olen saman pituinen kuin sinä, ja polvikulma on tosiaan juuri ja juuri siedettävän paremmalla puolella. Huomasin että ainoa vaihtoehto on ajaa pyörää mahdollisimman takaa, muuten polvet ei osu niihin tankin syvennyksiin enää kunnolla.
Oma SV on ollut nyt huollossa toista viikkoa.. Tilalla on toinen samanlainen ja nyt alkanut kyteä ajatus että jos vaihtaisi tuohon lainapyörään kun samasta myyntirivistä ovat.
Omalla ajettu 42000km - lainapyörällä 57000km
Omassa varusteina lähinnä tuplakupla. Lainapyörässä Akapovitsin slipari ja WP:n keula. Omassa takakumi vaihtorajalla, lainavehkeessä molemmat renkaat ok...
Eroa olisi 700e - hieman mietityttää että joko sitä vaihtaisi, äänet on tuolla sliparilla kyllä melko hyvät... Samaten tuo jäykempi keula tuntuu jämäkältä vaikka ei rajoilla vedäkään.
Kiitos Wiltsu. Tuolta ColorRiten sivuilta löytyikin selitys jonka ounastelin olevan syypää tähän. eli todellakin ´04 ja ´05 värit ovat ihan eri koodeilla ja nimillä.. pitääkin soittaa maalarille tänään ja sanoa että laittaa oikeet värit pintaan.(Wiltsu @ Huhti. 30 2007,16:27) kirjoitti
ex # 2. <span style='color:#00FF00'>Kawasaki</span> ´05 ZX-6R 2007-...<span style='color:#0000FF'>"21"</span>
# 3. BMW<span style='color:#FF0000'>S</span><span style='color:#0000FF'>1000</span>RR
no maalari sanoi sitten ettei hän ala enää maaleja mulle ettimään jos ei tuokaan ole oikea.. prkl. eli pitääkin sitten ilmeisesti itse selvittää mistä tuota väriä saisi.
Lähetin jo colorritelle sähköpostia mistä maalia lähiten saisi mutta tietääkö täällä kukaan mistä tuota mahdollisesti saisi?
KIITOS!!!![]()