Honda RCV vm2007 ?
210BHP siinäpä sarvissa pitelemistä![]()
Ns125R -> CBR1000F -> XX -> 1000RR -> GSX1400 -> Gen2 Busa -> S1000RR -> K9 Gixxer
pitäs alkaa kerkeemään ;)![]()
![]()
MCN:n hypetys/photoshop osasto on taasen laittanut parastaan. Tuleekohan toi ennen vai jälkeen XX/VFR:n seuraajan![]()
Retired to a 4-wheeled coffin, yo.
Niin minäkin luulen(tn954 @ Huhti. 13 2005,10:05) kirjoitti
![]()
Ns125R -> CBR1000F -> XX -> 1000RR -> GSX1400 -> Gen2 Busa -> S1000RR -> K9 Gixxer
Jep. Sen ajan mitä olen näitä MP-hommia seuraillu niin uus XX ja tuo on tehny tuloaan... Kovin on hidastaNyt se olis se paikka pudottaa muut taka-alalle tossa HV kisassa. Ei vasta sitten kun muillakin on yli 200hv teholukemia...
![]()
It´s better to die on your feet than live on your knees...
Italiaanot tulee kohta yli 200 tehoilla markkinoille... Kiire alkaa olemaan Hondalla ja muilla riisivalmistajilla
No vastaiskun Honda tarviikiin. Uudessa PB:ssä 1000rr verrattiin 2005 tonnisuitsaan ja tuloshan oli murskaava. Tehoerosta nyt ei kannata edes puhua, mutta Suitsaa pidettiin jopa käytännöllisempänä...Että silleen.
Hihhih... Odotan mielenkiinnolla tuotakin kyllä. Äkkiä noita Italohuoltoja tähän maahan lissää jos paikkansa pitää.(JP_445 @ Huhti. 13 2005,13:02) kirjoitti
![]()
It´s better to die on your feet than live on your knees...
Hmmm... kun Ducati täräyttää markkinoille desmosedicin, se ei ole mikään kertakäyttöroska, kuten useimmat japsien tusinamallit. Laite maksaa yli 50 000 €, ja on varmasti fantastinen.(Yamaha1 @ Huhti. 13 2005,15:01) kirjoitti
Ei Ferrarin-huoltoakaan ole joka kylässä, eikä tarvitse olla.
Jep, jonka jälkeen jokainen "Riisiläinen" tuo markkinoille noin. 25000e maksavat laitteensa joilla pesee sen yli 50000egen laitteen mennen, tullen ja palatessa... Näinhän se aina menee. Nyt vaan odotellaan että tuo lupauksilla pullistelu valmistajien taholta loppuu ja nähdään jotain käytännössäkin...(Jyri @ Huhti. 13 2005,15:06) kirjoitti
![]()
It´s better to die on your feet than live on your knees...
Heh eikö se nyt ollut jo selvää että tuo koko topikki tulee jonkun hemmon halusta leikkiä photoshopilla.(Yamaha1 @ Huhti. 13 2005,15:24) kirjoitti
Hyvää väänöta saatte aikaiseksi kuitenkin.
Ns125R -> CBR1000F -> XX -> 1000RR -> GSX1400 -> Gen2 Busa -> S1000RR -> K9 Gixxer
Sehän vasta onkin kertakäyttöroska, voi esim mittari hajota jo ennen kuin sillä on ajanut metriäkään! Ja motti hajoo luultavasti siinä vaiheessa, kun avaa kraanan ekan kerran selälleen *(Jyri @ Huhti. 13 2005,15:06) kirjoitti
En IKINÄ uskaltais laittaa esim NOS-settiä italo V2:een, tai mihinkään muuhunkaan italo-koneeseen, mutta suitsaan sellaisen laittaminen ei edes jännittänyt.
Kävin muuten just hakemassa ison pullon kaasua ens kesän karkeloihin, viime kesän meiningeistä suitsa selvis puhtain paperein *
Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.
*** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***
minulle ainaki riittää nuo xx.sän reilut puoltoista sataamitäköhän teholukemia kelataan 20 vuoden kuluttua?
Ei hyvältä näytä..mutta..mikäpä se siinä..kun se on semmosta tämmösenä aikana.
Varmaan jossain vaiheessa laittavat stopin tolle hevoskilpailulle. Eikai siittä mitään tule jos 10v päästä kaikilla on 300hv ohjukset alla ja reikä päässä...(blackdirt:) @ Huhti. 13 2005,23:30) kirjoitti
![]()
It´s better to die on your feet than live on your knees...
Hyvinkin voi olla 300 hv.(Yamaha1 @ Huhti. 14 2005,09:11) kirjoitti
Tuutin tullessa markkinoille sen 67 heppaa ja yli 10 000 kierrosta pidettiin aika lyömättöminä. 'Ei yli 100 heppaa kyllä koskaan'.
'pääasiassa ei huvita yhtään mikään, mutta v***ttaa kaikki'
Joo, mutta kyllä toi Hayabusa ja ZX-12R on roikkunut markkinoilla ja aika pitkään nopeus ja tehokingeinä verrattuna siihen että pienempimoottorisissa kyykyissä kilpailu on todella veristä. Yli 200hv vehkeen kasaaminen ei olis temppu eikä mikään millekään japsivalmistajalle. Jos sellaisen tekeminen ois nähty järkeväksi, niin sellainen ois ollu markkinoilla jo vuosia. Nyt alkaa tonniset mennä ohi jo noista isoimmista järkäleistä, eikä mitään uutta ole tullut sillä rintamalla...
Samaan aikaan Honda puuhastelee CBS-, ABS- yms. systeemeineen ja tekee pyöristä mahdollisimman helppoja ja turvallisia ajaa... mahtaa olla firman sisällä kauhee vääntö ja politikointi siitä, tuodaanko v-vitosta markkinoille ollenkaan?
Mitä ne ulkomaalaisetkin meistä ajattelevat jos Ahveniston moottorirata suljetaan?
Saisivat kohta vain toteuttaa noi visionsa, tassahan joutuu muuten vaihtamaan merkkia! Harmi etta ensi vuosi on muistaakseni 2006!
Juuri näin.(tn954 @ Huhti. 13 2005,10:05) kirjoitti
Englannissa prätkälehdet ovat lad- kulttuurin viimeisiä linnakkeita.
Mitään ei ole jaettu yhtä oikeudenmukaisesti kuin tervettä järkeä - kukaan ei tunne tarvitsevansa sitä lisää.
Vaikka eihän toi olis Hondalle kuin pala kakkua toteuttaa oikeestikkaan...(Bomber @ Huhti. 14 2005,12:48) kirjoitti
![]()
Yamaha Diversion600 -00, Kawa ZR-7S -02, Honda CBR1100XX -00, Busa -03, Fireblade 1000RR -04, Honda CBR1100XX -99, Busa -07, Busa -12, Busa -05.
”Hovikuvaaja”. Kuvia Motorg ry.:n ratapäiviltä : https://www.flickr.com/photos/holtsu/albums
No se älytön hintahan se on se laadun tae? Ja eipä ole Ferrareitakaan joka kylässä ;)(Jyri @ Huhti. 13 2005,15:06) kirjoitti
Yamaha Diversion600 -00, Kawa ZR-7S -02, Honda CBR1100XX -00, Busa -03, Fireblade 1000RR -04, Honda CBR1100XX -99, Busa -07, Busa -12, Busa -05.
”Hovikuvaaja”. Kuvia Motorg ry.:n ratapäiviltä : https://www.flickr.com/photos/holtsu/albums
Onhan kawalta tullu jo yli 200 hv markkinoille... ZX12R special edition. Tehtaan räpläämänä 205 hepoa koneesta...
Kawasaki GPX 750R -89
Kawasaki ZZR 1100 -95
Onko laitteesta kuvaa olemassa?(Bluesman @ Huhti. 14 2005,12:57) kirjoitti
Ettet vaan tarkoita BikeWorldin rakentelemaa Kawaa joita kovasti nyt markkinoidaan?
.
Honda CRV Rules![]()
![]()
![]()
LOL(Köpi @ Huhti. 14 2005,15:00) kirjoitti
Ns125R -> CBR1000F -> XX -> 1000RR -> GSX1400 -> Gen2 Busa -> S1000RR -> K9 Gixxer