Tulokset 1:stä 17:een 17:sta
    mikäs olis hyvä pyörä naisihmiselle ekaks ? vaimo ollut jonkun verran kyydissä. onko kokemuksia?
    kivan värinen ja semmonen, joka sopii mukavasti haarojen väliin. Kaks pyörää ja tiukka moottori!

oma historiani:
    1. Royal Enfield 250cc vm -61 ->kiva väri, kalliiksi tuli remontointi kun en itse osaa mitään! Liian pieni, kaikki meni ohi, alamäessä varmaan munamankelitki!
    2. Triumph Bonneville 750cc vm -85 ->kiva väri, vaihdon syy sama kuin edellisessä eli korjauskulut, en oppinut kerrasta!
    3. Honda Shadow 600cc -93 ->ruman värinen muttei tarvinu korjata+nappikäynnistys, aaah
    4. Shadow 750cc 2001, tällä ajelen piiiiitkääään...
    Tietä käyden tien on vanki
    vapaa vain on umpihanki
    Juuri laitettiin emännyydelle Kawasaki GPZ 500S. On mukavan näköinen, kevyt, tehokin riittää alkuun, koeteltu perustekniikka, osat kohtuuhintaisia ja jalat ylettyy mukavasti maahan.
    No V-Maxin takaistuimella ei varmaan kovin hyvin kukaan viihdy, joten näin meillä....
    ...while I'm working, 'am working on the road...
    Itse hommasin Yamaha 535 Viragon ekaksi pyöräksi ja ihan hyvä valinta olikin.
    Pyörä on tarpeeksi matala jotta jalat saa tukevasti maahan ja Virago on muutenkin erittäin helppo ja kevyt käsitellä.
    Kahdeksaakymppiä sillä on mukava jolkotella mutta moottoritiellä 140 km/h vauhdissa pyörä tuntuu jo "vähän" rimpulalta. Mutta kulkee kuitenkin
    Kunnia pj Jassu:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2002
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Jos nyt kuitenkin postattaisiin jonnekin muualle kuin kehitysehdotuksiin -> siirretty...
    Pyörätön motoristi...

Exät: KTM 690 SMC, kilvetön Yamaha YZF-R6R, BMW S1000 RR, Suzuki GSX1300R Hayabusa, Yamaha YZF 600R Thundercat
    Hayabusa, lippis päähän ja menoksi
    Hoh hoijaa sun muuta.....
    SLK 320
    BUSA + ER 5
    RF 600
    FJ 900
    XV 535
    CAGIVA C12
    HONDA DAX
    HONDA MONKEY
    POLKUPYÖRÄ
    600 fazer oli mulle oikein hyvä. Ei liian painava ja muutenkin mukava käsitellä, kun istuinkorkeuskin suurinpiirtein naiselle sopiva. Hyvä nurkissa ja mukava myös maantiellä, suosittelen! *
    "Jos sinulla ei ole vihollisia, sinulla ei ole luonnetta"

"Anna minulle voimaa hyväksyä ne asiat joita en voi muuttaa, rohkeutta muuttaa ne asiat joita en voi hyväksyä, ja viisautta piilottaa niiden ihmisten ruumiit, jotka olen tänään vittuillessani listinyt, koska he ovat ottaneet minua päähän"
    Meidän "hallitus" aloitti omalla pyörällä viime kesänä. Pyöränä kevyt ja matala Yamaha XVS 250 DragStrar. Ois muuten kaupan....
    Minun valintani oli GPZ500S ja kivaa on ollut nämä ensimmäiset ajopäivät!!!
    Kevyt, helppo käsitellä ja mitä olen kuullut niin hyvin huollettuna kestävä. Tehotkin tuntuvat riittävän ainakin aluksi...
    Ei muuta kun !!!!
    Kawasaki KLE 500. Sit sä kyl jäisit sun eukol hiekkateillä.
    Busa -03
    Meillä emäntä aloitti 600 Shadowlla, tykkäsi kovasti.
    Perheenlisäyksen jälkeen myytiin omat pyörät pois ja otettiin käyttöpyöräksi Kawan ZR-7.
    Jostain syystä Kawa ei oikein ollut vaimon mieleen, nyt ajopelinä Triumphin Speed Triple, joka on kyllä ehdottomasti emännän suosikki.
    Pitää kai ostaa toinen samanlainen että pääsee itsekin ajamaan milloin haluaa
    Lainaa (Dick @ Huhti. 06 2005,16:07) kirjoitti
    Hayabusa, lippis päähän ja menoksi
    Lippistä parempi on kypärä!

Mutta aiheen aloittajalle: Mene ja testaa mikä sopii pyllyn alle! Joku mopo herättää sut heti eloon, ja se on sit se oikea *mitä todennäköisimmin! Testaile avoimin silmin ja avoimin mielin! Hauskoja hakureissuja!

Edit: Siis että vaimo menee ja testaa...

Jos haluaa aloitella harrastusta taloudellisesti, helposti käsiteltävällä ja matalalla kyykkypyörällä, mulla vois olla hyvä ehdotus... (ks. allekirjoitus)
    Itselläni ollut pari vuotta ekana pyöränä ja olen kyllä tykännyt ja ihan tarpeeksi kerinnyt... eikä vakuutukset pahasti kiristä opiskelijankaan kukkaroa.
    Elämä on ihanaa, kun sen oikein oivaltaa! Ja joskus se oivaltaminen on niin pienestä kiinni <3
    Mitens sit tämmönen??

http://www.motopalsta.com/showused.phtml?id=38214

Jos ei kiinnitä tohon hintaan huomiota...
    Life is hard, then you die...
    Käyköhän tuo lyhyille miehille myös? Kuvatekstin mukaan ei ilmeisesti
  17.  
    Mitä ihmeen väliä sukupuolella on (ensi) prätkää valitessa? Kunhan jalat yltää maahan, siis. Semmonen mopo joko miellyttää silmää ja tuntuu mukavalta, eikös tuo ole se jo wanha mutta edelleen käypä globaali ohje mopon valintaan... Niin, siis miksi naiset eivät voisi valita mopojaan just tuolla samalla "taktiikalla"?