Tulokset 1:stä 9:een 9:sta
  1. #1
    Niin kuten otsikosta selviääkin jo, niin mitenkä se lähtee irti? Vaikuttais siltä että koko pyörä on rakennettu keskiseisontatuen ympärille Pyörä on '99 CBR600F.
    Pain is just weakness leaving the body
  2. #2
    Lainaa (mekanik @ Huhti. 06 2005,09:05) kirjoitti
    Niin kuten otsikosta selviääkin jo, niin mitenkä se lähtee irti? *Vaikuttais siltä että koko pyörä on rakennettu keskiseisontatuen ympärille * Pyörä on '99 CBR600F.
    Mene pyörän vasemmalle puolelle, katso keskituen kiinnityskohtaa alhaalla. Siellä on yksi pultti, millä se on kiinni, sekä toinen pultti, jolla tulee sekä keskituen jousi, että kate kiinni (muistaakseni).

    Simppeli juttu, tutki sitä hetki. Itsellä on hyllyssä yksi uutena poistettu keskituki. Pois sellaiset turhat lisäpainot...



  3. #3
    Juu eipä ole niin simppeli... Ilmeisesti uudemmissa Cebareissa toi systeemi on jotenkin järkevämmin toteutettu...?
    Pain is just weakness leaving the body
  4. #4
    Sehän on ihan samanlainen, kuin 01-04 mallit! niissä on aivan samanlainen runko & haarukka.

    Katteesta yksi ruuvi pois, jolloin saat sen ruuvin irti, missä on se jousihässäkkä. Katso tarkemmin.
  5. #5
    Ööh, Mekanik: Miksi?
  6. #6
    Lainaa (Köpi @ Huhti. 06 2005,10:32) kirjoitti
    Ööh, Mekanik: Miksi?
    Äläs ny ko pojat "säästää" painoo...
    It´s better to die on your feet than live on your knees...
  7. #7
    Lainaa (Yamaha1 @ Huhti. 06 2005,10:33) kirjoitti
    Lainaa (Köpi @ Huhti. 06 2005,10:32) kirjoitti
    Ööh, Mekanik: Miksi?
    Äläs ny ko pojat "säästää" painoo... *
    No ihan miten vaan, Hondassa raapii radalla kaikki maahan. Keskituen poisto on elintärkeä turvallisuustekijä, ei mikään painoasia. Olisi typerää poistaa keskituki matkapyörästä, mutta jos ajaa radalla...
  8. #8
    Alkuperäsen sliparin mukana poistui myös tuo keskiseisontatuen stopparikin, jotenka se ottaa kiinni ketjuihin tällä hetkellä. Mutta eipä se enää mitää, se poistuu huomenna!
    Pain is just weakness leaving the body
  9.  
  10. #9
    Pyörän kevennystä toi on PAHA,asian ymmärtää kun tietää mekanikin
    Suk dik!