Eli missä teillä pyörii lämmöt näin kylminä päivinä?
Mun pyörä lämpenee paikallaan nopeesti normaali lämpöön mut kovemmissa nopeuksissa laskee 50C ja allekki.
Oisko termari vikaa vai onko anturi viimalle aralla paikalla..![]()
Rkutosen lämmöt pysyttelee siinä 73-80 asteen hujakoilla...Vaikka hieman vilponen keli olisikin![]()
Yamaha YZF-R1 vm. 2005
Daytona 955, lämmöt 80-82c.
Gixerissä 72-83 astetta tähän aikaan..
Nauru nuorentaa, rakkaus kaunistaa.
Lady, Sexy Lady.
Samoin mullakin.(Athene @ Huhti. 06 2005,08:04) kirjoitti
R1:ssä ainakin termari on sellasella paikassa, että se näyttää ajossa päin seiniä jos on kylmä ilma. Ajoviima pääsee nääs jäähdyttämään sitä suoraan. Mulla oli kylmillä ilmoilla R1:n lämmöt välillä jopa alle 50 astetta, joka ei voi tod pitää paikkaansa.
Oisko sama homma tossa vanhemmassa Gixxerissä?
Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.
*** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***
Mulla ei RF600:ssa lämpömittari paljoakaan nouse, vaikka moottori on selkeästi normaalilämpöinen.
H-D Low Rider S -20
Suzuki SV1000S -03
Honda CBR 1100XX Super Blackbird -98
Busassa nousee normaaleihin lukemiin, motarilla laskee ehkä millin siitä näillä kylmillä keleillä... iso kone --> paljon lämpöä...![]()
Kyllä mun K2 kikseri näytti ihan normaaleja +-jotain 80 kelistä riippumatta.
br, Mikko
KTM 1290 SAS. Suits You, Sir!
Sitten siinä on vissiin anturi samassa kohdassa kuin K3-K4 malleissa.(mikko2 @ Huhti. 06 2005,09:44) kirjoitti
Jucin pyörässä on varmaan termari tai anturi sitten uusittava...
Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.
*** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***
Kyllä se näin on..äkkiä termari vaihtoon ennenku jotain menee
rikki kun kone käy liian kylmänä.Tänä aamuna ulkolämpö oli jotain plus 2,lämmöt nousi hetkessä sinne 70C mut motarilla tippu 41C.Kävin paikallisessa Suzkan liikkeessä,väittivät vaan että on ei siinä mitään vikaa oo..
Kiitti vastauksista,hjuva foorumi![]()
Itellä sama pyörä eli gixxer k2, tänää aamulla ku lähin töihin oli -2C ja lämmöt oli siellä ~70C tuntumassa, plussan puolella jos on ilma ni siellä 80-100C tuntumassa riippuen ajosta, kaupungissa yleensä reilusti yli 100C.
Epävirallinen .ORG irckanava:
#moottoripyora @ IRCNet
Current:
Honda CBR1000RR -05
Ex:
Suzuki GSX1300R -05
Honda CBR600F -00
Suzuki GSR600 -06
Suzuki GSX-R1000 -02
Honda CBR600F -94
Cebarin lämpö 77 pitemmässä ajossa.
"If William Shatner ever pulls you into the bathroom and asks
if you want to see the captain's log, just say no. I fell for
that nine times!"
-Patrick Stewart
thunderacessa ei kans meinaa lämmöt nousta varsinkaan ajossa näillä keleillä, kyllä siellä lämpöä on vaan ei ilmeisesti näytä ajossa oikeita lukemia. paikallaan lämmöt okei.(Tylyttäjä @ Huhti. 06 2005,08:12) kirjoitti
Emäntää voi kusettaa puhelimessa vaan koiraa ei!
Jep Jep! sama juttu noissa FZR:ssä kaupunki ajossa lämmöt nousee, mutta heti motarilla ne on siellä 50 hujakoilla. Juttelin taannoin aiheesta puolitutun mp-korjaajan kanssa ja sanoi että jammussa enemmänkin ominaisuus kuin vika...![]()
Termari vaihdettu mutta lämmöt vaan tippuu vaikka tänään oli 10C lämmintä.
Mikä neuvoksi???![]()
sama juttu mulla, gixxerk4(Athene @ Huhti. 06 2005,08:04) kirjoitti
![]()
" päivällä kun ampuu mustan valo-ammuksen niin tulee yö... "
Mulla tippu alle 50c.
Oisko kellään mitään neuvoja,uskallanko ajaa
vai pitäskö alkaa miettiin mikä vikana ennen ku jotain särkyy..
Menee kyllä ymmärryksen yli,yleensä nuo vehkeet on kuumunu liikaa,harvemmin tälläista![]()
juu, ei ässässä nouse mittarin mukaa lämmöt ku 60 asteesee(ardu @ Huhti. 07 2005,17:14) kirjoitti