Vihdoin ja viimein oon saanut rahaa kasaan sen verran että voin toteuttaa haaveeni; ostaa ihka oman moottoripyörän. Ukolla on kyykkypyörä ja vastapainoksi tahtosin customin.
Rahaa on sen verran että voisin saada jonkumoisen käytetyn pelin, ja seuraavia vaihtoehtoja oon miettiny: Honda 600 Shadow, (Honda vt500,) Kawasaki en500, Suzuki Savage (650), sekä Yamaha 535 Virago. Mikä näistä olis kestävin ja entäs sitten se vauhti?!
Pitäs kumminki pysyä ukkelin tonnisatasen mukana, ja nopea kiihtyvyyskään ei haittaisi.
Kokemuksen rintaäänellä kertokaatte minkä ratkaisun itse tekisitte tässä tilanteessa???![]()
Ei taida noista tonnisatkulle vastusta mistään. Mut mun mutsilla on vt 600 shadow ja se on ihan mukava peli kruisailuun.![]()
Suosittelen ensimmäisenä kuitenkin kokeilemaan että minkälainen tuntuisi sopivimmalta.
Itse ajoin korttini juuri tuollaisella Kawasaki en500.lla, ja päätin etten eläessäni koske enää ainuaankaan customiin.
Tämä ei sitten tarkoittanut sitä että tuollainen kawa olisi huono pyörä, minulle se vaan ei sopinut.
Kokeile kaikkia niitä mitä olet suunnitellutkin vaihtoehdoiksi, niin olet paljon viisaampi.![]()
Virago näyttää rimpulaiselta, honda nyt on aina honda, suzukissa on kiva pärisevä kone ja kawassa on yllättävänkin paljon potkua.
Mnää suosittelisin ehkä kawasaakelia koska sillä on kivin liikkua mitä minä oon customeita tyypännyt.
Vaikka honda näyttäneekin varmaan eniten "aidolta customilta"...sitäpaitti, jos ei ekasta tykkää, sen voi vaihtaa, kaikille noille löytyy varmaan markkinoita.
"On se ny per... kun ei letitetyllä parrallakaa saa...!"
Ukko on sitä mieltä että Honda sen olla pitää, muista ei kannata samana päivänä kuulemma puhuakkaan.
Mutta puolueellinenhan toi sen kommentti on... Ite kun on jo kolmannen Hondan omistaja..![]()
Millään customilla et kiihdytyksissä kyykyn perässä pysy. Merkin päätät ihan ite ;) Käy koeajaan mopoja ja katot mikä miellyttää eniten. Loppupeleissä aika helppoa hommaaTervetuloa mukavan harrastuksen pariin
![]()
kiloGixxerillä alinopeutta!
Kokeile ITSE sanokoon mies *mitä haluaa **Honda on hyvä ei siinä mitään mutta sinä se olet joka sitä pyörää jatkossa käytät ja muista kokeilla rauhassa kaikkia, jos koeajo ei onnistu unohda *kyseinen laite.
Onnea etsinnälle *
Ns125R -> CBR1000F -> XX -> 1000RR -> GSX1400 -> Gen2 Busa -> S1000RR -> K9 Gixxer
Honda 600 Shadow, tai Suskan savage, ehdottelisin minä.
Mutta pyörä tulee sinulle, ja siksi minäkin kehoittaisin sinua menemään pyöräliikkeeseen kokeilemaan näitä eri pyöriä. esimerkiksi noissa pyörissä on jo suht iso ero koossa, ja koolla on väliätai niin ainakin väitetään.
Vaikka vaeltaisin pimeyden laaksossa, en pelkää koska olen laakson suurin paskiainen...
" Been there, wrecked that... "
En se ollu minä, ja sitäpaitsi se oli vahinko!!!
The more I learn about women, the more I love my motorcycle
kokeilu opettaa...eiköhän nuo jostain pärräliikeestä löydy...
![]()
Minä en ole koskaan väärässä, vaan saatan joskus erehtyä!
http://www.bike.fi/valokuv....095.jpg
Honda CBR 1100 XX -04