Tulokset 1:stä 26:een 26:sta
  1. #1


    Tommonen käppyrä tuli. Ei kauhean huono, 98.1hp (DIN) @ 12887rpm ja 59.3Nm @ 10253rpm => 110hp koneesta.

    Pyörään on asennettu Akrapovicin race slipari, Dynojetin suutinsatsi ja BMCn filtteri.



    Pain is just weakness leaving the body
  2. #2
    Mä meinasin kommentoida jotain tuosta vääntökäyrästä, mut sit ajattelin olla kuitenkin hiljaa, näkeehän sen tuosta kaikki
  3. #3
    Lainaa (Köpi @ Huhti. 05 2005,20:46) kirjoitti
    Mä meinasin kommentoida jotain tuosta vääntökäyrästä, mut sit ajattelin olla kuitenkin hiljaa, näkeehän sen tuosta kaikki
    Ylläri Eipä noita kuoppia ajossa huomaa kuitenkaan jotenka aivan sama mulle



    Pain is just weakness leaving the body
  4. #4
    Ylläri * Eipä noita kuoppia ajossa huomaa kuitenkaan jotenka aivan sama mulle *[/QUOTE]
    Niinpä, mutta kun käyrän saa tasaiseksi niin jo huomaa
    Nyk:Kawasaki ZRX 1100R
    Exät: Aprilia Tuareq 125, Yamaha tenere 600, Honda AT 750, Honda cbr1000f, Suzuki gsf 1200s, Suzuki dr 800, Suzuki gsf 1250s, Aprilia Caponord 1000, Kawasaki ZRX 1100R, Suzuki Dl 1000
  5. #5
    Toihan on ihan kohtuullinen: Liki 70% max. väännöstä käytössä jo 3 tonnista alkaen, ja lähes vakiokuntosella koneella Ja tehoja enemmän takanakilla kuin monessa tonnisessa
    Noi 4Nm montut kyllä on paha tyyli virhe..Elä Mekanik ihmettele jos keuliessa keula nousee ja laskee vuoronperään vaikka kierrokset nousee koko ajan



    Yamaha Diversion600 -00, Kawa ZR-7S -02, Honda CBR1100XX -00, Busa -03, Fireblade 1000RR -04, Honda CBR1100XX -99, Busa -07, Busa -12, Busa -05.
    ”Hovikuvaaja”. Kuvia Motorg ry.:n ratapäiviltä : https://www.flickr.com/photos/holtsu/albums
  6. #6
    No harvemminhan toi kiertää alle 6000
    Pain is just weakness leaving the body
  7. #7
    Ei edes liikennevaloissa vai?
  8. #8
    Lainaa (Stobias @ Huhti. 06 2005,20:24) kirjoitti
    Ei edes liikennevaloissa vai?
    Sillon ei ainakaan
    Pain is just weakness leaving the body
  9. #9
    Lähti myös dynojet asennukseen ja penkitys siinä samassa. Kunhan saan kuvan, niin laitan tähän samaan.
    kyseessä sama pyörä, vertailua *

    Parempi kuva tulossa, aluksi heikompilaatuinen..



    98Hv @ 12993RPM
    59Nm @ 10242RPM
    Micron slipari + dynojet + K&N



  10. #10
    Aikas samanlaiset tulokset Onkos sulla ilmotettu DIN vai SAE arvoina toi teho?
    Pain is just weakness leaving the body
  11. #11
    Minusta noita max. tehoja ja vääntöjä ei kannata katsella vaan kannattaa kiinnittää huomiota siihen miten paljon tehot ja väännöt kasvavat osien laittamisen jälkeen. Eli veto ennen roippeita ja veto roippeiden jälkeen ja sieltä tulee se autuaisuus.
    Legalize
    No niin pitihän se arvata. Tämmösiä nää joskus on..
  12. #12
    Mun vanha sotaratsu, -00 CBR600 potki takikselta reilut 102 hp ja n.65nm ennen sytkäpyörän vaihtoa. Siinä oli tai on todennäköisesti edelleen Yoshimura RS3 slipari, Dynojet ja K&N. Käyrät olivat todella tasaiset. Sulla on Mekanik säädöt päin pyllyä, kun on noin epätasainen käyrä.
    990 SM-T -11
    FZ1-N -07
    ZX-9R F2P -04
    CBR 600 F4 -00
    NSR 125R -94
  13. #13
    Lainaa (Seeber @ Huhti. 07 2005,14:46) kirjoitti
    Mun vanha sotaratsu, -00 CBR600 potki takikselta reilut 102 hp ja n.65nm --klips--
    Missä kävit penkittämässä entisen Cebarin ja onko noi DIN vai SAE? SAEna mullakin olis 101hp takikselta...



    Pain is just weakness leaving the body
  14. #14
    Lainaa (mekanik @ Huhti. 07 2005,14:32) kirjoitti
    Aikas samanlaiset tulokset * Onkos sulla ilmotettu DIN vai SAE arvoina toi teho?
    Kattelin samaa, et aika pitkälle samat tehot/väännöt.
    Lapuissa ei lue, että onko DIN/SAE..
    Ennen dynojettiä oli: 95hv/53Nm
    Eli +3hv/+6Nm ja lähinnä keskialue parani, isoimmat kuopat poistui, sekä tottelee herkemmin kaasuun.
  15. #15
    Lainaa (mekanik @ Huhti. 07 2005,14:53) kirjoitti
    Missä kävit penkittämässä entisen Cebarin ja onko noi DIN vai SAE? *SAEna mullakin olis 101hp takikselta... *
    Se on penkitetty Salon Mopossa ja Pyörässä sekä Erkka Korpiaholla. Molemmissa n.102 hp ennen sitä sytkäpyörää. Penkki oli MJP 2000 Dyno. Pitää lukea lapusta kumpia heppoja siinä oli.



    990 SM-T -11
    FZ1-N -07
    ZX-9R F2P -04
    CBR 600 F4 -00
    NSR 125R -94
  16. #16
    Ostakee ruiskumalli!

    Cbr600Fi-02 Vakiona takaselta tasan 100 ja PCIIIr + BMC + HOTCAM = 106hv, väännöt oli muistaakseni 58nm/63nm, noista en oo ny ihan satavarma. Täytyy kaivaa käyrät jostain! Vantaan BikeWorld. Penkki on heilla mallia FUCS (tai miten se nyt kirjotetaankaan) Ei siis mallia fusk!!

    Nykyisin tämä mopo on neitiP:een hellässä huostassa.... Ehkä vähän liiankin hellässä..... * EIKAI.



    Kipu on väliaikaista, Kunnia ikuista!
  17. #17
    Lainaa (seppomies @ Huhti. 07 2005,15:11) kirjoitti
    Nykyisin tämä mopo on neitiP:een hellässä huostassa.... Ehkä vähän liiankin hellässä..... EIKAI.
    Niin se on jo kerinny karstottaan sen moottorin kuitenkin...
    Pain is just weakness leaving the body
  18. #18
    Pääsin eilen oikein testaamaan mitä muutoksia suutinsarja on tuonut. Täytyy sanoa et KARMEA ajettava! * *
    Kiihdyttäessä tuntuu tehot TODELLA monttuselta. Kun katsoo tarkemmin tuota tehokäyrää niin ei ihmekkään. Keula pomppii tiellä kun ei se osaa päättää nouseeko vai ei. Ja mikä parasta, satasen vauhdissa jos painaa kytkimen pohjaan, niin kierrokset laskee nollaan, kone sammuu välittömästi *
    Mistä voi johtua noin monttuinen tehokäyrä?
    Kaasuttimien säädöt pielessä? vai Sliparin ja suuttimien yhteensopivuus ongelma?

    Otin yhteyttä siihen heeboon kuka asennuksen teki, lupas säätää seoksia.. Toivotaan että paranee



  19. #19
    Lainaa (Janlob @ Huhti. 09 2005,08:19) kirjoitti
    Mistä voi johtua noin monttuinen tehokäyrä?
    Kaasuttimien säädöt pielessä? vai Sliparin ja suuttimien yhteensopivuus ongelma?

    Otin yhteyttä siihen heeboon kuka asennuksen teki, lupas säätää seoksia.. Toivotaan että paranee
    Ois ehkä hyvä nähdä ne seoksetkin paperilla, niin vois olla helpompaa nähdä mistä kiikastaa. Voihan siellä olla jotain ihan oikeeta vikaakin esim. joku suutin hieman tukossa tai alipainekalvossa pieni reikä jne. vaihtoehtoja on loputtomiin.
  20. #20
    Lainaa (Janlob @ Huhti. 09 2005,08:19) kirjoitti
    Pääsin eilen oikein testaamaan mitä muutoksia suutinsarja on tuonut. Täytyy sanoa et KARMEA ajettava! * *
    Kiihdyttäessä tuntuu tehot TODELLA monttuselta. Kun katsoo tarkemmin tuota tehokäyrää niin ei ihmekkään. Keula pomppii tiellä kun ei se osaa päättää nouseeko vai ei. Ja mikä parasta, satasen vauhdissa jos painaa kytkimen pohjaan, niin kierrokset laskee nollaan, kone sammuu välittömästi *
    Mistä voi johtua noin monttuinen tehokäyrä?
    Kaasuttimien säädöt pielessä? vai Sliparin ja suuttimien yhteensopivuus ongelma?

    Otin yhteyttä siihen heeboon kuka asennuksen teki, lupas säätää seoksia.. Toivotaan että paranee
    Säädöt todellakin pielessä!
    Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.

    *** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***
  21. #21
    Lainaa (mekanik @ Huhti. 07 2005,18:45) kirjoitti
    Lainaa (seppomies @ Huhti. 07 2005,15:11) kirjoitti
    Nykyisin tämä mopo on neitiP:een hellässä huostassa.... Ehkä vähän liiankin hellässä..... EIKAI.
    Niin se on jo kerinny karstottaan sen moottorin kuitenkin...
    Pylperös on karstoittunut!!
    Mä hoitelin viime kesänä ton karstoittumisongelman hieman omaperäisellä tavalla pois päiväjärjestyksessä jotenka mun pärrän röörit on puhtaat!! Ja edelleen, mul on nätimpi pärrä ku sulla..
  22. #22
    Eikös Mekanikin kannattaisi säädättää cebari uudestaan, jos vääntökäyrä on tuon näköinen. Bumerangina takaisin vaan.
    Yamaha YZF R1 -04
    KTM 450 EXC -05
    Mitsubishi Lancer Evolution VIII GSR -04
  23. #23
    Mullakin 600f pc25 -94, Ip-Dynotestin penkissä oli koneelta 75.9kw ja vääntöä 58.6. Yksiköistä ei tietoa lappu on mutta en löydä onko din vai? Ilmeisesti toi on sit hyvin noinkin vanhasta moposta? Oli vain gianellin e-hyväksytty vaimennin. Tänä vuonna uudestaan Laserilla, Dynojetillä ja Bmcllä.
    Vaikka mä elän kuin viimeistä päivää, kiellän sen olevan viimeinen. Kaikki me kuolemme pian. *"Jarkko Martikainen"
  24. #24
    Noniin , nyt hymyilyttää! *
    Pyörä haettu tänään huollosta. Vika oli inhimmillinen moka.
    Ilmansuodattimen alla oleva ilmaletku oli unohtunut kiinnittää kaasareille. Joten kone ei saanut ilmaa..
    Kävin samantien tuuppaamassa moottoritiellä ja ero on kuin yöllä ja päivällä! Etenkin kakkos- ja kolmosvaihde repii todella rajusti rajottajaan asti! Ei pitäis enää jäädä jalkoihin.
    Vaikutti aikalailla tuo ilmaletku, aiemmin penkistä 98hv, nyt korjattuna ja uudestaan säädettynä takapyörältä 104hv DIN !!

    Laitan tehokäppyrän näytille kun saan sen kuvattua.




  25. #25
    nuo vääntölukemathan ohitellaan jo 500cc 2-tahtisella
    1198+RG500
  26.  
  27. #26
    Näin lähti vanhasta sotaratsusta cBr 600f pc25 -94

    http://fin-bombers.org/gallery....111_001

    97.3hp / 6.05kgm tehot takapalolta.
    Vaikka mä elän kuin viimeistä päivää, kiellän sen olevan viimeinen. Kaikki me kuolemme pian. *"Jarkko Martikainen"