Tulokset 1:stä 13:een 13:sta
    Perskules kun iski taas kuume messuilla. Käytetyissä vaan pitää vielä pysytellä. Vähän isompi joka suhteessa olisi kiikarissa.

Tonniset vanhemmat (n. -99) Cebarit yhtenä vaihtoehtona kiikarissa. Mutta onko 50-60tkm tuollaiselle paljon ja olisko edessä heti jotain isompaa remppaa?

Oletettavasti ajossa tuo Cebari on hyvä peli.

Yritin katsella vanhoja keskusteluja ilman tulosta. tarkoittaako se, että noissa ei ole huolia vai, ettei niitä kukaan halua
    eipä noi kilomerit viellä paljon ole 1000cebarille ja vikoja noissa ei
    juurikaan ole muutakuin se iänikuinen nokkaketjun kiristin menee yleensä 30-60tkm välein maksaa tollaset 70-100e kannatta kyllä melkein vaihtaa aina se ketjukin jotain 100e ja pystyy kyllä itsekin vaihtaan.
    (hintaero 1100xx ei varmaan ole iso kannattaa miettiä)
    1100 ajelen ja 1000 muistelen
    Samaa mieltä XX:n suhteen ja onhan se jo paljon ketterämpi peli verrattuna F:ään.

Nyk:Kawasaki ZRX 1100R
    Exät: Aprilia Tuareq 125, Yamaha tenere 600, Honda AT 750, Honda cbr1000f, Suzuki gsf 1200s, Suzuki dr 800, Suzuki gsf 1250s, Aprilia Caponord 1000, Kawasaki ZRX 1100R, Suzuki Dl 1000
    Itse ajoin viime kaudella 1000f:llä. Pyörä meni syksyllä lunastukseen,silloin oli ajetttu n. 30k km. Ei mitään isoja onglmia. Tilalle ostin vielä syksyllä 1100 XX. 1000f on kyllä todella raskas ja kankea verratuna XX:ään. Vaikka XX on kalliinpi verrattuna 1000f on XX kyllä sen väärtti.
    Tapeilta paitsi kaffe paussit.
    Kiitokset vinkeistä.

Olin jotenkin ajatellut jättää tuon XX:n pois laskuista, lähinnä ulkonäkösyistä, liian pyöreämuotoinen
    Pitänee odottaa sulia kelejä jotta pääsee kokeilemaan.

Näenköhän näkyjä vai onko todella niin, että 1000f ja XX on tehty ainakin kaksi vuotta yht'aikaa?

Onkos muut panneet merkille, että jokusen vuoden ikäisenä n. 1000cc pyörät on liki saman hintaisia kuin 600cc:t, vaikka uutena eroa on hinnoissa hyvinkin paljon. Mistähän moinen johtuu?
    Joo... kyllä se niin on että niitä on muistaakseni valmistettu rinnakkain jonkin aikaa.

Ittelläni on -97 äffä ja en voi muuta sanoa kuin että pyörien pyörä vaikka kilometrejäkin takana yli 80000. Tosin raskas ja kömpelöhän se on... mutta matkapyöräksihän se onkin tehty. Potkua löytyy vaikka on kaksi päällä reissutamineineen ja *kulkee tasaisesti kuin juna.

...tosin on kyllä alkanut tekemään mieli vaihtaa tuohon XX:ään *
    Honda CBR1100XX
    Tuo pyörän raskaus tarkoittaa varmaan jotain muuta kuin painoa, vai? Eikös F ja XX ole kuitenkin aikas samanpainoisia?

Mitenkä tuo pyörän heikkoa ketteryyttä voisi verrata vaikka juuri tuohon Divariin jolla nyt ajelen. Divari on aikas pitkä akseliväliltään ja pinoa yli 200kg. Onko F kankeampi?

Olisiko käsitystä paljonko mahtaa maksaa nokkaketjun ja kiristimen vaihdattminen (100, 200, 500, 1000e) ?
    F:ssä kuivapaino 235 kg ja Tuplassa 224 eli ei kovin suurta eroa painoissa ole mutta ovatpa pienet jaappanilaiset saaneet XX:ään sitä ketteryyttä huomattavasti enemmän, liekkö painopistetta alas jne jne jne * F:än tyytyväinen omistaja olin aikani mutta nyt kuumeisesti odottelen toista ajokautta Tuplalla enkä viime kesästä vaihtaisi kilometriäkään pois....

Koeaja, huomaat taatusti eron * (kuullostaa erittäin huonolta ja kuluneelta mainoslauseelta * )

"Toiset uskoo ihmeisiin, toiset vahvaan valuuttaan. Minua ei puhuttele kumpikaan..."
    mulla on kokemusta molemmista eikä pahaa sanaa kummastakaan. ainoa on f: ketju ja kiristin mutta eihän se ole kallistakaan jos vaihtoväli on noin 50th. kuitenki harkittisin xx:sää koska hinnoissa ei ole paljoa enää eroa ja on kuitenki aivan eri peli.
    Sama laulu täällä, ähvällä ajoin vuosia, nyt on xx neljättä vuotta; aivan eri peli.
    Do you have premonitions of déjà vu?
    Lainaa (Puksuttaja @ Helmi. 14 2005,13:20) kirjoitti
    Tuo pyörän raskaus tarkoittaa varmaan jotain muuta kuin painoa, vai? *Eikös F ja XX ole kuitenkin aikas samanpainoisia?

Mitenkä tuo pyörän heikkoa ketteryyttä voisi verrata vaikka juuri tuohon Divariin jolla nyt ajelen. Divari on aikas pitkä akseliväliltään ja pinoa yli 200kg. Onko F kankeampi?

Olisiko käsitystä paljonko mahtaa maksaa nokkaketjun ja kiristimen vaihdattminen (100, 200, 500, 1000e) ?
    Minulla vaihdettiin viimevuonna äffään molemmat, kiristäjä ja nokkaketju (tarvikeketju, niitattava).

- Kiristäjä 65€
    - Nokkaketju 86€
    - Töitä 3,5h

Tarvikeketju sen takia että, alkuperäis nokkaketjun vaihtoon tarvii pistää tietääkseni kone palasiksi.

Tuossa mainittiinkin tuosta painosta, niin äffän painopiste taitaa olla aikalailla korkeammalla kuin XX:ssä ja siksi tuntuu raskaammalta ja kömpelömmältä.

Ja olen senkin päässyt kokemaan miltä tuntuu kun kun on reissukamat päällä ja paikallaan pyörä alkaa kallistumaan tiettyyn pisteeseen niin ei sitä pidellyt enää mikään pystyssä *
    Honda CBR1100XX
    Mua on kanssa mietityttänyt tuo double-x mutta mielestäni siinä on vielä kyykympi ajoasento kuin ähvässä

Nytkin jo piiitkillä taipaleilla tuntuu tuo kaasukäsi puutumaan...

PaHa
  13.  
    Lainaa (PaHa @ Huhti. 05 2005,21:37) kirjoitti
    Mua on kanssa mietityttänyt tuo double-x mutta mielestäni siinä on vielä kyykympi ajoasento kuin ähvässä *

Nytkin jo piiitkillä taipaleilla tuntuu tuo kaasukäsi puutumaan...

PaHa
    Käy kokeilemassa, se ei tunnu niin pahalta kun ajoviima alkaa kannattelemaan 90-120km/h vauhdissa.
    Itse vaihdoin aikanani F:stä XX:ään ja kyllä se kannatti.
    Ns125R -> CBR1000F -> XX -> 1000RR -> GSX1400 -> Gen2 Busa -> S1000RR -> K9 Gixxer