Tulokset 1:stä 5:een 5:sta
    Elikkäs ekax pyöräksi olisi tarkoitus laittaa Yamahan Xtz 750. Onko kellään kokemuksia kyseisestä mallista.
    Mahtaako siinä olla minkälaisia tyyppivikoja ym? Onko kyseistä mallia tuotu virallisesti suomeen? Kyse olis vm.93 mallisesta. Mutta muidenkin vuosimallien ja yleensä kaikki tieto kyseisestä pyörästä olis tervetullutta. Kiitoksia.
    ilo ilman viinaa on teeskentelyä, mut elämä ilman kawasakia...

Tällä hetkellä kuljettaa Kawasaki zephyr 750
    Kyllähän SuperTenereitä on uutenakin Suomessa myyty ja varaosaa / tarviketta saa vielä mukavasti sekä meiltä että Keski-Euroopasta. Tiedossani useitakin +200.000km ajettuja ST-malleja eli kone kestää. Koneessa 70hp eli peittoaa esim. AfricaTwinin kymmenellä hummalla. Painoa kertyy märkänä 219kg, joten ei kannata upottaa suonsilmään... Matkaenskana sitä vastoin yksi parhaista! Valmistettiin vv. '89-'96 eikä tuona aikana suurempia muutoksia.

Lisätietoa löytyy myös Matkaenskafoorumilta, jossa monia ST:n omistajia.
    Terve Heikkil
    Jos tiedät näitä paljon ajettuja pyöriä, löytyykö näistä kokemuksia, onko ST:n ohjekirjan mukainen venttiilien säätöväli 42000 t liian pitkä.
    Olen kuullut tälläisiä kommentteja.

Miketzulle uskonvahvistuksesksi, että mulla 89 ST on toiminut *4 kesää hyvin. Ajettu noin 80 tkm- ihan hyvä pyörä.
    Lainaa (jari @ Huhti. 11 2005,13:32) kirjoitti
    Jos tiedät näitä paljon ajettuja pyöriä, löytyykö näistä kokemuksia, onko ST:n ohjekirjan mukainen venttiilien säätöväli 42000 t liian pitkä.
    Olen kuullut tälläisiä kommentteja.
    Niinhän ne tosiaan Isot Pojat sanoo, jotta ST:n venttiilinvälyksiä voisi tarkkailla tiheämminkin. Vanhemmiten varsinkin tuppaavat välykset menemään nollille, jolloin saattaa joutua kansitöihin (ja tähän hätään tietenkään en muista, olivatko ne nyt imu- vai pakovenat, jotka olivat erityisen herkkiä...).
  5.  
    Selevä, kiitoksia kommenteista heikkil.
    Jos tämä kesä vielä menisi vanhoilla säädöillä, kun takana on noin 25 t ja tehdään säätö sitten ensi talvena.