Alfamerin kustantama "Moottoripyörän tekniikka" kirja väittää, että FZR600:ssa on alumiiniseoksesta valmistettu takahaarukka. Enpä sitten tiedä, mikä on absoluuttinen totuus. Eihän tuo painettu sana aina totta ole.
JK
Yamaha FZR 600 -89 -->
Yamaha YZF 750 R -95
juu... mutta takahäkki on ihan teräs/rauta tavaraa?kirjoitti
![]()
Rock till you drop...
edit: tuli vahinkolaukaus
JK
Yamaha FZR 600 -89 -->
Yamaha YZF 750 R -95
Hiano on ja asiallinen teippaus![]()
V60
Ihan ehtaa rautaa on runko sekä takahaarukka. Suomessa harvinaisemmassa FZR 400: ssa on sitten eri juttu..Sitähän tuossa varmaan haettiin, notta miksei saman tien runkoa kiillotettu..
Hemmetin hemmetti, uskotko projektin jälkeiseen elämään..?Henkilökohtaisesti kikottimen valmistumisen jälkeen vapaa-aikani on vallannut synkkä tyhjyys. Edes ajaminen ei korvaa elämään jäänyttä tyhjyyttäJos laittas vaikka myyntiin ja alottas uutta..Mitä tarjotaan??
![]()
(Diipadaapa @ Huhti. 19 2005,20:42) kirjoitti
Perään munkin silmä heti iski.
onnistunut rakennelma kokonaisuudessaan
![]()
![]()
Suzuki rg125R
Kawasaki gpx600R Ninja
Kawasaki ZX9R Ninja
Yamaha YZF1000R Thunderace
Suzuki 1300R hayabusa
Ehkä seuraavaksi kawasaki *
Empä vielä huomannut kehua pyörääsi: Hienon näköinen FZR!!!!Omaa silmää tuo pyörä on miellyttänyt aina, tuolla pari kuvaa omasta exästä:
=>VLU, samat sanat ex: stäsi..Maalaus tekee paljon. Kävi hetkellisesti mielessä myös tuo kynäruiskun käyttö, mutta meni sitten kuituhommiin+muuhun sen verran aikaa/pääomaa, ettei sitten tarvinnut lopulta edes harkita! Tuota mustaa plexiä minäkin meinasin, Saksasta kait kannattaisi ottaa, jos ei joltaan satu muuten löytymään..
Kivaa tuon kanssa on yksin, mutta kyllä tuntui viime vknloppuna kun mamma kanssa kävi pienen lenkin, että kuutioitakuutioita.. :vihainen:Todellisena vaihtoehtona alkaa kohta olemaan pyörän vaihto..Onkohan tää täysin parantumatonta![]()
Jep, maalaus tekee tosi paljon. Mulla oli kans aikeissa vaihtaa jonkun toisen perä tohon mut se sitten jäi. Takalamppuina mulla oli kaks pyöreetä lamppuu ja takakatteiden alaosa oli leikattu pois. Laitan kuvia ko kerkeen jos ne jostain löydän. Vakionahan tuossa on se takalamppu kuin tiiliskivi ja takakatteet ovat muotonsa saaneet tuosta tiiliskivestä.
Edit: Heitin tonne sivulle nyt ton yhden kuvan josta huomaa että perä on aika erilainen kuin vakiona. Viime syksynä sai vielä kurakaarikin kyytiä ja tilalle duunattiin rosterista "undertailin tynkää" ja vilkkutelinettä. Omasta mielestä perä alkoi olemaan noiden muutosten jälkeen jo suht kevyt.