Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen
Tulokset 1:stä 30:een 37:sta
  1. #1
    Eilen pe 1.4. kävin vielä töiden jälkeenkin ajelemassa klo 18-19 ihan tässä kehä III:n sisällä. Itse ajoin mustalla tiikerillä ja vastaan tuli lucifer orange samanmoinen, 1/2h:n kuluttua bongasin roulette green tikrun kehä I:n rampissa (aattelin vaan, että viimekesänä kahdenviikon lomareissulla suomi-ruotsi-norja-suomi pohjoisen kautta takaisin bongasin _vain_ 2 tiikeriä...). Vielä vuokkiin mennessä vastaan tuli keltainen daytona (ei ihan satavarma...).

    Sellaista
    2004 Musta Triumph Tiger
  2. #2
    Oma ajokausi alkoi perjantaina ip. Perjantaina ja lauantaina yhteensä 300 kilometriä läntisellä uudellamaalla – Lohja-Inkoo-mustio-karjalohja-sammatti. Tosi hienot ajokelit menossa, ainoa miinus tuo taajamien lakaisematon irtohiekka ja maaseudulla maanviljeliöiden tielle valuttama paska. Tehot lisääntyneet talven aikana tallissa ilman minkäänlaisia toimenpiteitä
  3. #3
    Oma ajokausi alkoi 30.3. ja nyt on takana ~800 km. Ilmat näyttää parantuvan päivä päivältä. Eilen tuli käytyä Turussa ja takasin, muuten on ajot ollut omien nurkkien koluamista. Hiekan lisäksi ongelmana on talven aiheuttamat suuret routavauriot ( lue tie täynnä reikiä ).
  4. #4
    Minä aloitin kauden eilen. 200km tuli pörrättyä. On se Daytona vaan erilainen RS:ään verrattuna. Alle 6000rpm ei oikeen tapahdu mitään mutta sen jälkeen mennään sitten kyllä mukavasti. Vaihteita joutuu sotkemaan enemmän kuin RS:ssä. Kaikinpuolin tuntui mukavalta peliltä, paikat vaan hiukan puutui talven jäljiltä.

    Alusta on kyllä eri planeetalta RS:ään verrattuna. Paljon jämäkämpi jo vakioasetuksissaankin. Ajoasento tuntuu myös paremmalta, tosin hiukan kyykympi. Imuäänet on kyllä Daytonassa paljon paremmat verrattuna RS:ään. Eikä tuota high-level hiilariputkeakaan voi huonoääniseksi sanoa.

    Tuon sisäänajon ajattelin suorittaa hiukan tuon kiistellyn mototune
    :n tyyliin eli hanaa alusta alkaen. Eikä ainakaan vielä hajonnut vaikka heti alusta asti annoin kunnolla happea. Päinvastoin, tuntui että kone halusikin sitä. Käyntiäänikin muuttui jotenkin muhevammaksi mitä enemmän tuli kilometrejä. Aiemmat pyörät olen aina ajanut tarkalleen sisäänajo-ohjelman mukaan, tiedä sitten kumpi on oikea.. Nyt kokeilin kuitenkin tätä toista.

    Tänään piti kyllä taas ajella, mutta fillarista oli rengas puhjennut. En päässyt sitten kerhon tallille hakemaan mopoa No, kerkiihän sitä tässä..
    Ducati Diavel Dark
  5. #5
    3 Speedmasteria , 1 Rocket , 1 Sprint nähty baanalla. Tosi hauskaa
    katsoa auton klasista , kun muut cruisaa. Oma fillari on niin kivassa paikassa talvisäilössa , että hetki täytyy vielä odottaa lumien sulamista
    pois tieltä.



    "It's Hard to Soar with Eagles When You Ride With Turkeys"
  6. #6
    Kyllä niitä taas tänään tuli joka nurkalla vastaan. Trumppia ja muita. Oma on vielä jossain romujen keskellä piilossa, ehkä se vielä sieltä pääsee ulos aurinkoon
    Triumph S4 -04, Triumph Sprint ST1050 -06, Peshoo Vivacity Sixties -12
  7. #7
    meitä trumpaleita oli aikas monta söngaagina hesas mutterilla ja nyt mua näkee jatkuvasti ;)
    Täydellisyyden ruumiillistuma ja vieläpä vaatimaton.
  8. #8
    Lainaa (Pekko @ Huhti. 03 2005,19:25) kirjoitti
    3 Speedmasteria , 1 Rocket , 1 Sprint nähty baanalla.
    Ettet vaan meikäläistä bongannut keltaisella spedellä akselilla Itä-Vantaa - Pohjois-Helsinki ?
  9. #9
    Myös meikä oli vkonlopun pörrämässä Helsingissä kelta/mustallaTT600:lla ja käytiin sunnuntaina mutterilla kääntymässä.Hienosti alko tän vuoden ajot...30km kerkesin ajaa,kun vanha pappa peruutti parkkiksella päälle.Onneks jäi jalka väliin,ettei mopoo sattunu.Pistää kiehuun noi vanhukset,jotka on selvästi vaaraks liikenteessä ja silti ne sielä seassa saa sekoilla
  10. #10
    Lainaa (misantrooppi @ Huhti. 05 2005,12:44) kirjoitti
    ...Onneks jäi jalka väliin,ettei mopoo sattunu.Pistää kiehuun noi vanhukset,jotka on selvästi vaaraks liikenteessä ja silti ne sielä seassa saa sekoilla
    Heh, tosi motoristi vaalii aina ensin pyöräänsä. Raajat korjaantuu itsekseen aikaa myöten.
    Toivottavasti ei sattunut kuitenkaan pahasti edes siihen jalkaan.

    Huomenna aamupäivällä ratkeaa mun mopokauden alkaminen. Joko ensi viikolla tai sitten vasta duunireissun jälkeen toukuun alusta.



    Omalla asialla jo vuodesta 1978
  11. #11
    Eilen sain Triplen venttiilien ja kaasarien synkkauksen jälkeen kasattua, hilasin mopon pihalle ja pistin käyntiin jotta sain vielä testattua koko hoidon Tuneboylla.

    Sen että ehti piuhat vetää irti pyörästä ja laittaa satulan paikalleen, niin emäntä ilmaantuu pihalle ajokamppeissa ja tuumaa että nyt alkaa kausi ja hyppäsi mopon selkään ja kurvasi pois.
    Jäi sitten multa vielä kausi avaamatta
  12. #12
    Lainaa (Joopa @ Huhti. 06 2005,09:56) kirjoitti
    kaasarien synkkauksen jälkeen
    Vai että oikein kaasarit! Kunhan kettuilen
    Ducati Diavel Dark
  13. #13
    Lainaa (Joopa @ Huhti. 06 2005,09:56) kirjoitti
    Eilen sain Triplen venttiilien ja kaasarien synkkauksen jälkeen kasattua, hilasin mopon pihalle ja pistin käyntiin jotta sain vielä testattua koko hoidon Tuneboylla.

    Sen että ehti piuhat vetää irti pyörästä ja laittaa satulan paikalleen, niin emäntä ilmaantuu pihalle ajokamppeissa ja tuumaa että nyt alkaa kausi ja hyppäsi mopon selkään ja kurvasi pois.
    Jäi sitten multa vielä kausi avaamatta
    Siis että emäntä "vei" pyörän....julma meininki....
    It only takes willpower.
  14. #14
    Eilen bongasin itseni turunmotari/kehä1:ltä.Oli sellainen pienen pieni lenkki.Äijä oli ihan tärinöissä ku tallille kurvas. On se vaan niin hienoo,moottoripyöräily meinaan.
    Yamaha XS2 650 1972.Red/White.
  15. #15
    Lainaa (fossiili @ Huhti. 05 2005,12:27) kirjoitti
    Lainaa (Pekko @ Huhti. 03 2005,19:25) kirjoitti
    3 Speedmasteria , 1 Rocket , 1 Sprint nähty baanalla.
    Ettet vaan meikäläistä bongannut keltaisella spedellä akselilla Itä-Vantaa - Pohjois-Helsinki ?
    Jos olit menossa vanhaa Lahdentietä pohjoiseen Kuusijärven kohdalla n.klo 13 ,
    niin sitten olet bongattu. BTW , oliko jäätelönmyyjät , pärräpolliisit (2 kpl kiinostuneita teikäläisestä. ? Ajelivat mun takana parin auton päässä matkalla Helsinkiin päin. Jotain manoovereja näytti heillä olevan. Ainakin toisella oli sinivilkut päällä.
    "It's Hard to Soar with Eagles When You Ride With Turkeys"
  16. #16
    Lainaa (Pekko @ Huhti. 06 2005,17:07) kirjoitti
    Lainaa (fossiili @ Huhti. 05 2005,12:27) kirjoitti
    Lainaa (Pekko @ Huhti. 03 2005,19:25) kirjoitti
    3 Speedmasteria , 1 Rocket , 1 Sprint nähty baanalla.
    Ettet vaan meikäläistä bongannut keltaisella spedellä akselilla Itä-Vantaa - Pohjois-Helsinki ?
    Jos olit menossa vanhaa Lahdentietä pohjoiseen Kuusijärven kohdalla n.klo 13 ,
    niin sitten olet bongattu. BTW , oliko jäätelönmyyjät , pärräpolliisit *(2 kpl kiinostuneita teikäläisestä. ? Ajelivat mun takana parin auton päässä matkalla Helsinkiin päin. Jotain manoovereja näytti heillä olevan. Ainakin toisella oli sinivilkut päällä.
    Lainaa kirjoitti
    Jos olit menossa vanhaa Lahdentietä pohjoiseen Kuusijärven kohdalla n.klo 13 ,
    niin sitten olet bongattu. BTW , oliko jäätelönmyyjät , pärräpolliisit *(2 kpl kiinostuneita teikäläisestä. ? Ajelivat mun takana parin auton päässä matkalla Helsinkiin päin. Jotain manoovereja näytti heillä olevan. Ainakin toisella oli sinivilkut päällä.
    Jep jep, siellähän minä kotikulmillani...
    Jätsikinmyyjätkin huomasin ja siinä vaiheessa rupesi taas miettimään oliko tässä nyt vielä 60 vai 80 rajoitus...
    Jotain kotilokuskia näyttivät haastattelevan, minä painelin lujaa Keravaa kohti.
    Morjenstellaan jos tapaillaan *
  17. #17
    Ei juma....., kuka järjestäis quote-kursseja...(viitaten edelliseen viestiin) *
  18. #18
    Nyt on oma ajokausi sitten avattu, ei tosin pitkää lenkkiä tullut ajettua: JL-Bikesta himaan. Mutta kyllä se yhtä hyvältä tuntui kuin viime suvenakin. Triplen mölinät hivelee korvia Ei muuta sitten kuin
    Morjestellaan kun tavataan
    Tikru 2010
  19. #19
    Lainaa (Pekko @ Huhti. 03 2005,19:25) kirjoitti
    3 Speedmasteria , 1 Rocket , 1 Sprint nähty baanalla. Tosi hauskaa
    katsoa auton klasista , kun muut cruisaa. Oma fillari on niin kivassa paikassa talvisäilössa , että hetki täytyy vielä odottaa lumien sulamista
    pois tieltä.
    Hahaa...kaiva vaan Pekko se omakin Speedmasteri peiton alta, ja baanalle...näitkä harmaan vai mustan Rocketin??
    Tätä hullua maailmaa voi tajuta vain taju kankaalla.
  20. #20
    Kenelläköhän Pääkaupunkiseudulla on punainen Rocket? pari kertaa olen nähnyt.
    'pääasiassa ei huvita yhtään mikään, mutta v***ttaa kaikki'
  21. #21
    Lainaa (fossiili @ Huhti. 05 2005,12:27) kirjoitti
    Lainaa (Pekko @ Huhti. 03 2005,19:25) kirjoitti
    3 Speedmasteria , 1 Rocket , 1 Sprint nähty baanalla.
    Ettet vaan meikäläistä bongannut keltaisella spedellä akselilla Itä-Vantaa - Pohjois-Helsinki ?

    Olitkos se sinä joka tuli Bodomin tiellä vastaan viime viikolla joku ilta? Meinasin ajaa golfkentälle. En viime kesänä nähnyt kuin 2-3 Fouria ja nyt tuli heti vastaan. *
    --- Triumph Speed Four ---
  22. #22
    Lainaa (paroni @ Huhti. 11 2005,23:11) kirjoitti
    Hahaa...kaiva vaan Pekko se omakin Speedmasteri peiton alta, ja baanalle...näitkä harmaan vai mustan Rocketin??
    Juu , näinhän mä mustan Rocketin , mutta se oli sun pihassa. Melkosen mukavat soundit ja tuntu ihan moottoripyörän kokoiselta
    SM on vielä tallissa , varmaan viikon päivät vielä. Käväsen ensin Barcceloonassa lomailemassa mutaman päivän ja orientoitumassa ajatukseen että ajokausi alkaa taas (pitkän odottelun jälkeen)
    "It's Hard to Soar with Eagles When You Ride With Turkeys"
  23. #23
    Mitä mitä. Johan ajokausi alkoi viikko sitten. Pitää varmaan mennä tilaamaan huoltoaikaa kohta, alkaa tulla kilometrit täyteen.
    By the way, en tiedä missä päin Marcin vaikuttaa mutta hällä on ainakin semmoinen tummanpunainen Rocketti.
    Triumph S4 -04, Triumph Sprint ST1050 -06, Peshoo Vivacity Sixties -12
  24. #24
    Marcin haki Rakettinsa 5.4. Turusta. Muistan sen, koska tuli Etelä-Haagan Shellille Trumppa -tapaamiseen suoraan sieltä. Taitaa vaikuttaa pk-seudulla? Viininpunainen se oli, ja hyvien soundien kera...
    <p>BRG/Cream T-Bird 2003</p>
  25. #25
    Runoillaas nyt tännekin:

    Ei ollut tänään vielä helle,
    eikä keulinut tää pelle,
    ei alkanut vielä suvi,
    mut alkoi suuri huvi,
    hui hai humppa,
    komeesti lauloi Trumppa,
    ajelin kuin Kukko,
    iski hartialukko,
    huomenna aion jatkaa,
    hunajaista matkaa.
  26. #26
    Eilen Kaivarissa merkin edustus oli hyvä: 3 kpl Speed Triplejä, 1 kpl Speedmaster ja 1 kpl Rocket III.
  27. #27
    Lainaa (Pekko @ Huhti. 16 2005,11:30) kirjoitti
    Lainaa (paroni @ Huhti. 11 2005,23:11) kirjoitti
    Hahaa...kaiva vaan Pekko se omakin Speedmasteri peiton alta, ja baanalle...näitkä harmaan vai mustan Rocketin??
    Juu , näinhän mä mustan Rocketin , mutta se oli sun pihassa. Melkosen mukavat soundit *ja tuntu ihan moottoripyörän kokoiselta *
    SM on vielä tallissa , varmaan viikon päivät vielä. Käväsen ensin Barcceloonassa lomailemassa mutaman päivän ja orientoitumassa ajatukseen että ajokausi alkaa taas (pitkän odottelun jälkeen)
    Kenenköhän musta Rocket oli mun pihassa???-Mulla kun on se hopeinen/grafiitti ...Pekko kaipaa optikkoa...
    Tätä hullua maailmaa voi tajuta vain taju kankaalla.
  28. #28
    Lainaa (paroni @ Huhti. 18 2005,14:52) kirjoitti
    Kenenköhän musta Rocket oli mun pihassa???-Mulla kun on se hopeinen/grafiitti ...Pekko kaipaa optikkoa...
    Näinhän mä heti että se on s/g Testasin vaan että joko omistajan ylpeydestä ja hekumasta olet toipunut......
    Ps. enkä oo sokee , vaan lomalla.
    "It's Hard to Soar with Eagles When You Ride With Turkeys"
  29. #29
    Pari havaintoa Helsingin Pasilasta. Pari viikkoa sitten näin mustan -05 tai -06 triplen lähtevän Eteran pihasta.

    Länsi-Pasilan parkkihalli P2:ssa oli viereisessä ruudussa ilmeisesti Bonneville tai joku yhtä komia pärrä. Hallin komeimmat pyörät siellä nyt vierekkäin

    Vaasankadun/kinaporintien "risteyksessä" on usein parkissa komea keltamusta speedmaster.

    Kuka tunnustaa?
    premier

    emeritus
  30.  
  31. #30
    Ellen nyt omiani tai omaa peilikuvaani nähnyt niin tänään hieman yhdeksän jälkeen joku ajoi vanhalla porvoon tiellä porvooseen päin vastaan keltaisella triplellä
    premier

    emeritus
Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen