Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen
Tulokset 1:stä 30:een 32:sta
    pistäkää XX kilometrit vuosimalli ja "viat" (lue huollot )
    kiinnostais että mitä nämä myllyt kestää...
    58000km vm99 vikoja? ei muuta kun kovaa ajoa
    Ei hyvältä näytä..mutta..mikäpä se siinä..kun se on semmosta tämmösenä aikana.
    Heh ja hoh... Sisäänajo menossa, ei vielä raportoitavaa *
    "Jos sinulla ei ole vihollisia, sinulla ei ole luonnetta"

"Anna minulle voimaa hyväksyä ne asiat joita en voi muuttaa, rohkeutta muuttaa ne asiat joita en voi hyväksyä, ja viisautta piilottaa niiden ihmisten ruumiit, jotka olen tänään vittuillessani listinyt, koska he ovat ottaneet minua päähän"
    Sisäänajo menossa minullakin... ja pyörä tosiaan on sisään ajettu kun se paska kaatus eilen paikallaan ollessa, jalka petti alta soralla.

Vitun hienoo.
    - I love the smell of napalm in the morning.
    -04 ja 13tkm. Normaalit huollot tehty ilman vikoja.

Soralla ja muutenkin pehmeällä pitäessä kannattaa olla vaikkapa palanen alumiinilevyä tai vanerinpala tms sen sivutuen alle ettei pääse käymään noin...
    Vajaa 60tkm ajettu -99. Perushuollot tehty, ei muuta ja mitään vikaa tai ongelmaa ei ole ollut (toivottavasti ei tulekkaan. )
    Lainaa (jtz @ Huhti. 02 2005,12:04) kirjoitti

Soralla ja muutenkin pehmeällä pitäessä kannattaa olla vaikkapa palanen alumiinilevyä tai vanerinpala tms sen sivutuen alle ettei pääse käymään noin...
    Minulla samanikäinen, mutta häveten tunnustaa, että kilometrejä 6000. Kun en minä ehtinyt käydä kuin kerran Lapissa ja kerran Pohjanmaalla. Nurkissa en juuri jaksa pyöriä, vaan matkaa pitää päästä ajamaan. Edes 100 km lenkkejä. Ei minullakaan mitään vikaa ole ollut.
    De gustibus non est disputandum.
    Lainaa (Muerte @ Huhti. 02 2005,19:15) kirjoitti
    Lainaa (jtz @ Huhti. 02 2005,12:04) kirjoitti

Minulla samanikäinen, mutta häveten tunnustaa, että kilometrejä 6000. Kun en minä ehtinyt käydä kuin kerran Lapissa ja kerran Pohjanmaalla. Nurkissa en juuri jaksa pyöriä, vaan matkaa pitää päästä ajamaan. Edes 100 km lenkkejä. Ei minullakaan mitään vikaa ole ollut.
    Tulihan tuota viime kesänä ajettua kelistä huolimatta. Melkoisissa kaatosateissa tulikin vedeltyä... Joka reissulla kastu ainakin kerran ja sai olla sadekamppeita nahkapuvun päälle vetelemässä koko ajan... Toivottavasti tämä kesä ei ole samanlainen!

Ainiin, onhan pyörään ehtinyt tulla yksi 'vika' Nimittäin jostakin ilmestyi syvät naarmut pakoputkeen kun kävin Kemoralla (kuva1 kuva2). Selkeesti romut on liika matallalla... tai sitten kuskissa on vikaa kun ei osaa ajaa...

-04 ja 8500 km..puolustuksena vähäisille kilsoille että ostettu vasta heinäkuun puolessa välissä..

Öljyä vuotaa jostain, käytin huollossa ( takuuseen )loppukaudesta -04 mutta vuoto jatkui. Kun pyörän saan ensi viikolla mailta niin vien uudestaan huoltoon.

Onko hajua, kuuluuko tuommoinen parkkipaikan merkkaaminen öljyllä XX:n ominaisuuksiin?
    Mä laitan sen kyllä joskus...

XX -04
    ( Sisäänajo menossa minullakin... ja pyörä tosiaan on sisään ajettu kun se paska kaatus eilen paikallaan ollessa, jalka petti alta soralla.

Vitun hienoo.) * *

Sympatiat sulle, kaadoin oman jopon uutena autotallin ovelle, kun kynnys on niin pirun korkea, että nappas massusta kiinni, vauhti seis, ja mopo alkoi kallistua. Etupää oli korkealla tallin lattialla, takapää pihalla ja mun persjalkasen jalat killui ilmassa. Sain punnerrettua vastaan seinästä, ettei mopo rysähtynyt katuun, mut jouduin "laskemaan" sen häpeälliseen kylkiasentoon. * *Nyt mulla on ajoramppi, ettei tarvi uudelleen kallistaa tohon kynnykselle.

"Anna minulle voimaa hyväksyä ne asiat joita en voi muuttaa, rohkeutta muuttaa ne asiat joita en voi hyväksyä, ja viisautta piilottaa niiden ihmisten ruumiit, jotka olen tänään vittuillessani listinyt, koska he ovat ottaneet minua päähän"
    peksu:n avatar
    Liittyi Jul 2004
    Tallin perällä tietysti..
    Tihkutti hieman öljyä juu.. koneen etupuolelta lohkosta lähtevä pieni putki joka menee öljynlauhduttimeen, se laippa lohkon kyljessä vuosi, o-rengas tiivisteenä ja sen vaihdon jälkeen vuodot loppui. Pieni vuoto mutta kurjaa kun öljy levii ja sottaa muutkin paikat. Muita vuotoja ei ollut -04 xx jotain 5 t. ajettuna.

-97 37tkm, ei vikoja.
    Do you have premonitions of déjà vu?
    Vuosimalli -99, mittarissa 66tkm, joista itse ajellut kahden kesän aikana 34tkm. Ainoat viat Powercommaderin aiheuttamia kostealla/kylmällä säällä.
    vuosimalli -01 kilometrit 23500 km rekisteröity -02. etupumppujen stefat meni vaihtoon viime kesänä, samoin huollossa nokkaketjun kiristin.
    Huoltohjelman mukaisesti teetetty huollot.
    24 tkm huollossa säädettiin venat poikkeus vahvistaa säännön.
    Ei vikoja, huoletonta ajoa *

Driving Saab turbo may cause serious addiction!
    XX -00 oli kaksi kesää jona aikana ehti tulla 30tkm lisää mittariin, myydessä mittarissa 60tkm. Vikalistaan tuli 31tkm kohdalla varmuuden vuoksi vaihdettu jakoketjun kiristin (60e kaupassa) ja 48tkm kohdalla hajonnut lataussäädin. Molemmat vaihdettiin takuuseen. Muuten toimi kuin junan vessa! Hyvä pyörä niille joille ajaminen on ropaamista tärkeämpää!
    Yamaha Diversion600 -00, Kawa ZR-7S -02, Honda CBR1100XX -00, Busa -03, Fireblade 1000RR -04, Honda CBR1100XX -99, Busa -07, Busa -12, Busa -05.
    ”Hovikuvaaja”. Kuvia Motorg ry.:n ratapäiviltä : https://www.flickr.com/photos/holtsu/albums
    Vm-97 parikymmentä tkm. Ei vikoja.
    Vm-00 57tkm. Ei vikoja.
    Pieni harmittava ominaisuus, että syö vasemman etujarrun toista palaa muita nopeammin. Johtunee siitä orja pääsylinteristä. Takajousen esijännityksen säätö on vitsi. Pahuksen hyvä pyörä.
    -Timppa-

Ketjuöljyn tärkein tehtävä ei ole takavanteen puhtaanapito
    vm. -98
    8000 tkm. Ei mitään vikoja nurkissa pyörinyt. Normihuollot tehty.
    Se lataussäädin on heikkolenkki...ainoa...?
    Lataussäädin käy niin kuumana.....
    "On mahdotonta olla masentunut, jos sinulla on ilmapallo."
    -Nalle Puh-
    Toinen XX:sä menossa, ekalla -01 ajettu 32000 ja minä niistä 17000 ja ei mitään valittamista, tosin sitten matka katkes Hiacen kylkeen ja tällä uudella -04 kerkesin syksyllä ajaa 3000km.
    Kaikin puolin tyytyväinen XX:ään.
    vm -05, 0 km, ei vikoja ainakaan toistaiseksi
    -04 ja ajettu 19tkm
    Ei mitään vikaa - loisto peli
    ** Not quite an angel or the one that fell **
    -01 31500 ajettu josta meikäläinen 200km. Ei mitään vielä..... Huoltokirja näytti olevan kunnossa, jos siihen on luottamista.
    Tapeilta paitsi kaffe paussit.
    vm-03 21700km ajettu, ei vikoja, ainut "vika" että meinaa viedä kortin hylylle herkästi
    bird
    Itse omistin XX:n noin 10tkm verran ja ei minkäänlaisia ongelmia esiintynyt.
    Modeina oli akra+pc3+k&n, MRA:n punainen pleksi,Huggeri.

Laittaisin kuvankin mutta menipä kovalevy paskaksi kuukausi sitten ja sen mukana KAIKKI moottoripyöräilyyn liittyneet kuvat.
    Ns125R -> CBR1000F -> XX -> 1000RR -> GSX1400 -> Gen2 Busa -> S1000RR -> K9 Gixxer
    Itsellä oli -99 n.10tkm verran. Mittarissa 49tkm. TODELLA hieno ja hyvä pyörä. Ei minkäänlaisia vikoja.
    CBR1000F -87/90 -> CBR1100XX -99-> VTR1000F -05-> CBR1000RR Repsol -05 -> CB 350 -72
    Tässä teitille tuplaäksää
    http://members.aol.com/sidebike02/eml.jpg *

On asioita, joihin ei pitäisi kajota...

Ns125R -> CBR1000F -> XX -> 1000RR -> GSX1400 -> Gen2 Busa -> S1000RR -> K9 Gixxer
    Uuden karhea. Ei pysty vielä sanomaan muuta kuin että hyvältä tuntuu
    bon voyage...
    vm. 98 ajettu n.38tkm eikä muuta vikaa ku tutustu vuos sitten hiacen sisävanerointiin sisäpuolelle, liina petti ja kippas kylelleen 2km ennen kotia ku oli kestäny jo 326km pystyssä! :vihainen:Maalari laitto vähän kateliimaa ja maalia ja hyvä tuli!
    vm-99 n.32t.km. mulla vasta 1.5t.km. yöpakkasten jälkeen aamulla sivujalan anturi vähän kohmeessa,muutama kerta jalkaa edestakas,ettei sammu,kun laittaa vaihteen päälle.Toivottavasti ei enää pakkasöitä
    XX-99
  30.  
    -04 mattamusta, oliskohan joku 6000 kilsaa ajettu, hankittu heinäkuun 04 puolessa välissä
    Minä en ole koskaan väärässä, vaan saatan joskus erehtyä!

http://www.bike.fi/valokuv....095.jpg

Honda CBR 1100 XX -04
Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen