Tulokset 1:stä 7:een 7:sta
    Moro!
    Isäukko on tossa ostamassa uuden XX Birdin, niin nyt kaivattaisiin tietoja sen sisäänajosta eli mitä saa ja mitä ei tehdä( olen kuullut jotain kierrosten pitämisestä alle 5000 r/min) Ps. Taitaa siihen tulla sisään ajo-ohjeet mukaan kun pyörän hakee liikkeestä pois, mutta kysympähän nyt asiaa teiltäkin.
    Linkki <- Haulla löytyy aiheesta monen monta threadia..
    Kawasaki ZXR400 -> Honda SP-1 -> Yamaha R6R -> Yamaha FZS600 Fazer -> Fazer myyty 25.9.2012
    Muutama satku vaihtelevilla kierroksilla, kuulemma muuta ei tarvi. Näin sanoi Bike Worldin heebo, kun omani hain uutena kotiin *
    "Jos sinulla ei ole vihollisia, sinulla ei ole luonnetta"

"Anna minulle voimaa hyväksyä ne asiat joita en voi muuttaa, rohkeutta muuttaa ne asiat joita en voi hyväksyä, ja viisautta piilottaa niiden ihmisten ruumiit, jotka olen tänään vittuillessani listinyt, koska he ovat ottaneet minua päähän"
    Muistaakseni ekaan öljynvaihtoon (1000km) vaihtelevia kierroksia, ahkeraa vaihteitten vaihtelua eikä huudatusta rajoittajalle, siinäpä ne tärkeimmät, ei kovinkaan mutkikasta *
    "Toiset uskoo ihmeisiin, toiset vahvaan valuuttaan. Minua ei puhuttele kumpikaan..."
    Huolto-ohjekirjaa lainaten " Moottoripyörän moitteettoman ja pitkäaikaisen toimivuuden kannalta on tärkeää, että ensimmäiset 500 km ajetaan erityisen varoen. Vältä myös täydellä kaasulla ajoa ja nopeita kiihdytyksiä"

Eli toisinsanoen ei ole oikeastaan mitään väliä miten xx:n sisäänajon suorittaa. Itse en ainakaan ruennut tarkkailemaan kierroksia sisäänajoa tehdessä..
    Alla punainen -04 tupla-X
    Lainaa (-Hape- @ Huhti. 02 2005,15:05) kirjoitti
    Huolto-ohjekirjaa lainaten " Moottoripyörän moitteettoman ja pitkäaikaisen toimivuuden kannalta on tärkeää, että ensimmäiset 500 km ajetaan erityisen varoen. Vältä myös täydellä kaasulla ajoa ja nopeita kiihdytyksiä"

Eli toisinsanoen ei ole oikeastaan mitään väliä miten xx:n sisäänajon suorittaa. Itse en ainakaan ruennut tarkkailemaan kierroksia sisäänajoa tehdessä..
    Joo jotenkin näihän se on, kunhan ei heti rupee rajotinta kokeilee
  7.  
    Ei kannata kovin hyssytelläkkään saattaa vaikuttaa tehoihin. Sisäänajo on lähinnä laatikkoa varten.--> ei raakana vaihteita sisään!
    nyt on 1000rr 500km ja oon käyttäny aika reiluillakin kierroksilla 10 000 r/min
    hondarepsol