Tulokset 1:stä 6:een 6:sta
    vm. 04 hornet 900.
    Millaisia putkia arvon foorumilaiset suosittelisivat
    hornettiin. *

Hinta/laatusuhde pitäsi olla kohdallaan ja äänet
    sais olla hyvät.
    Veit jalat suustani, mulla kans vm2004 9Hornetti

Mietiskelin että jos Motonetista suorat efektorit, orkkis pellit päälle ja VOT. Ihan laillinen peli ja iso meteli

Kustannukset luokkaa 70€.

Seuraava hintaluokka olis 600€ kun tilaa Louisilta.

Ei kai ne olis paljon ihmeellisempiä ominaisuuksiltaan, hiilikuitu tietysti on pari kiloa kevyempi.

Sitten jostain Allrightilta 1000 - 1200€
    Tai sitten G&G bike:n valmistamat. Kuorivaihtoehtoja: Poppy, Carbon ja Titanium.
    Race-versiot 397 € ja e-hyväksytyt 440 €.

Noita myy ainakin Red Racing Italiasta. Itse tilasin sieltä VeTuRiin sliparit ja putket oli kotiovella alle kahdessa viikossa. Putkien laatu on TODELLA hyvä ainakin näin "käsikopelolla" tarkasteltuna (vielä en ole ehtinyt asentaa paikoilleen).

Noihin hintoihin tulee tosin 20% veroa päälle, mutta halpoja ne silti on.

CBR1000F -87/90 -> CBR1100XX -99-> VTR1000F -05-> CBR1000RR Repsol -05 -> CB 350 -72
    Eipä ole paha tuokaan mesta, kiitos. Saako kysyä että paljonko kaiken kaikkiaan meni veroa postia yms ekstraa? Millä pelillä ne voi maksaa? Mulla ei ainakaan ole luottokorttia.

Veturissa lienee aika päheet sävelet vakionakin, eli nyt saamme ilmeisesti kuunnella Helsingissä kun ajelet jossain Tampere-Vaasa välillä?

Eikun vakavasti ottaen, mitenkäs niiden E-hyväksynnät? Nykyäänhän huilut pitäisi olla niitattu kiinni ja tuossa mainostettiin että ne on screw-off (hyvä ettei jack-off).
    Lainaa (Simbad @ Huhti. 02 2005,10:33) kirjoitti
    Eipä ole paha tuokaan mesta, kiitos. Saako kysyä että paljonko kaiken kaikkiaan meni veroa postia yms ekstraa? Millä pelillä ne voi maksaa? Mulla ei ainakaan ole luottokorttia.

Veturissa lienee aika päheet sävelet vakionakin, eli nyt saamme ilmeisesti kuunnella Helsingissä kun ajelet jossain Tampere-Vaasa välillä? *

Eikun vakavasti ottaen, mitenkäs niiden E-hyväksynnät? Nykyäänhän huilut pitäisi olla niitattu kiinni ja tuossa mainostettiin että ne on screw-off (hyvä ettei jack-off).
    Kaikkine kuluineen hinta oli 613€ kotiovelle kuljetettuna. Ja ne oli titaaniset HI-pipet. Visalla maksoin.

Äänistä en tiedä, kun ei ole vielä pyöräkään kotona...heh...ens tai seuraavalla viikolla vasta *

Mä otin just noi E-hyväksytyt mallit. Olivat vähän kalliimmat, mutta onpahan merkinnät. Desibelikilleri lähtee yhdellä kuuskulmaruuvilla irti ja sitten on täys race-putki. Ei ollut edes lujasti kiinni.

CBR1000F -87/90 -> CBR1100XX -99-> VTR1000F -05-> CBR1000RR Repsol -05 -> CB 350 -72
  6.  
    Mulla on Hornetissa BOS putket ja itseasiassa todella hiljaiset, eli jos aanta haluat ala ainakaan naita. En osaa kylla verrata alkuperaisiin kun nuo oli jo pyorassa kiinni kun sen ostin ja originaaleja en ole viitsinyt edes koittaa.

Jos halvalla pitaa paasta niin tsekkaa http://www.hondahornet.co.uk siella oli joskus linkki toiselle sivulle jossa oli tehty modifikaatio alkuperaisista, Pienta porausta ja popniitti taiteilua. Halvalla hyvat aanet?
    Taitaa olla noilla sivuilla aika moni tehnyt modauksen alkuperaisiin.

Toinen hyva sivu www.919.org loytyy tietoa/kuvat melkeen kaikista myynnissa olevista putkista.